Anders worden de interviews ook veel te lang.quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Het lijkt wel of je bij PSV en Feyenoord niets negatiefs over jezelf en ploeggenoten mag zeggen.
Ik zie voornamelijk dingen die hij over turken gezegd zou hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:07 schreef Nober het volgende:
Derksen trending op twitter kennelijk niet zo positief over PSV.
https://twitter.com/searc(...)0Derksen%22&src=tren
hoezo negatief danquote:Op dinsdag 6 november 2018 23:07 schreef Nober het volgende:
Derksen trending op twitter kennelijk niet zo positief over PSV.
https://twitter.com/searc(...)0Derksen%22&src=tren
Ik ookquote:Op dinsdag 6 november 2018 23:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het veel leuker met jan dan met ronald
tuurlijk man BOSSIE lekker manquote:Op dinsdag 6 november 2018 23:14 schreef Smoofie het volgende:
Dit mag je even uitleggen.quote:
Uiteraard, Johan en Ronald mogen elkaar ook niet volgens mij.quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:14 schreef Smoofie het volgende:
in Portugal misschien?quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zijn De Boertjes er niet eigenlijk?
Klaar met Johan?
No shit. Johan lult niet echt positief in VI over Ronaldquote:Op dinsdag 6 november 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteraard, Johan en Ronald mogen elkaar ook niet volgens mij.
Maar dat deed hij daarvoor ook al niet, en toch gingen ze er zitten.quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
No shit. Johan lult niet echt positief in VI over Ronald
Of contractueel/doekoesquote:Op dinsdag 6 november 2018 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat deed hij daarvoor ook al niet, en toch gingen ze er zitten.
Uit ijdelheid dan wel gok ik.
Messi is nu nog steeds aan het zoeken naar die bal.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |