quote:Op zondag 10 oktober 2021 16:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij hebt vrijwillig afstand gedaan van knopjes
Dat is geen antwoord op de vraagquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij hebt vrijwillig afstand gedaan van knopjes
Ja blijkbaar heb ik verzuimd de link hier te plakken, maar LS is ook al getagd in het nieuwe deelquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:03 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag
quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja blijkbaar heb ik verzuimd de link hier te plakken, maar LS is ook al getagd in het nieuwe deel
Dank jequote:Op maandag 25 oktober 2021 21:55 schreef Reese het volgende:
K&W / Interieur foto en inspiratie topic #6
Alstublieft!
Nee,niet echt een centraal topic daarover. Zou zeggen leg je woon situatie uit en open een nieuw topic voor adviesquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoi
Is er ergens een combiketel vraagjes topic ofzo? Zoek namelijk advies voor een nieuwe ketel en heb er de ballen verstand van
At your servicequote:Op donderdag 30 december 2021 21:33 schreef F_r het volgende:
Ik zocht het blunders met klussen topic wil iemand hem kicken?
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:33 schreef Dries4Ever het volgende:
haha, de hoofdprijs betalen, die nog steeds niet met een enkel salaris te betalen is, daar voor verplicht met een huisgenoot moet samen wonen en dan alsnog in een krot wonen
TS krijgt wat hij toe komt
prima dat het verwijderd is, maar na een uur na een TR, midden in de nacht, gaan lopen huilen in FB is wel erg triestquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:06 schreef sirdanilot het volgende:
Waarom is dit nog niet verwijderd? Het is off topic in mijn topic. Ik had al eerder op de rapporteren knop gedrukt.
[..]
was wel makkelijk geweest als dat zou zijn zijn idd, maar heb er door de OP maar maakt kabaal van gemaaktquote:Op woensdag 13 juli 2022 12:57 schreef sigme het volgende:
K&W / Aircoklep (lamel) maakt kabaal
raakt kabel?
maakt kabaal?
Dat een lamel een kabel maakt lijkt me vergezocht
Gereektst aan het oude topic !quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:51 schreef gcjoel het volgende:
Kan mijn topic een reeks worden? Ik krijg klachten?![]()
Deze: K&W / Gcjoel's plattelandswoning #2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |