Andre heb ik nog niet voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 9 november 2018 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Donny en Frenkie. Ongelofelijke paupernamen wel.
Oké, Dennis.quote:Op vrijdag 9 november 2018 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die ik niet moet hier blijven mij ook René noemen.
quote:
Wat een rare reactie. Ik geef toch een Leuk aan je bericht, niet aan jouw account? Snap je wel hoe Twitter werkt?quote:Op vrijdag 9 november 2018 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een heel veel verhaal om uiteindelijk te zeggen dat je me niet mag. Dat had korter gekund en dan had ik evengoed geweten waar ik aan toe was.
Juist precies omgekeerd.quote:
Dat is voor mij zo gemakkelijk als een goudvis in leven houden.quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:18 schreef onlogisch het volgende:
Johannes dient GGMM prima van repliek
Ik ga zaterdag een biertje drinken, dat zal wel een dolle boel wordenquote:Op vrijdag 9 november 2018 16:19 schreef onlogisch het volgende:
Staat er nog wat boeiends op het programma dit weekend makker?
Een vriend, die mij mijn feilen toont,quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als echte vriend houd ik hem graag scherp, en verwacht ik dat zijn volgende bericht mijn Leuk weer waard is. Ik weet dat hij het in zich heeft
Aan wie stel je deze vraag?quote:Op vrijdag 9 november 2018 16:19 schreef onlogisch het volgende:
Staat er nog wat boeiends op het programma dit weekend makker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |