quote:Op vrijdag 9 november 2018 21:41 schreef markdeajaxfan het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ik heb je nog gespaardquote:
wat een boefjequote:Op vrijdag 9 november 2018 21:46 schreef Nattekat het volgende:
ONZ / [ronde 13] Het dodetopicspel #2648 haha
madquote:Op vrijdag 9 november 2018 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vertel dat Hema even.
Had ook niet anders verwacht!quote:
maak van je hart geen moordkuilquote:Op vrijdag 9 november 2018 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vertel dat Hema even.
is dit je zenmode?quote:Op vrijdag 9 november 2018 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik echt mad was, had ik hem teruggekaapt.
Dan zullen we straks zien of je mad bent of nietquote:Op vrijdag 9 november 2018 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik echt mad was, had ik hem teruggekaapt.
die jaquote:
Die ben ik verloren toen Matlab vanmiddag crashte een ik nog 5 uur aan niet opgeslagen werk hadquote:
o wtfquote:Op vrijdag 9 november 2018 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ben ik verloren toen Matlab vanmiddag crashte een ik nog 5 uur aan niet opgeslagen werk had
Eerder opslaan danquote:Op vrijdag 9 november 2018 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ben ik verloren toen Matlab vanmiddag crashte een ik nog 5 uur aan niet opgeslagen werk had
Het is vrijdagavond, iedereen zit aan het bierquote:Op vrijdag 9 november 2018 21:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
o je vertelde dat je recalcitrant werd als je aan het bier zat
zit je aan het bier?
welke bier drink jijquote:Op vrijdag 9 november 2018 21:58 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond, iedereen zit aan het bier
oja?quote:Op vrijdag 9 november 2018 21:58 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond, iedereen zit aan het bier
Kijk, jij weet van aanpakkenquote:
Heerlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2018 21:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat nobel van je
maar luchtte het op?
Heb je wel een beetje gelijk in.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje gelijk in.
Al kan het er soms ook erg serieus aan toe gaan hier.
Niet gelezenquote:Op vrijdag 9 november 2018 22:04 schreef markdeajaxfan het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)e-18-chocoladeletter
lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2018 22:07 schreef Already_in_use het volgende:
Ben aan het vreten van een kilobak van die kleine tomaatjes.
gezondquote:Op vrijdag 9 november 2018 22:07 schreef Already_in_use het volgende:
jij met je jamesquote:
heftigquote:Op vrijdag 9 november 2018 22:07 schreef Already_in_use het volgende:
Red Dead Redemption 2quote:
quote:
Geduld... dat is moeilijk.quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:20 schreef R-woud88 het volgende:
![]()
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Dan ga je op de bank hangen nu.quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik zou wel weer eens uit eten willen of naar de film of gezellig avondje bank hangen.
echt hequote:Op vrijdag 9 november 2018 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik zou wel weer eens uit eten willen of naar de film of gezellig avondje bank hangen.
Ik ga in de kerstvakantie naar de film!quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slaap lekker in die donkere zaal.quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:26 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik ga in de kerstvakantie naar de film!![]()
(Sinds jaren)
Dat laat mijn vriendin niet toequote:
niet alleen he .quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dan ga je op de bank hangen nu.
hahaquote:
Met je vriend?quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
mijn goede voornemen is meer doen iig volgend jaar
leuke dingen doen, citytrips etc etc
quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Snap ik van die combo hihi.
dat weet ik nietquote:
Wat een grafherrie is dat manquote:
quote:
komt goedquote:
even kijken wat dat isquote:Op vrijdag 9 november 2018 22:36 schreef Nattekat het volgende:
Wat er nu op 1 staat in de hitlijsten is pas echt pure bagger
Daar kijk ik niet eens meer naarquote:Op vrijdag 9 november 2018 22:36 schreef Nattekat het volgende:
Staat er op 1 dan?quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:36 schreef Nattekat het volgende:
Fixedquote:Op vrijdag 9 november 2018 22:36 schreef Nattekat het volgende:
Wat er nu op 1 staat in de DTS is pas echt pure bagger
wie is zij danquote:Op vrijdag 9 november 2018 22:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
in dat shirtje is het trouwens bij haar bh loos![]()
viel op
Verder is het nergens goed voor.quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
voor als er te traag een nieuw deel geopend is.
Had ik niet gezienquote:Op vrijdag 9 november 2018 22:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
in dat shirtje is het trouwens bij haar bh loos![]()
viel op
quote:
zeker een leuke meid.quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel lekker Rotterdams wijfie ik ben voor.
Goed plan.quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij ze op amstergegooid worden.
wat een domme opmerkingquote:Op vrijdag 9 november 2018 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij ze op Kotserdam gegooid worden.
Kotserdam is gewoon een enclave.quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Niet gewoon van NL houden in al zijn glorie![]()
Waar ligt dat dan aan?quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat weet ik niet
de vraag is dan heb ik dan een vriend, weet niet
Ja dat is wel zoquote:
Ik vind het wel lastig maar heb het een tijd helemaal niet gewild, nu soms maar eigenlijk ik doe er geen moeite voor en vind ook niemand leuk.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo
maar dat is overal wel in NL vind ik
overal eigen regels eigen cultuur vind ik danquote:
weetjequote:Op vrijdag 9 november 2018 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik stort me maar in werk dan ben ik onder de mensen.
Doe eens een rondje fotoboek.quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig maar heb het een tijd helemaal niet gewild, nu soms maar eigenlijk ik doe er geen moeite voor en vind ook niemand leuk.
Ben doorgaans te moe voor leuke dingen tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 november 2018 22:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
weetje
als het goed gaat met jouzelf dan krijg je weer de moed om stappen te ondernemen maar dat is zwz goed
maar ook leuke dingen doen draagt er aan bij natuurlijk
Maar niet altijd tochquote:Op vrijdag 9 november 2018 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben doorgaans te moe voor leuke dingen tegenwoordig
Ik moet alles alleen doen dat is niet zo leukquote:Op vrijdag 9 november 2018 22:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar niet altijd toch
voor leuke dingen tijd maken!
ja dat is kutquote:Op vrijdag 9 november 2018 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moet alles alleen doen dat is niet zo leuk
Moet je wel snel bij zijn denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2018 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Juni 2019 geven ze 6 concerten
wel eentje die ik zou willen aanbouwenquote:Op vrijdag 9 november 2018 22:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat is kut
en met je collega's is daar niemand bij of onderling waarmee je een vriendschap kan opbouwen?
maar dat is een vrouw he?quote:Op vrijdag 9 november 2018 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wel eentje die ik zou willen aanbouwen
Daar zou ik wel wijn mee willen drinken en naast wakker willen wordenquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maar dat is een vrouw he?
dat maakt het al weer veeeeeeeeeeeeeul ingewikkelder
maar was dat diegene die bezet was?quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar zou ik wel wijn mee willen drinken en naast wakker willen worden
Helaas maar ik ben veel leuker natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maar was dat diegene die bezet was?
quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helaas maar ik ben veel leuker natuurlijk.
ze begon vandaag zelf over avontuurtjesquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
wees realistisch dat is een no go area
latex pakjesquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
welke pakjes zullen de spice girls gaan dragen
vroegah hoorde latex ook daarbij toch
ja maar dat zegt niksquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ze begon vandaag zelf over avontuurtjes
Wil der gewoon een keer opquote:
dont crush it i haven been crushed enoughquote:
ik ga niet kijkenquote:
maar eerlijkquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dont crush it i haven been crushed enough
Waar zijn die concerten?quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
morgen begint de kaartverkoopmaar zal wel kneiterduur zijn
Sh*t blauwtje gelopen.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ga niet kijken![]()
nee vind nu nog goed zo eerst andere prioriteiten
Het gaat niet om match het gaat omquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maar eerlijk
iemand die niet bezet is toch een betere match voor je?
manchester, Londen, Sunderland, Coventry, Bristol en Edinburghquote:
je wil haar gewoon aanduwen ja i knowquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het gaat niet om match het gaat om
Moet je daar ook nog heenquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
manchester, Londen, Sunderland,
Veel plezier.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar ik ga jullie verlaten
fijn weeeeeeeeeeeekend x
Als zij ook wil geen probleem tochquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je wil haar gewoon aanduwen ja i know
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent 3 dagen afwezig geweest...
Thanks.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel dat ik echt totaal niet m'n best deed.
Watquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
kut kat krijg helemaal geen punten door die waus.
Kut katjequote:Op vrijdag 9 november 2018 23:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vervang de middelste letter door een u
Matquote:Op vrijdag 9 november 2018 23:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vervang de middelste letter door een u
echt hequote:
Allemaal de schuld van die katerquote:
Meer drinken.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van die kater
ik weet die gaat voor 1 deze maand en iedereen is mad op hem.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van die kater
En terecht.quote:Op vrijdag 9 november 2018 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik weet die gaat voor 1 deze maand en iedereen is mad op hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |