Ah oke.quote:
We gaan die OP eerst eens fixen. Want er klopt geen donder van.quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Prima TT en OP. Mijn complimenten!
Voordat je gaat huilen waarom je er niet in staat :quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah oke.
Heb jij nog plannen dit weekend dan (behalve de OP fixen)?
Bedanktquote:Op vrijdag 9 november 2018 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangepast.
De spoeling is dun geworden.
Had mijn ouwe UI dan gedaan. Die Peter is een ongelofelijke kankerlul.quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voordat je gaat huilen waarom je er niet in staat :
[ afbeelding ]
wow, rustig!quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Juist precies omgekeerd.
Ik mag Lans als persoon maar dan hoef ik toch niet alles wat hij op Twitter zet een Leuk te geven als ik het eigenlijk wel mee vind vallen hoe leuk ik het vind?
Dat dit iets is wat Lans wel van zijn vrienden verwacht, daar zou je je pijlen op moeten richten.
Zou je op je taalgebruik willen letten?quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Had mijn ouwe UI dan gedaan. Die Peter is een ongelofelijke kankerlul.
Nou, daar heb je wel heel erg lang over moeten nadenken hè. Zwaktebod.quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een rare reactie. Ik geef toch een Leuk aan je bericht, niet aan jouw account? Snap je wel hoe Twitter werkt?
Gebruik je knoppen dan!quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je op je taalgebruik willen letten?
Je bent in vorm de laatste weken.quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:43 schreef GGMM het volgende:
Mijn topic 'Feyenoord is een parodie op een voetbalclub' loopt toch nog aardigZelfs onlogisch is getriggerd nu.
Bedankt maatquote:Op vrijdag 9 november 2018 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent in vorm de laatste weken.
Je weet dat een VBL topic pas een succes is wanneer ik er gepost hebquote:Op vrijdag 9 november 2018 16:43 schreef GGMM het volgende:
Mijn topic 'Feyenoord is een parodie op een voetbalclub' loopt toch nog aardigZelfs onlogisch is getriggerd nu.
En nog een goede bijdrage ookquote:Op vrijdag 9 november 2018 16:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet dat een VBL topic pas een succes is wanneer ik er gepost heb
Graag gedaan makker.quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nog een goede bijdrage ookBedankt vriend.
Held.quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangepast.
De spoeling is dun geworden.
Sterktequote:Op vrijdag 9 november 2018 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag gedaan makker.
(Overigens ga ik dood van de gordelroos.)
niet meer met haar afsprekenquote:Op vrijdag 9 november 2018 16:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt
Ik word echt helemaal gek van de jeuk.![]()
![]()
Waarin?quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:54 schreef onlogisch het volgende:
Buitendam staat er ook nog niet in. En Coco. ook niet. Gelijk even zoeken
doen ze daar nog steeds standaard een aids test als je voor zoiets komt?quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is een afspraak bij de GGD gemaakt![]()
Vorig jaar nog wel.quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
doen ze daar nog steeds standaard een aids test als je voor zoiets komt?
Ahja, ik zie het. Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De OP
(inmiddels sta je er tussen makker! )
Weinig. Beetje het forumbeest uithangen.quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah oke.
Heb jij nog plannen dit weekend dan (behalve de OP fixen)?
Ik gooi hoge ogen als het gaat om de mooiste UI.quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De OP
(inmiddels sta je er tussen makker! )
Nu hoor je er echt bij!quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ahja, ik zie het. Gelukkig maar!
*n1ek-quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:02 schreef onlogisch het volgende:
Alleen N1ek- ontbreekt nog. Aangezien N1ek- al wat langer in de SC post, krijgt hij de gelegenheid te kiezen met welke UI hij erin wil (stiekem hoop ik op Charles) maar waarschijnlijk zegt hij quasi-tof dat het hem geen fuck interesseert omdat hij de nieuwe OP toch met de eerste de beste youtubelink vervangt
Dat kan ik alleen maar bevestigen.quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso is deze SC geen echte SC zonder onze maat Buitendam.
Buitendam en ik zitten wel bij elkaar in de appgroep.quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het jammer dat Buitendam niet in de app zit. Anders had ik hem prachtige foto's kunnen sturen van mijn nieuwe peperplanten
Krijgt ie er zeker een soa bij gratisquote:Op vrijdag 9 november 2018 17:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het jammer dat Buitendam niet in de app zit. Anders had ik hem prachtige foto's kunnen sturen van mijn nieuwe peperplanten
quote:
Slecht. Ik word mokerdikquote:Op vrijdag 9 november 2018 17:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de bulkperiode mijn mede gymmaten vergaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.i.p.quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee helaas. Die wordt iedere dag gemist. Dappere strijder.
quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slecht. Ik word mokerdikIk ben 2,5 kilo dikke zonder mijn vetpercentage te verhogen. Heel raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slecht. Ik word mokerdikhoe lang moet je nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keer schijten en het is weg dusquote:Op vrijdag 9 november 2018 17:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben 2,5 kilo dikke zonder mijn vetpercentage te verhogen. Heel raar.
dat is toch de bedoeling?quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben 2,5 kilo dikke zonder mijn vetpercentage te verhogen. Heel raar.
Tot maart of zo. Maar ik voel me er niet goed bij. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik mis cardio. Voor mijn gevoel groei ik helemaal dicht.quote:
Nou, eigenlijk is het normaal als er flink wat vet bijkomt wat je later aan de spiermassa gaat toevoegen.quote:
het goed voelen is toch wel het belangrijkstequote:Op vrijdag 9 november 2018 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot maart of zo. Maar ik voel me er niet goed bij. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik mis cardio. Voor mijn gevoel groei ik helemaal dicht.
Vreemd wel. Heb je een ander bulkdieet dan anders?quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot maart of zo. Maar ik voel me er niet goed bij. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik mis cardio. Voor mijn gevoel groei ik helemaal dicht.
Dat ging me eerlijk gezegd wat ver. Maar vaak is dat wel het grappigste.quote:
Het smoesjes bedenken is al begonnen dus.quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in die wetenschap maar om spiermassa te kweken hoef je toch niet eerst vet te wordenquote:Op vrijdag 9 november 2018 17:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is het normaal als er flink wat vet bijkomt wat je later aan de spiermassa gaat toevoegen.
Je hoeft niet vet te worden, maar je hebt wel massa nodig om om te kunnen zetten in spieren.quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in die wetenschap maar om spiermassa te kweken hoef je toch niet eerst vet te worden
Wat.quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, je moet wel iets van een surplus hebben om te kunnen verbranden he?
Hij snapt het wel.quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar lees jij dit? Dat zegt hij toch helemaal niet.
Dat zijn al beste plantjes! Ik begin pas weer in 2019.quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:32 schreef onlogisch het volgende:
Daar staan de eerste in mijn kleine kweektent makker
Op naar volgend seizoen![]()
[ afbeelding ]
Deze verhuizen binnenkort naar de grote tent. En dan is er weer ruimte in de kleine tent voor nieuw spul. Zo wil ik 365 dagen per jaar pepers kunnen telenquote:Op vrijdag 9 november 2018 17:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zijn al beste plantjes! Ik begin pas weer in 2019.
Wat voor pepers heb je? Ik ben ook een liefhebberquote:Op vrijdag 9 november 2018 17:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wiet
Ik ben geen junk. (Sorry knut)
oa Hazenpeper.quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat voor pepers heb je? Ik ben ook een liefhebber
• Rainforestquote:Op vrijdag 9 november 2018 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat voor pepers heb je? Ik ben ook een liefhebber
Sommige mensen zijn niet de hele dag online.quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, daar heb je wel heel erg lang over moeten nadenken hè. Zwaktebod.
Die gele 7 pot vielen wat tegen qua extreme heetheid.quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:32 schreef onlogisch het volgende:
Daar staan de eerste in mijn kleine kweektent makker
Op naar volgend seizoen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb volgend jaar extreem veel pepers. Daarbij heb ik ook veel meer soorten dan afgelopen jaar. Dus je komt ze maar een keer proeven en kan je wat meenemen ouwe reusquote:Op vrijdag 9 november 2018 18:46 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens blijven je pepers hier welkom onlogisch. Maak ik er weer sambal van
Ja die van het jaar daarvoor waren zeker heter.quote:Op vrijdag 9 november 2018 18:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gele 7 pot vielen wat tegen qua extreme heetheid.
Het begint pas om 22:00 hequote:Op vrijdag 9 november 2018 19:10 schreef JanCees het volgende:
Ik ben precies op tijd thuis voor VI (mits geen vertraging)
Je weet dat ze vanavond later zijn? Of hou je daar al rekening meequote:Op vrijdag 9 november 2018 19:10 schreef JanCees het volgende:
Ik ben precies op tijd thuis voor VI (mits geen vertraging)
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 9 november 2018 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet dat ze vanavond later zijn? Of hou je daar al rekening mee
Wat een goed duo zijn wijquote:Op vrijdag 9 november 2018 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zijn gewoon allebei hulpvaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |