abonnement Unibet Coolblue
pi_182890963
  vrijdag 2 november 2018 @ 07:01:11 #2
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182891532
Goede morgen, zijn de baron en vlugge japie al weg?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 08:01:28 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182892039
#WANBELEID
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182892061
Complimenten voor Larsson gister.
  vrijdag 2 november 2018 @ 08:27:22 #5
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182892180
5-1 tegen ADO, zondag zullen we ook wel (ruim) winnen en dan een zeperd tegen Heracles.

#tussenseizoen
pi_182892317
Feyenoord kan gewoon serieus om de titel spelen

Het was gisteren weer een schertsvertoning van gio natuurlijk

5-1

iedere normale trainer gaat dan gewoon een speler van 18 brengen ofzo...

Gio doet dat nooit

Uitgerekend een wedstrijd om Geertuide zich te laten ontwikkelen, maar daar doet gio niet aan

geen idee waar die mee bezig is op het gebied van ontwikkelen van spelers
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 2 november 2018 @ 10:26:36 #7
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_182893845
Prima overwinning. Kneep hem even na die vroege 0-1, maar ze bleven rustig en goed spelen.

Bij vlagen geweldige Larsson, zo willen we hem zien. En de Jorg gaat weer scoren, ook lekker meegenomen. Clasie wordt fitter. Vilhena was weer bezig met de postbezorging in zijn wijkje.

Tenslotte liet Nieuwkoop weer een beetje zien dat hij een goede rechtsback kan zijn.
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 10:28:47 #8
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182893884
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:26 schreef Rocket Ride het volgende:
Prima overwinning. Kneep hem even na die vroege 0-1, maar ze bleven rustig en goed spelen.

Bij vlagen geweldige Larsson, zo willen we hem zien. En de Jorg gaat weer scoren, ook lekker meegenomen. Clasie wordt fitter. Vilhena was weer bezig met de postbezorging in zijn wijkje.

Tenslotte liet Nieuwkoop weer een beetje zien dat hij een goede rechtsback kan zijn.
nieuwkoop gewoon rechtsback maken

st juste in het centrum
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 2 november 2018 @ 10:30:08 #10
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182893885
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:26 schreef Rocket Ride het volgende:
Prima overwinning. Kneep hem even na die vroege 0-1, maar ze bleven rustig en goed spelen.

Bij vlagen geweldige Larsson, zo willen we hem zien. En de Jorg gaat weer scoren, ook lekker meegenomen. Clasie wordt fitter. Vilhena was weer bezig met de postbezorging in zijn wijkje.

Tenslotte liet Nieuwkoop weer een beetje zien dat hij een goede rechtsback kan zijn.
Als spelers die vaak tegenvallen ineens positief opvallen heeft het waarschijnlijk ook met de tegenstander te maken. ADO was erg zwak.
pi_182893953
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als spelers die vaak tegenvallen ineens positief opvallen heeft het waarschijnlijk ook met de tegenstander te maken. ADO was erg zwak.
nieuwkoop kan gewoon een goede rechtsback zijn als je hem gewoon een tijdje laat staan

vorig seizoen liep hij inderdaad te kutten maar toen was hij gewoon niet fit en speelde hij geforceerd te spelen als hij mocht spelen

in het kampioensjaar vond iedereen hem geweldig toen hij erin kwam
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 2 november 2018 @ 10:41:47 #12
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182894033
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]


en speelde hij geforceerd te spelen als hij mocht spelen

Harvardiaans taalgebruik hier hoor.
pi_182894082
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als spelers die vaak tegenvallen ineens positief opvallen heeft het waarschijnlijk ook met de tegenstander te maken. ADO was erg zwak.
Dat is dan ook wel weer vaak het commentaar als we een keer een wedstrijdje winnen he.. "Ja, maar Utrecht was echt zwak man, soooww, dat PEC dan! Ja, ADO is ook echt erg man." Het blijft wel gewoon de middenmoot. Zondag VVV, die staat 5e, als we die overtuigend kunnen winnen zullen zij ook wel weer erg zwak zijn.

Dan zegt een Roland010 dat we overklast zijn door Ajax, terwijl we heel de pot met een man minder spelen, dan kun je dat wel verwachten ja. En zelfs toen creëerden we nog best wat kansjes/mogelijkheden in de 1e helft.

Het is jammer dat de kansen voor dit seizoen alweer een beetje verspeeld lijken, maar op zich komt Jorgensen steeds beter in vorm (pas zijn 4e (bijna) hele wedstrijd dit seizoen he!). Clasie krijgt een beetje meer kleur op de wangen, en Larsson gaat ook steeds beter draaien (speelde heel behoorlijk gisteren). Dan heb je gewoon net als PSV en Ajax echt gewoon een selectie die boven de rest uitsteekt. Nu Vilhena nog uit zijn dip trekken of vervangen door Ayoub :)

Ik twijfel overigens nog wel een beetje of St Juste naar het centrum verschuiven een goed idee is, want dan zal ie in plaats van Botteghin komen, maar die vind ik ondanks zijn traagheid toch veel gevaar neutraliseren en heeft wel veel kopkracht, zowel defensief als aanvallend. Meer snelheid is natuurlijk wel wenselijk, maar ik zou het toch nog even kijken hoe het elftal de komende weken draait.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_182894189
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:45 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel weer vaak het commentaar als we een keer een wedstrijdje winnen he.. "Ja, maar Utrecht was echt zwak man, soooww, dat PEC dan! Ja, ADO is ook echt erg man." Het blijft wel gewoon de middenmoot. Zondag VVV, die staat 5e, als we die overtuigend kunnen winnen zullen zij ook wel weer erg zwak zijn.

Dan zegt een Roland010 dat we overklast zijn door Ajax, terwijl we heel de pot met een man minder spelen, dan kun je dat wel verwachten ja. En zelfs toen creëerden we nog best wat kansjes/mogelijkheden in de 1e helft.

Het is jammer dat de kansen voor dit seizoen alweer een beetje verspeeld lijken, maar op zich komt Jorgensen steeds beter in vorm (pas zijn 4e (bijna) hele wedstrijd dit seizoen he!). Clasie krijgt een beetje meer kleur op de wangen, en Larsson gaat ook steeds beter draaien (speelde heel behoorlijk gisteren). Dan heb je gewoon net als PSV en Ajax echt gewoon een selectie die boven de rest uitsteekt. Nu Vilhena nog uit zijn dip trekken of vervangen door Ayoub :)

Ik twijfel overigens nog wel een beetje of St Juste naar het centrum verschuiven een goed idee is, want dan zal ie in plaats van Botteghin komen, maar die vind ik ondanks zijn traagheid toch veel gevaar neutraliseren en heeft wel veel kopkracht, zowel defensief als aanvallend. Meer snelheid is natuurlijk wel wenselijk, maar ik zou het toch nog even kijken hoe het elftal de komende weken draait.
Zelden zoveel onzin gelezen. Doe mij een paar van die prozacpillen
pi_182894497
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Harvardiaans taalgebruik hier hoor.
ik wist dat er iemand over zou mierenneuken...maar ik dacht laat maar staan ...en ja hoor
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 2 november 2018 @ 11:15:19 #16
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182894606
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:45 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel weer vaak het commentaar als we een keer een wedstrijdje winnen he.. "Ja, maar Utrecht was echt zwak man, soooww, dat PEC dan! Ja, ADO is ook echt erg man." Het blijft wel gewoon de middenmoot. Zondag VVV, die staat 5e, als we die overtuigend kunnen winnen zullen zij ook wel weer erg zwak zijn.

Dan zegt een Roland010 dat we overklast zijn door Ajax, terwijl we heel de pot met een man minder spelen, dan kun je dat wel verwachten ja. En zelfs toen creëerden we nog best wat kansjes/mogelijkheden in de 1e helft.

Het is jammer dat de kansen voor dit seizoen alweer een beetje verspeeld lijken, maar op zich komt Jorgensen steeds beter in vorm (pas zijn 4e (bijna) hele wedstrijd dit seizoen he!). Clasie krijgt een beetje meer kleur op de wangen, en Larsson gaat ook steeds beter draaien (speelde heel behoorlijk gisteren). Dan heb je gewoon net als PSV en Ajax echt gewoon een selectie die boven de rest uitsteekt. Nu Vilhena nog uit zijn dip trekken of vervangen door Ayoub :)

Ik twijfel overigens nog wel een beetje of St Juste naar het centrum verschuiven een goed idee is, want dan zal ie in plaats van Botteghin komen, maar die vind ik ondanks zijn traagheid toch veel gevaar neutraliseren en heeft wel veel kopkracht, zowel defensief als aanvallend. Meer snelheid is natuurlijk wel wenselijk, maar ik zou het toch nog even kijken hoe het elftal de komende weken draait.
Zeer goede post, ben het dit geval volledig met je eens :)
Makkelijk tweede.
  vrijdag 2 november 2018 @ 11:15:53 #17
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182894619
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

in het kampioensjaar vond iedereen hem geweldig toen hij erin kwam
Ja en dat was toen al zwaar overtrokken.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind hem echt wel goed genoeg als stand-in (in tegenstelling tot sommigen hier), maar hij gaat nooit een top rechtsback worden voor Eredivisie begrippen.
pi_182894712
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zelden zoveel onzin gelezen. Doe mij een paar van die prozacpillen
Jij denkt niet dat we een stuk beter zijn dan de middenmoot eredivisie?
Jij hebt in de 1e helft Ajax geen kansen/ mogelijkheden voor Feyenoord gezien?
Jij vindt niet dat Jorgensen, Clasie en Larsson steeds beter spelen?
Jij vindt niet dat Botteghin kopkracht heeft?

Dat er veel mis is binnen de club moge duidelijk zijn, maar niet alles wat buiten de depressieve berichtgeving hier op Fok valt is onzin hoor ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_182894874
Wat mij beviel gisteren was vooral dat er weer agressief vooruit werd verdedigd waardoor de tegenstander telkens snel de bal kwijt was. Dat kunnen ze lang niet altijd meer opbrengen maar het is de enige speelwijze die Feyenoord iets oplevert. Dat vervelende slome angstige terugzakvoetbal wekt alleen maar ergernis.
pi_182895156
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:20 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Jij denkt niet dat we een stuk beter zijn dan de middenmoot eredivisie?
Jij hebt in de 1e helft Ajax geen kansen/ mogelijkheden voor Feyenoord gezien?
Jij vindt niet dat Jorgensen, Clasie en Larsson steeds beter spelen?
Jij vindt niet dat Botteghin kopkracht heeft?

Dat er veel mis is binnen de club moge duidelijk zijn, maar niet alles wat buiten de depressieve berichtgeving hier op Fok valt is onzin hoor ;)
We spelen een wedstrijd tegen een zooitje mongolen een keer niet heel dramatisch en er vallen wat goals en het is hosanna

#ALLESWEG
pi_182895189
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

We spelen een wedstrijd tegen een zooitje mongolen een keer niet heel dramatisch en er vallen wat goals en het is hosanna

#ALLESWEG
Hosanna? Het kan ook echt alleen maar 2 uitersten zijn he _O-
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_182895408
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:20 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Jij denkt niet dat we een stuk beter zijn dan de middenmoot eredivisie?
Jij hebt in de 1e helft Ajax geen kansen/ mogelijkheden voor Feyenoord gezien?
Jij vindt niet dat Jorgensen, Clasie en Larsson steeds beter spelen?
Jij vindt niet dat Botteghin kopkracht heeft?

Dat er veel mis is binnen de club moge duidelijk zijn, maar niet alles wat buiten de depressieve berichtgeving hier op Fok valt is onzin hoor ;)
We zijn beter dan de middenmoot eredivisie, Ajax en PSV zijn te ver weg.
Ajax vond t allemaal wel prima in de Klassieker. Juist het feit dat we met 10 man stonden maakte het geen echte krachtmeting dus valt er niks zinnigs over te zeggen, behalve 3-0.
Steeds beter spelen? Op basis van gisteravond misschien. Al vond ik geen van 3en overtuigend hoor. Jorgensen met 3 goaltjes maar niet allemaal echt pure klasse. Ik vond hem echt niet heel goed eigenlijk.
EN Botteghin kan koppen ja. Van een Feyenoord CB verwacht ik wel iets meer. Zoals de goal afschermen bij de 0-1.

[ Bericht 1% gewijzigd door ThePlaneteer op 02-11-2018 11:57:33 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 11:53:16 #23
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182895426
Gisteren was een prima wedstrijd, mede door het dramatisch zwakke ADO, maar het agressieve drukzetten van Feyenoord beviel me wel. Larsson en Nieuwkoop waren verrassend goed.

Ben het alleen niet eens met mensen die zeggen dat Jorgensen weer in vorm is. Die eerste twee kansen waren zo vreselijk slecht ingeschoten :'). De 1-1 kon hij niet missen, de 3-1 was goed maar van dichtbij en de 4-1 was vrij slecht ingeschoten. Daarnaast ook regelmatig slordig balverlies viel me op, net als zondag. Hij is echt nog lang niet de Jørgensen van twee jaar geleden.
pi_182895596
quote:
De afgelopen jaren speelde Clasie vaker niet dan wel bij Southampton en Club Brugge. De middenvelder wilde daarom dolgraag terug naar Feyenoord en die kans kwam toen Karim El Ahmadi afgelopen zomer vertrok uit De Kuip. In de eerste maanden van het seizoen was Clasie echter geen schim van de dominante speler die hij in zijn eerste periode was.

,,Je ziet bij mij wat het met een voetballer kan doen als je bijna niet speelt. Het ritme dat ik gewend was, ben ik kwijtgeraakt. Ik merk het nu nog steeds bij bepaalde momenten in een wedstrijd, zoals bij het druk zetten. Het duurt langer dan ik had gedacht en gehoopt om dat gevoel terug te krijgen. De laatste weken gaat het gelukkig wat beter, dat is positief. Met veel beweging probeerde ik vaak aan de bal te komen. Ik wil het spel versnellen of verleggen. Dat gaat steeds beter. Ik zit natuurlijk nog steeds niet op mijn oude niveau, maar ik werk hard om dat terug te krijgen. Het kan alleen maar beter gaan.’’

Na de verloren Klassieker zondag in Amsterdam (3-0) lijkt de beker de enige reële kans op succes. ,,Die nederlaag tegen Ajax dreunde wel een paar dagen na. Maar je kan daar niet in blijven hangen. De beker is voor Feyenoord altijd belangrijk en zeker nu. We staan in de competitie al tien punten achter, dat is niet niks. We bekijken het daarin nu maar van wedstrijd naar wedstrijd en we gaan vol voor de beker. We zitten niet in onze beste fase, eigenlijk het hele seizoen al niet. Laten we hopen dat deze wedstrijd tegen ADO weer een beetje vertrouwen geeft. Maar we moeten niet te hard van stapel lopen. Er is nog een lange weg te gaan.’’
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182895664
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:52 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

We zijn beter dan de middenmoot eredivisie, Ajax en PSV zijn te ver weg.
Ajax vond t allemaal wel prima in de Klassieker. Juist het feit dat we met 10 man stonden maakte het geen echte krachtmeting dus valt er niks zinnigs over te zeggen, behalve 3-0.
Steeds beter spelen? Op basis van gisteravond misschien. Al vond ik geen van 3en overtuigend hoor. Jorgensen met 3 goaltjes maar niet allemaal echt pure klasse. Ik vond hem echt niet heel goed eigenlijk.
EN Botteghin kan koppen ja. Van een Feyenoord CB verwacht ik wel iets meer. Zoals de goal afschermen bij de 0-1.
Als je in de top mee wil doen gaat het helemaal niet om ajax en psv

Het gaat erom hoe je de rest van die 30 wedstrijden gaat presteren.

In het kampioensjaar won je 1 van de 4 topwedstrijden.

Het maakt geen reet uit op dit moment hoe goed ajax en psv zogenaamd zijn.

Je moet alleen maar naar jezelf kijken en proberen de kleintjes te pakken en kijken hoever je komt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182895686
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Na de verloren Klassieker zondag in Amsterdam (3-0) lijkt de beker de enige reële kans op succes. ,,Die nederlaag tegen Ajax dreunde wel een paar dagen na. Maar je kan daar niet in blijven hangen. De beker is voor Feyenoord altijd belangrijk en zeker nu. We staan in de competitie al tien punten achter, dat is niet niks. We bekijken het daarin nu maar van wedstrijd naar wedstrijd en we gaan vol voor de beker. We zitten niet in onze beste fase, eigenlijk het hele seizoen al niet. Laten we hopen dat deze wedstrijd tegen ADO weer een beetje vertrouwen geeft. Maar we moeten niet te hard van stapel lopen. Er is nog een lange weg te gaan.’’

:')

ALLES OP DE BEKER

:')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2018 12:08:32 ]
pi_182895764
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als je in de top mee wil doen gaat het helemaal niet om ajax en psv

Het gaat erom hoe je de rest van die 30 wedstrijden gaat presteren.

In het kampioensjaar won je 1 van de 4 topwedstrijden.

Het maakt geen reet uit op dit moment hoe goed ajax en psv zogenaamd zijn.

Je moet alleen maar naar jezelf kijken en proberen de kleintjes te pakken en kijken hoever je komt.
Wat is dit voor nietszeggende bullshit?
Als PSV en Ajax beter zijn bedoel ik daarmee dat ze hoger gaan eindigen in de ranglijst.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_182895821
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:13 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wat is dit voor nietszeggende bullshit?
Als PSV en Ajax beter zijn bedoel ik daarmee dat ze hoger gaan eindigen in de ranglijst.
De beste staan niet altijd bovenaan

het beste TEAM kan ook bovenaan eindigen en dan hoef je niet de beste spelers in huis te hebben

zie het kampioensjaar van Feyenoord toen waren ajax en psv kwa spelerspotentieel ook gewoon beter

clown
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182895854
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:16 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

De beste staan niet altijd bovenaan

het beste TEAM kan ook bovenaan eindigen en dan hoef je niet de beste spelers in huis te hebben

zie het kampioensjaar van Feyenoord toen waren ajax en psv kwa spelerspotentieel ook gewoon beter

clown
Dus jij vindt het onlogisch om de selectie van Feyenoord 2018/2019 te vergelijken met de selecties van Ajax en PSV 2018/2019, maar vervolgens vergelijk je de huidige selectie met de selectie van 2016/2017.

Echte klaas logica. Kampioensjaar verloren we er 4 en speelden er 4 gelijk. Het is begin november en we zitten al op de helft daarvan :')
We hebben niet de beste spelers en al helemaal niet het beste team man. Het is juist het team wat niet loopt. Kwaliteit hebben we nog wel. Maar zit nul idee achter.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:16 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

De beste staan niet altijd bovenaan
:')
Dat is het hele idee van de beste zijn sheriff.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_182895914
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:18 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dus jij vindt het onlogisch om de selectie van Feyenoord 2018/2019 te vergelijken met de selecties van Ajax en PSV 2018/2019, maar vervolgens vergelijk je de huidige selectie met de selectie van 2016/2017.

Echte klaas logica. Kampioensjaar verloren we er 4 en speelden er 4 gelijk. Het is begin november en we zitten al op de helft daarvan :')
CLOWN

ja dus wat wil je nou zeggen?

Je kan 10 maradonaas in je selectie hebben maar dat wil nog niet zeggen dat je het beste TEAM Heb.

Het moet allemaal samenvallen.

Wil jij nou beweren dat al die ploegen die nu boven real madrid staan betere spelers hebben dan real?

Team GS W G V DV-DT DS Pt.
1 Barcelona Barcelona 10 6 3 1 28-12 +16 21
2 Alavés Alavés 10 6 2 2 14-9 +5 20
3 Sevilla Sevilla 10 6 1 3 22-13 +9 19
4 Atlético Madrid Atlético Madrid 10 5 4 1 12-5 +7 19
5 Espanyol Espanyol 10 5 3 2 14-8 +6 18
6 Real Valladolid Real Valladolid 10 4 4 2 9-7 +2 16
7 Levante Levante 10 5 1 4 16-15 +1 16
8 Getafe Getafe 10 4 3 3 10-8 +2 15
9 Real Madrid Real Madrid 10 4 2 4 14-14 0 14
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182895998
Wat ik zeg? Dat Ajax en PSV zowel beter team als betere spelers hebben.

Ik heb nooit geroepen dat de beste spelers het beste team opleveren?
Letterlijk stond er dit:
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:52 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

We zijn beter dan de middenmoot eredivisie, Ajax en PSV zijn te ver weg.
En dan kom jij opeens met je Maradonna's verhaal over goede spelers enzo weetikveel wat.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_182896031
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat ik zeg? Dat Ajax en PSV zowel beter team als betere spelers hebben.

Ik heb nooit geroepen dat de beste spelers het beste team opleveren?
dat heb je wel geroepen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182896037
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dat heb je wel geroepen
Waar _O-
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_182896059
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:28 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Waar _O-
heel fok heeft het gelezen

je pauze is voorbij ga nu maar weer aan het werk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182896096
Is goed pik, werkze allemaal.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 2 november 2018 @ 12:32:50 #36
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182896116
Ik zit hier gewoon een sketch te lezen.
pi_182896149
Eerlijk is eerlijk, Klaas zorgt wel voor leven in de brouwerij. Wat een vermaak.
  vrijdag 2 november 2018 @ 12:57:11 #38
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182896625
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Realistische uitspraken, niet die onzin van "we gaan voorhet kampioenschap" en "we hoeven niet onder te doen voor Ajax en PSV" ^O^

Ook fijn dat Clasie steeds meer richting z'n beste niveau groeit. Denk dat we in de tweede seizoenshelft weer echt de oude Clasie gaan zien
  vrijdag 2 november 2018 @ 14:25:06 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182898503
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:45 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dat is dan ook wel weer vaak het commentaar als we een keer een wedstrijdje winnen he.. "Ja, maar Utrecht was echt zwak man, soooww, dat PEC dan! Ja, ADO is ook echt erg man." Het blijft wel gewoon de middenmoot. Zondag VVV, die staat 5e, als we die overtuigend kunnen winnen zullen zij ook wel weer erg zwak zijn.

Dan zegt een Roland010 dat we overklast zijn door Ajax, terwijl we heel de pot met een man minder spelen, dan kun je dat wel verwachten ja. En zelfs toen creëerden we nog best wat kansjes/mogelijkheden in de 1e helft.

Het is jammer dat de kansen voor dit seizoen alweer een beetje verspeeld lijken, maar op zich komt Jorgensen steeds beter in vorm (pas zijn 4e (bijna) hele wedstrijd dit seizoen he!). Clasie krijgt een beetje meer kleur op de wangen, en Larsson gaat ook steeds beter draaien (speelde heel behoorlijk gisteren). Dan heb je gewoon net als PSV en Ajax echt gewoon een selectie die boven de rest uitsteekt. Nu Vilhena nog uit zijn dip trekken of vervangen door Ayoub :)

Ik twijfel overigens nog wel een beetje of St Juste naar het centrum verschuiven een goed idee is, want dan zal ie in plaats van Botteghin komen, maar die vind ik ondanks zijn traagheid toch veel gevaar neutraliseren en heeft wel veel kopkracht, zowel defensief als aanvallend. Meer snelheid is natuurlijk wel wenselijk, maar ik zou het toch nog even kijken hoe het elftal de komende weken draait.
Ayoub was belachelijk slecht in zijn invalbeurt gisteren. Daar moeten we van accepteren dat we daar enkel op de lange termijn misschien nog wat aan hebben
Laffe huichelaar
  vrijdag 2 november 2018 @ 14:53:35 #40
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_182899136
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 14:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ayoub was belachelijk slecht in zijn invalbeurt gisteren. Daar moeten we van accepteren dat we daar enkel op de lange termijn misschien nog wat aan hebben
Volgens mij heeft hij dat zelf inmiddels ook geaccepteerd, zoals ik hem onderuit zag hangen op die bank gisteren.
pi_182903669
quote:
Van Bronckhorst blijft geloven in kansen Feyenoord



Door:
Martijn Krabbendam @Mkrabby
Feyenoord herstelde zich van het verlies bij Ajax door ADO Den Haag met 5-1 te verslaan. Zodoende blijft de ploeg actief in het bekertoernooi, wat ook de enige kans lijkt op een prijs nu in de Eredivsie de achterstand op PSV en Ajax tien en vijf punten bedraagt. Niettemin zet trainer Giovanni van Bronckhorst de competitie niet uit zijn hoofd.

'In voetbal kan veel veranderen', weet de trainer van Feyenoord, dat zondag speelt tegen VVV-Venlo. 'Dat de achterstand er is, zien wij ook. Wij moeten nu alles winnen en hopen dat de concurrentie steken laat vallen. Natuurlijk kan ik allerlei vergelijkingen maken met Ajax en PSV, qua budget en investeringen, maar voetbal wordt niet volgens zulke lijstjes gespeeld. Ik ben topsporter en ga voor hoogst haalbare, dat is nu nog steeds niet veranderd.'

'Alles begint met geloven' vervolgt Van Bronckhorst. 'Ik heb altijd geloof, sinds ik in 2015 bij Feyenoord begon. Toen had de club een prijs gewonnen in de 21ste eeuw, daarna werden we succesvol omdat we als ploeg dachten dat het kón. Nu denk ik dat weer, maar je moet ook realistisch blijven. We staan achter op PSV en Ajax in goeden doen, dus het wordt op z'n minst niet makkelijk.'

Jeremiah St. Juste zal na zijn schorsing gewoon weer deel uit maken van de selectie van Feyenoord. De verdediger benadeelde zijn elftal afgelopen zondag tegen Ajax door na vijf minuten een rode kaart te pakken na een charge op Nicolás Tagliafico. 'We hebben daarover gesproken', zegt Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst. 'En verder doen we in deze gevallen geen mededelingen.' De trainer bestrafte eerder dit seizoen Jean-Paul Boëtius zwaarder nadat die rood kreeg uit bij De Graafschap. 'Bij Boëtius was het een optelsom. Dat is nu niet aan de orde.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 2 november 2018 @ 19:10:42 #42
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182903964
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 14:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ayoub was belachelijk slecht in zijn invalbeurt gisteren. Daar moeten we van accepteren dat we daar enkel op de lange termijn misschien nog wat aan hebben
Ik snap die roep om Ayoub ook niet, als iemand kans hoort te hebben op een basisplaats op het middenveld is het Tapia
pi_182904662
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 19:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik snap die roep om Ayoub ook niet, als iemand kans hoort te hebben op een basisplaats op het middenveld is het Tapia
Op basis van...
pi_182904929
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 19:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik snap die roep om Ayoub ook niet, als iemand kans hoort te hebben op een basisplaats op het middenveld is het Tapia
Ik denk dat Feyenoord daar geen klote aan heeft

Ik denk dat je beter spelers als Kokcu de kans moet gaan geven voor de lange termijn
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 2 november 2018 @ 20:01:28 #45
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182905139
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 19:41 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Op basis van...
Dat het een goede speler is. Hij heeft zich genoeg bewezen bij Peru en ik denk dat z'n kwaliteiten perfect passen bij de positie van Vilhena.
pi_182905339
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat het een goede speler is. Hij heeft zich genoeg bewezen bij Peru en ik denk dat z'n kwaliteiten perfect passen bij de positie van Vilhena.
Nou nee eerder op Clasie zijn plek.
  vrijdag 2 november 2018 @ 20:56:46 #47
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182906619
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:10 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nou nee eerder op Clasie zijn plek.
Iedereen is een verbetering op Clasie zijn plek.
pi_182909351
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat het een goede speler is. Hij heeft zich genoeg bewezen bij Peru en ik denk dat z'n kwaliteiten perfect passen bij de positie van Vilhena.
Toch heeft hij bij Feyenoord constant lakse kutballen. Dat moet je gewoon niet doen op die positie. Kan hij het nog zo goed doen bij Peru, maar als hij het bij Feyenoord niet kan opbrengen om gefocust te spelen dan houdt 't gewoon op.
pi_182909390
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 14:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ayoub was belachelijk slecht in zijn invalbeurt gisteren. Daar moeten we van accepteren dat we daar enkel op de lange termijn misschien nog wat aan hebben
Dan concludeer ik dat jij het óf niet gezien heb óf dat je er geen kijk op hebt, want Ayoub had een prima invalbeurt waarbij hij zwervend constant aanspeelbaar was, veel one-touch passing had en veel passes gaf die in aanvallend opzicht nuttig waren. Ik heb specifiek op Ayoub lopen letten omdat ik benieuwd was hoe hij het zou doen en het was gewoon een prima paar minuten.
  vrijdag 2 november 2018 @ 23:12:02 #50
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182909884
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:10 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nou nee eerder op Clasie zijn plek.
Maar Clasie is beter dan Vilhena. En met Van Persie op het middenveld heb je daarnaast twee relatief defensief ingestelde spelers nodig. Desondanks zijn Tapia en Ayoub aan de bal allebei beter dan Vilhena.
  vrijdag 2 november 2018 @ 23:14:11 #51
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182909926
Zijn de baron en vluggie japie al opgerot?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182912232
Lekker zuipen
  zaterdag 3 november 2018 @ 07:11:58 #53
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182913934
Als dat maar goed komt

O Feyenoord heeft van alle Eredivisie-teams die het minimaal vijf keer heeft ontmoet alleen tegen Ajax (23 procent) een lager winstpercentage dan tegen VVV-Venlo (36 procent: 15 zeges, 14 remises, 13 nederlagen).

O VVV-Venlo won van geen ploeg vaker in de Eredivisie dan van Feyenoord (dertien keer, samen met ADO Den Haag) en scoorde vaker tegen de Rotterdammers (56 keer) dan tegen iedere andere ploeg.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 3 november 2018 @ 07:28:11 #54
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182913999
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Maar Clasie is beter dan Vilhena. En met Van Persie op het middenveld heb je daarnaast twee relatief defensief ingestelde spelers nodig. Desondanks zijn Tapia en Ayoub aan de bal allebei beter dan Vilhena.
Geneuzel in de marge, het is allemaal pover al 2 jaar, optiefen met die twee clowns.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182914109
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Maar Clasie is beter dan Vilhena. En met Van Persie op het middenveld heb je daarnaast twee relatief defensief ingestelde spelers nodig. Desondanks zijn Tapia en Ayoub aan de bal allebei beter dan Vilhena.
Clasie beter dan vilhena? _O-

Met clasie in het elftal wordt je nooit kampioen

is Calsie gehuurd?

je heb eigenlijk geen klote aan, want hij blokkeert gewoon een andere speler op dit moment

het zou echt debiel zijn als feyenoord hem nog gaat overnemen ook
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182914130
quote:
‘Ayoub gedraagt zich onprofessioneel en krijgt straf van Feyenoord’
Zaterdag, 3 november 2018 om 07:28

Feyenoord heeft onlangs een straf uitgedeeld aan Yassin Ayoub. De middenvelder zou zich allesbehalve professioneel hebben opgesteld, meldt het Algemeen Dagblad. Wat er precies is voorgevallen en welke straf Ayoub heeft gekregen, weet de krant niet te melden.

Ayoub behoorde onlangs niet tot de wedstrijdselectie voor het duel met Willem II (1-1). De reden wil trainer Giovanni van Bronckhorst niet naar buiten brengen. “Omdat ik voor mijn spelers ook een beschermende factor wil zijn. Dat is hoe ik werk”, wordt de coach geciteerd door het dagblad. “Wat er intern gebeurt, is iets tussen mij en de spelers. Maar er zijn dingen die niet kunnen en dat los ik graag intern op.”

Ayoub is sinds zijn overstap van FC Utrecht naar Feyenoord geen basisspeler. Dit seizoen kwam hij in de Eredivisie niet verder dan 59 speelminuten in vijf wedstrijden. Van Bronckhorst sprak eerder al uitvoerig met de 24-jarige middenvelder. “En ik weet dat er dan soms veel kritiek is omdat spelers niet in actie komen", aldus Van Bronckhorst. “Maar het publiek weet niet altijd wat er gebeurt.”

De transfervrije aanwinst begint zondag in De Kuip tegen VVV-Venlo naar verwachting opnieuw op de bank. Van Bronckhorst beschikt over een nagenoeg fitte selectie. Alleen Ridgeciano Haps ontbreekt met een blessure, terwijl Jeremiah St. Juste geschorst is naar aanleiding van zijn rode kaart tegen Ajax.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182915121
#topaankoop
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  zaterdag 3 november 2018 @ 09:49:51 #58
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182915443
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 07:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wil iedereen voor wie dit een verrassing is nu uitloggen en nooit meer terugkomen?
pi_182915940
Het bericht waarvan je wist dat het zou komen..
#12 is not for sale!
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:22:28 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182916011
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:18 schreef Haringkop het volgende:
Het bericht waarvan je wist dat het zou komen..
op zich wel ja, maar het blijft wel een beetje vreemd dat huurling Clasie zoveel speeltijd krijgt terwijl die ook duidelijk nog in z'n ritme moet komen en een aankoop niet
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:32:36 #61
263417 Keyos
Like a Boss
pi_182916116
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:18 schreef Haringkop het volgende:
Het bericht waarvan je wist dat het zou komen..
Gio moet gewoon meer selectiespelers gebruiken, zeker in tijden dat het spel niet om aan te gluren is.

Toornstra in de basis in de Arena, dan ben je wel echt een bizar slechte trainer.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_182916228
Begrijp me niet verkeerd, juist door de wijze hoe GVB met z’n wisssels omgaat is dit gewoon bijna een logisch gevolg.
#12 is not for sale!
pi_182916425
Ayoub zal ook wel verteld zijn dat hij deopvolger van Vilhena zou/kon worden maar die is gewoon gebleven.

Verder weet je met deze jongens vaak problemen.

Ik begrijp hem ook nog, het is uitzichtloos bij Gio en het middenveld is vaak dramatisch, Clasie (nu wat beter) Vilhena en Toornstra alle 3 slecht.
pi_182916445
Uiteraard, dat Ayoub zich niet professioneel kan opstellen, ligt óók aan Van Bronckhorst _O-
pi_182916446
"En ik weet dat er dan soms veel kritiek is omdat spelers niet in actie komen", aldus Van Bronckhorst. “Maar het publiek weet niet altijd wat er gebeurt.”

Wat gebeurt er dan Gio, traint niemand van de wisselspelers goed ?
pi_182916469
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Uiteraard, dat Ayoub zich niet professioneel kan opstellen, ligt óók aan Van Bronckhorst _O-
Als dat regelmatig gebeurt, ligt het zeker ook aan Gio ja. Of is het allemaal toeval ?
Hoe zou jjij je gedragen als Clasie en Toornstra bijna heilig zijn, er geen enkele creativiteit is en jij mag altijd maar blijven banken, ook als hij goed inviel.
pi_182916506
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

Als dat regelmatig gebeurt, ligt het zeker ook aan Gio ja. Of is het allemaal toeval ?
Hoe zou jjij je gedragen als Clasie en Toornstra bijna heilig zijn, er geen enkele creativiteit is en jij mag altijd maar blijven banken, ook als hij goed inviel.
Zou het ook kunnen dat het andersom gaat? Dat Ayoub juist blijft banken omdat hij zich niet professioneel opstelt?

Toornstra speelt al enkele weken niet meer overigens. Behalve tegen Ajax want versterkt middenveld (wat je daar ook van vind).

En hoe ik mij zou gedragen; professioneel, want ik krijg elke maand centen op de bank van mijn werkgever. Als ik het ergens niet mee eens ben bespreek ik dat, en als het uitzichtloos blijkt zoek ik een andere werkgever, maar ga mij niet minder inzetten.

Wat gebeurt er overigens regelmatig? Onprofessioneel gedrag? Enige wat mij zo te binnenschiet is Boetius en nu dus Ayoub. En daarvoor Amrabat.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2018 11:03:17 ]
pi_182916649
Ja dat zijn er al 3.

Tuurlijk moet hij zich blijven inzetten, maar een coach moet ook goed omgaan met de wisselspelers en dat lijkt Gio niet te kunnen.

Als bij jou op het werk meerdere mensen gene inzet tonen, kan het ook aan de manager liggen.
pi_182916729
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:11 schreef macca728 het volgende:
Ja dat zijn er al 3.

Tuurlijk moet hij zich blijven inzetten, maar een coach moet ook goed omgaan met de wisselspelers en dat lijkt Gio niet te kunnen.
Waaruit blijkt dat dan?
  zaterdag 3 november 2018 @ 11:29:37 #70
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182916896
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:11 schreef macca728 het volgende:
Ja dat zijn er al 3.

Tuurlijk moet hij zich blijven inzetten, maar een coach moet ook goed omgaan met de wisselspelers en dat lijkt Gio niet te kunnen.

Als bij jou op het werk meerdere mensen gene inzet tonen, kan het ook aan de manager liggen.
Dat laatste klopt.

Verder vind ik de onvrede in de selectie, voor zover die naar buiten komt, best meevallen.

Ayoub is gewoon een vervelende vent, dat riepen diverse mensen al ver voordat hij naar Feyenoord ging. Bij Utrecht werd dat alleen gemaskeerd omdat hij daar in al zijn vedettegedrag werd gesteund en alles om hem draaide.

Boetius is altijd al een over het paard getild eikeltje geweest en de uitingen van Amrabat vielen reuze mee.
  zaterdag 3 november 2018 @ 11:30:09 #71
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182916899
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat dan?
Bijvoorbeeld ook uit dat verhaal van Hamer, waarin ie aangaf dat je er als wisselspeler maar een beetje bij hangt.
pi_182916906
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld ook uit dat verhaal van Hamer, waarin ie aangaf dat je er als wisselspeler maar een beetje bij hangt.
Nou, het is wat. Hamer. Die had ook wel recht van spreken natuurlijk.

Jullie hebben volkomen gelijk, van Ayoub ligt 100% aan Giovanni van Bronckhorst.
pi_182917171
Dat zeggen we niet. En volgens mij heeft iedereen recht van spreken, ook al ben je jeugdspeler.

En ja Ayoub is ook een type wat problemen geeft bij niet spelen maar dat wist Feyenoord ook.
Net als met Amrabat en Boetius.
pi_182917199
ER is heel wel wat mis bij Feyenoord

Clasie speelde gewoon vanaf het begin al zwaar kut, maar dat is niet zo vreemd als je al jaren bankzittertje bent.

Nou is die gehuurd van southampton en in het contract zal natuurlijk staan dat clasie opgesteld moet worden voor een bepaalde hoeveelheid wedstrijden anders komt er een boete

Gio kan die clasie niet eens wisselen als die slecht speelt want dan heb je gelijk een financieel probleem tenzij feyenoord gewoon die bedragen wil gaan betalen achteraf

Wat the fuck investeren als voetbalclub in een huurspeler?

Toornstra kreeg waarschijnlijk op voorspraak van gio na het kampioensjaar een mega contract bij feyenoord en die wordt alleen maar opgesteld door gio om zijn ongelijk daarover niet toe te geven

Het is een lachwekkende situatie bij Feyenoord al 2 seizoenen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 3 november 2018 @ 11:58:53 #75
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182917286
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:53 schreef klaasweetalles het volgende:
ER is heel wel wat mis bij Feyenoord

Clasie speelde gewoon vanaf het begin al zwaar kut, maar dat is niet zo vreemd als je al jaren bankzittertje bent.

Nou is die gehuurd van southampton en in het contract zal natuurlijk staan dat clasie opgesteld moet worden voor een bepaalde hoeveelheid wedstrijden anders komt er een boete

Gio kan die clasie niet eens wisselen als die slecht speelt want dan heb je gelijk een financieel probleem tenzij feyenoord gewoon die bedragen wil gaan betalen achteraf

Wat the fuck investeren als voetbalclub in een huurspeler?

Toornstra kreeg waarschijnlijk op voorspraak van gio na het kampioensjaar een mega contract bij feyenoord en die wordt alleen maar opgesteld door gio om zijn ongelijk daarover niet toe te geven

Het is een lachwekkende situatie bij Feyenoord al 2 seizoenen.
Ik denk niet dat Southampton een fuck geeft om hoeveel Clasie speelt bij ons, die hebben hem al lang afgeschreven.
pi_182917298
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Southampton een fuck geeft om hoeveel Clasie speelt bij ons, die hebben hem al lang afgeschreven.
klopt ze geven geen fuck om clasie alleen om geld

daarom staat die boeteclausule er gewoon.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182917304
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 3 november 2018 @ 12:10:04 #78
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182917442
Ayoub heeft inderdaad vervelende trekjes. Met name die rode kaart die hij op het einde pakte bij Utrecht met dat rare geklap, dat was echt een heel stuk erger dan Boëtius tegen de Graafschap.
Makkelijk tweede.
  zaterdag 3 november 2018 @ 12:11:10 #79
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182917455
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

klopt ze geven geen fuck om clasie alleen om geld

daarom staat die boeteclausule er gewoon.
Harvardredenatie
Makkelijk tweede.
  zaterdag 3 november 2018 @ 12:23:16 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182917606
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:11 schreef macca728 het volgende:
Ja dat zijn er al 3.

Tuurlijk moet hij zich blijven inzetten, maar een coach moet ook goed omgaan met de wisselspelers en dat lijkt Gio niet te kunnen.

Als bij jou op het werk meerdere mensen gene inzet tonen, kan het ook aan de manager liggen.
als je concurrenten de pannen van het dak spelen is wat makkelijker te accepteren dat je geen kans krijgt
pi_182918885
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat laatste klopt.

Verder vind ik de onvrede in de selectie, voor zover die naar buiten komt, best meevallen.

Ayoub is gewoon een vervelende vent, dat riepen diverse mensen al ver voordat hij naar Feyenoord ging. Bij Utrecht werd dat alleen gemaskeerd omdat hij daar in al zijn vedettegedrag werd gesteund en alles om hem draaide.

Boetius is altijd al een over het paard getild eikeltje geweest en de uitingen van Amrabat vielen reuze mee.
Van de Utrechters hoor je juist dat het zo'n positieve leuke gozer is. Ik weet dus niet of wat jij zegt klopt. En om hem nou meteen te scharen onder de noemer 'was te verwachten, want alle Marokkaanse spelers zijn lastig' vind ik weer wat makkelijk.
  zaterdag 3 november 2018 @ 14:22:07 #82
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182919127
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 14:00 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Van de Utrechters hoor je juist dat het zo'n positieve leuke gozer is. Ik weet dus niet of wat jij zegt klopt. En om hem nou meteen te scharen onder de noemer 'was te verwachten, want alle Marokkaanse spelers zijn lastig' vind ik weer wat makkelijk.
Het is een rotjong en dat heeft niets te maken met zijn afkomst als Marokkaan.
pi_182919347
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 14:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het is een rotjong en dat heeft niets te maken met zijn afkomst als Marokkaan.
Als je geen rotjong bent dan wordt het gewoon ook niets met je in topsport...

Daarom weet ik al dat een type als Frenkie een grote mislukking gaat worden in het buitenland...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 3 november 2018 @ 16:21:48 #84
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182920555
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 14:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als je geen rotjong bent dan wordt het gewoon ook niets met je in topsport...

Daarom weet ik al dat een type als Frenkie een grote mislukking gaat worden in het buitenland...
Over blanke bananen kan je uitglijden.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zaterdag 3 november 2018 @ 23:14:39 #85
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182927458
Eindelijk eens een thuiswedstrijd voor Feyenoord in de beker
  zaterdag 3 november 2018 @ 23:16:18 #86
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_182927489
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 november 2018 23:14 schreef Heeinz het volgende:
Eindelijk eens een thuiswedstrijd voor Feyenoord in de beker
En eindelijk weer eens een eredivisieclub als tegenstander.
  zaterdag 3 november 2018 @ 23:26:54 #87
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182927677
wéér een eredivisie club. Hoe groot is die kans :r


:')
pi_182927695
Dat systeem in de beker moet ook eens op de schop. Leuk weer een thuiswedstrijd, maar 15 van de laatste 18 wedstrijden thuis loten, moet niet kunnen.
pi_182927780
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 23:27 schreef F.M.D. het volgende:
Dat systeem in de beker moet ook eens op de schop. Leuk weer een thuiswedstrijd, maar 15 van de laatste 18 wedstrijden thuis loten, moet niet kunnen.
Wat is er eerlijker dan een 50/50 kans?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_182928009
Vermoeden van
  User die overal opduikt 2022 zondag 4 november 2018 @ 00:08:33 #91
186611 Haags
pi_182928453
Gefeliciteerd met WEER een thuiswedstrijd. :)

Noem het gewoon de knvb Feyenoord cup anders.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 4 november 2018 @ 00:28:33 #92
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182928781
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 23:27 schreef F.M.D. het volgende:
Dat systeem in de beker moet ook eens op de schop. Leuk weer een thuiswedstrijd, maar 15 van de laatste 18 wedstrijden thuis loten, moet niet kunnen.
Ze kunnen de top 8 of top 16 seeden en de halve finales op neutraal gebied spelen, maar verder is er weinig mogelijk. De agenda is te vol voor heen/terug.
Makkelijk tweede.
pi_182929193
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 23:27 schreef F.M.D. het volgende:
Dat systeem in de beker moet ook eens op de schop. Leuk weer een thuiswedstrijd, maar 15 van de laatste 18 wedstrijden thuis loten, moet niet kunnen.
Hoezo moet dat niet kunnen? Weer zo'n debiel die niets begrijpt van kansberekening.

Hint: de kans dat je tien keer aaneengesloten thuis speelt, is even groot als de kans dat je thuis uit thuis uit thuis uit thuis uit thuis uit speelt. Of thuis thuis thuis thuis thuis uit uit uit uit uit. Of alle andere 2^10 mogelijkheden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2018 00:46:42 ]
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 00:46:25 #94
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_182929194
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 november 2018 23:14 schreef Heeinz het volgende:
Eindelijk eens een thuiswedstrijd voor Feyenoord in de beker
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd met WEER een thuiswedstrijd. :)

Noem het gewoon de knvb Feyenoord cup anders.
Haters gaan haten! :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_182929206
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd met WEER een thuiswedstrijd. :)

Noem het gewoon de knvb Feyenoord cup anders.
Dommerik.
  zondag 4 november 2018 @ 00:47:19 #96
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182929214
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 00:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hoezo moet dat niet kunnen? Weer zo'n debiel die niets begrijpt van kansberekening.

Hint: de kans dat je tien keer aaneengesloten thuis speelt, is even groot als de kans dat je thuis uit thuis uit thuis uit thuis uit thuis uit speelt. Of thuis thuis thuis thuis thuis uit uit uit uit uit. Of alle andere 2^10 mogelijkheden.
Ik denk dat iedereen dat wel snapt
pi_182930301
Thuiswedstrijd. Verrassend wel.
Land of the free. Home of the brave.
pi_182930485
St Juste vorige week terecht rood, maar ik zie er bij NAC - Heracles weer 2 overtredingen langs komen.....
  zondag 4 november 2018 @ 03:29:17 #99
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182930813
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 23:27 schreef F.M.D. het volgende:
Dat systeem in de beker moet ook eens op de schop. Leuk weer een thuiswedstrijd, maar 15 van de laatste 18 wedstrijden thuis loten, moet niet kunnen.
Charme van het bekertoernooi.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182931114
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 01:49 schreef Scarface88 het volgende:
Thuiswedstrijd. Verrassend wel.
Ziedend
pi_182931118
Je zult ook overigens nooit iemand horen over het feit dat wij eigenlijk louter eredivisieclubs loten. Hoeveel amateurclubs en juupclubs heeft Ajax tot nu toe gehad? Alweer drie stuks?

[ Bericht 5% gewijzigd door Tagliano op 04-11-2018 12:57:29 ]
pi_182931176
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 06:35 schreef Helpmefok het volgende:
Je zult ook overigens nooit iemand horen over het feit dat wij eigenlijk louter eredivisieclubs loten. Hoeveel amateurclubs en juupclubs heeft Ajax tot nu toe gehad? Alweer drie stuks?
Dat inderdaad. Onze laatste amateur was Hoek toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door Tagliano op 04-11-2018 12:57:37 ]
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  zondag 4 november 2018 @ 07:12:25 #103
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182931180
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 07:11 schreef exile79 het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Onze laatste amateur was Hoek toch?
Vorig jaar Swift
Laffe huichelaar
pi_182931194
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 07:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vorig jaar Swift
Nou dan klopt mijn beeldvorming ook niet echt.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_182931528
Psv’ers die beginnen over een thuiswedstrijd in de beker kunnen natuurlijk beter uitloggen... :z
#12 is not for sale!
pi_182931542
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 07:16 schreef exile79 het volgende:

[..]

Nou dan klopt mijn beeldvorming ook niet echt.
Hoek was in 2013, Gemert was onze laatste amateurtegenstander. Dit seizoen namelijk. Wel uit overigens, hoor je dan weer niemand over.
#12 is not for sale!
pi_182931617
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 00:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hoezo moet dat niet kunnen? Weer zo'n debiel die niets begrijpt van kansberekening.

Hint: de kans dat je tien keer aaneengesloten thuis speelt, is even groot als de kans dat je thuis uit thuis uit thuis uit thuis uit thuis uit speelt. Of thuis thuis thuis thuis thuis uit uit uit uit uit. Of alle andere 2^10 mogelijkheden.
Jij snapt denk ik ook wel dat het niet om de specifieke volgorde gaat. De verwachtingswaarde van het aantal uit en thuiswedstrijden ligt natuurlijk gewoon op 50%, zeker voor de langere reeks.
#12 is not for sale!
pi_182931848
wat kan Feyenoord eraan doen dat het iedere keer thuisloot

tegen wie eigenlijk?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 08:20:16 #109
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182931889
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 08:17 schreef klaasweetalles het volgende:
wat kan Feyenoord eraan doen dat het iedere keer thuisloot

tegen wie eigenlijk?
Utrecht.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182931908
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 08:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Utrecht.
zware tegenstander in de beker
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 4 november 2018 @ 08:36:27 #111
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182932135
Ik ben bijna aan het juichen als ze verliezen omdat zo het vertrek van de baron en vlugge japie dan dichterbij komt.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182932156
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 08:17 schreef klaasweetalles het volgende:
wat kan Feyenoord eraan doen dat het iedere keer thuisloot

tegen wie eigenlijk?
Niets natuurlijk. Is gewoon stom toeval. Alleen psv’ers zien hier een complot in.
#12 is not for sale!
  zondag 4 november 2018 @ 09:07:21 #113
438851 Oldground
El Poderoso
pi_182932460
Het is echt bij lange na niet uitverkocht vanmiddag. Nog even zitten kijken, maar werd niet vrolijk van de prijzen. VVV-thuis. :')
Van alles is weer waardeloos.
  zondag 4 november 2018 @ 09:13:03 #114
438851 Oldground
El Poderoso
pi_182932532
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 08:39 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Niets natuurlijk. Is gewoon stom toeval. Alleen psv’ers zien hier een complot in.
Zal vast wel weer een aangifte matchfixing binnenkomen bij politiebureau Eindhoven.
Van alles is weer waardeloos.
  zondag 4 november 2018 @ 09:19:03 #115
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182932605
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 09:13 schreef Oldground het volgende:

[..]

Zal vast wel weer een aangifte matchfixing binnenkomen bij politiebureau Eindhoven.
Zijn er echt psv-supporters die mad zijn om de beker ja? :')
pi_182932638
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 09:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zijn er echt psv-supporters die mad zijn om de beker ja? :')
In het stadion waren er wel een paar behoorlijk mad ja na de pijnlijke uitschakeling.

Al zijn dat natuurlijk niet de echte echte supporters, want die zitten de hele dag op FOK! in het Feyenoord en Ajax-topic op wedstrijddagen :) .
blablablabla
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 09:22:44 #117
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182932646
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 09:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zijn er echt psv-supporters die mad zijn om de beker ja? :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 23:44 schreef PSVCL het volgende:
Vermoeden van
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 01:49 schreef Scarface88 het volgende:
Thuiswedstrijd. Verrassend wel.
  zondag 4 november 2018 @ 09:22:50 #118
438851 Oldground
El Poderoso
pi_182932648
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 09:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zijn er echt psv-supporters die mad zijn om de beker ja? :')
Ik denk niet veel. De laatste verovering is zo lang geleden dat ik me sterk afvraag of ze überhaupt van het bestaan afweten.
Van alles is weer waardeloos.
  zondag 4 november 2018 @ 09:26:09 #119
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182932683
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 09:22 schreef Elan het volgende:

[..]

In het stadion waren er wel een paar behoorlijk mad ja na de pijnlijke uitschakeling.
Het is wat lullig als je betaalt voor een kaartje en je krijgt de b-keus voorgeschoteld en die verliezen dan ook nog. Maar echt niemand geeft een neuk om de uitschakeling hoor.

quote:
Al zijn dat natuurlijk niet de echte echte supporters, want die zitten de hele dag op FOK! in het Feyenoord en Ajax-topic op wedstrijddagen :) .
Zeker. Wij hebben daar onder de supporters duidelijke afspraken over. Ieder heeft zijn eigen rol, komt door dat kleine stadion hè, dan kan niet iedereen elk jaar maar naar alle wedstrijden.
  zondag 4 november 2018 @ 09:27:10 #120
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182932694
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 09:22 schreef Slobeend het volgende:

[..]


[..]


[..]

Owja, die twee. Sneuneuzen :')
pi_182932841
quote:
10s.gif Op zondag 4 november 2018 08:02 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Jij snapt denk ik ook wel dat het niet om de specifieke volgorde gaat. De verwachtingswaarde van het aantal uit en thuiswedstrijden ligt natuurlijk gewoon op 50%, zeker voor de langere reeks.
Ja, maar deze reeks is N=19 waarbij voor het gemak ook de twee finales weggelaten zijn waar feyenoord op papier uit speelde en de uitwedstrijd voor de reeks startte ook. Dat heet statisliegen.

N=22 dus, met verdeling 16t:6u op zo'n korte reeks is volledig reëel, zo blijkt ook maar. En dan wil ik de reeks ook wel even bekijken over vijftig jaar.

Kom maar eens terug als dit na vijfhonderd wedstrijden zo is.

Doei.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2018 09:42:24 ]
pi_182932861
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 08:36 schreef govie het volgende:
Ik ben bijna aan het juichen als ze verliezen omdat zo het vertrek van de baron en vlugge japie dan dichterbij komt.
Doe dit maar niet meer
  zondag 4 november 2018 @ 09:51:16 #123
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_182932947
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 09:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja, maar deze reeks is N=19 waarbij voor het gemak ook de twee finales weggelaten zijn waar feyenoord op papier uit speelde en de wedstrijden zo is.


_O-
  zondag 4 november 2018 @ 09:56:49 #124
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182933012
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 09:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Doe dit maar niet meer
Veel plezier met juichen vanmiddag, ook al sta je al meer dan 2 jaar teveel punten achter nog voor de winterstop, om in ieders geval mee te spelen. Misschien doen jullie dit juichen ook maar niet meer, feyenoord is geen haar beter dan vitesse of az. Lekker juichen voor 1-1- in de kuip tegen trenchin, de tyfus ermee. Ik noem dat geen supporteren meer, maar gewoon verslaafd zijn of verkeren in totale delerium.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 4 november 2018 @ 10:06:38 #125
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_182933102
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd met WEER een thuiswedstrijd. :)

Noem het gewoon de knvb Feyenoord cup anders.
Haha mad
  zondag 4 november 2018 @ 10:08:33 #126
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_182933118
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd met WEER een thuiswedstrijd. :)

Noem het gewoon de knvb Feyenoord cup anders.
Tegen wie heeft ADO geloot? :)
Laffe huichelaar
  zondag 4 november 2018 @ 10:09:29 #127
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182933135
quote:
6s.gif Op zondag 4 november 2018 10:06 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Haha mad
ze kunnen het dubbele finale draaiboek zo langzamerhand wel af gaan stoffen
pi_182933252
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 09:56 schreef govie het volgende:

[..]

Veel plezier met juichen vanmiddag, ook al sta je al meer dan 2 jaar teveel punten achter nog voor de winterstop, om in ieders geval mee te spelen. Misschien doen jullie dit juichen ook maar niet meer, feyenoord is geen haar beter dan vitesse of az. Lekker juichen voor 1-1- in de kuip tegen trenchin, de tyfus ermee. Ik noem dat geen supporteren meer, maar gewoon verslaafd zijn of verkeren in totale delerium.
Wat mij betreft zijn Gio en Geel liever vandaag dan morgen weg. Het gaat hem meer om je achterlijke namen voor ze. Die mannen hebben meer betekend voor Feyenoord dan jij ooit zal doen, jij nietige worm
pi_182933256
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze kunnen het dubbele finale draaiboek zo langzamerhand wel af gaan stoffen
Dan boycot ik de KNVB-beker voor de rest van m'n leven.
  zondag 4 november 2018 @ 10:20:36 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182933262
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 10:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dan boycot ik de KNVB-beker voor de rest van m'n leven.
win win
pi_182933430
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze kunnen het dubbele finale draaiboek zo langzamerhand wel af gaan stoffen
Ik denk dat de volgende ronde ajax-feyenoord zal zijn in de arena
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 november 2018 @ 10:37:10 #132
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_182933461
Kutloting ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 4 november 2018 @ 10:37:57 #133
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182933467
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik denk dat de volgende ronde ajax-feyenoord zal zijn in de arena
ik heb het liever andersom
  zondag 4 november 2018 @ 10:40:59 #134
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182933511
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 09:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja, maar deze reeks is N=19 waarbij voor het gemak ook de twee finales weggelaten zijn waar feyenoord op papier uit speelde en de uitwedstrijd voor de reeks startte ook. Dat heet statisliegen.

N=22 dus, met verdeling 16t:6u op zo'n korte reeks is volledig reëel, zo blijkt ook maar. En dan wil ik de reeks ook wel even bekijken over vijftig jaar.

Kom maar eens terug als dit na vijfhonderd wedstrijden zo is.

Doei.
Hardop gelachen
pi_182933612
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:40 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Hardop gelachen
Ik had stiekem gehoopt op een "en 21=5" opmerking.
  zondag 4 november 2018 @ 11:18:48 #136
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_182934065
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 10:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik had stiekem gehoopt op een "en 21=5" opmerking.
Daar was het inderdaad een goede voorzet voor, excuses
  zondag 4 november 2018 @ 12:06:52 #137
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182934888
Die mensen die aan het miemelen zijn over weer een thuiswedstrijd :')

Ik ga binnenkort ook even een balletje opgooien waarom we wéér een Eredivisieclub loten. Dat is toch ongelooflijk!!!
pi_182937484
KNVB wil liever geen Heracles meer in Europa, vandaar dat Feyenoord altijd thuis loot :)

Behalve tegen Ajax, dat wordt uit als ze die loten.
  zondag 4 november 2018 @ 15:34:37 #139
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_182938247
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_182938260
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182938268
Ik vind Sinisterra een topaankoop.
pi_182938305
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 15:35 schreef Maastoren het volgende:
Ik vind Sinisterra een topaankoop.
Al tijdje blessure he.
  zondag 4 november 2018 @ 15:38:18 #143
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182938318
Door die kuttreinen mis ik deze wedstrijd in de Kuip.

NS :')
  zondag 4 november 2018 @ 15:39:35 #144
263417 Keyos
Like a Boss
pi_182938337
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 15:38 schreef fetX het volgende:
Door die kuttreinen mis ik deze wedstrijd in de Kuip.

NS :')
Je mist de wedstrijd maar je mist niets.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 4 november 2018 @ 15:40:19 #145
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182938349
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 15:39 schreef Keyos het volgende:

[..]

Je mist de wedstrijd maar je mist niets.
Ondanks dat het voetbal kut is, kijk ik er altijd naar uit om weer naar de Kuip te gaan.

Goed, dan maar vanaf de bank.
pi_182938363
Ik ben dit seizoen vaker niet dan wel geweest. Feyenoordgenot.

quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 15:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Al tijdje blessure he.
Klopt. Net als Hapsie. Hebben we ook veel plezier van gehad. Maar niet heus.
  zondag 4 november 2018 @ 15:42:44 #147
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182938384
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 15:40 schreef Maastoren het volgende:
Klopt. Net als Hapsie. Hebben we ook veel plezier van gehad. Maar niet heus.
Wie?
  zondag 4 november 2018 @ 15:48:10 #148
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182938485
quote:
Voetbalflitsen :')
  zondag 4 november 2018 @ 15:48:15 #149
263417 Keyos
Like a Boss
pi_182938486
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 15:40 schreef fetX het volgende:

[..]

Ondanks dat het voetbal kut is, kijk ik er altijd naar uit om weer naar de Kuip te gaan.

Goed, dan maar vanaf de bank.
Trein vanaf Amsterdam trouwens? Lees nu van een maat van me dat hij het ook niet meer gaat redden door de trein vanaf die kant.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 4 november 2018 @ 15:51:48 #150
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182938544
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 15:48 schreef Keyos het volgende:

[..]

Trein vanaf Amsterdam trouwens? Lees nu van een maat van me dat hij het ook niet meer gaat redden door de trein vanaf die kant.
Ja tussen Schiphol en R’dam rijdt/reed niets meer. Moest je helemaal omrijden.
  zondag 4 november 2018 @ 15:56:57 #151
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182938643
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 15:51 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja tussen Schiphol en R’dam rijdt/reed niets meer. Moest je helemaal omrijden.
Via Utrecht of Haarlem scheelt niet heel veel toch?
  zondag 4 november 2018 @ 16:08:16 #152
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182938840
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 15:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Via Utrecht of Haarlem scheelt niet heel veel toch?
Ik was dan rond de 30e minuut pas binnen komen lopen waarschijnlijk. Volgende keer dan maar weer.
pi_182939014
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 08:36 schreef govie het volgende:
Ik ben bijna aan het juichen als ze verliezen omdat zo het vertrek van de baron en vlugge japie dan dichterbij komt.
Juichen zal ik nooit, maar ergens is het inderdaad wel noodzaak. In oktober is het seizoen al bijna voorbij.
Waar iedereen een paar jaar geleden nog hoopte dat 10-20 het decennium van “erop en erover” kon worden, is ondertussen duidelijk dat het het decennium van “over en uit” dreigt te worden. Werkelijk alles is kut.

- scouting is al jaren niets meer, terwijl ajax en PSV juist weer stappen zetten
- als gevolg hiervan worden continu spelers gekocht met te weinig doorgroeipotentie of zelfs zonder enige restwaarde; de spaarzame miljoenen verdampen terwijl je er naar kijkt
- jeugdopleiding gaat steeds verder achteruit, ook icm jeugdscouting en doorgroei naar eerste
- commercieel gebeurt er geen kut, ook 0 creativiteit
- verkopen lukt voor geen kut, bijna elke speler wordt tijdens zijn contract minder waard
- veldspel is al jaren om te janken, mentaliteit/zelfvertrouwen is vaak niet veel beter
- publiek is ondertussen doodgeslagen, beleving en vertrouwen zijn compleet verdwenen
- de stadionsoap kabbelt maar voort, en wordt onterecht gezien als de grote verlossing
- de excuuscultuur viert hoogtij, en de vriendjes houden elkaar de hand boven het hoofd, terwijl wordt weggekeken voor het eigen falen


Ondertussen breekt de concurrentie het ene record na het andere en wordt zelfs onze achtertuin leeggeroofd.
Nu is het een Frenkie, maar ook de volgende Wijnaldum gaat gewoon naar Amsterdam.

Feyenoorder ben je voor het leven, maar de lol is er wel af...
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 4 november 2018 @ 16:41:39 #154
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182939384
Die Vente he? Ziet iemand nog wat in hem?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_182939396
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Vente he? Ziet iemand nog wat in hem?
Niet voor Feyenoord. Komt duidelijk tekort. Toch?

quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 16:18 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Juichen zal ik nooit, maar ergens is het inderdaad wel noodzaak. In oktober is het seizoen al bijna voorbij.
Waar iedereen een paar jaar geleden nog hoopte dat 10-20 het decennium van “erop en erover” kon worden, is ondertussen duidelijk dat het het decennium van “over en uit” dreigt te worden. Werkelijk alles is kut.

- scouting is al jaren niets meer, terwijl ajax en PSV juist weer stappen zetten
- als gevolg hiervan worden continu spelers gekocht met te weinig doorgroeipotentie of zelfs zonder enige restwaarde; de spaarzame miljoenen verdampen terwijl je er naar kijkt
- jeugdopleiding gaat steeds verder achteruit, ook icm jeugdscouting en doorgroei naar eerste
- commercieel gebeurt er geen kut, ook 0 creativiteit
- verkopen lukt voor geen kut, bijna elke speler wordt tijdens zijn contract minder waard
- veldspel is al jaren om te janken, mentaliteit/zelfvertrouwen is vaak niet veel beter
- publiek is ondertussen doodgeslagen, beleving en vertrouwen zijn compleet verdwenen
- de stadionsoap kabbelt maar voort, en wordt onterecht gezien als de grote verlossing
- de excuuscultuur viert hoogtij, en de vriendjes houden elkaar de hand boven het hoofd, terwijl wordt weggekeken voor het eigen falen


Ondertussen breekt de concurrentie het ene record na het andere en wordt zelfs onze achtertuin leeggeroofd.
Nu is het een Frenkie, maar ook de volgende Wijnaldum gaat gewoon naar Amsterdam.

Feyenoorder ben je voor het leven, maar de lol is er wel af...
Volledig mee eens.
Ik denk dat we er vrede mee moeten hebben dat het komende jaren alleen maar minder zal worden, dat we ons voegen bij het rijtje subtop als AZ, Vitesse etc en dat we over een jaar of 30 de Kuip kunnen romantiseren. Fijne wedstrijd.
  zondag 4 november 2018 @ 16:45:28 #156
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182939446
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 16:42 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Niet voor Feyenoord. Komt duidelijk tekort. Toch?
Lijkt mij ook, maar hij blijft invallen.

Had hetzelfde bij Lammers, maar die gaat nu lekker bij Heerenveen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 4 november 2018 @ 16:46:39 #157
357045 Grifte
Feijenoord
pi_182939470
Ze schenen daar, als bakens in de verte
pi_182939501
De Kuip is zo oud dat zelfs de lichtmasten het begeven.
pi_182939504
De ouwe meuk begeeft het. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 4 november 2018 @ 16:48:40 #160
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_182939515
Uitstekende dag uitgekozen om ziek te zijn en geen reis voor niks te hoeven maken zo te zien
  zondag 4 november 2018 @ 16:49:13 #161
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182939532
Kuip moet blijven

Kuip gaat stuk
Makkelijk tweede.
pi_182939563
Rekening van Qurrent niet betaald?
pi_182939577
Update anyone, ik schakel net in
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_182939590
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 16:51 schreef Ali_boo het volgende:
Update anyone, ik schakel net in
Het licht is uit
  zondag 4 november 2018 @ 16:52:39 #165
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182939601
Ik had het nog kunnen halen _O-
  zondag 4 november 2018 @ 16:53:15 #166
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182939610
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 16:51 schreef Ali_boo het volgende:
Update anyone, ik schakel net in
Het gaat waardeloos, geen enkele kans, eigenlijk is er nog niets gebeurd op het veld.
Makkelijk tweede.
  zondag 4 november 2018 @ 16:53:58 #167
357045 Grifte
Feijenoord
pi_182939628
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 16:51 schreef Ali_boo het volgende:
Update anyone, ik schakel net in
Tot het uitvallen van de stadionverlichting hadden we de wedstrijd in handen.
pi_182939634
wat is dit voor fukking schertsvertoning
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Forum Admin zondag 4 november 2018 @ 16:55:15 #169
35723 crew  GGMM
pi_182939658
Dat hele stadion breekt langzaam af.

DE KUIP MOET BLIJVEN
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182939678
quote:
9s.gif Op zondag 4 november 2018 16:53 schreef Grifte het volgende:

[..]

Tot het uitvallen van de stadionverlichting hadden we de wedstrijd in handen.
hehe

Word de tegenstander helemaal weggetikt dan is er altijd een scheids die roet is het eten gooit
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_182939697
We moeten nog een min of 10 a 15 wachten
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_182939705
Ik ben trots op Feyenoord hoe ze hebben gespeeld tot het licht uit viel. Dat geeft vertrouwen en dat moeten we mee nemen naar volgende week. Het gevoel is goed.
  zondag 4 november 2018 @ 16:58:40 #173
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182939713
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kuip moet blijven

Kuip gaat stuk
Goeie timing voor zo'n spandoeken actie inderdaad :D
  zondag 4 november 2018 @ 16:58:48 #174
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182939716
Ik hoop dat ze na deze onderbreking het licht zien en weer goed gaan spelen.
Makkelijk tweede.
pi_182939723
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 16:58 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben trots op Feyenoord hoe ze hebben gespeeld tot het licht uit viel. Dat geeft vertrouwen en dat moeten we mee nemen naar volgende week. Het gevoel is goed.
Dat waren de beste 30 sec van heel het seizoen zonder twijfel :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 4 november 2018 @ 16:59:45 #176
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182939729
Dat krijg je met Signify lampen uit Eindhoven.
  zondag 4 november 2018 @ 17:00:07 #177
357045 Grifte
Feijenoord
pi_182939733
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 16:58 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben trots op Feyenoord hoe ze hebben gespeeld tot het licht uit viel. Dat geeft vertrouwen en dat moeten we mee nemen naar volgende week. Het gevoel is goed.
We hadden met z'n allen afgesproken om zo lang mogelijk met werkende stadionlampen te spelen.
  zondag 4 november 2018 @ 17:00:09 #178
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182939734
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 16:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Goeie timing voor zo'n spandoeken tie inderdaad :D
Als volgende wedstrijd nog geen beslissing is genomen over Feyenoord City stort een tribune in.
Makkelijk tweede.
pi_182939740
Helaas, er zijn geen reserve stoppen aanwezig.
pi_182939792
De Kuip doet zelf het licht uit en geeft daarmee een ongenadig antwoord op de pro Kuip spandoeken.
  zondag 4 november 2018 @ 17:04:51 #181
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182939807
Je zou zeggen dat er nu toch een lichtje gaat branden bij de tegenstanders van een nieuw stadion.
Makkelijk tweede.
pi_182939952
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 09:22 schreef Slobeend het volgende:

[..]


[..]


[..]

Ben niet mad,beker boeit niks
  zondag 4 november 2018 @ 17:14:09 #184
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182939983
Duurt lang
pi_182939994
Probleem kan ook buiten De Kuip liggen, parkeerplaatsen ook donker
pi_182940102
Dat wordt lekker doordeweeks inhalen
  zondag 4 november 2018 @ 17:21:24 #187
22565 asco
Los in deze tent
pi_182940113
Gestaakt. Man man man.
pi_182940123
:')
  zondag 4 november 2018 @ 17:21:53 #189
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_182940124
Fucking amateurs.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_182940135
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:21 schreef Maastoren het volgende:
Dat wordt lekker doordeweeks inhalen
om 17.00 of zo ivm de CL
pi_182940153
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:22 schreef macca728 het volgende:

[..]

om 17.00 of zo ivm de CL
Zal wel donderdag worden.
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 17:23:24 #192
42184 crew  DaMart
pi_182940161
Tijd voor een nieuw stadion met werkende lampen :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_182940189
Wanneer komt de analyse van Gio over de eerste minuten ?
pi_182940193
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:21 schreef Maastoren het volgende:
Dat wordt lekker doordeweeks inhalen
Ah joh Europees spelen jullie niet dus kan best toch
pi_182940207
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ah joh Europees spelen jullie niet dus kan best toch
Jij bent net zo'n helder licht als in de Kuip.
  zondag 4 november 2018 @ 17:26:21 #196
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182940210
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ah joh Europees spelen jullie niet dus kan best toch
Maar het mag niet op een CL-avond van de UEFA.
Oh.
  zondag 4 november 2018 @ 17:26:42 #197
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182940219
Wow, ik blij dat de treinen niet reden. Niets gemist en lekker naar de inhaalwedstrijd :D
pi_182940220
Tijd voor een fatsoenlijk stadion
AFCA!
pi_182940234
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:26 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Jij bent net zo'n helder licht als in de Kuip.
wow rustig maat
  zondag 4 november 2018 @ 17:27:07 #200
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182940236
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ah joh Europees spelen jullie niet dus kan best toch
Iets verder denken.
pi_182940245
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar het mag niet op een CL-avond van de UEFA.
Wel in de middag *;
  zondag 4 november 2018 @ 17:27:45 #202
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182940252
Is dit ook voetbal volgens Gio? Dat zou wel het mooie aan voetbal zijn namelijk.
pi_182940253
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:27 schreef Doublepain het volgende:

[..]

wow rustig maat
Sorry pik. Dybala en Pogba zsm verkopen?
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 17:27:52 #204
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_182940254
quote:
10s.gif Op zondag 4 november 2018 17:23 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor een nieuw stadion met werkende lampen :D.
Ff naar Eindhoven bellen voor een paar lampjes
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_182940256
Staat hier ook een boete op?
AFCA!
pi_182940263
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
Staat hier ook een boete op?
Van een kale kip kan je niks plukken
  zondag 4 november 2018 @ 17:28:58 #207
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182940279
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:27 schreef macca728 het volgende:

[..]

Wel in de middag *;
Lekker op een doordeweekse middag zeg.
Oh.
pi_182940298
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:27 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Sorry pik. Dybala en Pogba zsm verkopen?
Dybala is god, beter houden
pi_182940317
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:29 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dybala is god, beter houden
Heb je helemaal gelijk in
pi_182940353
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:30 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in
Zou mertens erbij doen, die 2 pfff
pi_182940373
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Van een kale kip kan je niks plukken
Mag toch best een straf op staan als je in gebreken bent.
AFCA!
  zondag 4 november 2018 @ 17:33:12 #212
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182940378
Noodverlichting werkte ook niet
  zondag 4 november 2018 @ 17:33:56 #213
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_182940394
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Van een kale kip kan je niks plukken
Nee, maar kun je wel een poot uitdraaien.
>:)
pi_182940403
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zou mertens erbij doen, die 2 pfff
Daar zat ik ook aan te denken. FF afwachten totdat de markt gaat crashen.
pi_182940454
Hoop dat dit de druppel is van Geel wegwezen
pi_182940459
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:34 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Daar zat ik ook aan te denken. FF afwachten totdat de markt gaat crashen.
Hij krijgt sowieso IF, dus zijn prijs gaat niet snel dalen aankomende week
  zondag 4 november 2018 @ 17:42:29 #217
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182940568
Ik heb niet gekeken en dus ook niet geïrriteerd.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182940600
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Van een kale kip kan je niks plukken
Zijn jullie al failliet?
Gino ♥
  zondag 4 november 2018 @ 17:43:46 #219
263417 Keyos
Like a Boss
pi_182940601
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:27 schreef fetX het volgende:
Is dit ook voetbal volgens Gio? Dat zou wel het mooie aan voetbal zijn namelijk.
Zei het eerder vandaag: je hebt niets gemist ;).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_182940603
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:33 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Mag toch best een straf op staan als je in gebreken bent.
Is de oorzaak al bekend dan?
  Forum Admin zondag 4 november 2018 @ 17:44:16 #221
35723 crew  GGMM
pi_182940615
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:43 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Is de oorzaak al bekend dan?
Hij zegt toch 'als'.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182940623
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:43 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Is de oorzaak al bekend dan?
Er staat ook "als"
AFCA!
pi_182940666
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:33 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Mag toch best een straf op staan als je in gebreken bent.
Wie ga je straffen dan? Het stadion? Feyenoord is officieel ook alleen maar “huurder”
pi_182940697
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:46 schreef alopio het volgende:

[..]

Wie ga je straffen dan? Het stadion? Feyenoord is officieel ook alleen maar “huurder”
Je moet zorgen voor een goede accommodatie.
AFCA!
  zondag 4 november 2018 @ 17:49:13 #225
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_182940733
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:33 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Mag toch best een straf op staan als je in gebreken bent.
KNVB is in gebreken door geen noodstroomvoorziening te eisen bij dit soort wedstrijden.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_182940752
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:47 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Je moet zorgen voor een goede accommodatie.
Nou dat kunnen ze genoeg clubs straffen met een erbarmelijke grasmat. Heeft jouw clubs ook jarenlang last van gehad volgens mij.

Maar nooit van het woordje overmacht gehoord?
  zondag 4 november 2018 @ 17:53:47 #227
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182940832
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:43 schreef Keyos het volgende:

[..]

Zei het eerder vandaag: je hebt niets gemist ;).
Uiteindelijk pakt het goed uit inderdaad :D _O_
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 17:57:19 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182940921
quote:
De laatste keer dat een eredivisie-duel werd gestaakt vanwege lichtuitval was 10 februari 2001 toen NAC Breda - FC Twente na 59 minuten werd stilgelegd.
Word je goffedomme in één adem genoemd met deze 2 excuses van clubs.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182941005
Gio heeft zelfs de lampen niet meer onder controle.

#GioOUT
  zondag 4 november 2018 @ 18:03:53 #230
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_182941102
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 18:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gio heeft zelfs de lampen niet meer onder controle.

#GioLightsOUT
:9
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_182941112
Clasie: "we probeerden zo lang mogelijk met het licht aan te spelen."
  zondag 4 november 2018 @ 18:04:41 #232
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_182941127
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 18:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Clasie: "we probeerden zo lang mogelijk met het licht aan te spelen."
Haha, origineel!
pi_182941162
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:37 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hij krijgt sowieso IF, dus zijn prijs gaat niet snel dalen aankomende week
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Ik dacht dat hij alleen een goal had maar dus ook een assist. Bedankt voor je advies broer.
  zondag 4 november 2018 @ 18:06:50 #234
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182941182
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 18:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gio heeft zelfs de lampen niet meer onder controle.

#GioOUT
#GioOUT
#vanGeelOUT
#vanMerwijkOUT

#AllesOUT
#LightsOUT
pi_182941299
Moeten uiteraard gewoon een dikke boete, zooi niet voor elkaar hebben.
  zondag 4 november 2018 @ 18:11:54 #236
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_182941303
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 18:06 schreef fetX het volgende:

[..]

#GioOUT
#vanGeelOUT
#vanMerwijkOUT

#AllesOUT
#LightsOUT
Leuke ads ook.




_O-
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zondag 4 november 2018 @ 18:12:49 #237
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182941327
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 18:11 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Leuke ads ook.


[ afbeelding ]

_O-
:D _O-
pi_182941858
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 15:38 schreef fetX het volgende:
Door die kuttreinen mis ik deze wedstrijd in de Kuip.

NS :')
Dat pakte beter uit dan verwacht :D
pi_182941980
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:14 schreef macca728 het volgende:
Probleem kan ook buiten De Kuip liggen, parkeerplaatsen ook donker
Jij hebt totaal geen idee waar je over praat met je "het probleem kan ook buiten De Kuip liggen".

Vertel, hoe ziet de stroomtoevoer aan de Kuip eruit vanaf het net? Verras me, je lijkt er kennis van te hebben!

Voor je jezelf gigantisch voor lul zet: ik weet het tot in detail.
pi_182942031
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:49 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

KNVB is in gebreken door geen noodstroomvoorziening te eisen bij dit soort wedstrijden.
:')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2018 18:41:14 ]
pi_182942036
Allemaal de schuld van de Eneco.
pi_182942083
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 18:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Allemaal de schuld van de Eneco.
Vertel: in welke rol denk je dat Eneco hier ook maar iets mee te maken heeft?

Ik kan je vertellen dat het antwoord per definitie verkeerd is.
pi_182942112
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 18:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jij hebt totaal geen idee waar je over praat met je "het probleem kan ook buiten De Kuip liggen".

Vertel, hoe ziet de stroomtoevoer aan de Kuip eruit vanaf het net? Verras me, je lijkt er kennis van te hebben!

Voor je jezelf gigantisch voor lul zet: ik weet het tot in detail.
Vertel het eens dan.

Ik heb er geen verstand van, maar luister gewoon naar mensen die daar wel mogelijk iets van af weten.
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 18:44:15 #244
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_182942131
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 18:11 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Leuke ads ook.


[ afbeelding ]

_O-
_O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_182942140
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 18:42 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vertel: in welke rol denk je dat Eneco hier ook maar iets mee te maken heeft?

Ik kan je vertellen dat het antwoord per definitie verkeerd is.
Toeter de toeter en weer niets inhoudelijk.....
pi_182942252
Zo heerlijk wedstrijdje uitgekozen om Mn seizoenskaart uit te lenen!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_182942259
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 18:44 schreef macca728 het volgende:

[..]

Toeter de toeter en weer niets inhoudelijk.....
Volgens mij toeterde jij als een debiel dat de oorzaak wel eens buiten het stadion kan liggen zonder enige vorm van onderbouwing.

Ik ga verder geen bedrijfsinformatie met je delen.
pi_182942325
Echte "topclub" dat Feyenoord. Zelfs een amateurclub heeft licht dat werkt.
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 18:52:10 #249
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_182942367
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 18:50 schreef Scarface88 het volgende:
Echte "topclub" dat Feyenoord. Zelfs een amateurclub heeft licht dat werkt.
Dit kan toch iedereen overkomen, kansloze opmerking dit
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 4 november 2018 @ 18:52:34 #250
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182942379
quote:
13s.gif Op zondag 4 november 2018 18:52 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

Dit kan toch iedereen overkomen, kansloze opmerking dit
De reactie die je van een PSV'er kon verwachten.
  zondag 4 november 2018 @ 18:55:27 #251
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182942437
Ik heb serieus een vlucht eerder genomen zodat ik op tijd was voor deze wedstrijd...

Uiteindelijk twee uur geslapen in mijn hostel, had toch beter kunnen lopen dit :')
Makkelijk tweede.
pi_182942520
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 18:52 schreef fetX het volgende:

[..]

De reactie die je van een PSV'er kon verwachten.
Dit zou nooit gebeuren in het Philips stadion. De lichtstad.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 4 november 2018 @ 18:59:32 #253
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182942541
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 18:58 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dit zou nooit gebeuren in het Philips stadion. De lichtcalimerostad.
pi_182942597
Van Geel tegen de Jong : Ook dat nog
pi_182942716
quote:
13s.gif Op zondag 4 november 2018 18:52 schreef R-woud88 het volgende:

kansloze opmerking dit
Van Scarface hoef je ook niets anders te verwachten.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_182943003
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182943061
quote:
Harvard.
pi_182943237
Wat een afgang, dat kut current met hun geldverslindende kut windmolens. Wat een treurnis zootje.
  zondag 4 november 2018 @ 19:32:51 #259
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182943267
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 19:31 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat een afgang, dat kut current met hun geldverslindende kut windmolens. Wat een treurnis zootje.
current
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 19:50:10 #260
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_182943584
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 19:31 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat een afgang, dat kut current met hun geldverslindende kut windmolens. Wat een treurnis zootje.
Stroom was toch niet het probleem?

Meende iets met een schakelaar ofzo :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_182943856
quote:
6s.gif Op zondag 4 november 2018 19:50 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

[..]

Stroom was toch niet het probleem?

Meende iets met een schakelaar ofzo :')
Als het een schakelaar was geweest dan wast het zo opgelost

De afgelopen dagen waren overal in het land stroomstoringen

ik blijf het vreemd vinden dat ha na 1 minuut gebeurde toen de wedstrijd aan de gang was.

alles kan koffiekan, sabotage is best mogelijk.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182944195
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als het een schakelaar was geweest dan wast het zo opgelost

De afgelopen dagen waren overal in het land stroomstoringen

ik blijf het vreemd vinden dat ha na 1 minuut gebeurde toen de wedstrijd aan de gang was.

alles kan koffiekan, sabotage is best mogelijk.
De alwetende heeft gesproken
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 20:24:58 #263
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_182944362
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als het een schakelaar was geweest dan wast het zo opgelost

De afgelopen dagen waren overal in het land stroomstoringen

ik blijf het vreemd vinden dat ha na 1 minuut gebeurde toen de wedstrijd aan de gang was.

alles kan koffiekan, sabotage is best mogelijk.
Bedankt Klaas voor je inside information, wat moet men toch zonder jou in dit topic! _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 4 november 2018 @ 20:39:24 #264
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182944731
Yes Feyenoord wil dinsdag overspelen, fijn dat het zo snel mogelijk is zodat het halve stadion niet op tijd vrij kan krijgen.
Makkelijk tweede.
  zondag 4 november 2018 @ 20:42:21 #265
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182944820
Godver dan kan ik alsnog niet :{
pi_182944822
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Yes Feyenoord wil dinsdag overspelen, fijn dat het zo snel mogelijk is zodat het halve stadion niet op tijd vrij kan krijgen.
door de weeks kan een wedstrijd niet zomaar gespeeld worden op europa cup avonden, er moet eerst toestemming van de uefa komen volgens mijn bronnen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_182944921
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

door de weeks kan een wedstrijd niet zomaar gespeeld worden op europa cup avonden, er moet eerst toestemming van de uefa komen volgens mijn bronnen
Harvard
pi_182947321
Probleem al gefixt?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182947583
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 22:12 schreef superniger het volgende:
Probleem al gefixt?
Net nog niet, ondanks dat HMF er bij geroepen is :)
pi_182948098
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

door de weeks kan een wedstrijd niet zomaar gespeeld worden op europa cup avonden, er moet eerst toestemming van de uefa komen volgens mijn bronnen
Ha
  zondag 4 november 2018 @ 22:49:08 #271
416931 yats
(non) Average Joe
pi_182948133
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Yes Feyenoord wil dinsdag overspelen, fijn dat het zo snel mogelijk is zodat het halve stadion niet op tijd vrij kan krijgen.
Komen er dinsdag zoveel schepen binnen dan? De rest van de Feyenoorders die niet in de haven werkt is toch werkloos?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 4 november 2018 @ 22:50:03 #272
416931 yats
(non) Average Joe
pi_182948154
Overigens ben ik benieuwd naar de reactie van de KNVB in deze. Officieel zou dit gedoe namelijk punten aftrek betekenen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 4 november 2018 @ 22:55:46 #273
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182948254
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 22:49 schreef yats het volgende:

[..]

Komen er dinsdag zoveel schepen binnen dan? De rest van de Feyenoorders die niet in de haven werkt is toch werkloos?
Jeetje, wat een goede grap!
  Forum Admin zondag 4 november 2018 @ 23:06:25 #274
35723 crew  GGMM
pi_182948460
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 22:50 schreef yats het volgende:
Overigens ben ik benieuwd naar de reactie van de KNVB in deze. Officieel zou dit gedoe namelijk punten aftrek betekenen...
Ja, dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 4 november 2018 @ 23:10:10 #275
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182948533
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 22:55 schreef fetX het volgende:

[..]

Jeetje, wat een goede grap!
Die was wel heel lollig ja! Puntje voor Yats.
Makkelijk tweede.
  maandag 5 november 2018 @ 00:03:47 #276
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182949333
Laten we in de winterstop +>10miljoen ophalen uit duitsland voor berghuis en daarvoor die doan halen van groningen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182949410
Volgens Aad300 is dit zeker sabotage.
blablablabla
pi_182951007
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 23:06 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
met de knjb weet je het maar nooit
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 07:15:11 #279
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182951246
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 00:09 schreef Elan het volgende:
Volgens Aad300 is dit zeker sabotage.
Bij Feyenoord City was dit natuurlijk nooit gebeurd.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 5 november 2018 @ 07:46:55 #280
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_182951407
Ik vond Larsson niet slecht gisteren. Lang geleden dat ik zo'n negatief gevoel niet heb gehad. *O*
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_182951513
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 07:46 schreef govie het volgende:
Ik vond Larsson niet slecht gisteren. Lang geleden dat ik zo'n negatief gevoel niet heb gehad. *O*
:')
  maandag 5 november 2018 @ 08:57:37 #282
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_182951901
Goede inspeelbal van Clasie ook. Jammer dat Berghuis zoveel tijd nodig om opening te zoeken, misschien door de duisternis ook wel weer begrijpelijk.

Maar we moeten echt naar een nieuw stadion. Deze hint was duidelijk.
pi_182952436
quote:
9s.gif Op maandag 5 november 2018 07:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bij Feyenoord City was dit natuurlijk nooit gebeurd.
4 lichtmasten die tegelijk uitvallen

Volgens mij technische kennis staan al die lichtmasten allemaal apart gekoppeld aan diverse schakelkasten

wel uiteindelijk allemaal van dezelfde leverancier maar allemaal tegelijk uitvallen?
:z
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 09:48:16 #284
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182952443
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 09:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

4 lichtmasten die tegelijk uitvallen

Volgens mij technische kennis staan al die lichtmasten apart allemaal gekoppeld aan diverse schakelkasten

wel uiteindelijk allemaal van dezelfde leveranciers maar allemaal tegelijk uitvallen?
:z
mij technische kennis.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182952456
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 09:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

mij technische kennis.
mijn taalnazi :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Forum Admin maandag 5 november 2018 @ 09:50:31 #286
35723 crew  GGMM
pi_182952479
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 09:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

4 lichtmasten die tegelijk uitvallen

Volgens mij technische kennis staan al die lichtmasten allemaal apart gekoppeld aan diverse schakelkasten

wel uiteindelijk allemaal van dezelfde leverancier maar allemaal tegelijk uitvallen?
:z
mij technische kennis? :?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 5 november 2018 @ 10:00:22 #287
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_182952614
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 09:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

4 lichtmasten die tegelijk uitvallen

Volgens mij technische kennis staan al die lichtmasten allemaal apart gekoppeld aan diverse schakelkasten

wel uiteindelijk allemaal van dezelfde leverancier maar allemaal tegelijk uitvallen?
:z
Ik heb ook zo een kennis , maar die is niet zo technisch.
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 5 november 2018 @ 10:11:54 #288
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_182952793
Klaas regelt ook de schakelaars en de lichten in zijn instelling.
Makkelijk tweede.
pi_182952808
quote:
9s.gif Op maandag 5 november 2018 07:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bij Feyenoord City was dit natuurlijk nooit gebeurd.
:D

Toch zal het me niks verbazen, wel typisch na 1 minuut spelen (terwijl ze al uren aan stonden) en overal die spandoekjes vol in beeld tegen het nieuwe stadion.
blablablabla
  maandag 5 november 2018 @ 10:20:01 #290
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_182952919
De Kuip is oud en een beetje moe.
pi_182952988
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 00:09 schreef Elan het volgende:
Volgens Aad300 is dit zeker sabotage.
Heeft hij dat echt gezegd? :')
pi_182953032
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 10:23 schreef bamibij het volgende:

[..]

Heeft hij dat echt gezegd? :')
https://www.voetbalprimeu(...)je-op-sabotage-.html
blablablabla
pi_182953562
Het is niet eens zo'n rare gedachte, bij een gewone storing vallen niet alle lichtmasten uit en is het nu al gemaakt ?

En net bij die acties
  maandag 5 november 2018 @ 11:12:51 #295
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_182953734
Zo maak je nog eens wat mee. Tjonge.
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 11:20:29 #296
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_182953895
quote:
Wedstrijdverslag Feyenoord – VVV-Venlo (lichtjes aangepast)

FRANK HEINEN 5 NOV 2018

Als de wedstrijd tussen Feyenoord en VVV Venlo gistermiddag in de Kuip iets aantoonde, dan is het wel dat de Rotterdammers dit seizoen geen enkele opdracht licht kunnen opvatten. Dat de ploeg van trainer Van Bronckhorst – de afgelopen jaren bijna net zo vaak gelauwerd als Annet Schaap, schrijfster van Lampje – niet tegen de lamp liep en zo de achterstand op de ploeg uit de Lichtstad binnen de perken hield, mag een klein wonder heten. Op Zuid werden de mannen uit de Peel gewogen en te licht bevonden.

De wedstrijd tegen de verrassende Limburgers was voor Feyenoord een sprong in het duister, met de afwezigheid van een zekeringetje als Calvin Verdonk in de verdediging. Toch stroomde het spel van de ploeg al snel, met name rond Clasie, die uitblonk als geleider op het middenstroomveld. Een eerste doelpunt bleef lang uit, vooral ook omdat scheidsrechter Nijhuis er geen gat in zag toen Van Persie in de Limburgse zestien beentje werd gelicht. De aanraking was weliswaar licht, maar voor alle aanwezigen zichtbaar. Nijhuis ledte echter niet goed op, en liet doorspelen.

Na dat moment was de ploeg van Van Bronckhorst, wiens bijnaam Gio stamt uit de tijd dat Arjen Lubach nog Slimme Schemer heette, even de draad kwijt. VVV zette de knop om en werd enkele keren gevaarlijk in de omschakelaring. In die fase kwam een van Feyenoords voornaamste problemen aan het licht, namelijk Botteghin, die weliswaar de uitstraling heeft van een vriendelijke Ohm, maar opbouwend bepaald geen licht is.
Toch was het de club uit Rotterdam-Zuid die op voorsprong kwam. Doelpuntenmaker was Jörgensen, die profiteerde van een moment van kortsluiting bij Promes en met de snelheid van het licht bij de bal was. Doelman Unnerstall ging stijf als een tl-buis naar de hoek, maar tastte in het duister en de Deense spits kon de 1-0 het licht laten zien.

Die goal betekende verlichting voor alles en iedereen van Rotterdam. De Kuip gloeide van trots en de Limburgers terug op aardlek. Het leek er sterk op dat de batterijen leeg waren, want waar het in de eerste helft nog bij wat lichte irritaties was gebleven, groeide het tweede bedrijf uit tot een donkere episode. Onder meer bij VVV-verdediger Moreno Rutten sloegen de stoppen door. Hij had al eerder de kat in het donker geknepen, en Sam Larsson en hij gunden elkaar het licht in de ogen niet, maar wat de rechtsback na 65 minuten bij de Feyenoord-linksbuiten flikte, kon het daglicht echt niet verdragen. De rode kaart was terecht: een speler moet – ook in een luchtduel – zijn armaturen bij zich houden. Na de wedstrijd vertelde een stralende Larsson dat het wel even zwart voor zijn ogen was geworden. Ook Promes gaf zijn directe tegenstander Jörgensen een peertje, maar hij mocht wel blijven staan.
Scheidsrechter Nijhuis, na afloop: ‘Ik wilde nog tegen Promes zeggen dat hij echt een beetje moest dimmen, maar hij had zijn hielen al gelicht.’

Uitvallen Strohm
In het laatste kwart buitte Feyenoord de man-meer-situatie vakkundig uit. Eerst had Van Persie een lumineus moment, en daarna invaller Ayoub. Sowieso: na de wissel stroomde het in de Kuip nog meer. En ondanks dat VVV in de slotfase nog eens volt aanzette, kwam de ploeg van trainer Steijn ampère in de buurt van het doel van Bijlow.
Het slotakkoord was voor Berghuis, die een tweede penalty benutte.
‘Eigenlijk zou Jörgensen hem nemen,’ zei de licht verbaasde Feyenoord-rechtsbuiten. ‘Hij kwam opeens naar me toe en zei: go ahead and make my faraday.’
Enige tegenvaller voor Feyenoord gistermiddag was dat de Duitse debutant Strohm (gehuurd van Olympique Joule) met een vooralsnog onbekende blessure al na twee minuten uitviel.

https://www.hpdetijd.nl/2018-11-05/lichtjes-aangepast/
LOL!
pi_182955452
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 11:20 schreef Slobeend het volgende:

[..]

LOL!
Ik vind dit altijd ontzettend matig humor.
Van alles is weer waardeloos.
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 12:42:13 #298
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182955512
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 11:03 schreef macca728 het volgende:
Het is niet eens zo'n rare gedachte, bij een gewone storing vallen niet alle lichtmasten uit en is het nu al gemaakt ?

En net bij die acties
Helemaal niet net bij die acties, de spandoeken waren al weer opgeruimd toen het licht uitviel. Pas een minuut of 5 na het uitvallen van het licht kwamen die spandoeken weer allemaal tevoorschijn.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182955901
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 11:03 schreef macca728 het volgende:
Het is niet eens zo'n rare gedachte, bij een gewone storing vallen niet alle lichtmasten uit en is het nu al gemaakt ?

En net bij die acties
:')

Deze man weet echt totaal niet wat voor onzin hij allemaal uitkraamt

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2018 13:07:59 ]
pi_182955914
En
pi_182955920
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')