Straussquote:Op donderdag 8 november 2018 14:04 schreef 2dope het volgende:
Uit een investeerdersmeeting bij Take-Two.
[..]
Zou ook wel vreemd zijn als ze er inhoudelijk op in zouden gaan, maar toch
Gutentag herr Morgan!quote:
Ik ben altijd wel benieuwd naar de inspiratie achter de namen van enkele NPC's, maar deze is duidelijkquote:
In het echt is hij veel minder schor dan Sjon.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:05 schreef MMaRsu het volgende:
Zeker het kijken waard als je wat meer wilt weten van de stem acteur achter John
Dat is voornamelijk ook mijn kritiek. De bijzaken zijn alleen maar interessant voor completionists. Geen wapen/paard/item uit een zijmissie heeft een grote impact op de main story. Het is een super vet interactief verhaal wat ik met heel veel plezier doorloop, maar het is wel vrij oppervlakkig qua diepgang. En dat is de reden dat ik botw noem wat met outfits, wapens, fairy's en zijmissies een grote impact heeft op de main story. Dat is wat die open wereld levendig maakt voor mij.quote:Op woensdag 7 november 2018 22:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch jagen of vissen of pokeren of dingen overvallen?
Ja je speelt een outlaw cowboy dus je rijd veel op je paard en de missies zijn vaak shootouts.. is een beetje inherent aan het genre natuurlijk.
Die heb ik nooit gespeeld, dus ben daar nu wel nieuwsgierig naar.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:23 schreef Luppie0110 het volgende:
Iemand hier die RDR1 opnieuw gaat spelen?
Zou dat persoonlijk eerder doen dan RDR2 nu al opnieuw te gaan spelen. Dat komt ooit nog wel.
Jij kan Jack tenminste nog zien in het kampquote:Op donderdag 8 november 2018 16:48 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hoe geef je Jack snoepjes. Hij vraagt steeds om snoep, kon die kleine niet negeren dus heb wat gehaald maar kan het niet geven.
Die aim acceleration moet denk ik niet omhoog. Ik speel altijd met f*cking lage snelheid. Zowel muis als PS4.. vroeger snel, heb ik 'afgeleerd'. dat is wel kut dus...quote:Op donderdag 8 november 2018 16:33 schreef MMaRsu het volgende:
Zet hem op standard fps controls
deadzone 0
fov max
aim acceleration iets omhoog
scheelt al veel met de controls.
Rdr2 speelt zich af voor rdr1 dus dat is zeker geen gemis.
ik kreeg best veel quotes te horen van personages uit stranger missies in scenes waar Arthur alleen was.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk ook mijn kritiek. De bijzaken zijn alleen maar interessant voor completionists. Geen wapen/paard/item uit een zijmissie heeft een grote impact op de main story. Het is een super vet interactief verhaal wat ik met heel veel plezier doorloop, maar het is wel vrij oppervlakkig qua diepgang. En dat is de reden dat ik botw noem wat met outfits, wapens, fairy's en zijmissies een grote impact heeft op de main story. Dat is wat die open wereld levendig maakt voor mij.
hosea inderdaad, de rest kan mij weinig interesserenquote:Op donderdag 8 november 2018 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie zijn jullie favoriete kampleden verder ? Voor mij Hosea.
Hosea en Lenny toch wel.quote:Op donderdag 8 november 2018 17:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hosea inderdaad, de rest kan mij weinig interesseren
Hoezo hebben de outfits, wapens en fairy's invloed op de main story? in Botw dan. Naast de warm weather/cold weather outfits heeft die shit niks met het verhaal te maken.quote:Op donderdag 8 november 2018 16:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk ook mijn kritiek. De bijzaken zijn alleen maar interessant voor completionists. Geen wapen/paard/item uit een zijmissie heeft een grote impact op de main story. Het is een super vet interactief verhaal wat ik met heel veel plezier doorloop, maar het is wel vrij oppervlakkig qua diepgang. En dat is de reden dat ik botw noem wat met outfits, wapens, fairy's en zijmissies een grote impact heeft op de main story. Dat is wat die open wereld levendig maakt voor mij.
Ik wel, is de enige reden dat ik mn PS3 nog hebquote:Op donderdag 8 november 2018 16:23 schreef Luppie0110 het volgende:
Zou dat persoonlijk eerder doen dan RDR2 nu al opnieuw te gaan spelen. Dat komt ooit nog wel.
De enige reden waarom ik een el cheap xbox one base model in huis heb. Zodat ik de 360 kopie van RDR erin kan knallen wanneer ik klaar ben met RDR2quote:Op donderdag 8 november 2018 16:23 schreef Luppie0110 het volgende:
https://streamable.com/pb287quote:Op donderdag 8 november 2018 18:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik een el cheap xbox one base model in huis heb. Zodat ik de 360 kopie van RDR erin kan knallen wanneer ik klaar ben met RDR2
https://streamable.com/pb287
![]()
Er is er 1 in dat afgebrande dorpje vlakbij je eerste kamp in Horseshoe Overview. In het afgebrande sheriff kantoortje. En een kaart in de gevangenis daar.quote:Op donderdag 8 november 2018 18:00 schreef Drakedoge3 het volgende:
Iemand een guide waarin alle gold bar locaties zijn?
Valt mee maar het is prachtig om gewoon rustig door de straten te lopen. Die details overal, my lordquote:Op donderdag 8 november 2018 18:27 schreef StateOfMind het volgende:
Daarstraks overigens voor het eerst, met het volgen van het verhaal, in Saint Denis aangekomen. Een totaal andere sfeer, hopelijk zijn daar niet al te veel dingen te doen.
Je moet ook niet galloperend de steden inrijden ( als je je paard niet onder controle hebt ). Gewoon lekker rustig g.quote:Op donderdag 8 november 2018 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
Ik merkte wel dat je daar met je peerd erg gauw tegen iemand aanbotst, wat dan een unarmed assault is, en er meteen 3 tot 4 witnesses alle kanten op lopen. Dat is wel irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |