SPOILER: Epiloge 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2018 20:04 schreef Studiotje het volgende:
Muziekje erbij, alles.SPOILER: Epiloge 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al een kippenhok gekocht? (ledger)quote:Op zondag 4 november 2018 19:46 schreef Drakedoge3 het volgende:
Ik heB underweight. Hoe krijg ik meer gewicht ?
Yup... echte fast travel mag van mij wel geimplementeerd worden.quote:Op zondag 4 november 2018 19:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Word nu wel een beetje moe van dat reizen.
Of je rijdt ff snel naar een stagecoach of treinstation.quote:Op zondag 4 november 2018 23:52 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
De terugreis en het reizen vanuit een niet-kamp lokatie moet je nog steeds met cinematic mode doen.
Nog niet gedaan... hoef je dan niet de hele reis IRL mee te maken?quote:Op zondag 4 november 2018 23:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of je rijdt ff snel naar een stagecoach of treinstation.
Van mij mag die echte fast travel ook wel komen ja.quote:Op zondag 4 november 2018 23:52 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Yup... echte fast travel mag van mij wel geimplementeerd worden.
De fast travel, zoals die nu is, werkt alleen vanuit het kamp.
De terugreis en het reizen vanuit een niet-kamp lokatie moet je nog steeds met cinematic mode doen.
Er is wel een auto pilot; X ingedrukt houden en pas los laten wanneer je cinematic mode geactiveerd hebt en je hebt nergens meer omkijken naar.
Maar het duurt te lang en de mooie scenery heb ik nu wel genoeg gezien.
De pacing van de game zou dan een stuk beter zijn IMO.
Zou kunnen ja. Alleen zijn die niet altijd in de buurt. Of net uit de route waardoor je wss net zo snel bent als je hem op cinematic mode zet.quote:Op zondag 4 november 2018 23:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of je rijdt ff snel naar een stagecoach of treinstation.
Met de stagecoach in elk geval niet. De trein heb ik zelf ook nog nooit genomenquote:Op zondag 4 november 2018 23:58 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Nog niet gedaan... hoef je dan niet de hele reis IRL mee te maken?
Zeker, maar dat is ook gewoon hoe de game bedoeld is. Het is nu eenmaal traag. Het is een western.quote:Hoedanook... een map open trekken en je FT bestemming selecteren lijkt me toch leuker.
Anders moet je weer naar een station lopen, kaartjes kopen e.d. dit kost gewoon teveel tijd.
Deze game is al behoorlijk traag m.b.t. het lopen, items gebruiken, acties uitvoeren, menu's gebruiken e.d.
... tevens is het ook een game.quote:Op maandag 5 november 2018 00:05 schreef Tijn het volgende:
Zeker, maar dat is ook gewoon hoe de game bedoeld is. Het is nu eenmaal traag. Het is een western.
Dat is zo. Maar het is ook niet zo dat er helemaal niks gebeurt natuurlijk. Er zijn echt veel random encounters met strangers in deze game en de enige manier om die tegen te komen is als je onderweg van A naar B bent.quote:Op maandag 5 november 2018 00:10 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Lange afstanden afleggen, zonder dialoog of inhoud, zie je in de films ook niet.
Klopt; desondanks is dit voor het volgen van de verhaallijn irrelevant.quote:Op maandag 5 november 2018 00:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar het is ook niet zo dat er helemaal niks gebeurt natuurlijk. Er zijn echt veel random encounters met strangers in deze game en de enige manier om die tegen te komen is als je onderweg van A naar B bent.
De opening van once upon a time in the west is bijna 20 minuten zonder dialogen en alleen maar wide shots en close upsquote:Op maandag 5 november 2018 00:10 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
... tevens is het ook een game.
Als je een western film bekijkt (ik prefereer spagetti-westerns zoals The good, the bad and the ugly.... Sergio Leone's werken) zijn het ook steeds de dialogen en actie scene's die je krijgt te zien.
Lange afstanden afleggen, zonder dialoog of inhoud, zie je in de films ook niet.
Staaltje filmwerk is dat.quote:Op maandag 5 november 2018 00:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De opening van once upon a time in the west is bijna 20 minuten zonder dialogen en alleen maar wide shots en close ups
Yup... maar die paar dingen die gezegd en gezien worden (zoals een close up van de ogen) zeggen dan ook boekdelen.quote:Op maandag 5 november 2018 00:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De opening van once upon a time in the west is bijna 20 minuten zonder dialogen en alleen maar wide shots en close ups
“I’m not black like Barry White, no I am white like Frank Black is”.quote:Op zondag 4 november 2018 19:53 schreef LTVDK het volgende:
Nog even paar mooie plaatjes hoor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier moest ik stiekem veel te hard om lachen
[ afbeelding ]
Ik heb alleen nog geen Mr. Pink gevonden
Mja kijk naar de laatste paar Tarantino films, ook niet echt kort samenvattende snelle films. Als ben ik wel benieuwd of RDR2 zijn inspiratie voor de openingsmissie van de Hateful Eight heeft gehaaldquote:Op maandag 5 november 2018 02:18 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Oude spagetti westerns laten me denken aan een paar andere 'all time fovirite' films van mij.
Space odyssey 2001 en 2010... Kubricks films waren ook zo ontiechelijk traag, en gedetaileerd, dat ze tegenwoordig amper nog vertoond kunnen worden.
De meeste kijkers vallen in slaap na een uurtje of zo.
Cringewaardig, deze post.quote:Op maandag 5 november 2018 08:51 schreef wolfrolf het volgende:
Heel mooi gemaakt, maar Spider-Man is een toffere game.
De waarheid is soms hard, ik weet het.quote:
Want? Na de story mode is er toch maar een klein beetje side content in spiderman?quote:Op maandag 5 november 2018 08:51 schreef wolfrolf het volgende:
Heel mooi gemaakt, maar Spider-Man is een toffere game.
Lekker belangrijk, ik speel een game om zijn verhaal.quote:Op maandag 5 november 2018 08:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Want? Na de story mode is er toch maar een klein beetje side content in spiderman?
Altijd headshots maken. En juiste wapen gebruiken. (deadeye kan daar goed bij helpen)quote:Op zondag 4 november 2018 14:22 schreef Drakedoge3 het volgende:
Hoe krijgen jullie een perfect pelt ? Ik heb moeite met dieren vangen met pijl en boog dus schiet ik ze neer.. maar krijg altijd een poor pelt
Apart, ik speel een game voor de gameplay.quote:Op maandag 5 november 2018 09:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik speel een game om zijn verhaal.
Je moet gewoon alle sidemissies doen voordat je verder gaat met het verhaal. Zo is het in gta ook altijd geweestquote:Op maandag 5 november 2018 09:50 schreef Luppie0110 het volgende:
Waar ik zelf het idee had dat quests/sidemissions verdwijnen lijkt het dus te kloppen. Al die gele icoontjes moet je in een bepaalde volgorde spelen anders kan er soms een verdwijnen omdat die dan niet meer relevant is voor het voorhaal. Zo geldt dat ook voor de witte icoontjes, als je te snel met de gele gaat dan kunnen ze verdwijnen om boven genoemde reden. Dat had heel makkelijk voorkomen kunnen worden door aangegeven te als je bv missie B start, je dan missie A niet meer kan spelen.
Toch wel een groot minpunt.
quote:Op maandag 5 november 2018 08:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De waarheid is soms hard, ik weet het.
trage zooi dat RDR
quote:Op maandag 5 november 2018 08:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De waarheid is soms hard, ik weet het.
trage zooi dat RDR
Maar hoe weet ik wat een sidemission is? Sommige gele (dat is toch het hoofdverhaal?) schijnen ook te verdwijnen.quote:Op maandag 5 november 2018 10:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je moet gewoon alle sidemissies doen voordat je verder gaat met het verhaal. Zo is het in gta ook altijd geweest
Ik doe persoonlijk alle witte icoontjes voor ik de gele doe. Alles wat wit is is een side mission.. Ik heb zelf nog nooit een gele missie zien 'verdwijnen'.quote:Op maandag 5 november 2018 10:21 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik wat een sidemission is? Sommige gele (dat is toch het hoofdverhaal?) schijnen ook te verdwijnen.
Die van Albert Mason (die fotograaf, wit icoontje) neem je dan weer wel mee naar een andere chapter. Ik begrijp het niet zo goed.
Oke oke.quote:Op maandag 5 november 2018 10:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik doe persoonlijk alle witte icoontjes voor ik de gele doe. Alles wat wit is is een side mission.. Ik heb zelf nog nooit een gele missie zien 'verdwijnen'.
Ik heb in GTA nooit side missies zien verdwijnen. Ik vind het een beetje vreemd.quote:Op maandag 5 november 2018 10:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik doe persoonlijk alle witte icoontjes voor ik de gele doe. Alles wat wit is is een side mission.. Ik heb zelf nog nooit een gele missie zien 'verdwijnen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even terugkomende op onze 'discussie' uit het vorige deel.quote:
Ik heb alleen al afgelopen zaterdag 17 uur gespeeldquote:Op maandag 5 november 2018 10:59 schreef MMaRsu het volgende:
15 uur is niks! Ben al sinds vorige week donderdag bezig en al zeker 60+ uur bezig inmiddels. zit in chapter 6
Mwah, denk als je RDR helemaal ontleed is de gameplay het minst van allemaal. Sfeer, verhaal, immersie, graphics, geluid en voice acting zijn allemaal beter dan de, laten we eerlijk zijn, niet denderende gameplay.quote:Op maandag 5 november 2018 10:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Apart, ik speel een game voor de gameplay.
Tweede helft van het verhaal (vanaf einde chapter 4 zeg maar) is een stuk meeslepender en spannender dan het begin. Al is het begin wel wat 'vrijer' voor mijn gevoel.quote:Op maandag 5 november 2018 10:50 schreef Tijn het volgende:
Ik vond zelf de tweede helft van het verhaal interessanter dan de eerste helft. Eigenlijk gebeurt er niet zoveel de eerste paar chapters.
Srs?quote:Op maandag 5 november 2018 11:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb alleen al afgelopen zaterdag 17 uur gespeeld
Ja, zo is het denk ik ook opgezet. In het begin kun je de kaart een beetje ontdekken en aankloten. Tijdens de tweede helft gaat het verhaal in een stroomversnelling en krijgt dat meer de aandacht.quote:Op maandag 5 november 2018 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tweede helft van het verhaal (vanaf einde chapter 4 zeg maar) is een stuk meeslepender en spannender dan het begin. Al is het begin wel wat 'vrijer' voor mijn gevoel.
Hmmnee, gameplaytechnisch is het wmb absoluut cream of the crop, het is alleen geen superheldenbesturing. Ik denk dat veel mensen er ook moeite mee hebben dat het te 'realistisch' is, kan ik me wel wat bij voorstellen.quote:Op maandag 5 november 2018 11:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Mwah, denk als je RDR helemaal ontleed is de gameplay het minst van allemaal. Sfeer, verhaal, immersie, graphics, geluid en voice acting zijn allemaal beter dan de, laten we eerlijk zijn, niet denderende gameplay.
Zoals elk spel bedoel je?quote:Op maandag 5 november 2018 11:28 schreef J.Caesar het volgende:
Het is echt de héle fuckking tijd hetzelfde liedje met die missies.
Je rent met die knol ergens heen, je steelt iets en je legt wat mensen om, en je gaat weer terug (of niet).
Ik vind er niet zoveel meer aan eigenlijk
quote:Op maandag 5 november 2018 11:46 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik vind de besturing van Red dead 2 helemaal niet realistischDe enige keren dat ik me zo traag en lomp voortbeweeg als Arthur, is nadat ik veel te veel gezopen heb in de kroeg. Een keer of 4/5 in de week dus.
quote:Op maandag 5 november 2018 12:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Het zou me niet verbazen dat de DLC van RDR2 gaat zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik vind het meer repetatief aanvoelen bij RDR2 dan bijvoorbeeld bij Uncharted, TLOU, GTA etc.quote:Op maandag 5 november 2018 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Zoals elk spel bedoel je?
racespellen. Rij een rondje, krijg snellere wagen, rij een rondje, krijg snellere wagen.
FPS: Ga in map, schiet tegenstander, ga dood, spawn, schiet tegenstander, ga dood, spawn, schiet tegenstander.
Als je op zo'n manier naar spellen gaat kijken verdwijnt het plezier wel snel idd
quote:Op maandag 5 november 2018 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 5 november 2018 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben sinds gisteren vooral aan het jagen. Voor wat satchels richt ik me nu even op een perfect beaver, rabbit en raccoon.
En voor die laatste heb ik dus een Varmint Rifle (of small game arrows) nodig. Zo weet ik dus sinds net pas.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
quote:Op maandag 5 november 2018 12:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Zit nu op 45% en wat begin ik me te ergeren aan de gameplay zeg....Een hele goede game op een aantal vlakken, maar de gameplay is een drama.![]()
De controls zijn vooral kut. Dezelfde actie zit soms ook willekeurig onder een andere knop. Ook is het niet duidelijk wanneer je een knop ingedrukt moet houden, wanneer je moet tappen, etc. Soms zijn bepaalde acties ook niet beschikbaar, zonder dat de game je vertelt dat dat zo is. Het is een beetje een warboel qua bediening imho.quote:Op maandag 5 november 2018 12:24 schreef Odaiba het volgende:
Zit nu op 45% en wat begin ik me te ergeren aan de gameplay zeg....Een hele goede game op een aantal vlakken, maar de gameplay is een drama.![]()
Allemaal waar en tevens nogal traag. Het paardrijden en rennen is ook niet altijd vloeiend, waardoor je vaak ergens tegenaan loopt etc.quote:Op maandag 5 november 2018 12:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
De controls zijn vooral kut. Dezelfde actie zit soms ook willekeurig onder een andere knop. Ook is het niet duidelijk wanneer je een knop ingedrukt moet houden, wanneer je moet tappen, etc. Soms zijn bepaalde acties ook niet beschikbaar, zonder dat de game je vertelt dat dat zo is. Het is een beetje een warboel qua bediening imho.![]()
Iemand enig idee waar ik raccoons kan vinden? Ze zouden echt overal moeten zitten, maar ik zie ze niet.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
In het begin had ik zelfs een lijstje naast me liggen waarop ik dat allemaal kon zien. Op een gegeven moment weet je wel wat je waarvoor moet gebruikenquote:Op maandag 5 november 2018 12:15 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben sinds gisteren vooral aan het jagen. Voor wat satchels richt ik me nu even op een perfect beaver, rabbit en raccoon.
En voor die laatste heb ik dus een Varmint Rifle (of small game arrows) nodig. Zo weet ik dus sinds net pas.![]()
![]()
ik ging gisteren opzoek naar slangen maar niks gezien ik wil die krokodil hunter hoed
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Snap de kritiek op de controls niet zo eigenlijk, voor mijn gevoel is het juist heel vloeiend. Maar misschien komt dat wel doordat ik met een andere mindset speel (een trage mindset).
![]()
Ik ben gisteren 2 keer gebeten zonder dat ik ze ooit gezien heb.quote:Op maandag 5 november 2018 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik ging gisteren opzoek naar slangen maar niks gezien ik wil die krokodil hunter hoed
De Varmint rifle is voor klein grut (weet ik sinds een uur) en die richt automatisch op klein wild in de buurt. Ik heb bij toeval mijn eerste slang geschoten.
Nu die %$#@ raccoon nog.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Die kom ik idd overal tegen.quote:Op maandag 5 november 2018 12:37 schreef StateOfMind het volgende:
Iemand enig idee waar ik raccoons kan vinden? Ze zouden echt overal moeten zitten, maar ik zie ze niet.
Maar als ik dit filmpje mag geloven vooral hier.
![]()
quote:Op maandag 5 november 2018 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Die kom ik idd overal tegen.
Maar als ik dit filmpje mag geloven vooral hier.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
First person L3 indrukken is een insta 180 graden turnquote:Op maandag 5 november 2018 11:56 schreef 2dope het volgende:
[..]![]()
Ik vind het realistischer dan andere games iig. Vooral iets simpels als omdraaien is een dingetje, het is meer de standaard dat je met een minuscule ruk aan het pookje je meteen in de richting kijkt of rent die je wil. Maar goed Rockstar doet dat al sinds GTA IV zo, en Arthur is ook een beetje een stijve hork![]()
![]()
Nou ja het is meer fysiek, maar je moet redelijk knutselen met de controller instellingen om het een beetje op orde te krijgen.quote:Op maandag 5 november 2018 11:46 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik vind de besturing van Red dead 2 helemaal niet realistischDe enige keren dat ik me zo traag en lomp voortbeweeg als Arthur, is nadat ik veel te veel gezopen heb in de kroeg. Een keer of 4/5 in de week dus.
Voor mij werkt tot nu toe, free aim het beste met daarnaast de auto aim sliders gewoon helemaal uit. (want ook bij free aim doen ze nog steeds wat afhankelijk van de situatie)
Daarbij moet je wat aanpassen aan de gevoeligheid en dat soort dingen.
Maar dat is een van de weinige punten wat niet goed is doorontwikkeld.
Ook het wapen/item/horse cirkel ding, eigenlijk gewoon uit gta5, werkt niet lekker of soms pikt het niet goed op wat je wil doen of wat je wil gebruiken, erg irritant.![]()
R3, maar idd dat is een mooie uitkomst als je te paard achterna gezeten wordt bijv.quote:Op maandag 5 november 2018 12:52 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
First person L3 indrukken is een insta 180 graden turnOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Wat pakt ie niet goed op dan bij jou? Ik vind het hier echt heerlijk werken, zo'n wheel, en hij doet precies wat ik wil, kan alles vrij snel vinden.quote:Op maandag 5 november 2018 12:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ook het wapen/item/horse cirkel ding, eigenlijk gewoon uit gta5, werkt niet lekker of soms pikt het niet goed op wat je wil doen of wat je wil gebruiken, erg irritant.![]()
Ik vind het irritant dat je knoppen ingedrukt moet houden tijdens het navigeren door dat wiel. Je zit dan met 3 knoppen tegelijk te werken (L1 om het wiel open te houden, R3 om een categorie te kiezen, L2/L2 om door de keuzes te bladeren).quote:Op maandag 5 november 2018 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat pakt ie niet goed op dan bij jou? Ik vind het hier echt heerlijk werken, zo'n wheel, en hij doet precies wat ik wil, kan alles vrij snel vinden.
Ook heb ik vaak dat-ie gewoon niet doet wat kies (bv m'n paard voeren, zelf iets eten of m'n masker opzetten). Ik denk dat het ermee te maken heeft dat je eerst stil moet staan (?) of misschien omdat je L1 moet loslaten, maar wel R3 in de juiste richting moet laten wijzen. Ik had liever gehad dat je gewoon op een knop drukt om je selectie te maken.![]()
Hm. Ik niet. Of het stoorde me zo weinig dat ik het niet onthouden heb.quote:Op maandag 5 november 2018 13:05 schreef YokiKater het volgende:
Dat heb ik ook regelmatig gehad hoor, dat je L1 loslaat en dat ie dan niet werkt.Hm oke. Niet herkenbaarquote:Op maandag 5 november 2018 13:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat je knoppen ingedrukt moet houden tijdens het navigeren door dat wiel. Je zit dan met 3 knoppen tegelijk te werken (L1 om het wiel open te houden, R3 om een categorie te kiezen, L2/L2 om door de keuzes te bladeren).
Ook heb ik vaak dat-ie gewoon niet doet wat kies (bv m'n paard voeren, zelf iets eten of m'n masker opzetten). Ik denk dat het ermee te maken heeft dat je eerst stil moet staan (?) of misschien omdat je L1 moet loslaten, maar wel R3 in de juiste richting moet laten wijzen. Ik had liever gehad dat je gewoon op een knop drukt om je selectie te maken.. Ik laat alle knoppen meestal ook los zodra ik L1 indruk om de wheel te tonen. Vervolgens doe ik mijn ding daar, en als ik L1 los laat stuur ik weer in de richting waarin ik ging.
Maar goed. Misschien komt het ook omdat ik een vrij casual gamer ben. Speel maar bijzonder weinig (laatste game was AC: Origins), en dus kan ik mij misschien wat makkelijker aanpassen in hoe Rockstar wil dat je die game speelt waardoor je minder snel tegen de issues die jullie hebben aanloopt.![]()
Soms lijkt het te gevoelig te zijn omdat je eerst dus dat wiel moet oproepen, linkerpook vasthouden/sturen naar de juiste object, dan eventueel nog soort ammo of ander wapen/item etc. En dan laat ik schijnbaar net iets te snel de linkerpook “los” en dan selecteert het t dus niet.quote:Op maandag 5 november 2018 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat pakt ie niet goed op dan bij jou? Ik vind het hier echt heerlijk werken, zo'n wheel, en hij doet precies wat ik wil, kan alles vrij snel vinden.
Het is erg omslachtig en heb het gevoel iedere keer weer dat het makkelijker kan.![]()
Je zit op je paard. Pakt een full mask. Je stapt van je paard.quote:Op maandag 5 november 2018 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nu wil je snel dat volledige masker afzetten.
Wat doe jij?![]()
Ik kwam net een 3 sterren slang tegen in Lemoyne, tussen de E en de M en dan iets naar boven.quote:Op maandag 5 november 2018 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik ging gisteren opzoek naar slangen maar niks gezien ik wil die krokodil hunter hoedPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
Als je je kamp bij Rhodes hebt, daar ligt een eilandje vlak naast je kamp. Op dat eilandje vind je sowieso slangen en iguana's.quote:Op maandag 5 november 2018 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik ging gisteren opzoek naar slangen maar niks gezien ik wil die krokodil hunter hoed![]()
Top, de Iguana moet ik ook nog voor een upgrade. Ik had die beesten meer in de woestijn verwacht.quote:Op maandag 5 november 2018 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Als je je kamp bij Rhodes hebt, daar ligt een eilandje vlak naast je kamp. Op dat eilandje vind je sowieso slangen en iguana's.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Uit mijn hoofd; L1, R2, Pookje wijzen naar mask, L1 loslaten.quote:Op maandag 5 november 2018 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Je zit op je paard. Pakt een full mask. Je stapt van je paard.
Nu wil je snel dat volledige masker afzetten.
Wat doe jij?![]()
En in het scheepswrak ligt een kekke piratenhoed.quote:Op maandag 5 november 2018 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Als je je kamp bij Rhodes hebt, daar ligt een eilandje vlak naast je kamp. Op dat eilandje vind je sowieso slangen en iguana's.![]()
Maar dat is je bandana. Want je full face mask heb je alleen op je paard. Dus nu heb je je bandana opgezet.quote:Op maandag 5 november 2018 14:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd; L1, R2, Pookje wijzen naar mask, L1 loslaten.
(Dat is dan ook hoe ik het nu doe. Kiezen voor bandana en die dan weer afzetten)
Dus sommige van die dingen werken niet zo lekker. OF wat natuurlijk ook kan, ik weet de juiste manier niet....![]()
Correctquote:Op maandag 5 november 2018 14:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En in het scheepswrak ligt een kekke piratenhoed.![]()
![]()
Even een vraag over chapter 6, kleine spoiler maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah oké. Ja ik gebruik geen full mask, dus ging van de bandana uit dat hetzelfde was. Zal het vanavond eens testenquote:Op maandag 5 november 2018 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat is je bandana. Want je full face mask heb je alleen op je paard. Dus nu heb je je bandana opgezet.
(Dat is dan ook hoe ik het nu doe. Kiezen voor bandana en die dan weer afzetten)
Dus sommige van die dingen werken niet zo lekker. OF wat natuurlijk ook kan, ik weet de juiste manier niet.....
![]()
Dat verklaart waarom ik dat masker niet terug kon vinden...quote:Op maandag 5 november 2018 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat is je bandana. Want je full face mask heb je alleen op je paard. Dus nu heb je je bandana opgezet.
Dus sommige van die dingen werken niet zo lekker. OF wat natuurlijk ook kan, ik weet de juiste manier niet....
Ik was trouwens ook ineens een outfit kwijt uit mijn zadeltas, mijn "custom outfit" was ineens exact hetzelfde als mijn gunslinger dus kon ik me tijdens een missie niet meer omkleden naar iets dat geschikt was voor warm weer."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
quote:Op maandag 5 november 2018 14:22 schreef Luppie0110 het volgende:
Even een vraag over chapter 6, kleine spoiler maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
quote:Op maandag 5 november 2018 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]Haha, oke thanks. Merk er idd nog weinig van tot nu toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ben ik ook een berenhoed kwijt geraakt. Kon ik niet opslaan of wat dan ook. Beetje jammer maar ach...quote:Op maandag 5 november 2018 14:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ik dat masker niet terug kon vinden...
Ik was trouwens ook ineens een outfit kwijt uit mijn zadeltas, mijn "custom outfit" was ineens exact hetzelfde als mijn gunslinger dus kon ik me tijdens een missie niet meer omkleden naar iets dat geschikt was voor warm weer.![]()
Hoe herkennen jullie de hints uit de diverse treasure maps die er te vinden zijn? Ik heb een serie kunnen voltooien maar heb echt geen idee hoe het zit met de andere treasure maps.
Ik weet dat ik het zo kan gaan opzoeken in diverse guides maar das te makkelijk.![]()
Sommige tekeningen herken ik. En dan hou ik die in gedachten voor het geval ik er weer langs rij. Ik heb 1 treasure gevonden op deze manier.quote:Op maandag 5 november 2018 15:09 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe herkennen jullie de hints uit de diverse treasure maps die er te vinden zijn? Ik heb een serie kunnen voltooien maar heb echt geen idee hoe het zit met de andere treasure maps.
Ik weet dat ik het zo kan gaan opzoeken in diverse guides maar das te makkelijk.
Bij de laatste hint zag je duidelijk dat et een klein eiland op een meer was. Dus op de map kijken naar de meren en de vorm van de eilandjes erin. Toen ik bij het 3e meer aan kwam had ik de juiste. Ben zo wel een hele dag bezig geweest....
De andere kaarten die ik nu heb, geen fucking idee waar ik moet zoeken.
Ik zoek dit soort dingen weleens op google. Maar ik wil dan eigenlijk alleen een algemene omgeving weten waar ik moet zijn... Vaak zie je dan al meteen een foto oid waardoor het weer te makkelijk is geworden. Dat wil ik ook weer niet.![]()
Goeie vraag. Ik had er eentje die nogal voor de hand leek te liggen, maar kon nergens de map vinden die werd aangegeven op de schatkaart... Krijg je een prompt of zo, of hoe weet je of je in de buurt bent?quote:Op maandag 5 november 2018 15:09 schreef Black-Hole het volgende:
Ik weet dat ik het zo kan gaan opzoeken in diverse guides maar das te makkelijk."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Je krijgt een korte vibratie in e controller bij elke "point of interest" als het goed is. Dus dat zou hiermee ook moeten toch.quote:Op maandag 5 november 2018 15:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik had er eentje die nogal voor de hand leek te liggen, maar kon nergens de map vinden die werd aangegeven op de schatkaart... Krijg je een prompt of zo, of hoe weet je of je in de buurt bent?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: