abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183023259
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 16:05 schreef MMaRsu het volgende:

Zeker het kijken waard als je wat meer wilt weten van de stem acteur achter John
In het echt is hij veel minder schor dan Sjon.
pi_183023617
Iemand hier die RDR1 opnieuw gaat spelen?

Zou dat persoonlijk eerder doen dan RDR2 nu al opnieuw te gaan spelen. Dat komt ooit nog wel.
  donderdag 8 november 2018 @ 16:24:16 #278
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183023625
Ik ga em na rdr2 nog eens doorspelen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183023745
Gisteren voor het eerst gespeeld, wat wennen zeg... Ben van de FIFA / COD games (en zo nu en dan GTA). Eerste missie gehad, waar je beetje kennismaakt met alles, en ik weet gewoon de knoppen niet te onthouden :') alsof ik opnieuw begin. Die eagle nogwattes totaal niet onder de knie, en overal langsheen lopen om vervolgens dingen te pakken en looten. Hopelijk kan ik eraan wennen, want qua spel / tijd vind ik het geweldig. Ik schiet ook telkens perongeluk met mn shotgun in het wilde weg.. Iemand nog wel tips waar ik op moet letten? Heb RDR1 niet gespeeld, is dit een gemis?

En ik moet verrekte wennen aan de rug-/ en zadeltas. Zulke opties in spellen heb ik altijd moeite mee. GTA bijv. is toch meer lopen en schieten en niet teveel keuze.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  donderdag 8 november 2018 @ 16:33:17 #280
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183023833
Zet hem op standard fps controls

deadzone 0
fov max
aim acceleration iets omhoog

scheelt al veel met de controls.

Rdr2 speelt zich af voor rdr1 dus dat is zeker geen gemis.
pi_183023842
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 22:02 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Maar dan ga je toch jagen of vissen of pokeren of dingen overvallen?

Ja je speelt een outlaw cowboy dus je rijd veel op je paard en de missies zijn vaak shootouts.. is een beetje inherent aan het genre natuurlijk.
Dat is voornamelijk ook mijn kritiek. De bijzaken zijn alleen maar interessant voor completionists. Geen wapen/paard/item uit een zijmissie heeft een grote impact op de main story. Het is een super vet interactief verhaal wat ik met heel veel plezier doorloop, maar het is wel vrij oppervlakkig qua diepgang. En dat is de reden dat ik botw noem wat met outfits, wapens, fairy's en zijmissies een grote impact heeft op de main story. Dat is wat die open wereld levendig maakt voor mij.
Dit, dus.
pi_183024092
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 16:23 schreef Luppie0110 het volgende:

Zou dat persoonlijk eerder doen dan RDR2 nu al opnieuw te gaan spelen. Dat komt ooit nog wel.
Die heb ik nooit gespeeld, dus ben daar nu wel nieuwsgierig naar.
Gewoon Kahba man.
pi_183024162
Hoe geef je Jack snoepjes. Hij vraagt steeds om snoep, kon die kleine niet negeren dus heb wat gehaald maar kan het niet geven.
Niet Fokken met mij.
pi_183024328
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 16:48 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hoe geef je Jack snoepjes. Hij vraagt steeds om snoep, kon die kleine niet negeren dus heb wat gehaald maar kan het niet geven.
Jij kan Jack tenminste nog zien in het kamp :%
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_183024343
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 16:33 schreef MMaRsu het volgende:
Zet hem op standard fps controls

deadzone 0
fov max
aim acceleration iets omhoog

scheelt al veel met de controls.

Rdr2 speelt zich af voor rdr1 dus dat is zeker geen gemis.
Die aim acceleration moet denk ik niet omhoog. Ik speel altijd met f*cking lage snelheid. Zowel muis als PS4.. vroeger snel, heb ik 'afgeleerd'. dat is wel kut dus...
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  donderdag 8 november 2018 @ 17:18:26 #286
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183024716
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 16:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat is voornamelijk ook mijn kritiek. De bijzaken zijn alleen maar interessant voor completionists. Geen wapen/paard/item uit een zijmissie heeft een grote impact op de main story. Het is een super vet interactief verhaal wat ik met heel veel plezier doorloop, maar het is wel vrij oppervlakkig qua diepgang. En dat is de reden dat ik botw noem wat met outfits, wapens, fairy's en zijmissies een grote impact heeft op de main story. Dat is wat die open wereld levendig maakt voor mij.
ik kreeg best veel quotes te horen van personages uit stranger missies in scenes waar Arthur alleen was.

bijvoorbeeld your a good man Arthur uitgesproken door the Veteran kwam later terug in de filmpjes ook kan je bepaalde sidequests niet doen als je moraal niet hoog genoeg is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
pi_183025071
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie zijn jullie favoriete kampleden verder ? Voor mij Hosea.
hosea inderdaad, de rest kan mij weinig interesseren :{
Op vrijdag 19 juni 2015 14:29 schreef Spooky4u het volgende:
Zoveel woorden voor iemand die je niet serieus moet nemen :')
|
BradgeTV Tribute Video
pi_183025317
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 17:34 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

hosea inderdaad, de rest kan mij weinig interesseren :{
Hosea en Lenny toch wel.
mag het weten
  donderdag 8 november 2018 @ 17:51:01 #289
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183025346
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 16:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hoezo hebben de outfits, wapens en fairy's invloed op de main story? in Botw dan. Naast de warm weather/cold weather outfits heeft die shit niks met het verhaal te maken.

Ook alle shrines in BOTW halen is voor completionisten, net zoals alle items, fairy's, zijmissies.

Ik vind het vissen en jagen geweldig in RDR2. Ik vind de shrines in BOTW ook geweldig.

Dat maakt de ene nog niet beter dan de ander. Het is een smaak kwestie.

Je kan hier ook andere kleding aantrekken en zo crimes ontwijken, sommige outfits geven perks dacht ik

[ Bericht 3% gewijzigd door MMaRsu op 08-11-2018 17:56:45 ]
pi_183025465
quote:

Ik wel, is de enige reden dat ik mn PS3 nog heb :)
Eh, amico. C'e Sabata. Hai chiuso 8)
pi_183025508
Iemand een guide waarin alle gold bar locaties zijn?
pi_183025746
quote:

De enige reden waarom ik een el cheap xbox one base model in huis heb. Zodat ik de 360 kopie van RDR erin kan knallen wanneer ik klaar ben met RDR2 :P

https://streamable.com/pb287

:D
mag het weten
  donderdag 8 november 2018 @ 18:18:15 #293
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183025820
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 18:13 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

De enige reden waarom ik een el cheap xbox one base model in huis heb. Zodat ik de 360 kopie van RDR erin kan knallen wanneer ik klaar ben met RDR2 :P

:D

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_183025897
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 18:00 schreef Drakedoge3 het volgende:
Iemand een guide waarin alle gold bar locaties zijn?
Er is er 1 in dat afgebrande dorpje vlakbij je eerste kamp in Horseshoe Overview. In het afgebrande sheriff kantoortje. En een kaart in de gevangenis daar.
En vlakbij dat spoorweg gebeuren bij het begin van St. Denis schijnt er ook ergens 1 in een kelder te liggen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
-----
Now only embers remain...
pi_183025968
Daarstraks overigens voor het eerst, met het volgen van het verhaal, in Saint Denis aangekomen. Een totaal andere sfeer, hopelijk zijn daar niet al te veel dingen te doen.
A murky, forgotten land.
-----
  donderdag 8 november 2018 @ 18:31:44 #296
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183026029
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 18:27 schreef StateOfMind het volgende:
Daarstraks overigens voor het eerst, met het volgen van het verhaal, in Saint Denis aangekomen. Een totaal andere sfeer, hopelijk zijn daar niet al te veel dingen te doen.
Valt mee maar het is prachtig om gewoon rustig door de straten te lopen. Die details overal, my lord _O_
pi_183026091
Ik merkte wel dat je daar met je peerd erg gauw tegen iemand aanbotst, wat dan een unarmed assault is, en er meteen 3 tot 4 witnesses alle kanten op lopen. Dat is wel irritant.
A murky, forgotten land.
-----
pi_183026092
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 17:48 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hosea en Lenny toch wel.
lennnnyyyyy lennnnyyyyy leeeeeeeennnnyyyyyy

_O_
Op vrijdag 19 juni 2015 14:29 schreef Spooky4u het volgende:
Zoveel woorden voor iemand die je niet serieus moet nemen :')
|
BradgeTV Tribute Video
  donderdag 8 november 2018 @ 18:36:14 #299
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183026110
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
Ik merkte wel dat je daar met je peerd erg gauw tegen iemand aanbotst, wat dan een unarmed assault is, en er meteen 3 tot 4 witnesses alle kanten op lopen. Dat is wel irritant.
Je moet ook niet galloperend de steden inrijden ( als je je paard niet onder controle hebt ). Gewoon lekker rustig g.
pi_183026115
En dicht
A murky, forgotten land.
-----
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')