Pffquote:Op vrijdag 9 november 2018 01:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben weer eens klaarwakker omdat ik na het eten op de bank in slaap geflikkerd ben
SOW KOEKOEK DE TOON IS GEZETquote:
zou het eerst wel weer gewoon leuk willen hebben met iemand.quote:Op vrijdag 9 november 2018 01:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Relatie is opzich wel leuk. Maar altijd zoveel stress en vertrouwen altijd zo lastig
Ik begon je net aardig te vinden. Jammer dat je zatheid onze vriendschap overschaduwd.quote:
Ik heb elk meisje waar ik ooit mee ben geweest nooit kunnen vertrouwen. Het gaat zover dat ik mn kind ook gewoon ga testen op DNA, al dan niet stiekem.quote:Op vrijdag 9 november 2018 01:45 schreef Dven het volgende:
Vertrouwen heb ik geen moeite mee. Ik ben een pro in op het eerste oog het kalf en de bolken te scheiden. Of hoe dat spreekwoord ook gaat.
Gewoon even kijken of het kind even lelijk is als dat jij bent.quote:Op vrijdag 9 november 2018 01:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb elk meisje waar ik ooit mee ben geweest nooit kunnen vertrouwen. Het gaat zover dat ik mn kind ook gewoon ga testen op DNA, al dan niet stiekem.
quote:Op vrijdag 9 november 2018 01:45 schreef Dven het volgende:
Vertrouwen heb ik geen moeite mee. Ik ben een pro in op het eerste oog het kalf en de bolken te scheiden. Of hoe dat spreekwoord ook gaat.
jij ging slapenquote:Op vrijdag 9 november 2018 01:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ben nu aan dynasty begonnen op Netflix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |