'Schaai uit man'quote:Op maandag 5 november 2018 18:45 schreef danaqui het volgende:
Goedzo Mike ga door ze gaat zo flippen![]()
quote:Op maandag 5 november 2018 18:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
geef die meid ff een messie
hete douche an... in de lenge snijden
Valium boy dr bij
win win
stop met vergelijken dit is niet te vergelijken jessy en jefrey zonderen zich af en zegt heb er geen zin meer inquote:Op maandag 5 november 2018 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom zouden die niet mogen lunchen samen en die drie in de yurt wel atijd samen in die tent blijven zitten.
Jack, la gaan, Jessies en Jeffreys zitten echt niet alleen in Utopiaquote:Op maandag 5 november 2018 18:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
stop met vergelijken dit is niet te vergelijken jessy en jefrey zonderen zich af en zegt heb er geen zin meer in
nou het ligt nu anders na het gedoe met familie is er groepjes weer ontstaanquote:Op maandag 5 november 2018 18:48 schreef sjampoeh het volgende:
top mike, alleen wel super hypocriet, hij deed zelf niet anders
Sorry je heb ook gelijk ik verwonder mij alleen eroverquote:Op maandag 5 november 2018 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Jack, la gaan, Jessies en Jeffreys zitten echt niet alleen in Utopia
Daarom is Mike de laatste die zoiets kan zeggenquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef mazaru het volgende:
Mike en John hebben zich zelf ook wekenlang afgezonderd van 'de groep' die trouwens totaal geen groep is.
Ja dat dusquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef Jemoederniet het volgende:
Waarom J&J niet gewoon weggaan? Dan verliezen ze beiden de borg. Als ze blijven zitten tot de stemmingen is maar eentje de borg kwijt.
Precies.quote:Op maandag 5 november 2018 18:50 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Daarom is Mike de laatste die zoiets kan zeggen
staat dr reet niet open o jaquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef sjampoeh het volgende:
ze gaat zo janken... de borg is nog niet rond zeker
Erger u niet, verwonder u slechts, topquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry je heb ook gelijk ik verwonder mij alleen erover
Ze jankt alquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef sjampoeh het volgende:
ze gaat zo janken... de borg is nog niet rond zeker
quote:Op maandag 5 november 2018 18:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Erger u niet, verwonder u slechts, top
Dat dusquote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef Jemoederniet het volgende:
Waarom J&J niet gewoon weggaan? Dan verliezen ze beiden de borg. Als ze blijven zitten tot de stemmingen is maar eentje de borg kwijt.
Ah dat script ken jij al dus :-)quote:Op maandag 5 november 2018 18:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Want dan verandert ze in een mooie prinses?
Maar dit ligt er zo boven op.....ze verraden zichzelf waar ze op uit zijn......quote:Op maandag 5 november 2018 18:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou het ligt nu anders na het gedoe met familie is er groepjes weer ontstaan
Nee in een kikkerquote:Op maandag 5 november 2018 18:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Want dan verandert ze in een mooie prinses?
blaf me volquote:Op maandag 5 november 2018 18:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mike troost me raak me aan
sla je arm om mij heen
laat mij nooit meer alleen
hou me vast
quote:Op maandag 5 november 2018 18:53 schreef Juud79 het volgende:
Boehoehoe, ik heb het ook hartstikke naar mijn zin......
Nee, dat geloof ik niet......quote:Op maandag 5 november 2018 18:53 schreef Mylene het volgende:
Ze heeft nog nooit zoveel aandacht gekregen van Mike. Misschien jankt ze daardoor ook wel.
Moet hij een huisje verder dan ook ff gaan zeggen. Die zitten ook dagen in dat huisje van Mike zelf.quote:Op maandag 5 november 2018 18:52 schreef mazaru het volgende:
Mike moet lekker opflikkeren met 'de groep'. Wat voor groep? Er is geen groep. Het is een bij elkaar geraapt zootje verslaafden, Narcisten, egotrippers en oplichters
pang bubbel stukquote:Op maandag 5 november 2018 18:55 schreef snetje het volgende:
Jeff ernaast ..die denkt zeker what the fuck is dit?...
Tuurlijk. Dit is geen groep. Iedereen lult over elkaar iedereen loopt de rest zwart te maken. Ze stelen van elkaar ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet. Maar dan moet je wel gezellig gaan doen met zo'n zootje randdebielen?quote:Op maandag 5 november 2018 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moet hij een huisje verder dan ook ff gaan zeggen. Die zitten ook dagen in dat huisje van Mike zelf.
Kan hij beter doen ja dan zijn tijd in haar te steken......die willen wel blijven.....Jess en Jeff zitten hun tijd uit.....en niks boeit ze meer......quote:Op maandag 5 november 2018 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moet hij een huisje verder dan ook ff gaan zeggen. Die zitten ook dagen in dat huisje van Mike zelf.
klopt iedereen is daar over elkaar aan het lullen maar nu huilen nadat ze t zelf ook dedenquote:Op maandag 5 november 2018 18:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dit is geen groep. Iedereen lult over elkaar iedereen loopt de rest zwart te maken. Ze stelen van elkaar ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet. Maar dan moet je wel gezellig gaan doen met zo'n zootje randdebielen?
quote:Op maandag 5 november 2018 18:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kijk die Bloedlul wokkel dr naast
iemand een kruidensiroopje??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |