abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183038678
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:39 schreef wonderer het volgende:
Ik voel me echt suf, maar het lukt me niet om konijnen te schieten. Ik knal die beesten van redelijk dichtbij door hun kop met een Small Game Arrow, maar ze staan altijd weer op en lopen weg. Echt te raar.
Ik gebruik de varmit rifle ervoor
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  vrijdag 9 november 2018 @ 11:11:34 #52
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_183038763
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:58 schreef rival het volgende:

[..]

Ik schiet slangen ook met de varmint omdat het met de small arrows kutwerk is. Meestal blijven ze wel perfect. En als ze good worden lost mijn buck trinket dat vaak wel op gelukkig.

Alligators kan je ook perfect schieten met upgraded arrow.
Die trinket heb ik net. Moet je daar nog iets mee doen of gaat dat vanzelf, dat je meer kans hebt op een perfect pelt als je mis schiet?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_183038771
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:05 schreef theclansman het volgende:

[..]

Ik gebruik de varmit rifle ervoor
Dat. Ideaal voor al het kleinere grut, tot aan raccoons toe.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 9 november 2018 @ 11:12:19 #54
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_183038773
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:58 schreef rival het volgende:
Al gebruik ik voornamelijk mijn rolling block rifle *O* O+

Wat is jullie favoriete wapen?
Ik gebruik meestal mijn double barreled shotgun maar ik moet hoognodig weer naar een gunsmith om eens te kijken of er iets beters te krijgen is.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_183038789
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:11 schreef wonderer het volgende:

[..]

Die trinket heb ik net. Moet je daar nog iets mee doen of gaat dat vanzelf, dat je meer kans hebt op een perfect pelt als je mis schiet?
Gaat vanzelf.
Maar de logica erachter snap ik nog niet helemaal. Soms worden 2 goods achter elkaar perfect. Soms weer 3x niks.
Maar 9 van de 10 perfect die ik naar good knal worden weer perfect bij het skinnen.
pi_183038801
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat. Ideaal voor al het kleinere grut, tot aan raccoons toe.
Wel kut als je ineens een panter tegen komt, niet beseft dat je met je varmint loopt, en denkt dat 1 headshot wel voldoende is :'( :D
pi_183038821
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:15 schreef rival het volgende:

[..]

Wel kut als je ineens een panter tegen komt, niet beseft dat je met je varmint loopt, en denkt dat 1 headshot wel voldoende is :'( :D
Of andersom, dat je a lang zoeken een 3 sterren klein beest ziet, en hem met je repeater naar de eeuwige jachtvelden schiet ipv met je varmint :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 9 november 2018 @ 11:16:40 #58
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_183038823
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:15 schreef rival het volgende:

[..]

Wel kut als je ineens een panter tegen komt, niet beseft dat je met je varmint loopt, en denkt dat 1 headshot wel voldoende is :'( :D
Daarom altijd een tweede wapen meenemen... ;)

Hoewel het wel irritant is dat je elke keer als je van je paard stapt eerst moet checken of je alles wel bij je hebt omdat ie het tijdens het rijden terugstopt in het zadel |:(
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_183038850
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Of andersom, dat je a lang zoeken een 3 sterren klein beest ziet, en hem met je repeater naar de eeuwige jachtvelden schiet ipv met je varmint :'(
Ik ben niet de enige dus :+
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 november 2018 @ 11:22:41 #60
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183038922
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

Daarom altijd een tweede wapen meenemen... ;)

Hoewel het wel irritant is dat je elke keer als je van je paard stapt eerst moet checken of je alles wel bij je hebt omdat ie het tijdens het rijden terugstopt in het zadel |:(
helemaal als je een konijn een hert en een coyote tegenkomt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183038966
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:18 schreef rival het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige dus :+
:@
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183039161
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:03 schreef Farenji het volgende:
Gisteren liep ik eerst in een hinderlaag van een bende hillbillies, die me van mijn paard schoten. Mijn paard vluchtte weg. Ik had alleen mijn pistool en vluchtte dus ook maar weg, de bossen in. Nog maar net kunnen ontsnappen en ik kom bij een huis, waar ik stemmen hoorde. Ik liep naar binnen en zag een vader en zoon die in een vader en zoon discussie zaten. Ik verstopte me achter een muurtje maar de zoon die naar zijn kamer liep zag me, hij vluchtte en de vader begon tegen me te schreeuwen, "wat doe je in mijn huis?!" en meer van dat soort onzin. Hij trok een gun dus ik schoot hem voor z'n harses. De zoon lag in z'n kamer onder z'n bed te jammeren "laat me leven!!" maar ja, ik was er nu toch dus hij ging er ook aan. Ik het hele huis doorzoeken, vind ik letterlijk 12 cent en een homp brood.

Ik voel me nu echt heel erg slecht. ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_183039192
Wat wapens betreft, Billy Midnights pistol gebruik ik vaak voor herten, varmint voor konijnen en de Rolling Block als het een veraf schot is (tip je kan ook de bolt action met een scope uitrusten, is ook een geduchte klant)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_183039215
Er was ergens in St. Denis toch een NPC/Stranger, waarbij je een groot deel van je geld definitief kwijt kon raken?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 november 2018 @ 11:38:38 #65
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183039233
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:37 schreef StateOfMind het volgende:
Er was ergens in St. Denis toch een NPC/Stranger, waarbij je een groot deel van je geld definitief kwijt kon raken?
ja die lokt je van psst wanna earn some money ? vervolgens loop je met hem mee en slaat zijn handlanger je van achter op je kop.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183039283
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ja die lokt je van psst wanna earn some money ?
Geen idee. Er stond me iets van bij en er staan nu 3 Stranger vraagtekens op de map. En ik wil niet een groot deel van mijn oneerlijk verdiende doekoe kwijtraken :{
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 november 2018 @ 11:42:22 #67
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183039319
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Geen idee. Er stond me iets van bij en er staan nu 3 Stranger vraagtekens op de map. En ik wil niet een groot deel van mijn oneerlijk verdiende doekoe kwijtraken :{
is geen stranger is een random event.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183039340
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

is geen stranger is een random event.
Ah okee, maar op het moment dat die je aanspreekt, kun je er ook voor kiezen er niet op in te gaan?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 november 2018 @ 11:45:58 #69
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183039385
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:43 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ah okee, maar op het moment dat die je aanspreekt, kun je er ook voor kiezen er niet op in te gaan?
ja ik ben er voor afgestapt en dan moet je hem specifiek volgen naar een steegje
denk dat je gewoon voorbij kan rijden /lopen zonder gevolgen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183039393
Top ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 9 november 2018 @ 11:58:04 #71
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183039615
ze stolen bij mij 100 dollaronies
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183039680
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:03 schreef Farenji het volgende:
Gisteren liep ik eerst in een hinderlaag van een bende hillbillies, die me van mijn paard schoten. Mijn paard vluchtte weg. Ik had alleen mijn pistool en vluchtte dus ook maar weg, de bossen in. Nog maar net kunnen ontsnappen en ik kom bij een huis, waar ik stemmen hoorde. Ik liep naar binnen en zag een vader en zoon die in een vader en zoon discussie zaten. Ik verstopte me achter een muurtje maar de zoon die naar zijn kamer liep zag me, hij vluchtte en de vader begon tegen me te schreeuwen, "wat doe je in mijn huis?!" en meer van dat soort onzin. Hij trok een gun dus ik schoot hem voor z'n harses. De zoon lag in z'n kamer onder z'n bed te jammeren "laat me leven!!" maar ja, ik was er nu toch dus hij ging er ook aan. Ik het hele huis doorzoeken, vind ik letterlijk 12 cent en een homp brood.

Ik voel me nu echt heel erg slecht. ;(
Dat is het huis dat ik gebruikt heb om 3 dagen lang in te campen terwijl ik over de gehele map wanted was.
  vrijdag 9 november 2018 @ 12:02:31 #73
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_183039694
Ben in St Denis wel gevraagd om een donatie voor het vetarenenziekenhuis en ik stond daar naast die lock box met de optie Loot en het kostte me wel moeite om niet alles te jatten :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_183039757
Ik zit nog in Chapter 2 :')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_183039776
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zit nog in Chapter 2 :')
Probeer je eerst allerlei dingen te voltooien voor je de story afwerkt?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 9 november 2018 @ 12:10:39 #76
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183039807
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zit nog in Chapter 2 :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_183039824
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:02 schreef wonderer het volgende:
Ben in St Denis wel gevraagd om een donatie voor het vetarenenziekenhuis en ik stond daar naast die lock box met de optie Loot en het kostte me wel moeite om niet alles te jatten :')
Precies dit :D Heb wel gedoneerd maar vervolgens twijfelde ik ook enorm om het gewoon te jatten.
Niet Fokken met mij.
pi_183040626
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zit nog in Chapter 2 :')
Ik zit met 70 uur spelen in Chapter 4.
  Redactie Frontpage vrijdag 9 november 2018 @ 13:22:24 #79
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_183041117
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:01 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Dat is het huis dat ik gebruikt heb om 3 dagen lang in te campen terwijl ik over de gehele map wanted was.
Die video moet eigenlijk gewoon in de OP _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 9 november 2018 @ 13:37:35 #80
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183041420
Jatten van een ziekenhuis dan ben je exht een lowlife
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183041499
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
Jatten van een ziekenhuis dan ben je exht een lowlife
Als je gewoon zorgt dat je iedereen dood schiet, hoeven ze ook niet naar het ziekenhuis. :+
pi_183041659
Uitgespeeld.
  vrijdag 9 november 2018 @ 13:56:05 #83
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183041737
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Uitgespeeld.
ook de epiloog?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183041788
Net in een missie krijg ik zo'n scoped rifle van Sadie. Daarna heb je je repeater nodig, maar die zit weer in je paard, terwijl je die van te voren equipped hebt. Sta je dan in een ravijn met een scoped rifle, een paar shotguns en 100 man op de klif.

Kon ik de missie weer cancelen en vanaf de start weer beginnen.

Vind dat gedoe met alles in je paard nog steeds irritant, ook na ong 70 a 80 uur spelen. Gaat nooit wennen denk ik.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2018 14:00:32 ]
  vrijdag 9 november 2018 @ 14:11:24 #85
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_183042018
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zit nog in Chapter 2 :')
tot een uur geleden ik ook nog :D maar nu in Chapter 3 :B
  vrijdag 9 november 2018 @ 14:12:36 #86
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_183042041
Ik hang al dagen aan het begin van Chapter 3 rond. Eerst alle stranger missions die nog open staan en wat legendarische beesten, dan ga ik wel verder. Heb ook niet genoeg geld voor grote bounties dus die Micah missie bij Strawberry laat ik nog maar even :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_183042122
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:56 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

ook de epiloog?
Jep. Best een goed einde. Nu maar wachten op RD Online. Er waren toch geruchten dat die vandaag zou uitkomen?
  Redactie Frontpage vrijdag 9 november 2018 @ 14:18:49 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_183042183
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:58 schreef Luppie0110 het volgende:
Net in een missie krijg ik zo'n scoped rifle van Sadie. Daarna heb je je repeater nodig, maar die zit weer in je paard, terwijl je die van te voren equipped hebt. Sta je dan in een ravijn met een scoped rifle, een paar shotguns en 100 man op de klif.

Kon ik de missie weer cancelen en vanaf de start weer beginnen.

Vind dat gedoe met alles in je paard nog steeds irritant, ook na ong 70 a 80 uur spelen. Gaat nooit wennen denk ik.
Een revolver en/of pistool heb je toch altijd wel bij je? Ik heb althans twee volcanic pistols standaard bij waar je in zulke gevallen een goed alternatief hebt voor je missende repeater :P.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_183042245
Die sawed off shotgun _O_
pi_183042521
Ik las dat je bij de Gunshop wapens zou kunnen selecteren die je dan standaard hebt als je van het paard stapt. Nog niet geprobeerd want de meeste shops vinden mij niet meer zo aardig ;(

Weet iemand wanneer de Legendary krokodil spawnt? Na de missie in het moeras is hij er nog steeds niet en ik wil graag die hoed hebben.
  vrijdag 9 november 2018 @ 14:52:56 #91
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_183042843
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Een revolver en/of pistool heb je toch altijd wel bij je? Ik heb althans twee volcanic pistols standaard bij waar je in zulke gevallen een goed alternatief hebt voor je missende repeater :P.
Ik had een keer dat allebei mijn holsters ook leeg waren en ik terug moest naar mijn paard om ze op te halen.

Had trouwens ook mijn revolver ingewisseld voor een pistol van een dooie O'Driscoll maar die was ik vlak daarna alweer kwijt, geen idee hoe.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_183042933
Even een vraagje nogmaals omdat het spelen me nog niet helemaal lekker afgaat en ik nog maar een beetje als een dwaas de missies doe. Ik ben echt net begonnen, zit nog in het gedeelte met de ?O'daniels? of hoe heten die knapen, zo goed onthoud ik alles en is mijn Engels :'). Maar moet ik vanaf het begin al de wereld intrekken, ik zit nu gewoon de missies te doen (basisdingen?), zojuist die eerste met de trein. - En bedenk me nu terwijl ik typ - 'PRESS L2 TO GUAD' dat ik dus constant R2 indruk, ah daar ging het mis..

Maar ik heb het nog niet onder de knie allemaal dus, gewoon doorgaan met missies (elke x maar 1 objective gehaald :') ), of ook nu al even rondtrekken door de bergen? en jagen op beesten of mensen? En is het de bedoeling dat ik wel een schurk wordt, of niet :)
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_183043076
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:56 schreef ebtravel het volgende:
Maar ik heb het nog niet onder de knie allemaal dus, gewoon doorgaan met missies (elke x maar 1 objective gehaald :') ), of ook nu al even rondtrekken door de bergen? en jagen op beesten of mensen? En is het de bedoeling dat ik wel een schurk wordt, of niet :)
De bedoeling is echt heel simpel, je moet doen waar je zelf zin in hebt. Sommige acties hebben consequenties maar that's life! O+
pi_183043203
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:03 schreef rival het volgende:

[..]

De bedoeling is echt heel simpel, je moet doen waar je zelf zin in hebt. Sommige acties hebben consequenties maar that's life! O+
haha, dat idee had ik al, en dat vind ik juist mooi aan het spel (de snelheid nog even wennen). Maar zoals ik al een keer had aangegeven is het type spel voor mij de eerste keer ongeveer dus het voelt onwennig om dingen te doen wat ik niet zeker weet. Ik wil dus eigenlijk ook ALLES zien en doen, maar ook alles afknallen :$
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_183043245
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:56 schreef ebtravel het volgende:
Even een vraagje nogmaals omdat het spelen me nog niet helemaal lekker afgaat en ik nog maar een beetje als een dwaas de missies doe. Ik ben echt net begonnen, zit nog in het gedeelte met de ?O'daniels? of hoe heten die knapen, zo goed onthoud ik alles en is mijn Engels :'). Maar moet ik vanaf het begin al de wereld intrekken, ik zit nu gewoon de missies te doen (basisdingen?), zojuist die eerste met de trein. - En bedenk me nu terwijl ik typ - 'PRESS L2 TO GUAD' dat ik dus constant R2 indruk, ah daar ging het mis..

Maar ik heb het nog niet onder de knie allemaal dus, gewoon doorgaan met missies (elke x maar 1 objective gehaald :') ), of ook nu al even rondtrekken door de bergen? en jagen op beesten of mensen? En is het de bedoeling dat ik wel een schurk wordt, of niet :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:03 schreef rival het volgende:

[..]

De bedoeling is echt heel simpel, je moet doen waar je zelf zin in hebt. Sommige acties hebben consequenties maar that's life! O+
Wat Rival zegt.
Niks moet en alles mag, helemaal zoals je zelf wil spelen. Ook of je de good outlaw of de bad outlaw speelt.

De gele bolletjes zijn de hoofdmissies en de witte bolletjes zijn de zijmissies.
En daarnaast is er zo ontzettend veel te doen, net wat jij wil.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183043363
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 14:52 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik had een keer dat allebei mijn holsters ook leeg waren en ik terug moest naar mijn paard om ze op te halen.

Had trouwens ook mijn revolver ingewisseld voor een pistol van een dooie O'Driscoll maar die was ik vlak daarna alweer kwijt, geen idee hoe.
Werd gisteren door een dame en haar twee maatjes overvallen. Enfin, wat bloederige details en dom geluk later pak ik per ongeluk de double action revolver die ze had laten vallen. Daar van had ik er al een en nu kan ik ze allebei selecteren als dual. Nu vraag ik me af: bij de een staat een klavertje teken, bij de ander een ruiten. Hebben die twee wapens een perk omdat je twee dezelfde als dual wield gebruikt?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 9 november 2018 @ 15:39:15 #97
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_183043851
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Probeer je eerst allerlei dingen te voltooien voor je de story afwerkt?
:Y
pi_183043872
Ik vind voor dual wielden de sawed off shotgun icm een normale revolver wel genot hoor.
pi_183043940
Overigens wil ik even melden dat ik enorm blij ben dat Rockstart de map zoveel mogelijk "leeg" laat. Bij de laatste AC's en The Witcher werd ik echt gek van de honderden vraagtekens op de map.
  Redactie Frontpage vrijdag 9 november 2018 @ 15:47:28 #100
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_183043967
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik vind voor dual wielden de sawed off shotgun icm een normale revolver wel genot hoor.
Liever gewoon de Repeating Shotgun los, die sloopt alles :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')