SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had vooral de buik vol van de verstandige en oersaaie auto, dus was ik op zoek naar iets leukers en bijzonderders. Toen kwam het idee om naar een auto te kijken van een merk dat (praktisch) niet meer bestaat. Ben ook wezen kijken bij een limited edition Rover, die alleen leverbaar was met donkergroene lak, oranje neus en rood interieurquote:Op vrijdag 2 november 2018 19:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben wij je geļnspireerd?![]()
Gefeliciteerd etcie!!![]()
Tot over een paar dagen, House of Cards gaat hier aan![]()
Dat heeft hij zeker gedaan, maar ik kies er nu voor om meer te betalen en autorijden leuker te vinden. Ik doe dat genoeg uren per jaar om het zinvol te maken vind ikquote:Op woensdag 7 november 2018 08:40 schreef iamredleader het volgende:
Mwah, die oersaaie, degelijke en onopvallende auto brengt je wel elke dag naar je bestemming zonder al teveel zorgenmijn garageman is ook niet erg blij met mijn auto. Daar is geen droge boterham aan te verdienen, zei hij.
Hyundai Matrix uit 2004, gekocht 2 jaar geleden met toen 48K op de teller. Van een oud echtpaar geweest, weinig in gereden
Die overweging snap ik ook heel goedquote:Op woensdag 7 november 2018 11:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat heeft hij zeker gedaan, maar ik kies er nu voor om meer te betalen en autorijden leuker te vinden. Ik doe dat genoeg uren per jaar om het zinvol te maken vind ik
Tot nu toe heb ik ook nog geen merk twee keer gehadquote:Op woensdag 7 november 2018 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die overweging snap ik ook heel goedAls autoliefhebber kan ik me voorstellen dat je niet in een saaie degelijke auto wil rijden
Was primaquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2018 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was prima
Heb ze al vaker gezien, en vond het tot nu toe elke keer leuk. Ze hebben nu geen nieuw album om te promoten, dus speelden ze redelijk wat oude nummers (The Brews, Linoleum, Bob, Kill all the White Men, dat idee). Ze spelen nog steeds snel, luid en met geouwehoer tussendoor, dus ik kreeg wat ik verwachtte
Ook leuk om te zien: een security die mensen vrij letterlijk het podium afgooide als ze niet snel genoeg gingen stagedivenEn heb nog even in de moshpit meegedaan
Welkom! Dit is wel met recht een SC hoor. Gaat niet erg snel...quote:
Dankquote:Op vrijdag 9 november 2018 09:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Welkom! Dit is wel met recht een SC hoor. Gaat niet erg snel...
Lang lang geleden hadden wij ook meerdere topics op een dag. Nu heeft het vorige deel er meer dan een jaar over gedaan om vol te komenquote:Op vrijdag 9 november 2018 09:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dank![]()
Geen zorgen, dan heb ik eindelijk een letterlijke SC in mijn AT staan![]()
De rest van de SC's openen ongeveer 20 nieuwe delen op een dag
Met mij in het topic hoop ik dat dit toch wel iets sneller gaat voor dit topicquote:Op vrijdag 9 november 2018 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lang lang geleden hadden wij ook meerdere topics op een dag. Nu heeft het vorige deel er meer dan een jaar over gedaan om vol te komen
Geen al te gekke dingen beleefd, en dit weekend even rustig aan. Maandag start het volgende college-kwartaal met bijbehorende studiestress.quote:Op vrijdag 9 november 2018 12:37 schreef Driepink het volgende:
Jullie hier nog wat beleefd? Of plannen voor het weekend?
Ik ga vanavond helemaal van god los om het weekend in te luiden.quote:Op vrijdag 9 november 2018 15:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen al te gekke dingen beleefd, en dit weekend even rustig aan. Maandag start het volgende college-kwartaal met bijbehorende studiestress.
He je jat mijn planquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2018 02:07 schreef lubje25 het volgende:
Morgen(zaterdag) werken. Hopelijk weer een drukke dag bij onsMorgenavond naar Utrecht met vrienden en zondag naar Amsterdam met mijn ouders Bohemian Rhapsody kijken en uit eten.
![]()
Die wil ik ook nog zienquote:Op zaterdag 10 november 2018 19:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Morgen ook naar Bohemian Rhapsody
Nou, nee...quote:Op zaterdag 10 november 2018 23:25 schreef MaJo het volgende:
Grappig, blijkbaar is het bioscoopweekend voor ons allemaal
Ben jij weer de spelbrekerquote:
300 kanalen TV, Netflix, digitale recorders en view on demand...quote:
Ik ben wel een filmliefhebber maar ga nauwelijks naar de bioscoop. Laatst heb ik uitgerekend dat ik tijdens mijn relatie met G zo'n 4x naar de bioscoop ben geweest, in bijna 10 jaar! Daarna zijn we nog een paar keer geweest dus het ligt nu iets hoger, maar echt vaak is het nietquote:Op zaterdag 10 november 2018 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
300 kanalen TV, Netflix, digitale recorders en view on demand...
Wie gaat er anno 2018 nog naar de bioscoop?
Heb bioscopen nooit leuk gevonden, ben geen film liefhebber...
Doen. Het is geen scifi/actiefilm. Eerder bij tijd en wijle zelfs langzaam. Maar het acteerwerk was uitstekend en het verhaal de werkelijkheid getrouw.quote:Op zaterdag 10 november 2018 21:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die wil ik misschien ook nog wel zien. Ben benieuwd wat je er van vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, werkenquote:Op zaterdag 10 november 2018 23:25 schreef MaJo het volgende:
Grappig, blijkbaar is het bioscoopweekend voor ons allemaal
Idem. Ik heb genoten.quote:Op zondag 11 november 2018 20:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vond Bohemian Rhapsody een mooie film
Ik hoor 'm even voor middernacht op 31 december wel weer een keer...quote:Op zondag 11 november 2018 20:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gevolgd door Shaving Ryan's Privates?quote:
quote:Op zondag 11 november 2018 21:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ho ho ho, jullie blauwen hoeven dat niet hier voor de schermen te delen
Arie en Bastiaanquote:Op zondag 11 november 2018 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gevolgd door Shaving Ryan's Privates?
Mooie film idd. Knap van die acteur om een geloofwaardige Freddy neer te zetten.quote:Op zondag 11 november 2018 20:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bijna een post per dag gemiddeld. We lopen dus voor op schemaquote:Op woensdag 14 november 2018 22:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ach, een topic per jaar is met recht een slowchat
Rustig aan danquote:Op donderdag 15 november 2018 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bijna een post per dag gemiddeld. We lopen dus voor op schema
"Uncle Danny wants you!"quote:Op vrijdag 16 november 2018 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Sjezus, weer een blauwe hier erbij. Wat is dit, een kweekschool![]()
SES is wel iets voor jou.quote:
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 16 november 2018 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Sjezus, weer een blauwe hier erbij. Wat is dit, een kweekschool![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers![]()
Nog leuke weekendplannen iedereen? Damn wat is deze week snel gegaan, voor mijn gevoel stelde ik deze vraag ook eergisteren
Ik heb geen plannen. Lekker met een dekentje op de bank en Noa op schoot ontsnappen van de kou
avond!quote:Op zaterdag 17 november 2018 01:58 schreef Nico_S. het volgende:
Godallejezus wat een activiteit hier opeens!![]()
![]()
Hallo iedereen!
quote:Op zaterdag 17 november 2018 01:58 schreef Nico_S. het volgende:
Godallejezus wat een activiteit hier opeens!![]()
![]()
Hallo iedereen!
Hahaquote:
Dat lijkt me ook een leuke liveband! Woensdag naar The Decemberists geweest, was ook heel tof!quote:Op vrijdag 16 november 2018 23:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanavond maar concert Johan geweest, was een succes. Heerlijke muziek
Neuh, niet echt. Vooral last van een matige nacht slaap en hoofdpijn, aangevuld met drukke periode op het werk die voorlopig nog niet voorbij is.quote:
Het komt wel weer goed hoorquote:
Altijd fijn om wat vrije tijd in het vooruitzicht te hebbenquote:Op zondag 18 november 2018 10:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het komt wel weer goed hoor. Heb eigenlijk gewoon een weekje vrij nodig, en dat komt er aan
daar ben ik een paar maanden geleden in Paradiso ook heen geweest, heerlijk. Nog net zo leuk als voorheen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 23:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanavond maar concert Johan geweest, was een succes. Heerlijke muziek
Dat is nicequote:Op zondag 18 november 2018 13:05 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben officieel nog tot 1 januari 2019 in dienst. En volledig vrijgesteld van werk. Voor nu is het dus goed te combineren. Na 1 januari zal het ervan afhangen hoe het UWV omgaat met een deeltijd studie; moet ik werken of kan ik enige tijd een uitkering ontvangen.
We shall see.
Ik denk dat er veel van afhangt hoe de deal met werkgever in elkaar steekt. Als die deal erop neerkomt dat Red geheel uit eigen beweging vertrekt dan wordt WW denk ik een lastig verhaalquote:Op zondag 18 november 2018 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is niceBetaalt de werkgever dan ook de omscholing of wordt dat gefinancierd vanuit de overheid?
Spannend of je ww gaat krijgen, lijkt mij toch wel![]()
En TM kan me voorstellen dat jij er dan ook wel even doorheen zit
quote:Quasimodo ends up having surgery to
Remove the hump on his back .
When they open the hump up they find an apple a packet of cheese and onion crisps a tuna salad sandwich and a kit kat ..
It was the lunchpack of Notre-dame
Je hebt het goed voorstaanquote:Op maandag 19 november 2018 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fijn vooruitzicht: ik hoef morgen helemaal niks. Boodschappen zijn al gedaan, dus ik kan de hele dag lapzwansen en films kijken. Of gamen. Of iets anders. Als ik wil kan ik gaan pubquizzen, en zo niet dan blijf ik lekker thuis
Ik neem morgen de fakkel van je over. Heerlijk niks doenquote:Op dinsdag 20 november 2018 17:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De dag niksen bevalt prima tot zover
De Efteling, daar ben ik al zeker 25 jaar niet meer geweest geloof ik. Zullen er veel veranderingen zijn?quote:Op zondag 25 november 2018 12:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag nog werken en dan een paar dagen vrij, inclusief een bezoek aan de EftelingZin in!
In de afgelopen 25 jaar hebben ze de volgende attracties geopend: Droomvlucht, Villa Volta, Vogel Rok, Pandadroom, De Vliegende Hollander, Joris en de Draak en Symbolica. Pegasus is weg, de Bob gaat weg en er zijn wat nieuwe toevoegingen aan het Sprookjesbos. Daarnaast zal ik vast nog wat vergeten. Best wat dusquote:Op zondag 25 november 2018 13:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Efteling, daar ben ik al zeker 25 jaar niet meer geweest geloof ik. Zullen er veel veranderingen zijn?
Whehehe. Dat is zeker een verandering.quote:Op zondag 25 november 2018 13:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In de afgelopen 25 jaar hebben ze de volgende attracties geopend: Droomvlucht, Villa Volta, Vogel Rok, Pandadroom, De Vliegende Hollander, Joris en de Draak en Symbolica. Pegasus is weg, de Bob gaat weg en er zijn wat nieuwe toevoegingen aan het Sprookjesbos. Daarnaast zal ik vast nog wat vergeten. Best wat dus
Winterefeteling was inderdaad volledig opgetuigdquote:Op zondag 25 november 2018 23:34 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ook al zeker 10 jaar niet in de Efteling geweest, in ieder geval nog nooit met G. en we zijn volgend jaar dus 10 jaar samen![]()
Is dit al de winter Efteling Tim? Dat lijkt me wel heel tof een keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |