abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182994369
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 09:52 schreef Jor_Dii het volgende:

Mee eens. Beide dames zijn te studentikoos en Wim is daar te 'simpel' voor. Een hardwerkende boer die van relaties geen kaas gegeten heeft. Beide partijen zijn er met de verkeerde gedachte in gegaan en dat blijkt nu niet te werken.
Ja, ook eens :Y Hij valt blijkbaar toch op dat type meisje. Maar valt dat type meisje ook op de oprechte, simpele boer Wim.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182994379
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 16:50 schreef DrMarten het volgende:

[..]

"ze staat op een datingsite, dat mag helemaal niet!!"

Heb je daar bewijs van? Een foto, iets anders?

"Nee, maar een van onze lezers weet het heel zeker!"

Topjournalistiek dit :') w precies wat je verwacht van de :r Telegraaf :r
Tja. :') _O-
pi_182994449
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 09:52 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Mee eens. Beide dames zijn te studentikoos en Wim is daar te 'simpel' voor. Een hardwerkende boer die van relaties geen kaas gegeten heeft. Beide partijen zijn er met de verkeerde gedachte in gegaan en dat blijkt nu niet te werken.
Hoezo ineens geen kaas gegeten van relaties? Hij heeft twee serieuze relaties gehad, lijkt me gewoon gemiddelde relatie-ervaring.

Ook als je niet smooth bent en niet goed in versieren maakt je dat nog geen relatienoob.
pi_182994476
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 09:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze hebben zelf op hem geschreven hè.
Klopt, maar zoals ook hier vaak blijkt is de mensenkennis van de meeste mensen gebaseerd op een kort promofilmpje op t.v. niet zo goed.
pi_182994824
Ik kwam deze tegen

  woensdag 7 november 2018 @ 10:37:33 #131
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_182994986
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:00 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Klopt, maar zoals ook hier vaak blijkt is de mensenkennis van de meeste mensen gebaseerd op een kort promofilmpje op t.v. niet zo goed.
Ik geloof niet dat de meeste van die vrouwen speciaal schreven voor boer Wim. Via BZV kun je natuurlijk ook een veel leukere man scoren, als je afvaller bent of er zelf mee stopt. De media-aandacht op zich kan ook een reden zijn om te schrijven.
pi_182995675
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:24 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ik kwam deze tegen

[ afbeelding ]
_O- _O-
  woensdag 7 november 2018 @ 11:53:19 #133
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182996415
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 09:34 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Dan had hij geen goed in de markt liggende meiden met een masterdiploma uit moeten nodigen. Die zijn niet op zoek naar een sociale werkplaats project.
Zó erg lijkt het me met Wim nou ook weer niet gesteld. :')

Hij lijkt me gemiddeld sociaal vaardig, maar voor types als Paula komt 'ie te kort. Maar dan heb je het ook wel over iemand waarbij bijna alles op de een of andere manier lijkt te kloppen.
  woensdag 7 november 2018 @ 11:56:30 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182996487
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 11:53 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Zó erg lijkt het me met Wim nou ook weer niet gesteld. :')

Hij lijkt me gemiddeld sociaal vaardig, maar voor types als Paula komt 'ie te kort. Maar dan heb je het ook wel over iemand waarbij bijna alles op de een of andere manier lijkt te kloppen.
Dit idd, Wim is niet achterlijk ofzo.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182997534
Ik heb het idee dat Wim misschien beter had gepast bij één van de eerste drie meisjes die hij heeft weggestuurd. Waren toch andere types. Maar goed, dat baseer ik ook alleen maar op die paar momenten dat we hem hebben gezien. :+ Wie weet heeft hij het volgende week ineens heel leuk met Marit.
  woensdag 7 november 2018 @ 13:06:33 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182997740
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 12:56 schreef Em31 het volgende:
Ik heb het idee dat Wim misschien beter had gepast bij één van de eerste drie meisjes die hij heeft weggestuurd. Waren toch andere types. Maar goed, dat baseer ik ook alleen maar op die paar momenten dat we hem hebben gezien. :+ Wie weet heeft hij het volgende week ineens heel leuk met Marit.
Die ene in het plaatje een paar posts hierboven is nog steeds een gemiste kans volgens mij, ze hadden zo'n leuke wisselwerking in de trein.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 november 2018 @ 13:21:43 #137
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_182998047
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 13:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die ene in het plaatje een paar posts hierboven is nog steeds een gemiste kans volgens mij, ze hadden zo'n leuke wisselwerking in de trein.
Ja Tsjitske dus, dat zei ik al eerder.
Maar Wim valt dus niet op dat soort vrouwen. Nogmaals, dat mag, maar dan moet je wel wat te bieden hebben voor de vrouwen die je wél kiest. En die tekortkoming heeft Wim volgens mij gewoon niet door. Tuurlijk is het geen enkel probleem als je onhandig, verlegen en afwachtend bent. Maar dat is wel een probleem als je energieke, knappe en succesvolle vrouwen uitzoekt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_182998104
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 13:21 schreef twiFight het volgende:
Ja Tsjitske dus, dat zei ik al eerder.
Maar Wim valt dus niet op dat soort vrouwen.
Wie valt er nou gvd niet op Tsjitske :(
pi_182998317
Wanneer is de eerste aflevering van 'Tjitske zoekt man'?
pi_182998783
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 13:33 schreef Idisrom het volgende:
Wanneer is de eerste aflevering van 'Tjitske zoekt man'?
Paula en Tsjitske zoeken man :+

Voor een trio
pi_182998898
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 09:52 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Mee eens. Beide dames zijn te studentikoos en Wim is daar te 'simpel' voor. Een hardwerkende boer die van relaties geen kaas gegeten heeft. Beide partijen zijn er met de verkeerde gedachte in gegaan en dat blijkt nu niet te werken.
Ik heb ook het idee dat tegenwoordig bij heel veel van dat soort meiden het filter (te) groot instellen, hun net breed uitgooien en daarna pas kijken wat ze eigenlijk van een man vinden. In plaats van dat ze even vooraf bedenken of ze hem zelf wel leuk vinden... Maar nee, onder het mom van 'bang om een leuke man mis te lopen' stellen ze hun selectiecriteria lager in dan dat die criteria in werkelijkheid zijn. En dan krijg je dus dat je wel schrijft, maar ondertussen loopt te mopperen op dat de man niet aan je wensen voldoet... Ja, duh
Somebody that I used to know
pi_182999006
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 13:58 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik heb ook het idee dat tegenwoordig bij heel veel van dat soort meiden het filter (te) groot instellen, hun net breed uitgooien en daarna pas kijken wat ze eigenlijk van een man vinden. In plaats van dat ze even vooraf bedenken of ze hem zelf wel leuk vinden... Maar nee, onder het mom van 'bang om een leuke man mis te lopen' stellen ze hun selectiecriteria lager in dan dat die criteria in werkelijkheid zijn. En dan krijg je dus dat je wel schrijft, maar ondertussen loopt te mopperen op dat de man niet aan je wensen voldoet... Ja, duh
Klopt wel redelijk dit. Zie je ook op datingprofielen waar vrouwen net niks van nuttige info over zichzelf geven. Net alsof er niet vantevoren wordt nagedacht wat voor iemand ze willen of bij ze zou passen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Banaanhangwagen op 07-11-2018 14:09:24 ]
pi_182999084
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 14:02 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Klopt wel redelijk dit. Zie je ook op datingprofielen waar vrouwen net niks van nuttige info over zichzelf geven. Net alsof er niet vantevoren wordt nagedacht wordt voor iemand ze willen of bij ze zou passen.
En ook bang om kleur te bekennen (een richting kiezen) omdat ze bang zijn net die ene man mis te lopen. Alle opties open houden. Maar eigenlijk maken ze het dan alleen maar moeilijker.
Somebody that I used to know
pi_183001430
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 14:06 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

En ook bang om kleur te bekennen (een richting kiezen) omdat ze bang zijn net die ene man mis te lopen. Alle opties open houden. Maar eigenlijk maken ze het dan alleen maar moeilijker.
Interessant! Zo had ik er nog niet over nagedacht.
Maar wat is dan 'die ene man'? Een enorm rijke vent ofzo?
  woensdag 7 november 2018 @ 16:11:53 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183001505
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:06 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Interessant! Zo had ik er nog niet over nagedacht.
Maar wat is dan 'die ene man'? Een enorm rijke vent ofzo?
Nee, "die ene man" is gewoon de man waarmee *de klik* er helemaal is, en hoeveel geld die man heeft en wat hij verdient boeit totaal niet als *de klik* er is.
De perfecte match, en daarbij doet de persoon er meer toe dan diens middelen, vrouwen hebben geen man meer nodig die ze kan onderhouden.

Dat er hier en daar nog een gold diggend hypocrietje rondloopt die zelf weinig meer te bieden heeft dan haar looks en dus alles moet binnenslepen voor ze 35 is doet daar niet aan af.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183001530
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:06 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Interessant! Zo had ik er nog niet over nagedacht.
Maar wat is dan 'die ene man'? Een enorm rijke vent ofzo?
Nee, gewoon iemand die bij hun past. Niet bij hun ideaalplaatje (wat ze van zichzelf en van hun leven hebben), maar iemand die ze zelf nodig hebben.
Om even het FirstDates-topic erbij te halen: een vuilnisman past niet in het plaatje, dus die valt af. Terwijl die man zelf wel misschien precies biedt wat zo'n vrouw nodig heeft. Maar in hun hoofd past het niet bij hoe hun leven 'hoort' te zijn, dus wijzen ze het (wat de man biedt) af.
Edit: al zullen ze hem eerst wel een kans geven, 'want you never know', maar uiteindelijk heeft hij al afgedaan voordat hij een kans heeft gehad. En dan heeft hij het gedaan, want hij heeft de vrouw niet geboden wat zij nodig had.

Ja, rare psychologie, maar dat vind ik echt het huidige tijdsbeeld.

[ Bericht 13% gewijzigd door Postbus100 op 07-11-2018 16:23:19 ]
Somebody that I used to know
pi_183002655
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:13 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Nee, gewoon iemand die bij hun past. Niet bij hun ideaalplaatje (wat ze van zichzelf en van hun leven hebben), maar iemand die ze zelf nodig hebben.
Maar weten ze dan uberhaupt wel wat ze nodig hebben of wie er bij hen past?
pi_183002853
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:06 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Maar weten ze dan uberhaupt wel wat ze nodig hebben of wie er bij hen past?
Diep in hun hart vast wel. Maar het vergt lef om daarnaar te durven luisteren. Liever volgen ze gewoon hun ratio. 'Deze man hoort in theorie bij mij te passen.' En daarmee schakelen ze hun gevoel uit.
Somebody that I used to know
pi_183003167
Vrouwen zijn best wel moeilijke wezens dan
pi_183003622
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:13 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Diep in hun hart vast wel. Maar het vergt lef om daarnaar te durven luisteren. Liever volgen ze gewoon hun ratio. 'Deze man hoort in theorie bij mij te passen.' En daarmee schakelen ze hun gevoel uit.
liefde en gevoel horen toch - lijkt mij tenminste - samen te gaan? :{
just give a second thought
what if we don't get caught...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')