Art Decoquote:Op maandag 5 november 2018 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo zie ik hem het liefst...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2018 18:14 schreef kaatje50 het volgende:
Ik heb 5 minuten gewacht, dus hoop dat het goed is zo
Ze vond de barrés te zwaar zei ze. Komt nogal eens voor. Tis meer techniek dan kracht maar ik heb er meer op zien stoppen.quote:
Ik open nooit Kaatjequote:Op maandag 5 november 2018 18:14 schreef kaatje50 het volgende:
Ik heb 5 minuten gewacht, dus hoop dat het goed is zo
Dat is gewoon verplicht hoor, binnen 10 seconden moet je openenquote:Op maandag 5 november 2018 18:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik open nooit Kaatje
Ik dacht dat alquote:Op maandag 5 november 2018 18:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik open nooit Kaatje
Godsamme, ik had al staan; Jack Hussel zit weer te pitten, maar ik denk ik wacht nog heel evenquote:Op maandag 5 november 2018 18:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik open nooit Kaatje
Ik moet nietsquote:Op maandag 5 november 2018 18:15 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Dat is gewoon verplicht hoor, binnen 10 seconden moet je openen
Jack Husselquote:Op maandag 5 november 2018 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Godsamme, ik had al staan; Jack Hussel zit weer te pitten, maar ik denk ik wacht nog heel even
Die denkt geloof ik dat ze voor de klas staat ofzo. Met dat gecommandeer van haar.quote:Op maandag 5 november 2018 18:17 schreef sjampoeh het volgende:
dat bazige van hiske
doe t lekker zelf dan
op basis van vertrouwen en dan kunnen we weer bij wiepie bestellenquote:Op maandag 5 november 2018 18:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wat zijn dat weer voor vieze plannetjes?
Geen vieze plannetjes. Ze geven in vertrouwen die flesjes mee met die zanger uit leeuwarden. Die levert dat aan kroegen in de buurt daar om te verkopen.quote:Op maandag 5 november 2018 18:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wat zijn dat weer voor vieze plannetjes?
Dat begrijp je verkeerd.quote:Op maandag 5 november 2018 18:21 schreef zodeju het volgende:
Ohhh.....Jess en Jeff willen verder thuis met het kruidenbittertje....alle rekeningen betalen in Utopia en buiten verkopen op strijken?? Of begrijp ik het helemaal verkeerd.....
Nee volgens mij ook niet, tenminste net verkopen op de markt enzo.quote:Op maandag 5 november 2018 18:23 schreef MariaElena2018 het volgende:
Volgens mij gaat Jeff dat niet lukken want ze mogen geen flessen vanuit Utopia aan mensen meegeven
Die gast spoort ook niet.quote:Op maandag 5 november 2018 18:22 schreef Yurtovic het volgende:
wegwerpaanstekers verkopen via een webshop... Heel Nederland gaat er 1 kopen denkt Tim
Lijkt me toch ook een beetje vreemd, verkopen mag hij daar niet, meegeven wel?? Dus wordt buiten Utopia verkocht.......??quote:Op maandag 5 november 2018 18:23 schreef MariaElena2018 het volgende:
Volgens mij gaat Jeff dat niet lukken want ze mogen geen flessen vanuit Utopia aan mensen meegeven
en Febo vnd dat primaquote:Op maandag 5 november 2018 18:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geen vieze plannetjes. Ze geven in vertrouwen die flesjes mee met die zanger uit leeuwarden. Die levert dat aan kroegen in de buurt daar om te verkopen.
Denk het niet maar febo vind ook 500 euro aan horloges oke. En een fotocameraquote:Op maandag 5 november 2018 18:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
en Febo vnd dat prima![]()
![]()
man man man
Ja zo,kan ik het ook wel .quote:Op maandag 5 november 2018 18:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
![]()
man man man
Tuurlijk niet, Febo maakt er een grote 'laat ze zichzelf maar voor lul zetten'show van.quote:Op maandag 5 november 2018 18:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
![]()
man man man
Hij stuitert weer jaquote:Op maandag 5 november 2018 18:27 schreef sjampoeh het volgende:
kan jeff ff weer platgespoten worden ?
dat is toch niet met elkaar te vergelijken.quote:Op maandag 5 november 2018 18:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk het niet maar febo vind ook 500 euro aan horloges oke. En een fotocamera
alweer zegt Brendaquote:
die voelt sowieso niksquote:Op maandag 5 november 2018 18:31 schreef MariaElena2018 het volgende:
Joa over het gezuip. In Utopia, dat er vanaf vorige week woensdag flink gezopen is, Hiske voelt zich niet aangesproken
Ik kan me niet voorstellen dat die zanger bij optredens eerst zijn achterbak open doet met allemaal Jefkes kruidenbittertje om te verkopen.....quote:Op maandag 5 november 2018 18:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Febo maakt er een grote 'laat ze zichzelf maar voor lul zetten'show van.
quote:Op maandag 5 november 2018 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch niet met elkaar te vergelijken.
Ik kan me niet voorstellen dat de febo toestemming geeft om de flesjes kruidenbitten meer naar buiten te geven en die dan vervolgens door iemand die niets met utopia van doen heeft, te laten verkopen in kroegen.
al die meuk van uto 1quote:Op maandag 5 november 2018 18:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die zanger bij optredens eerst zijn achterbak open doet met allemaal Jefkes kruidenbittertje om te verkopen.....
En weer een dag voorbij roept Jessiequote:Op maandag 5 november 2018 18:38 schreef Jian het volgende:
En daar zitten ze dan, de 2 Isegrimmen van Utopia, verscholen in hun hol met een bordje eten. Tis bijna te triest voor woorden Doe die figuren aub naar huis, niet om aan te zien
pak wraps in de hut, ik vind die twee echt zo ego. Ikke ikke ikkequote:Op maandag 5 november 2018 18:36 schreef Goldencharly het volgende:
Sjeff en Jes vreten opgehaald en gelijk terug de hut in
amenquote:Op maandag 5 november 2018 18:38 schreef Jian het volgende:
En daar zitten ze dan, de 2 Isegrimmen van Utopia, verscholen in hun hol met een bordje eten. Tis bijna te triest voor woorden Doe die figuren aub naar huis, niet om aan te zien
Vreselijk hoop dat ze snel optiefenquote:Op maandag 5 november 2018 18:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
pak wraps in de hut, ik vind die twee echt zo ego. Ikke ikke ikke
Dit is best raar. Iedereen eet met elkaar. Lijkt me niet echt gezondquote:
Ja, ze is duidelijk aan het aftellen ...quote:Op maandag 5 november 2018 18:38 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
En weer een dag voorbij roept Jessie
Nog twee weken zo doorgaan en ze hebben 5000 euro verdiend. Niet slecht.quote:Op maandag 5 november 2018 18:38 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
En weer een dag voorbij roept Jessie
En gewoon gejat van de boodschappen.......quote:Op maandag 5 november 2018 18:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
pak wraps in de hut, ik vind die twee echt zo ego. Ikke ikke ikke
Oh hoe weet je dat misschien hebben ze het wel zelf besteld.quote:Op maandag 5 november 2018 18:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
En gewoon gejat van de boodschappen.......
En maar lullen over andere......
Ja, dat idee heb ik ook......want hoe controleer je hoeveel die man verkocht heeft......is niet te doen. Stort die man het op de rekening of betaalt hij ze contant en wanneer?????quote:Op maandag 5 november 2018 18:41 schreef MariaElena2018 het volgende:
Eigenlijk als ik er even over doordenk, wil Jeff dus flessen meegegeven buiten laten verkopen. Zodat hij geld heeft als ie naar buiten gaat?
Nee, zijn van gisteren.......hebben ze eigenlijk bij het koken moeten geven maar meegenomen naar hun hut....De andere bewoners hadden gister ook al geen Wraps......Dus ik weet het zeker......quote:Op maandag 5 november 2018 18:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh hoe weet je dat misschien hebben ze het wel zelf besteld.
'Schaai uit man'quote:Op maandag 5 november 2018 18:45 schreef danaqui het volgende:
Goedzo Mike ga door ze gaat zo flippen![]()
quote:Op maandag 5 november 2018 18:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
geef die meid ff een messie
hete douche an... in de lenge snijden
Valium boy dr bij
win win
stop met vergelijken dit is niet te vergelijken jessy en jefrey zonderen zich af en zegt heb er geen zin meer inquote:Op maandag 5 november 2018 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom zouden die niet mogen lunchen samen en die drie in de yurt wel atijd samen in die tent blijven zitten.
Jack, la gaan, Jessies en Jeffreys zitten echt niet alleen in Utopiaquote:Op maandag 5 november 2018 18:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
stop met vergelijken dit is niet te vergelijken jessy en jefrey zonderen zich af en zegt heb er geen zin meer in
nou het ligt nu anders na het gedoe met familie is er groepjes weer ontstaanquote:Op maandag 5 november 2018 18:48 schreef sjampoeh het volgende:
top mike, alleen wel super hypocriet, hij deed zelf niet anders
Sorry je heb ook gelijk ik verwonder mij alleen eroverquote:Op maandag 5 november 2018 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Jack, la gaan, Jessies en Jeffreys zitten echt niet alleen in Utopia
Daarom is Mike de laatste die zoiets kan zeggenquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef mazaru het volgende:
Mike en John hebben zich zelf ook wekenlang afgezonderd van 'de groep' die trouwens totaal geen groep is.
Ja dat dusquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef Jemoederniet het volgende:
Waarom J&J niet gewoon weggaan? Dan verliezen ze beiden de borg. Als ze blijven zitten tot de stemmingen is maar eentje de borg kwijt.
Precies.quote:Op maandag 5 november 2018 18:50 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Daarom is Mike de laatste die zoiets kan zeggen
staat dr reet niet open o jaquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef sjampoeh het volgende:
ze gaat zo janken... de borg is nog niet rond zeker
Erger u niet, verwonder u slechts, topquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry je heb ook gelijk ik verwonder mij alleen erover
Ze jankt alquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef sjampoeh het volgende:
ze gaat zo janken... de borg is nog niet rond zeker
quote:Op maandag 5 november 2018 18:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Erger u niet, verwonder u slechts, top
Dat dusquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef Jemoederniet het volgende:
Waarom J&J niet gewoon weggaan? Dan verliezen ze beiden de borg. Als ze blijven zitten tot de stemmingen is maar eentje de borg kwijt.
Ah dat script ken jij al dus :-)quote:Op maandag 5 november 2018 18:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Want dan verandert ze in een mooie prinses?
Maar dit ligt er zo boven op.....ze verraden zichzelf waar ze op uit zijn......quote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou het ligt nu anders na het gedoe met familie is er groepjes weer ontstaan
Nee in een kikkerquote:Op maandag 5 november 2018 18:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Want dan verandert ze in een mooie prinses?
blaf me volquote:Op maandag 5 november 2018 18:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mike troost me raak me aan
sla je arm om mij heen
laat mij nooit meer alleen
hou me vast
quote:Op maandag 5 november 2018 18:53 schreef Juud79 het volgende:
Boehoehoe, ik heb het ook hartstikke naar mijn zin......
Nee, dat geloof ik niet......quote:Op maandag 5 november 2018 18:53 schreef Mylene het volgende:
Ze heeft nog nooit zoveel aandacht gekregen van Mike. Misschien jankt ze daardoor ook wel.
Moet hij een huisje verder dan ook ff gaan zeggen. Die zitten ook dagen in dat huisje van Mike zelf.quote:Op maandag 5 november 2018 18:52 schreef mazaru het volgende:
Mike moet lekker opflikkeren met 'de groep'. Wat voor groep? Er is geen groep. Het is een bij elkaar geraapt zootje verslaafden, Narcisten, egotrippers en oplichters
pang bubbel stukquote:Op maandag 5 november 2018 18:55 schreef snetje het volgende:
Jeff ernaast ..die denkt zeker what the fuck is dit?...
Tuurlijk. Dit is geen groep. Iedereen lult over elkaar iedereen loopt de rest zwart te maken. Ze stelen van elkaar ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet. Maar dan moet je wel gezellig gaan doen met zo'n zootje randdebielen?quote:Op maandag 5 november 2018 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moet hij een huisje verder dan ook ff gaan zeggen. Die zitten ook dagen in dat huisje van Mike zelf.
Kan hij beter doen ja dan zijn tijd in haar te steken......die willen wel blijven.....Jess en Jeff zitten hun tijd uit.....en niks boeit ze meer......quote:Op maandag 5 november 2018 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moet hij een huisje verder dan ook ff gaan zeggen. Die zitten ook dagen in dat huisje van Mike zelf.
klopt iedereen is daar over elkaar aan het lullen maar nu huilen nadat ze t zelf ook dedenquote:Op maandag 5 november 2018 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dit is geen groep. Iedereen lult over elkaar iedereen loopt de rest zwart te maken. Ze stelen van elkaar ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet. Maar dan moet je wel gezellig gaan doen met zo'n zootje randdebielen?
quote:Op maandag 5 november 2018 18:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kijk die Bloedlul wokkel dr naast
iemand een kruidensiroopje??
quote:Op maandag 5 november 2018 18:56 schreef ericahysterica het volgende:
ik zou zowaar bijna medelijden met haar krijgen ......uh bijna
Oh nee hoor .dat heeft Jessie helemaal zelf gedaan ....ze dacht daar queen te zijn en dat iedereen maar even doet wat zij wil en dan vooral tig keer bedanken zodat ze er mooi op komt te staan...gaat het even niet zo pruilt madam er op los...quote:Op maandag 5 november 2018 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Aub haal haar naar huis moeder van Jessy jullie hebben haar daar verziekt met jullie gedrag
Klopt en dan die familie los gaan op bewoners en ze liet het gebeurenquote:Op maandag 5 november 2018 18:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Oh nee hoor .dat heeft Jessie helemaal zelf gedaan ....ze dacht daar queen te zijn en dat iedereen maar even doet wat zij wil en dan vooral tig keer bedanken zodat ze er mooi op komt te staan...gaat het even niet zo pruilt madam er op los...
dit dus. ze was al verpest toen ze geboren werdquote:Op maandag 5 november 2018 18:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Oh nee hoor .dat heeft Jessie helemaal zelf gedaan ....ze dacht daar queen te zijn en dat iedereen maar even doet wat zij wil en dan vooral tig keer bedanken zodat ze er mooi op komt te staan...gaat het even niet zo pruilt madam er op los...
Das wel erg laag wat je nu neerzetquote:Op maandag 5 november 2018 18:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit dus. ze was al verpest toen ze geboren werdwat een ma brrrr
/carequote:Op maandag 5 november 2018 18:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Das wel erg laag wat je nu neerzet
Jess en Jeff net zo goed. Maar voor die mike, om daar nou te gaan staan als Majoor Bosshardt met zijn vrome schijnheilige bek. Vorige week liep hij nog met de boekhouding te sjoemelen en nu zijn bek vol over 'de groep'quote:Op maandag 5 november 2018 18:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt iedereen is daar over elkaar aan het lullen maar nu huilen nadat ze t zelf ook deden
quote:Op maandag 5 november 2018 18:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jess en Jeff net zo goed. Maar voor die mike, om daar nou te gaan staan als Majoor Bosshardt met zijn vrome schijnheilige bek. Vorige week liep hij nog met de boekhouding te sjoemelen en nu zijn bek vol over 'de groep'
Nou, niet zo lelijk tegen Sjampie hè, valt best meequote:Op maandag 5 november 2018 18:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Das wel erg laag wat je nu neerzet
Dat kan wel zo zijn dit is ook om te kotsen hoor ...quote:
als ik snachts kijk ligt ze altijd in comaquote:Op maandag 5 november 2018 18:57 schreef ericahysterica het volgende:
oh nou slaapt ze weer niet goed pff pff en ze kan er moeilijk over praten
Dan ook niet met randdebielen drinken en roddelen en vreten stelen......of dat zijn geen randdebielen.......Brandon die bier onder zijn bed heeft staan en ander alcohol van feestjes en gezellig samen zijn ... Merel die vindt dat zij voor de rest gaat.......en Brenda die heel gauw nee zegt tegen de een en tegen de ander ja......quote:Op maandag 5 november 2018 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dit is geen groep. Iedereen lult over elkaar iedereen loopt de rest zwart te maken. Ze stelen van elkaar ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet. Maar dan moet je wel gezellig gaan doen met zo'n zootje randdebielen?
tja.. ik vind het niet normaal hoe haar moeder reageerde. mijn meningquote:Op maandag 5 november 2018 18:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn dit is ook om te kotsen hoor ...
Guttogutohgut.quote:
Ik ben geen Jessy fan van mij mag ze nu naar huis maar ik verwonderde me echt over die post... gepaste schaamte hier zelfsquote:Op maandag 5 november 2018 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, niet zo lelijk tegen Sjampie hè, valt best mee
Welke post?quote:Op maandag 5 november 2018 19:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik ben geen Jessy fan van mij mag ze nu naar huis maar ik verwonderde me echt over die post... gepaste schaamte hier zelfs
Mag ze wel hoor zeggen dat ze naar huis wil en eruit gestemd wil worden...voor haar borgquote:Op maandag 5 november 2018 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Laten we we wezen ze is 21 jaar. Wil heel graag naar huis maar mag niet naar buiten van de febo. en mag er dus niet meer over praten met anderen. Het lijkt wel een gevangenis.
wat een stumpert totaal overruled door mikequote:
Klopt maar laat maar ... je doet nu nl het zelfdequote:Op maandag 5 november 2018 19:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tja.. ik vind het niet normaal hoe haar moeder reageerde. mijn mening
het zijn 15 randdebielen bij elkaar.quote:Op maandag 5 november 2018 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan ook niet met randdebielen drinken en roddelen en vreten stelen......of dat zijn geen randdebielen.......Brandon die bier onder zijn bed heeft staan en ander alcohol van feestjes en gezellig samen zijn ... Merel die vindt dat zij voor de rest gaat.......en Brenda die heel gauw nee zegt tegen de een en tegen de ander ja......
sjiezzzquote:Op maandag 5 november 2018 19:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik ben geen Jessy fan van mij mag ze nu naar huis maar ik verwonderde me echt over die post... gepaste schaamte hier zelfs
quote:
Oh, reken maar dat dat nog aan de orde komt.....het zinkend schip verlaten en aan de eerste de beste die zich daar belangrijk wil voelen geven.quote:Op maandag 5 november 2018 18:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jess en Jeff net zo goed. Maar voor die mike, om daar nou te gaan staan als Majoor Bosshardt met zijn vrome schijnheilige bek. Vorige week liep hij nog met de boekhouding te sjoemelen en nu zijn bek vol over 'de groep'
nou nee hoor . ik geef commentaar op de streams. mensen die met hun grote bek op tv willen. die kunnen felle reacties verwachten,vooral met dit gedrag.quote:Op maandag 5 november 2018 19:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt maar laat maar ... je doet nu nl het zelfde
Jessie is niet haar moeder ze wilde ook niet wat haar moeder deed.quote:Op maandag 5 november 2018 19:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt maar laat maar ... je doet nu nl het zelfde
nou de cos staat ook al weer voor?quote:Op maandag 5 november 2018 19:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou nee hoor . ik geef commentaar op de streams. mensen die met hun grote bek op tv willen. die kunnen felle reacties verwachten,vooral met dit gedrag.
Maar genoeg over mij, maar weer verder over de streams
Die straks de volle lading over zich heen gaat krijgen waarna Tim het over gaat nemen en verder kan gaan met geld achterover drukken voor zichzelf en die onbetrouwbare vriendjes van hemquote:Op maandag 5 november 2018 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, reken maar dat dat nog aan de orde komt.....het zinkend schip verlaten en aan de eerste de beste die zich daar belangrijk wil voelen geven.
Hield haar ook niet echt tegen hoor haar nog blerren laat me met mijn familie zonderde de familie zlefs afquote:Op maandag 5 november 2018 19:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jessie is niet haar moeder ze wilde ook niet wat haar moeder deed.
quote:Op maandag 5 november 2018 19:06 schreef mazaru het volgende:
Het gaat niet goed met het hondje van Jessie. Als dat beest ook nog Erwtje heet dan blijf ik erin
Het enige wat Lotus kan krijgen is de teringquote:
quote:Op maandag 5 november 2018 19:06 schreef mazaru het volgende:
Het gaat niet goed met het hondje van Jessie. Als dat beest ook nog Erwtje heet dan blijf ik erin
Zal wel zo'n tokkie hond zijn.quote:Op maandag 5 november 2018 19:06 schreef mazaru het volgende:
Dat zijn er wel meer schat ik zo inquote:Op maandag 5 november 2018 19:07 schreef Yurtovic het volgende:
Lotus wil zich niet omkleden als anderen haar zien
Binnen een week ligt Lotus live voor de camera Mike te pijpen. Maar omkleden mogen we niet zien?quote:Op maandag 5 november 2018 19:07 schreef Yurtovic het volgende:
Lotus wil zich niet omkleden als anderen haar zien
Wat is een tokkie hondquote:Op maandag 5 november 2018 19:08 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zal wel zo'n tokkie hond zijn.
Tarzan! Bijtgraagquote:Op maandag 5 november 2018 19:08 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zal wel zo'n tokkie hond zijn.
Wel een papegaai die blafte.quote:Op maandag 5 november 2018 19:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
De Tokkies hadden helemaal geen hond
quote:Op maandag 5 november 2018 19:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Meik haal je Swans dr uit
alles is weer opgelost
win win
Jeff kijkt wel ff naar de siroop kast
quote:
Jaquote:Op maandag 5 november 2018 19:09 schreef Soury het volgende:
Noemt ze A3 nou een homo. Lotus bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|