Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
het systeem niet willen beatenquote:Op vrijdag 9 november 2018 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee.
Gewoon hoog eindigen door gezellig te posten, moet ook kunnen
Was ook niet echt heel serieus bedoeld denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2018 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee.
Gewoon hoog eindigen door gezellig te posten, moet ook kunnen
Jij wil gewoon je top 3 notering beschermen, schavuitquote:
Is slimme tata deze.quote:Op vrijdag 9 november 2018 00:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij wil gewoon je top 3 notering beschermen, schavuit
nee want dat gaat niet lukken, ik zak straks steeds verder naar nummer 10quote:Op vrijdag 9 november 2018 00:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij wil gewoon je top 3 notering beschermen, schavuit
Ben je vaker een doorzakker of?quote:Op vrijdag 9 november 2018 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee want dat gaat niet lukken, ik zak straks steeds verder naar nummer 10
Oeeeeh, wat een harde bolk! Maar de scheidsrechter laat doorspelen.quote:Op vrijdag 9 november 2018 00:12 schreef R-woud88 het volgende:
De spanningen lopen op, wat een wedstrijd mensen
Was het maar zo'n feestquote:
Maat kwam aan met nog een tweeliterfles dus mijn laatste biertje is ook opengetrokken maar kan nog wel even durenquote:Op vrijdag 9 november 2018 00:13 schreef R-woud88 het volgende:
Ik heb mijn laatste biertje maar open getrokken, het is ten slotte nog geen weekend
Toch valt de maandag af, dat is eigenlijk nooit een feestquote:
waaromquote:Op vrijdag 9 november 2018 00:15 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Toch valt de maandag af, dat is eigenlijk nooit een feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |