Nee hoor, zijn er meer. Zie vorige deel van deze reeks.quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Misschien ben ik nu een vreemde eend, maar het spel trekt me niet bepaald mee ofzo...
Ik heb dat ook wel een beetje maar dat is vooral omdat ik te veel wordt afgeleid door allerlei strangers, random events, het jagen, schatzoeken enz. Er is eigenlijk te veel te doen waardoor de main story bij mij wel erg langzaam gaat.quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Misschien ben ik nu een vreemde eend, maar het spel trekt me niet bepaald mee ofzo...
Ja het is mooi enzo, maar echt bijzonder vind ik het niet....
Of mijn verwachtingen waren te hoog, misschien verwachtte ik meer dan Grand Theft Horse, geen idee...
Word een ruilertje tegen Soul Calibur 6 denk ik...
Yep, zo ben ik een paar perfect pelts kwijtgeraakt, terwijl ik op weg was om ze in te leveren.quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:36 schreef wonderer het volgende:
Reed met een wagen die ik had gevonden op straat (de menner was dood) naar de Fence, kom onderweg een Stranger event tegen, dus even stoppen, afhandelen, draai ik me om, wagen weg![]()
Les: als je iets al aan het doen bent/gevonden hebt/gejaagd hebt, niet stoppen tot je het hebt afgeleverd.
Ik vind dat juist weer ontzettend tof, dat er zó ontzettend veel te doen is naast de hoofdmissies en de zijmissies.quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:42 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel een beetje maar dat is vooral omdat ik te veel wordt afgeleid door allerlei strangers, random events, het jagen, schatzoeken enz. Er is eigenlijk te veel te doen waardoor de main story bij mij wel erg langzaam gaat.
Deed me wel erg denken aan de clip van Childish Gambino - Sweat pants. Puike gast btw:quote:
Ja, dat ook. Merkte dat ik me zat op te fokken van frustratie dus maar gestopt voor ik het zou botvieren op de kat...quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep, zo ben ik een paar perfect pelts kwijtgeraakt, terwijl ik op weg was om ze in te leveren.
En dat had me best veel tijd gekost om de juiste 3 sterren beesten te vinden
Die zijn verdwenen van je paard als je dood gaat.quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep, zo ben ik een paar perfect pelts kwijtgeraakt, terwijl ik op weg was om ze in te leveren.
En dat had me best veel tijd gekost om de juiste 3 sterren beesten te vinden
Dan heb je opeens een Perfect Cat Pelt en dan blijkt dat je daar helemaal niks mee kanquote:Op dinsdag 6 november 2018 11:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Merkte dat ik me zat op te fokken van frustratie dus maar gestopt voor ik het zou botvieren op de kat...
Aan Tinkerbell verkopen om een handtas van te maken?quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan heb je opeens een Perfect Cat Pelt en dan blijkt dat je daar helemaal niks mee kan
Oh no you di-in....quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aan Tinkerbell verkopen om een handtas van te maken?
Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:13 schreef MMaRsu het volgende:
Eindelijk die gekke naakte gast in het bos gevondenidioot
Geweldig inderdaad, allemaal tegelijk dood. Vroeg me nog wel af of ik ook een slachtoffer van hun had vermoord?quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:16 schreef wonderer het volgende:
Een staaf dynamiet in een groep Klansman smijten was trouwens wel erg bevredigend. Dat dan weer wel.
Niet vergeten de zadeltassen van de paarden te doorzoekenquote:Op dinsdag 6 november 2018 11:16 schreef wonderer het volgende:
Een staaf dynamiet in een groep Klansman smijten was trouwens wel erg bevredigend. Dat dan weer wel.
Ja, gedaan. Zat daar iets handigs in? Ik check eigenlijk nooit wat ik vind.quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Niet vergeten de zadeltassen van de paarden te doorzoeken
hij schreeuwt als een wolf dus als je hem hoort vooral onderzoekenquote:Op dinsdag 6 november 2018 12:15 schreef rival het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Wel een naakte zwemmer toen ik stond te vissen
Wat van die goudklompen kreeg ik.... Dus niks exclusiefs maar wel lekkere scorequote:Op dinsdag 6 november 2018 13:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, gedaan. Zat daar iets handigs in? Ik check eigenlijk nooit wat ik vind.
Ik zal mijn satchel eens checken. Moet ook nog steeds die goudstaaf van die Duitser verpatsen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Wat van die goudklompen kreeg ik.... Dus niks exclusiefs maar wel lekkere score
en dan voor je bek gestampt wordenquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Niet vergeten de zadeltassen van de paarden te doorzoeken
Risico van het vak!quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:34 schreef mizzsylver het volgende:
[..]
en dan voor je bek gestampt worden
Heb dat dus nog echt 0x gehad, terwijl best wel eens tegen iemand oprijd.quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:37 schreef mtchel112 het volgende:
Dat je bij het kleinste dingetje (vaak perongeluk of door de houterige gameplay) al een bounty op je donder krijgt en dat het hele politiekorps achter je aan komt in Saint Denis ben ik wel echt zat.
Dat is nog eens een glitch. Kan je voortaan 2 large pelts of 2 carcassen meenemen in 1 keer.quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:42 schreef mizzsylver het volgende:
Na een stranger missie had ik een extra paard, wil ik die naar die paardenmannetjes brengen, schiet ik er per ongeluk 1 neer. Toen namen ze opeens geen paarden meer aanNu komen er 2 paarden als ik fluit
Ik had laatst een stranger missie waarbij ik een gewonde vent naar de dokter moest brengen in Saint Denis, voor de deur liep ik over een hond die toen dood was. Blijkbaar is na een crime je side missie ook gelijk afgelopen, ik die vent van mijn paard tillen had ik gelijk politie en bounty vanwege een of andere crimequote:Op dinsdag 6 november 2018 13:43 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Heb dat dus nog echt 0x gehad, terwijl best wel eens tegen iemand oprijd.
Heb nog geen karkas verhandeld, wat levert bijvoorbeeld een bison op?quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is nog eens een glitch. Kan je voortaan 2 large pelts of 2 carcassen meenemen in 1 keer.
Volgens mij kun je die alleen villen, niet helemaal meenemen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb nog geen karkas verhandeld, wat levert bijvoorbeeld een bison op?
Meer dan zijn huid. Ik heb bedragen als 15 en 18 voorbij zien komen als ik een karkas bracht...quote:Op dinsdag 6 november 2018 13:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb nog geen karkas verhandeld, wat levert bijvoorbeeld een bison op?
Ik ben zelf zo onhandig, en ipv L2 doe ik nog wel eens R2 en dan schiet ie gelijk, ook al heb je geen wapen in je hand. Soms wil ik ook aardig doen en groet ik onderweg, maar heb ook wel eens dat L2 later is en dan heb ik alweer bijna een paard/koets gejatquote:Op dinsdag 6 november 2018 13:45 schreef wonderer het volgende:
Dat per ongeluk neerschieten heb ik ook nog nooit gehad. Ik stop altijd meteen mijn wapen weg als ik 't niet nodig heb, dat scheelt misschien, want dan kun je zonder zorgen L2 indrukken.
Fair enough. Was handig geweest als het spel het object dat "actief" is een randje zou geven of zo. Hoewel ze hun best doen om HUD elementen uit de omgeving te houden dus dat zal wel bewust zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2018 14:28 schreef mizzsylver het volgende:
[..]
Ik ben zelf zo onhandig, en ipv L2 doe ik nog wel eens R2 en dan schiet ie gelijk, ook al heb je geen wapen in je hand. Soms wil ik ook aardig doen en groet ik onderweg, maar heb ook wel eens dat L2 later is en dan heb ik alweer bijna een paard/koets gejat
Zelf had ik het niet maar mijn maatje deed dat ook steeds. Eindelijk bij de trapper, schiet em meteen dood. Konden we weer de map over naar de andere trapperquote:Op dinsdag 6 november 2018 14:28 schreef mizzsylver het volgende:
[..]
Ik ben zelf zo onhandig, en ipv L2 doe ik nog wel eens R2 en dan schiet ie gelijk, ook al heb je geen wapen in je hand. Soms wil ik ook aardig doen en groet ik onderweg, maar heb ook wel eens dat L2 later is en dan heb ik alweer bijna een paard/koets gejat
Het kruisje op je minimap verdwijnt toch na het looten...?quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:31 schreef _The_General_ het volgende:
Is het in te stellen dat na het looten de lijken van de kaart verdwijnen? Zodat je bij een groot gevecht weet wie je gehad hebt?
Niet direct? Bij jou wel?quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:33 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Het kruisje op je minimap verdwijnt toch na het looten...?
Ik zie weinig verschil. Misschien moet ik even met de settings licht/donker stoeien.quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:35 schreef 2dope het volgende:
De lijk-kruisjes van lijken die al geloot zijn worden meteen licht/transparant.
Klopt het is niet heul opvallend. Je (ik) ziet het wel goed als je geloote en ongeloote kruisjes naast elkaar ziet. Mooi werkwoord trouwens.quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:36 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil. Misschien moet ik even met de settings licht/donker stoeien.
Ja mogelijk is dat een oplossing. Ik zie het heel duidelijk, zie niet eens dat ze lichter worden, maar dat komt misschien ook omdat ik de map op het kleinst heb staan qua HUD grootte.quote:Op dinsdag 6 november 2018 16:36 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil. Misschien moet ik even met de settings licht/donker stoeien.
Deze game is i.d.d. niet voor iedereen weg gelegd.quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Of mijn verwachtingen waren te hoog, misschien verwachtte ik meer dan Grand Theft Horse, geen idee...
Ik werd onlangs nog aangesproken over het fijt dat ik stonk.quote:Op dinsdag 6 november 2018 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind dat juist weer ontzettend tof, dat er zó ontzettend veel te doen is naast de hoofdmissies en de zijmissies.
Maar dat dat ook juist leuke dingen zijn om te doen, ipv de standaard fillers zoals in veel games.
Nadat ik na een week spelen in Chapter 3 aangekomen was, heb ik een paar dagen geen missies meer gespeeld, maar andere dingen gedaan. Charles kwam me op een gegeven moment vragen of ik nog terug kwam naar het kamp en toen ik weer in het kamp was, werd ik ook door mede kampbewoners aangesproken op het feit dat ik een paar dagen weg was
Het is toch ook grand theft horse? Dafuq. Zeker weer zo een die in chapter 1 stoptquote:Op dinsdag 6 november 2018 10:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Want? Welk spel doet open world beter?quote:Op dinsdag 6 november 2018 17:41 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het ook een ontzettend leuke game, maar een tikje overdreven is al die lofzang wel.
Saints Row.quote:Op dinsdag 6 november 2018 17:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Want? Welk spel doet open world beter?
HZD vond ik in ieder geval leuker.quote:Op dinsdag 6 november 2018 17:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Want? Welk spel doet open world beter?
Rockstar heeft gewoon god status, alles wat ze uitbrengen is goud.quote:Op dinsdag 6 november 2018 17:41 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het ook een ontzettend leuke game, maar een tikje overdreven is al die lofzang wel.
En waarom? Ik vind het 1 van de beste games die ik ooit heb gespeeld. Combat in HZD was interessanter maar op een gegeven moment wist je al die weak points was dat ook niet boeiend.quote:Op dinsdag 6 november 2018 17:51 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
HZD vond ik in ieder geval leuker.
Lijkt me een kwestie van smaak in dat geval, want de open wereld van HZD was wel héél wat gelimiteerder dan die van RDR.quote:Op dinsdag 6 november 2018 17:51 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
HZD vond ik in ieder geval leuker.
Als iemand na 1 hoofdstuk stopt is het begin in ieder geval al niet sterk genoeg geweest voor diegene.quote:Op dinsdag 6 november 2018 17:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is toch ook grand theft horse? Dafuq. Zeker weer zo een die in chapter 1 stoptjoo dit spel is te langzaam
Achteraf gezien gebeurt er ook niet zoveel de eerste paar chapters. Pas vanaf chapter 4 ofzo greep het spel me echt.quote:Op dinsdag 6 november 2018 18:49 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Als iemand na 1 hoofdstuk stopt is het begin in ieder geval al niet sterk genoeg geweest voor diegene.
Maar hij heeft zeker wel een punt.
Ja, ik ben ook in chapter 4 nog niet gegrepen. Dat maakt het spel niet slecht, maar voor mij is het zeker geen GOTY.quote:Op dinsdag 6 november 2018 18:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Achteraf gezien gebeurt er ook niet zoveel de eerste paar chapters. Pas vanaf chapter 4 ofzo greep het spel me echt.
Zou niet weten waarom, chapter 1 is de tutorial waar je nog niet eens kan freeroamen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 18:49 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Als iemand na 1 hoofdstuk stopt is het begin in ieder geval al niet sterk genoeg geweest voor diegene.
Maar hij heeft zeker wel een punt.
Ik las gister ergens een samenvatting met de strekking:quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:02 schreef Tijn het volgende:
De epilogen zijn misschien wel het leukst, haha
Wat een flauwekulquote:Op dinsdag 6 november 2018 19:10 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Ik las gister ergens een samenvatting met de strekking:
20% probeer je op de goede knoppen te drukken
30% zit je op je horse simulator
30% kijk je filmpjes
20% rest
Dit is misschien wat overdreven, maar het is (helaas) wel dicht richting de waarheid naar mijn optiek.
Bedankt nog, maar je kan hem dus niet dan afdoen, en weer op doen zonder bij je paard te zijn?quote:Op dinsdag 6 november 2018 08:54 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Die zit in je tas van je paard. R1 en dan horse items kun je hem opzetten.
quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:10 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
30% kijk je filmpjes
20% rest
Dit is misschien wat overdreven, maar het is (helaas) wel dicht richting de waarheid naar mijn optiek.
Mwah, zo erg vind ik het nou ook allemaal weer niet. De controls hadden zeker beter gekund, maar over het algemeen ben ik echt onwijs onder de indruk van hoeveel toffe content er in deze game zit.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:10 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
30% kijk je filmpjes
20% rest
hahahaha fucking colm o driscoll what a cuntquote:
kan niet je moet gewoon naar die missie gaan no worriesquote:Op dinsdag 6 november 2018 20:42 schreef Peejtur het volgende:
Hoe kom je van een dead or alive status af? Ik moet een missie doen maar die staat dus precies in zo'n gebied
Ik word alleen besprongen en uit elkaar getrokken door cougars.quote:Op dinsdag 6 november 2018 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Is dat niet je ammo?
Is er al iemand verkracht ingame? Las dat dat kon gebeuren
is mij nu ook 2x overkomenquote:Op dinsdag 6 november 2018 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik word alleen besprongen en uit elkaar getrokken door cougars.
Je krijgt die door een story missie in chapter 3. Zeker de moeite waard.quote:
Schijnbaar wel, mensen in dit topic hebben het al gedaan volgens mij. Maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd.quote:
Ik vind het echt een ontzettend mooi staaltje werk / productie dat je voorgeschoteld krijgt.quote:Op dinsdag 6 november 2018 17:41 schreef Buitendam het volgende:
Heb hier echt 0,0 nooit last van. Snap niet hoe je dit spel speelt. Ren je overal naartoe dan ofzo? Als ik mensen heb afgemaakt loop ik rustig naar hun lichaam en hou Y ingedrukt als ik er vlakbij ben. Dan pakt die gewoon de loot en als de dead guy op een soort gekke plek ligt dan doet die niet eens de animatie maar pakt die gewoon de shit op. Nog nooit gehad dat die over een lichaam heensprong en dat het 4/5 seconden duurt voordat ik weer bij die corpse ben.quote:Het speelt namelijk alles behalve lekker m.i. Loop je naar een lijk, druk je op ''loot'', vervolgens maakt je poppetje een of andere lompe sprong over dat lijf heen, verdwijnt de loot-optie uit beeld, moet je je weer omdraaien, staat er eerst ''pick up'', warna je weer een rondje om het lijk heen moet lopen om eindelijk te kunnen looten, waar ook weer 5-6 seconden overheen gaat voordat het looten begint.
Bovenin de map heb je een gebied met geisers, daar kwam ik gisteren na 64 uur spelen voor het eerstquote:Op dinsdag 6 november 2018 23:07 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is dit voor gebied dan?
Was er ook nog nooit geweest idd.quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bovenin de map heb je een gebied met geisers, daar kwam ik gisteren na 64 uur spelen voor het eerst
fucking vet stukje van de map, heb daar een legendary animal gekilled. En daarna even lekker in die warme pool chillen
Als je iemand vastbind dan kan je hem in zo'n geiser gooien en dan spuit hij meters de lucht inquote:Op dinsdag 6 november 2018 23:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bovenin de map heb je een gebied met geisers, daar kwam ik gisteren na 64 uur spelen voor het eerst
fucking vet stukje van de map, heb daar een legendary animal gekilled. En daarna even lekker in die warme pool chillen
Holy shit!!!!!quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je iemand vastbind dan kan je hem in zo'n geiser gooien en dan spuit hij meters de lucht in![]()
Welke extra missie?quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je iemand vastbind dan kan je hem in zo'n geiser gooien en dan spuit hij meters de lucht in![]()
Ik mag zulke dingen even niet van mezelf. Ik ben mijn reputatie aan het verbeteren omdat ik in chapter 6 die extra missie wil doen.
Toch wel fijn om te weten dat je voor iedere bank die je hebt overvallen en iedere sheriff wiens kop je met een dubbelloops shotgun eraf hebt geschoten, gewoon een heel dorp vrolijk kan begroeten en al je zonden zijn vergeven
Dan geen gele missies doen voordat je zeker weet dat je alle witte missies hebt gedaanquote:Op dinsdag 6 november 2018 23:35 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Welke extra missie?
Man, ik ben nu in chapter 6 en ben het helemaal kwijt. Durf zowat geen enkele missie meer te starten omdat ik bang dat ik er dan weer een kwijt raak.
Edit: Wat kan ik ook met deze info?
https://www.reddit.com/r/(...)ill_available_after/
Ja je raakt missies kwijt, maar welke, geen idee.
Tja ik heb er zoveel open staan. En veel daarvan pas in stage 1 of 2 (van de waarschijnlijk 5 of 6).quote:Op dinsdag 6 november 2018 23:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan geen gele missies doen voordat je zeker weet dat je alle witte missies hebt gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |