Wat een zieke reactie. Ik vind Sylvana ook niet heel tof, maar die reacties op straat manmanman.... Wat moet ze dan doen? Echt heel beschamend dit en die reactie van jou impliceert dat ze gewoon niet meer op straat moet komen als ze dit soort reacties niet meer wil horenquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Sylvana mocht even weer haar Rosa Parks act opvoeren en hele volksstammen trappen er in.
En het enige resultaat: nòg meer polarisatie.
Overigens weiger ik te geloven dat een donker gekleurd persoon echt honderden keren per dag racistisch wordt bejegend in notabene Amsterdam. Zou het misschien toch aan de persoon zelf kunnen liggen?
Ik praat toch nergens die achterlijke reacties op haar goed? Ik vraag me alleen af of een doorsnee donker gekleurd persoon ook zoveel bagger over zich heen gestort krijgt of dat het meer met haar gedram te maken heeft.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat een zieke reactie. Ik vind Sylvana ook niet heel tof, maar die reacties op straat manmanman.... Wat moet ze dan doen? Echt heel beschamend dit en die reactie van jou impliceert dat ze gewoon niet meer op straat moet komen als ze dit soort reacties niet meer wil horen
Echt he, maar dat wil ze niet inzien bij haar logica zouden we elke Duitser ook nog kwalijk moeten nemen wat er in WO2 gebeurd is. Een belachelijke en enge gedachtegang.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik kom uit 1983, ik ben bekend met ons koloniale verleden en het slavernijverleden. Mag ik het daar verder bij laten? Of moet ik blijven boeten? Dan mag ik blij zijn dat ik niet in Duitsland geboren ben.
blijkbaar niet. Het linkse geluid moet weer eenzijdig galmen. Wat een gek zeg, want kozp doet het wel voor de kinderen? In elk dorp waar de viering is zie je kinderen weglopen met zwarte Piet, ja ook de negertjes. Rot gewoon opquote:Op maandag 19 november 2018 18:47 schreef Bocaj het volgende:
Dieuwertje Blok is tafeldame!
We gaan haar toch niet voor het blok zetten hè?
Ik dacht ook aan Maxima met die stem een beetje haha.quote:Op maandag 19 november 2018 19:10 schreef -Chakotay- het volgende:
beetje een mengelmoesje van enerzijds tatiana simic, maxima en shakira
quote:Op maandag 19 november 2018 19:10 schreef -Chakotay- het volgende:
wat een lekkerwijf
ik zou haar doen
quote:Op maandag 19 november 2018 19:10 schreef -Chakotay- het volgende:
beetje een mengelmoesje van enerzijds tatiana simic, maxima en shakira
quote:
Doe een beetje rustig.quote:Op maandag 19 november 2018 19:13 schreef -Chakotay- het volgende:
komisch wijf ook.. ik ben verliefd denk ik
hoezo?quote:Op maandag 19 november 2018 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Doe een beetje rustig.
Het is minder gênant dan Freek de Jongequote:Op maandag 19 november 2018 19:23 schreef marcodej het volgende:
De enige die dit leuk vinden zijn de makers zelf.
Dat is Virgil van Dijkquote:Verkiezing 'International van 2018'
Oranje is op stoom! Wereldkampioen Frankrijk werd verslagen, tegen aartsrivaal Duitsland speelden we gisteren gelijk. Genoeg om eerste te worden in de groep en ons te kwalificeren voor de finaleronde van de Nations League. En dit jaar, 2018, het jaar van de wederopstanding van Oranje, is misschien wel bij uitstek het jaar om een nieuwe traditie in ons land te introduceren, een verkiezing die ze in Duitsland al kennen: de International van het Jaar. Hoe werkt het? Zo’n vijftig voetbaljournalisten hebben ons vandaag hun stem gegeven. Daar is een top vijf uit gekomen. En jij beslist wie er van die vijf spelers uiteindelijk de International van 2018 wordt. Na de uitzending kun jij hier op de site de absolute winnaar kiezen.
Aan tafel Jan-Joost van Gangelen, Arman Avsaroglu, Erik Dijkstra en Tom Egbers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |