Ja klopt, zonde wel want mooi land en mooie cultuur, maar tikkie (lees: veel) te gevaarlijkquote:Op donderdag 8 november 2018 12:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zelfs als westeuropeaan die wel spaans spreekt is het af en toe niet heel fijn rondreizen daar hoorde ik afgelopen zomer van een bevriend stel. Hij is daar deels opgegroeid, kent het land, de taal en de gewoontes. Maar steeds meer gebieden zijn te gevaarlijk, ze hebben een niet mexicaans uiterlijk, auto is huur dus makkelijk uit te kiezen prooi.
Veel meer landen tegenwoordig. Zuid Afrika is ook niet echt gezellig meer. Meerdere zuid amerikaanse landen ook niet.quote:Op donderdag 8 november 2018 12:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja klopt, zonde wel want mooi land en mooie cultuur, maar tikkie (lees: veel) te gevaarlijk
quote:Op donderdag 8 november 2018 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben net pas wakker, uit ook een vage droom die ik maar niet kon begrijpen.
Ik ging naar de Lidl want daar hadden ze een enorm uitgebreide range aan exotisch (niet bestaand) fruit. Toen ik thuis kwam, lag er een briefje van DHL dat ik een klacht had ingediend over bkoedsinaasappels en dat ik nieuwe op kon halen in Bagdad.
Dus ik ging naar de Makro, dat was de logische volgende stap. In de Makro bleken mijn vriendinnen en hun kinderen te picknicken in de binnentuin van het kasteel. Ik kwam toevallig een DHL bezorgster tegen en die ging het Bagdadmysterie oplossen met 25 formulieren.
Een van mijn vriendinnen was haar kind kwijt in de Makro, we gingen zoeken. Binnen mum van tijd was iedereen elkaar kwijt, beten kinderen in geiten en roddelde iedereen over elkaar. En steeds als ik iemand tegenkwam wilde ze van de hoed en de rand over Bagdad, DHL en de bloedsinaasappels weten. Al die tijd moest ik een opgezette adelaar meeslepen en dat ding was pokkezwaar.
Alleen een beetje te lang om als doorsnee mexicaan door te gaanquote:Op donderdag 8 november 2018 12:22 schreef minilot het volgende:
Krea oogt overigens wel een toefje meer exotisch dan de doorsnee West-Europeaan hè?![]()
Ligt wel aan de regio. Noord is pure hel. Daar moet je niet naartoe.quote:Op donderdag 8 november 2018 12:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja klopt, zonde wel want mooi land en mooie cultuur, maar tikkie (lees: veel) te gevaarlijk
Si.quote:Op donderdag 8 november 2018 12:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Alleen een beetje te lang om als doorsnee mexicaan door te gaan
Oh ja, sjips!quote:Op donderdag 8 november 2018 12:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Alleen een beetje te lang om als doorsnee mexicaan door te gaan
Ja?quote:Op donderdag 8 november 2018 12:22 schreef minilot het volgende:
Krea oogt overigens wel een toefje meer exotisch dan de doorsnee West-Europeaan hè?![]()
Ik zou Cancun doen.quote:Op donderdag 8 november 2018 11:42 schreef Kreator het volgende:
Ik beslis zaterdag. Wens is Mexico (cancun of regio) maar niet voor dat geld. Mijn tweede op de lijst is Bonaire, dit is redelijk betaalbaar.
Cuba is prachtig, me dunkt. Maar niet voor even weg tijdens kerst. Heb geen zin om veel rond te reizen.quote:Op donderdag 8 november 2018 12:30 schreef AnneX het volgende:
Nou, mij is niets exotisch opgevallen bij krea.
Wat een nonsens onderwerp.
Mexico is al langer níet veilig.
En is Bonaire wel bewoonbaar na de laatste orkaan daar.
Hoe zou Cuba dan zijn?
Vage plannen voor eind december zijn hier on hold.
Mn.X kan niet beslissen 😢 en de planning voor oogchirurgie is onduidelijk nog.
Lucky...wat een droom en je vertelt het nog duidelijk ook voor degenen, die er niet bij waren.![]()
Kleinigheidje hou je altijd wel.quote:Op donderdag 8 november 2018 12:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou Cancun doen.![]()
https://www.metronieuws.n(...)erspoeld-met-moorden
Tof, maar niet echt een chick magnet zoietsquote:Op donderdag 8 november 2018 13:22 schreef AnneX het volgende:
Voor fietsie en andere lego liefhebbers https://www.greatbigstory(...)prosthesis-from-lego
quote:Op donderdag 8 november 2018 13:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Tof, maar niet echt een chick magnet zoiets
En dan is ie toevallig gevuld met een inhoud die moet verdwijnen?quote:Op donderdag 8 november 2018 13:44 schreef Lonaa het volgende:
Wil iemand van jullie een 400 liter vrieskist kopen?
Nee, niet eens.quote:Op donderdag 8 november 2018 13:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan is ie toevallig gevuld met een inhoud die moet verdwijnen?
Je hebt het huis????quote:Op donderdag 8 november 2018 13:44 schreef Lonaa het volgende:
Wil iemand van jullie een 400 liter vrieskist kopen?
*grinnik*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |