Zou ook kunnen, anders was peperkut wel te horen.quote:Op maandag 5 november 2018 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
maarem, ik heb het idee dat ie sws vastloopt op één nr, want de ID3 is al de hele tijd hetzelfde met gup
Nee, is een mashupquote:Op maandag 5 november 2018 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
huh, dit zit niet in het origineel toch, van de vegaboys?
Ehm, nee, niet echt.quote:Op maandag 5 november 2018 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
huh, dit zit niet in het origineel toch, van de vegaboys?
Denk dat ik dan ook nok, heb nog niet uitgevogeld hoe te autoDJ'en nu.quote:
Dan heb je wel optimaal gebruik gemaakt van de sociale ruimte.quote:
technisch gezien sluit het gebouw om 23.15...quote:Op maandag 5 november 2018 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan kan je beter zorgen dat je er voor die tijd uit bent.
zit nu weer in kantoortjequote:Op maandag 5 november 2018 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je wel optimaal gebruik gemaakt van de sociale ruimte.
Tegen die tijd wil moet ik ook wel gaan slapenquote:Op maandag 5 november 2018 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Denk dat ik dan ook nok, heb nog niet uitgevogeld hoe te autoDJ'en nu.
Krat vullen en auto DJ aanklikken. Als je nog met Mixxx draait, that is.quote:Op maandag 5 november 2018 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Denk dat ik dan ook nok, heb nog niet uitgevogeld hoe te autoDJ'en nu.
Nu weer even met VDJ, ik hop wat af.quote:Op maandag 5 november 2018 22:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Krat vullen en auto DJ aanklikken. Als je nog met Mixxx draait, that is.
Volgens mij werkt het daarmee op dezelfde manier.quote:Op maandag 5 november 2018 22:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nu weer even met VDJ, ik hop wat af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |