Klaas heeft zinvollere bijdrages inderdaad.quote:Op maandag 5 november 2018 14:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Denken dat klaas en HMF dezelfde persoon zijn.
Stadiondirecteur Jan van Merwijk vertelde gisteren het volgende over de uitgevallen lichtmaste: Het probleem zat niet in de externe stroomtoevoer, want die was goed. Dat hebben we allemaal kunnen checken.quote:Op zondag 4 november 2018 17:14 schreef macca728 het volgende:
Probleem kan ook buiten De Kuip liggen, parkeerplaatsen ook donker
I rest my case.quote:Op zondag 4 november 2018 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen idee waar je over praat met je "het probleem kan ook buiten De Kuip liggen".
Vertel, hoe ziet de stroomtoevoer aan de Kuip eruit vanaf het net? Verras me, je lijkt er kennis van te hebben!
Aldus JR - ajax kan best de CL winnen - smousgenot.quote:Op maandag 5 november 2018 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaas heeft zinvollere bijdrages inderdaad.
Donderdag 6 december dus.quote:Op maandag 5 november 2018 15:26 schreef fetX het volgende:
Boeiend allemaal. Als maar snel bekend wordt voor de supporters wanneer we gaan inhalen.
Die zit hij gewoon de komende wedstrijden uit.quote:Op maandag 5 november 2018 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat gebeurt er nu eigenlijk met de schorsing van St Juste?
Dat is wel een goede inderdaad. Ik neem aan dat de schorsing gewoon opschuift, want de wedstrijd tegen VVV zal wel in zijn geheel over worden gespeeld.quote:Op maandag 5 november 2018 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat gebeurt er nu eigenlijk met de schorsing van St Juste?
Beetje topclub heeft toch gewoon een back-up? Oh wacht....quote:Bovendien wordt er een 'back-up' gecreëerd, zodat de stadiondirectie er zeker van is dat het niet nogmaals gebeurd.
quote:Stadion Feijenoord heeft de problemen achterhaald die gisteren de stroomuitval in het stadion hebben veroorzaakt, waardoor de wedstrijd Feyenoord – VVV-Venlo zondag al na minder dan een minuut spelen moest worden gestaakt.
'Het probleem zat echt hier binnen in het stadion, zoals we gisteren al direct vermoedden’, weet directeur Jan van Merwijk. ‘Een deel van de techniek – onder meer een transformator en meerdere relais - blijkt het te hebben begeven en deze zullen worden vervangen. Daar hebben we een paar dagen voor nodig, vooral ook omdat we na vervanging van de kapotte onderdelen goed willen testen en bovendien een zogenoemde workaround gaan creëren. Deze ‘back-up’ zal zorgen dat zelfs in het zéér onwaarschijnlijke geval dat dit ons nog eens overkomt, we dan toch heel snel weer de verlichting kunnen aansturen en een wedstrijd dus niet hoeft te worden gestaakt.’
Van Merwijk benadrukt nogmaals ‘ongelooflijk te betreuren’ dat de wedstrijd door de storing niet kon worden afgewerkt. ‘Zelf heb ik er een heel slechte nacht van gehad, maar het blijft vooral enorm zuur voor de teams en de supporters. Die laatste groep wil ook ik overigens nog nadrukkelijk bedanken voor de rustige wijze waarop de uitstroom is verlopen, nadat duidelijk werd dat we echt niet verder konden.’
Van Merwijk kreeg behalve van Feyenoord gisteren ook bezorgde telefoontjes van de KNVB uit Zeist. De eerstvolgende wedstrijd in De Kuip is immers op 16 november de interland Nederland – Frankrijk. ‘Het is duidelijk dat iedereen zeker wil weten dat dit niet nog eens gebeurt. Als stadiondirecteur sta ik daar precies zo in. Vandaar dat we alles op alles zetten en het zekere voor het onzekere nemen, onder meer door straks de oplossing zeer uitvoerig te testen.’
fr12.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks dat ik niet verwacht dat hij veel salaris er bij zal hebben gekregen, vind ik het toch een vreemde zet. Leek toch niet meer in de plannen voor te komen. Na afgelopen transferperiode lijkt het er toch erg op dat de hand op de knip wordt gehouden.Van alles is weer waardeloos.
In 2014/15 leek dit daadwerkelijk te kloppen. Sindsdien heb ik het niet meer gezien bij hem. Zal deels ook wel door die blessures komenquote:
Is niks van gelogen.quote:
Feyenoord is een lachwekkende club.quote:
Vandaar mijn topic!quote:Op maandag 5 november 2018 16:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Feyenoord is een lachwekkende club.
Jij vindt Van Beek en De Ligt even goed toch?quote:Op maandag 5 november 2018 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Terechte verlenging
IS gewoon op termijn 15 miljoen waard.
Bovendien als 1 van die 2 houthakkers nu in het centrum geblesseerd raken heb je een probleem zonder van Beek.
Jawel hoor.quote:
Ik lees her en der ook berichten dat ze met dezelfde opstelling moeten spelen, dan zou St Juste dus alleen komend weekend nog missen, dan weer beschikbaar zijn en dan tegen VVV weer niet?quote:Op maandag 5 november 2018 15:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is wel een goede inderdaad. Ik neem aan dat de schorsing gewoon opschuift, want de wedstrijd tegen VVV zal wel in zijn geheel over worden gespeeld.
Dat wordt lastig lijkt me hoor. Hoe doe je dat dan met blessures of zieken? En als spelers in de wedstrijd ervoor een rode kaart krijgen? Ik denk dat het gewoon wordt gezien als een nieuwe wedstrijd.quote:Op maandag 5 november 2018 17:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Onder Fredsj was ik een groot fan van Van Beek, maar die lange blessure heeft hem niet bepaald goed gedaan
[..]
Ik lees her en der ook berichten dat ze met dezelfde opstelling moeten spelen, dan zou St Juste dus alleen komend weekend nog missen, dan weer beschikbaar zijn en dan tegen VVV weer niet?
Mij lijkt de komende twee potjes missen en tegen VVV er gewoon bij zijn ook het meest logisch.
Is dat niet alleen als er nog een restant van de wedstrijd gespeeld moet worden?quote:Op maandag 5 november 2018 17:09 schreef Maastoren het volgende:
Schorsing schuift op.
Je moet tegen VVV in dezelfde opstelling beginnen. Als een spelers geblesseerd is en er is een doktersverklaring dan mag je de speler vervangen.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 5 november 2018 17:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat niet alleen als er nog een restant van de wedstrijd gespeeld moet worden?
Van Beek heeft wel een typisch Feyenoordhoofd.quote:Op maandag 5 november 2018 17:10 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Sven kijk eens dom? Goedzo!
[ afbeelding ]
En Verdonk.quote:Op maandag 5 november 2018 17:10 schreef fetX het volgende:
Ik zie van Geel het contract van Gio trouwens zo verlengen. Man, man, man. Die bekerwinst van afgelopen seizoen is echt niet best geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |