Cringewaardig, deze post.quote:Op maandag 5 november 2018 08:51 schreef wolfrolf het volgende:
Heel mooi gemaakt, maar Spider-Man is een toffere game.
De waarheid is soms hard, ik weet het.quote:
Want? Na de story mode is er toch maar een klein beetje side content in spiderman?quote:Op maandag 5 november 2018 08:51 schreef wolfrolf het volgende:
Heel mooi gemaakt, maar Spider-Man is een toffere game.
Lekker belangrijk, ik speel een game om zijn verhaal.quote:Op maandag 5 november 2018 08:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Want? Na de story mode is er toch maar een klein beetje side content in spiderman?
Altijd headshots maken. En juiste wapen gebruiken. (deadeye kan daar goed bij helpen)quote:Op zondag 4 november 2018 14:22 schreef Drakedoge3 het volgende:
Hoe krijgen jullie een perfect pelt ? Ik heb moeite met dieren vangen met pijl en boog dus schiet ik ze neer.. maar krijg altijd een poor pelt
Apart, ik speel een game voor de gameplay.quote:Op maandag 5 november 2018 09:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik speel een game om zijn verhaal.
Je moet gewoon alle sidemissies doen voordat je verder gaat met het verhaal. Zo is het in gta ook altijd geweestquote:Op maandag 5 november 2018 09:50 schreef Luppie0110 het volgende:
Waar ik zelf het idee had dat quests/sidemissions verdwijnen lijkt het dus te kloppen. Al die gele icoontjes moet je in een bepaalde volgorde spelen anders kan er soms een verdwijnen omdat die dan niet meer relevant is voor het voorhaal. Zo geldt dat ook voor de witte icoontjes, als je te snel met de gele gaat dan kunnen ze verdwijnen om boven genoemde reden. Dat had heel makkelijk voorkomen kunnen worden door aangegeven te als je bv missie B start, je dan missie A niet meer kan spelen.
Toch wel een groot minpunt.
quote:Op maandag 5 november 2018 08:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De waarheid is soms hard, ik weet het.
trage zooi dat RDR
quote:Op maandag 5 november 2018 08:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De waarheid is soms hard, ik weet het.
trage zooi dat RDR
Maar hoe weet ik wat een sidemission is? Sommige gele (dat is toch het hoofdverhaal?) schijnen ook te verdwijnen.quote:Op maandag 5 november 2018 10:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je moet gewoon alle sidemissies doen voordat je verder gaat met het verhaal. Zo is het in gta ook altijd geweest
Ik doe persoonlijk alle witte icoontjes voor ik de gele doe. Alles wat wit is is een side mission.. Ik heb zelf nog nooit een gele missie zien 'verdwijnen'.quote:Op maandag 5 november 2018 10:21 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik wat een sidemission is? Sommige gele (dat is toch het hoofdverhaal?) schijnen ook te verdwijnen.
Die van Albert Mason (die fotograaf, wit icoontje) neem je dan weer wel mee naar een andere chapter. Ik begrijp het niet zo goed.
Oke oke.quote:Op maandag 5 november 2018 10:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik doe persoonlijk alle witte icoontjes voor ik de gele doe. Alles wat wit is is een side mission.. Ik heb zelf nog nooit een gele missie zien 'verdwijnen'.
Ik heb in GTA nooit side missies zien verdwijnen. Ik vind het een beetje vreemd.quote:Op maandag 5 november 2018 10:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik doe persoonlijk alle witte icoontjes voor ik de gele doe. Alles wat wit is is een side mission.. Ik heb zelf nog nooit een gele missie zien 'verdwijnen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even terugkomende op onze 'discussie' uit het vorige deel.quote:
Ik heb alleen al afgelopen zaterdag 17 uur gespeeldquote:Op maandag 5 november 2018 10:59 schreef MMaRsu het volgende:
15 uur is niks! Ben al sinds vorige week donderdag bezig en al zeker 60+ uur bezig inmiddels. zit in chapter 6
Mwah, denk als je RDR helemaal ontleed is de gameplay het minst van allemaal. Sfeer, verhaal, immersie, graphics, geluid en voice acting zijn allemaal beter dan de, laten we eerlijk zijn, niet denderende gameplay.quote:Op maandag 5 november 2018 10:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Apart, ik speel een game voor de gameplay.
Tweede helft van het verhaal (vanaf einde chapter 4 zeg maar) is een stuk meeslepender en spannender dan het begin. Al is het begin wel wat 'vrijer' voor mijn gevoel.quote:Op maandag 5 november 2018 10:50 schreef Tijn het volgende:
Ik vond zelf de tweede helft van het verhaal interessanter dan de eerste helft. Eigenlijk gebeurt er niet zoveel de eerste paar chapters.
Srs?quote:Op maandag 5 november 2018 11:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb alleen al afgelopen zaterdag 17 uur gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |