quote:
Op donderdag 8 november 2018 23:57 schreef DerRabbit het volgende:[..]
Als je een honger klopt krijgt tijdens sporten ga je echt door een hel heen ja.
Met werk valt het prima te combineren. Ik werk nu 30 uur per week, daarnaast 10/15 uur sporten vanaf het nieuwe jaar is voor mij prima. Met mijn nieuwe baan heb ik sowieso 1 dag per week vrij waarop mijn vriendin aan het werk is dus dan lekker de tijd om langere ritten in te plannen mits het weer goed is.
En de beslissing om dit weer op te pakken is omdat ik begin dit jaar werd gevraagd om mee te rijden in een sportief waarin geld werd ingezameld voor een goed doel en ik kon een (leen)fiets krijgen via een team waar ik tien jaar terug voor gefietst had. Daar heb ik ergens weer terug gevonden wat wielrennen in teamverband leuk maakte voor mij dat ik dit weer als perfecte bezigheid zag om fysiek in shape te blijven en er daarnaast een beetje lol aan te beleven.
Ohhh dat klinkt wel goed om te combineren.

Ook wel prettig dat je vriendin die dag werkt, dan "mis" je ook niks of conflicterende plannen of iets.
Wat tof dat zo iets "kleins" je motivatie weer heeft gegeven om er weer mee te beginnen.
Lol is ook wel heel belangrijk natuurlijk. Anders wordt het snel gewoon echt vervelend om het te doen. Heb je nu dan weer je eigen fiets?
quote:
Op donderdag 8 november 2018 23:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:[..]
Ik ben ook half verloofd met mn beste vriend hoor, doen echt letterlijk ALLES samen

Zijn vriendin komt er ook niet tussen en toen ik nog een vriendin had ergerde zij zich er dood aan, dus dat wordt hem dan niet

Enne als iemand je pest gewoon uithalen gelijk, ik zou dan wel weg gaan, maar jij bent sws te tof om te irriteren
En ja 4u idd stelt weinig voor. Doe je ook cardio of sporadisch? Ik doe ong een kwartier van mijn schema fiets/loopband maar verder wel kracht, mix je dat meer of vermijd je het eig?
Heerlijk om zo'n beste vriend te hebben. Dat is wel leuk.

Dankjewel

Cardio alleen om op te warmen. En soms rondje om hardlopen. Maar nu in de winter is mijn motivatie 0,0.

En jij?
quote:
Ik ben baas