Sorry je heb ook gelijk ik verwonder mij alleen eroverquote:Op maandag 5 november 2018 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Jack, la gaan, Jessies en Jeffreys zitten echt niet alleen in Utopia
Daarom is Mike de laatste die zoiets kan zeggenquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef mazaru het volgende:
Mike en John hebben zich zelf ook wekenlang afgezonderd van 'de groep' die trouwens totaal geen groep is.
Ja dat dusquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef Jemoederniet het volgende:
Waarom J&J niet gewoon weggaan? Dan verliezen ze beiden de borg. Als ze blijven zitten tot de stemmingen is maar eentje de borg kwijt.
Precies.quote:Op maandag 5 november 2018 18:50 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Daarom is Mike de laatste die zoiets kan zeggen
staat dr reet niet open o jaquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef sjampoeh het volgende:
ze gaat zo janken... de borg is nog niet rond zeker
Erger u niet, verwonder u slechts, topquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry je heb ook gelijk ik verwonder mij alleen erover
Ze jankt alquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef sjampoeh het volgende:
ze gaat zo janken... de borg is nog niet rond zeker
quote:Op maandag 5 november 2018 18:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Erger u niet, verwonder u slechts, top
Dat dusquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef Jemoederniet het volgende:
Waarom J&J niet gewoon weggaan? Dan verliezen ze beiden de borg. Als ze blijven zitten tot de stemmingen is maar eentje de borg kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |