3-0quote:Op woensdag 7 november 2018 22:27 schreef falling_away het volgende:
[..]
beter dan bij een gemiddelde wedstrijd van PSV, 90 minuten aids doorstaan voor een lucky goal in de blessuretijd
Op hoeveel dagen zit je nu?quote:Op woensdag 7 november 2018 22:27 schreef Stichting_NoFap het volgende:
Wat is er gebeurd, heeft ajax gescoord? Ik kan geen live stream krijgen.
quote:Op woensdag 7 november 2018 22:28 schreef falling_away het volgende:
[..]
dat is nog jullie enige houvast.. tot 31 maart!
ik heb wel een zwak voor Blind.quote:Op woensdag 7 november 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Wat een superster is het toch in zijn veelzijdigheid.
Ik mis Emanuelson.
Nee, Ik doelde op de kampioenswedstrijd van vorig seizoen.quote:Op woensdag 7 november 2018 22:28 schreef falling_away het volgende:
[..]
dat is nog jullie enige houvast.. tot 31 maart!
1-1quote:Op woensdag 7 november 2018 22:27 schreef Stichting_NoFap het volgende:
Wat is er gebeurd, heeft ajax gescoord? Ik kan geen live stream krijgen.
Moet tegen die Grieken wel kunnen zou je zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Wat een superster is het toch in zijn veelzijdigheid.
Ik mis Emanuelson.
Blind of Woberquote:Op woensdag 7 november 2018 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is eigenlijk de backup voor Taglinogwat gezien zijn schorsing?
Geen Europa meer, geen KNVB beker meer, lucky overwinningen tegen groningen etc etc.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2018 22:27 schreef falling_away het volgende:
[..]
beter dan bij een gemiddelde wedstrijd van PSV, 90 minuten aids doorstaan voor een lucky goal in de blessuretijd
quote:
ZIEDENDquote:Op woensdag 7 november 2018 22:29 schreef falling_away het volgende:
[..]
Geen Europa meer, geen KNVB beker meer, lucky overwinningen tegen groningen etc etc.
Van ajax winnen met laf countervoetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |