De arts bij het CB is geen kinderarts maar een jeugdarts. dat is toch net weer iets anders. volgens mij had lemijn dat een tijdje terug in dit topic mooi uitgelegd.quote:Op zondag 11 november 2018 22:32 schreef NicolasJoy het volgende:
@hetzusjevan:
/Spees_Eend ook een beetje dan nog. We wachten dan de komende afspraak bij het CB nog af, maar als ze weer zo terughoudend blijven misschien dat we dan toch maar eens bij de HA aankloppen.. Ging er eigenlijk steeds vanuit dat omdat je al met én verpleegkundige én kinderarts te maken krijgt bij het CB dat de huisarts dan niet heel veel meer voor je zou willen/kunnen betekenen.
Boh, boh.. Extra leuk zo, weer werken...quote:Op maandag 12 november 2018 06:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Bedankt allemaal! Ollie gunde mij een fantastische twee uur slaap van 4-6 in de nacht voor mijn 1e werkdag
Gelukkig red ik geen levens voor mijn werk
Geen tips, wel succeswensen!quote:Op maandag 12 november 2018 08:08 schreef Peacefulll het volgende:
M krijgt vanmiddag zijn eerste prikjes. Behalve tissues voor moeder, nog tips om hier zo goed mogelijk door te komen?
Het zijn 'gelukkig' onze Oma's, klinkt stom om zo te zeggen, maar qua generatie en leeftijd een onvoorkomelijke situatie waar je in gaat zitten. Beiden 80+, maar ja, je wil ze toch het liefst bij je houden hé.. Gelukkig niet onze moeders.quote:Op maandag 12 november 2018 09:05 schreef Jagärtrut het volgende:
NJ, ik zou denk ik ook naar de huisarts stappen. Als het CB is zoals het hier is dan vind ik het prima om voor de algehele checkup daarheen te gaan, maar de echte klachten nemen ze niet de tijd voor, en de HA zou dat wel moeten doen. Sterkte met de oma’s. Zijn dat jullie oma’s of jullie moeders?
Ah zo, dat is wel verhelderend qua bericht inderdaad.. Toch maar even in het achterhoofd houden, wij zagen de CB arts echt meer als kinderarts, ten onrechte dan..quote:Op maandag 12 november 2018 10:48 schreef Elleska het volgende:
[..]
De arts bij het CB is geen kinderarts maar een jeugdarts. dat is toch net weer iets anders. volgens mij had lemijn dat een tijdje terug in dit topic mooi uitgelegd.
Edit: hier
ik zou echt niet op de CB arts gaan wachten maar door naar de huisarts.
Dat heb je goed gespotquote:Op maandag 12 november 2018 10:18 schreef vencodark het volgende:
De baby van rena!![]()
Was zij ook de schuldige van die scheve lampenkap?![]()
Herkenbaar van die tafel, wij hebben een koffietafel met zo’n plateau er onder waar we eerst van alles hadden liggen, maar dat kan nu even niet meer. Vooral papa’s gamecontroller was een grote favorietquote:Baby hier trekt zich inmiddels overal aan op dus de hoge box is weg. We hebben nu de inklapbare box neergezet. Slagje groter en staat wat gezelliger.
Haar schonmeltje is gisteren verkocht. Ze zat er nooit in en anders was ze het na 10 minuten beu. Toch nog ¤40 voor gehad.![]()
Ze schuifeld nu ook actief langs de bank dus het dienblad op de hocker (wat als koffietafel dient) is inmiddels ook leeg. Onhandige fase want waar zet ik nu mijn thee.![]()
Ruimt wel lekker op zo.
Alle overigbodige babyspul gaat weg. Heerlijk.
![]()
Wat stoer van banaan! Echte kerels hebben wijquote:Op maandag 12 november 2018 19:36 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Mooie stats Peace! Twintig seconden huilen na prikjes boks, Banaan sloeg zich er goed doorheen. Heeft hij nog last gekregen van de prikjes? Bij Banaan merk ik niets.![]()
Banaan sliep van elf tot half twee en dat was het. Ondanks een poging voor CB bezoek en eind van de middag voor meer slaap. De slaapsignalen zijn er wel, ik reageerde snel met naar boven gaan, soms is hij bijna in dromenland maar net niet. Vanaf eind van de middag was hij dus weer niet tevreden want moe. Ik word er een beetje moedeloos van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik iedere dag evenquote:Op maandag 12 november 2018 19:07 schreef Songeur het volgende:
vanmiddag zelf tv laten kijken. Terwijl ik poetste.
Nee, er was een niet voor kleine kinderen en mensen boven de 35 feestje bij ons thuisquote:Op maandag 12 november 2018 20:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Sacre is jouw baby uit logeren geweest zodat jij en je vriend/man/partner even 1:1 tijd hadden? Dat doen de meeste ouders echt te weinig terwijl het zo belangrijk is voor je relatie. Fijn dat het zo goed gegaan is iig!
Op pakken kunstvoeding voor 0-6 maanden staat ook dat je vooraf moet overleggen met een arts.quote:Op maandag 12 november 2018 21:58 schreef Helsinki het volgende:
Het lukt me helaas niet om dan ook nog consequent te kolven en dat doet niets goed voor m'n productie. Ik denk dat ik ga stoppen(maar dat kan morgen zomaar weer anders zijn want gevoel en verstand zitten totaal niet op één lijn wat dit betreft). De verpleegkundige van het CB zei dat ik even moest bellen als ik wilde stoppen met BV. Is dat gebruikelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |