1 2 3 4 | AJAX 3 2 1 0 7 5- 1 Bayern München 3 2 1 0 7 5- 1 Benfica 3 1 0 2 3 3- 5 AEK Athene 3 0 0 3 0 2- 8 |
Bron: https://www.voetbalprimeu(...)m-nchen-variant.htmlquote:'Opstelling Ajax tegen Benfica: Tadic in de spits, Neres én Van de Beek'
woensdag 7 november 2018 om 06:49
Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook
Ajax kiest tegen Benfica waarschijnlijk voor de 'Bayern München'-variant. Dat betekent dat Erik Ten Hag geen echte centrumspits opstelt, maar in de punt van de aanval wederom kiest voor Dusan Tadic.
Dat verwacht het Algemeen Dagblad. Met die opstelling hield Ajax Bayern vier weken geleden op een 1-1 gelijkspel in München. Ten Hag kiest tegen Benfica nagenoeg voor dezelfde formatie. Het enige verschil is dat Frenkie de Jong er deze keer bij is. Daardoor zit Maximilian Wöber op de bank. Het middenveld bestaat uit Lasse Schöne, Donny van de Beek en Neres. Ziyech, Tadic en David Neres staan voorin.
Ajax is op doelsaldo koploper in Groep E en plaatst zich bij winst op Benfica voor de volgende ronde van de Champions League. De Portugezen hebben na drie wedstrijden nog maar drie punten.
Eerder onder invloed van zijn eigen domme actie van net daarvoor.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:30 schreef Adames het volgende:
onana is dus toch onder de invloed van het publiek
2 jaar geledenquote:Op woensdag 7 november 2018 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
ZO KENNEN ZE ONANA NIET ZEGT DE COMMENTATOR
wedstrijd tegen excelsior gemist zeker 2 jaar geleden hahaha
je moet schieten om te scorenquote:Op woensdag 7 november 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, tijd voor een paar goals van Ajax.
Jonas mag ze er best in schieten, als Ajax er maar meer maakt
De comment die je wist dat zou komen.quote:
Eens.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:31 schreef Confetti het volgende:
Dit is ABSOLUUT niet racistisch bedoeld maar..
Afrikaanse keepers hebben een patent op dit soort rare acties.
quote:
Zoet is geen Afrikaan..quote:Op woensdag 7 november 2018 21:31 schreef Confetti het volgende:
Ik mis Caland.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De comment die je wist dat zou komen.
Ons aller Ajaxquote:Op woensdag 7 november 2018 21:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Ons aller Ajax op achterstand. Heel Holland huilt.
Op een niet nader te noemen forum zou je hier een permban voor krijgen.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:31 schreef Confetti het volgende:
jelly?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ons aller Ajax
Misselijkmakende tyfusjudn
Benfica is aanvallend een stuk gevaarlijker tot nu toe.quote:
Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ons aller Ajax
Echt hè. Dit lijkt nergens op.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ajax is weer lekker ouderwets aan het kutten.
dat was een boerquote:Op woensdag 7 november 2018 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hans Vonk had nooit van dat soort gekke acties, en dat was ook een Afrikaan
Mad.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:30 schreef skysherrif het volgende:
Benieuwd of diezelfde losers weer zo snel weg zijn als in de uitwedstrijd tegen Bayern
Sylvana is het hiermee oneens.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:31 schreef Confetti het volgende:
We moeten nog een uur.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:32 schreef TheJanitor het volgende:
Jammer dat we zo lelijk moeten verliezen van dit vieze Benfica.
bij heerenveen wel wat rare dingen gedaanquote:Op woensdag 7 november 2018 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hans Vonk had nooit van dat soort gekke acties, en dat was ook een Afrikaan
Joh.quote:
Harvardquote:Op woensdag 7 november 2018 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
maar dit was helemaal geen fout van onana
het was een fout van de Ligt
alleen de echte kenners zien dat
quote:Op woensdag 7 november 2018 21:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WERELDTALENTEN, AJAX GAAT DE CL WINNEN
100 MILJOEN VOOR DE KEEPER
Hoi Adolfquote:Op woensdag 7 november 2018 21:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ons aller Ajax
Dat heeft elke keeper, maar hij had er geen patent opquote:Op woensdag 7 november 2018 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bij heerenveen wel wat rare dingen gedaan
In tegendeel, ik lach me kreupelquote:Op woensdag 7 november 2018 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
HMF komt echt ontzettend razend over.
Zijn werkdag zal niet heel spannend geweest zijn.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
Je oogt nogal gespannen en ontzettend gefrustreerd over de gang van zaken dit seizoen.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In tegendeel, ik lach me kreupel
Ik ga jouw koent kapoet maken in de rust klaasquote:Op woensdag 7 november 2018 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
kijk ten hag kijken
hij gaat onana kapoet maken in de rust hahahaha
50 mensen redden op een dag begint te vervelenquote:Op woensdag 7 november 2018 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn werkdag zal niet heel spannend geweest zijn.
Het gras in het stadion is ook groen.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
Gister niet.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het gras in het stadion is ook groen.
112 bellenquote:Op woensdag 7 november 2018 21:33 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik ga jouw koent kapoet maken in de rust klaas
Ik zie geen enkele reden om te zien waarom dit goed komt.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:34 schreef Wotte het volgende:
Komt wel goed schatjes maar die onana, is ie borderliner ofzo?
Niet zo doen tegen HMF.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je oogt nogal gespannen en ontzettend gefrustreerd over de gang van zaken dit seizoen.
Je gedraagt je als een twaalfjarige. Doe gewoon normaal, wijf.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Fijn dat je je bij deze woorden aangesproken voelt.
Kansloos?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:32 schreef Mr.Maul het volgende:
Ajax is niet zover als velen denken. In de thuiswedstrijd haal je al onverdiend de overwinning binnen en nu sta je kansloos achter tegen een Benfica dat enorm uit vorm is
madquote:Op woensdag 7 november 2018 21:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een twaalfjarige. Doe gewoon normaal, wijf.
Makker heb je m'n appie gelezen, m'n tella ligt op bed.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In tegendeel, ik lach me kreupel
Jojoortje zit nog onder de hormonen.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn snel opgewonden.
Hoeveel aanvallen van Ajax ging de opbouw goed en volgde er een kans uit?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:35 schreef kurk_droog het volgende:
Wat staat ajax te kutten man. Nergens voor nodig dat getik achterin
#TEAMBUITENDAMquote:Op woensdag 7 november 2018 21:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een twaalfjarige. Doe gewoon normaal, wijf.
dat kan je, maar zou wel behoorlijk opportunistisch zijnquote:Op woensdag 7 november 2018 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen we concluderen dat Ajax gewoon niet goed genoeg is om onder druk uit te voetballen? De Barcelona-esque driehoekjes waarmee ze het proberen op te lossen als ze vastgezet worden zijn wel aandoenlijk, maar gewoonweg niet snel en goed genoeg.
Dit inderdaad. Tegen Benfica in de thuiswedstrijd zat het al enorm mee en tegen Bayern leek het alsof ze konden voetballen omdat Bayern enorm onder de maat was. Ook tegen PSV zag je dat Ajax gewoon niet bij machte was om onder de druk uit te voetballen én kansen te creëren.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen we concluderen dat Ajax gewoon niet goed genoeg is om onder druk uit te voetballen? De Barcelona-esque driehoekjes waarmee ze het proberen op te lossen als ze vastgezet worden zijn wel aandoenlijk, maar gewoonweg niet snel en goed genoeg.
Dat is een kutkrant.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
ONANA ZEI VANOCHTEND NOG IN DE TELEGRAAF DAT AJAX DE CHAMPIONS L GING WINNEN HAHAHAHA
SORRY voor de caps
Dat is wel heel naief, als ie dit echt heeft gezegdquote:Op woensdag 7 november 2018 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
ONANA ZEI VANOCHTEND NOG IN DE TELEGRAAF DAT AJAX DE CHAMPIONS L GING WINNEN HAHAHAHA
SORRY voor de caps
Hier zitten veel woordgrap-mogelijkheden in.quote:
Natuurlijk heeft hij dat niet gezegd.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel heel naief, als ie dit echt heeft gezegd
ambitie is leuk, maar dit is wel ernstig
Tegen de opa's van Bayern ging dat heel leuk.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
PROBEREN TE WINNEN, DAT DOET IEDEREEN. ANDERS KAN JE NET ZO GOED THUISBLIJVENquote:Op woensdag 7 november 2018 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
SORRY voor de caps
Geen VPN?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een link om de wedstrijd vanaf Zwitserland te kijken? Ziggo werkt niet vanaf hier
Wel dit:quote:Op woensdag 7 november 2018 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij dat niet gezegd.
In de thuiswedstrijd tegen Benfica waren ze ook gewoon al de mindere. Niks verrassends dit.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
En in plaats daarvan post je dit.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier zitten veel woordgrap-mogelijkheden in.
Het is Klaas, dus ik had al wat gezonde scepsisquote:Op woensdag 7 november 2018 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij dat niet gezegd.
Ja, Ajax heeft niet veel meer gedaan dan balletje rondspelen op eigen helft omdat het simpelweg niet tot meer in staat lijkt.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:35 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]
Kansloos?
Heb je snel gezien.
HMF en ik zijn irl ook close.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom stimuleer je die dorpsidioot al is het maar satirisch?
Proberen ja.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wel dit:
Onana: "Gaan proberen de Champions League te winnen"
Euh?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn snel opgewonden.
het stond er echtquote:Op woensdag 7 november 2018 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel heel naief, als ie dit echt heeft gezegd
ambitie is leuk, maar dit is wel ernstig
quote:Ajax moet proberen om dit seizoen de Champions League te winnen. Dat zegt doelman André Onana. Woensdagavond kan Ajax zich bij winst op Benfica plaatsen voor de achtste finales van het miljardenbal.
"We willen niet alleen overwinteren, maar gaan proberen de Champions League te winnen", zei Onana in aanloop naar de ontmoeting in Portugal, in gesprek met De Telegraaf.
"We hebben grote dromen. Dat mag toch? We vormen een geweldig team en willen de uitdaging met de grote clubs aangaan. En als het niet lukt, oké. Maar laten we ervoor zorgen dat we er in elk geval alles aan hebben gedaan."
"Wie verwachtte dat wij nog geen anderhalf jaar geleden de finale van de Europa League zouden halen? Alleen als je jezelf heel hoge doelen stelt, kun je hoog reiken."
Onana verheugt zich op de verhitte sfeer in het stadion van Benfica. "Niks ten nadele van onze eigen fans – zij zijn in belangrijke wedstrijden geweldig –, maar ik houd meer van beladen uitwedstrijden, zoals bij Benfica of Feyenoord. Hoe meer de mensen me haten, des te beter ik me voel. Als ze me uitschelden, me beledigen, haal ik het beste in mezelf naar boven."
alleen zette benfica toen totaal geen drukquote:Op woensdag 7 november 2018 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de thuiswedstrijd tegen Benfica waren ze ook gewoon al de mindere. Niks verrassends dit.
Maar een néger moet onderdanig zijn en in zijn slaafse nederige rol moeten blijven.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:37 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
PROBEREN TE WINNEN, DAT DOET IEDEREEN. ANDERS KAN JE NET ZO GOED THUISBLIJVEN
Waarom? Je ziet toch dat het gebeurd.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:36 schreef Adames het volgende:
[..]
dat kan je, maar zou wel behoorlijk opportunistisch zijn
Kan alle kanten op, benfica is geen twee klassen beter. Een knullige actie van die borderline keeper en ze kunnen er geen moer meer van. Opportunisme much.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om te zien waarom dit goed komt.
Ajax ontsnapt hier behoorlijk
Nee hoor. Ajax had totale controle op die paar eerste minuten naquote:Op woensdag 7 november 2018 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de thuiswedstrijd tegen Benfica waren ze ook gewoon al de mindere. Niks verrassends dit.
Scherp hoor.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:37 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En in plaats daarvan post je dit.
Kogelvrije boxershort bedoel je?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
112 bellen
ik ga me kogelvrije vest aantrekken mensen
Iemand moet het zijn.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2018 21:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee hoor. Ajax had totale controle op die paar eerste minuten na
1 wedstrijd jaquote:Op woensdag 7 november 2018 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Je ziet toch dat het gebeurd.
Waarom doe je zo hautain?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt vrij Marokkaanse hangjongerenstijl over dit.
Vorig jaar had ik m een tijdje in FUT, wat was ie daar ruk zeg.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:40 schreef Perrin het volgende:
Naar mannetje hoor die Jonas. Hopelijk komt de Ligt nog ff langs bij m.
Ik heb altijd het idee dat van die driehoekjes echt leuk lukken op de trainingen met spelers als die van Ajax, maar irl is het toch een stuk lastiger en zie je het vrijwel geen enkele ploeg doen buiten de absolute top. En zelfs daar wagen ze zich er amper aan, omdat het iets is wat je qua veldbezetting van de overige spelers tot in de puntjes moet beheersen om het niet levensgevaarljk te laten worden wanneer je balverlies lijdt.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:37 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tegen de opa's van Bayern ging dat heel leuk.
Vorige wedstrijd ook nog wel redelijk. Maar Ajax blijft helaas wat wisselvallig altijd, hoopte op een heel goed Ajax vanavond.
Hopelijk zijn ze tweede helft sterker, willen ze nog wel eens doen
Grote delen van de eerste helft wel en hadden gelijk zeker 2x moeten scoren met een degelijke afmaker.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:38 schreef Adames het volgende:
[..]
alleen zette benfica toen totaal geen druk
Wanneer dan?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Portugal is niet voor niets wereldkampioen geworden
baitquote:Op woensdag 7 november 2018 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Kickboksen?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Kloptquote:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken man.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar een néger moet onderdanig zijn en in zijn slaafse nederige rol moeten blijven.²
Mwah, klaas is ook wel gewoon echt dom.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2018 21:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Helaas, wel van de zaak maar daar werkt ziggo niet op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He papzak!quote:Op woensdag 7 november 2018 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het gras in het stadion is ook groen.
Kijk jij nooit op Blacked?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar een néger moet onderdanig zijn en in zijn slaafse nederige rol moeten blijven.²
Doe je trouwens wel wat met mijn TR's? Als je hier al fan kijkt hebben we alsnog geen moderators.quote:
Zit in het onderbewust van veel mensen. Of heb je niet meegekregen wat ze met Bill Cosby.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken man.
Streven naar middelmaat, we doen een paar rondjes mee en dat is prima mentaliteit zou een schande moeten zijn.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:40 schreef bombmannl het volgende:
Wat is er mis met de ambitie om de championsleague te winnen? Beroepszeikers altijd hier. Onana noemt het ook nog “grote dromen” dus het perspectief is duidelijk.
Gefrustreerd om voetbalquote:Op woensdag 7 november 2018 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je oogt nogal gespannen en ontzettend gefrustreerd over de gang van zaken dit seizoen.
Ik vond het toen vooral heel erg statisch.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grote delen van de eerste helft wel en hadden gelijk zeker 2x moeten scoren met een degelijke afmaker.
Goed verhaal.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
effe serieus
een Portugeze ploeg heeft de afgelopen 14 jaar 4 keer de CL gewonnen
keiharde feit
ze zijn gewoon beter dan ons
te kleinquote:Op woensdag 7 november 2018 21:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Lamprou moet de eerste keeper worden van Ajax
HAHAHAHA weer keihard gelachenquote:Op woensdag 7 november 2018 21:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wel dit:
Onana: "Gaan proberen de Champions League te winnen"
Dit is niet waar.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
effe serieus
keiharde feit
PSV IS POEPquote:
keihardquote:Op woensdag 7 november 2018 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
effe serieus
keiharde feit
Gisteren werd geroepen dat Ajax wel even van de Spurs kon winnen.quote:
JA MAAR DE SUPPORTERS ZINGEN ZO HARDquote:Op woensdag 7 november 2018 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
Niks lukt godverdomme
Inpakken en naar huis
Opportunismegoden altijd.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gisteren werd geroepen dat Ajax wel even van de Spurs kon winnen.
??quote:Op woensdag 7 november 2018 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JA MAAR DE SUPPORTERS ZINGEN ZO HARD
quote:Op woensdag 7 november 2018 21:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV IS POEP
AJAX SELECTIE TOTAAL 500 MILJOEN WAARD DAT ZIET IEDEREEN
DE LIGT IS DE NIEUWE MESSI
HARVARD
Vandaag waren er mensen die riepen dat ajax een kans heeft op het winnen van de CLquote:Op woensdag 7 november 2018 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zoet lijkt me wel beter dan Onananananaquote:Op woensdag 7 november 2018 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
Nu is Zoet opeens weer een topkeeper en Onana kut. Tja.
Nee, ik ben die blunders niet vergetenquote:Op woensdag 7 november 2018 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
Nu is Zoet opeens weer een topkeeper en Onana kut. Tja.
Gruwelijk kwaadquote:Op woensdag 7 november 2018 21:45 schreef skysherrif het volgende:
Jammer van de acts die worden opgevoerd.
Oh speelt Schöne mee joh? Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:44 schreef bombmannl het volgende:
Ten Hag, a.u.b. Dolberg spits en Neres op 10, schöne eruit.
hadden we nu maar een modquote:Op woensdag 7 november 2018 21:45 schreef skysherrif het volgende:
Jammer van de acts die worden opgevoerd.
Er waren ook mensen die beweerden dat Benfica niet minder is dan Spursquote:Op woensdag 7 november 2018 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
ok, bedankt hansquote:Op woensdag 7 november 2018 21:45 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
PSV had nu met 0-1voorgestaan
(pm uiteindelijk met 2-1 te verliezen)
En wober voor blindquote:Op woensdag 7 november 2018 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh speelt Schöne mee joh? Onbegrijpelijk.
'Honas', en dan 2x zo snel en een octaaf of 2 hoger uitsprekenquote:
Extra zuur voor Zoet was dat, die keepte werelds.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:45 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
PSV had in deze poule vijfde gewordenquote:Op woensdag 7 november 2018 21:45 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Bedankt Mark.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:46 schreef Wotte het volgende:
Ik ga persoonlijk liever met 5-0 af dan dan ze dat schijtbakken voetbal spelen, wat tegenwoordig voor realisme moet doorgaan.
Wtf, precies dit scenario speelde zich gisteren af.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:45 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
PSV had nu met 0-1 voorgestaan
bedankt Hansquote:Op woensdag 7 november 2018 21:46 schreef Wotte het volgende:
Ik ga persoonlijk liever met 5-0 af dan dan ze dat schijtbakken voetbal spelen, wat tegenwoordig voor realisme moet doorgaan.
quote:Op woensdag 7 november 2018 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
ik hoop dat het 3-0 wordt
die clowns moeten gewoon terug op aarde gezet worden
quote:Op woensdag 7 november 2018 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Nou ja, eerlijk is eerlijk, ik vind dat Ajax in de CL leuk voetbal speelt. Individueel is het ook allemaal wat beter. Maar de vorige tegen Benfica was een coinflip. En deze ook.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
ajax is de grootste club ter wereldquote:Op woensdag 7 november 2018 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Verdomme.quote:
Die zijn er?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
En supporters van Ajax die stellen dat ze een moeilijkere of gelijkwaardige poule als PSV hebben kan ik niet serieus nemen.
De Jong is geen 100 miljoen waard maar wel een ziekelijk talent. En hij is voor Feyenoord dus daarom gewoon een baas.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
doet frenkie de jong ook mee![]()
weer totaal onzichbaar zoals gewoonlijk
maar 100 miljoen waard
of een goede vrije trapquote:Op woensdag 7 november 2018 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
Rode kaart voor Benfica zie ik als enige opening voor Ajax.
Ajax speelt ook leuk ja.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, ik vind dat Ajax in de CL leuk voetbal speelt. Individueel is het ook allemaal wat beter. Maar de vorige tegen Benfica was een coinflip. En deze ook.
En supporters van Ajax die stellen dat ze een moeilijkere of gelijkwaardige poule als PSV hebben kan ik niet serieus nemen.
iedereen kan zien dat psv de moeilijkere poule heeftquote:Op woensdag 7 november 2018 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
er is niemand die dat doetquote:Op woensdag 7 november 2018 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |