SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Je vrouw moet dan best snel weer werken eigenlijk. Of had ze geen zwangerschapsverlof?quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:39 schreef ToT het volgende:
Alleen ben ik wel op tijd naar huis gegaan omdat het wel wat te veel werd voor mini-ToT.
quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik val wel weer op het juiste moment binnen...
Daar heb je patent op.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwe baan.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Je vrouw moet dan best snel weer werken eigenlijk. Of had ze geen zwangerschapsverlof?
quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Vanessa - Magic Stick (batteries not included)
Hocus Pocus dus...
Hocus Pocus dus...
de ergste Kerrie heb je gemistquote:Op zaterdag 3 november 2018 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Hocus Pocus dus...
Ja, verdomd. Bijna geen verschil.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Hocus Pocus
Dizzy Does It Makes Me...
Mits van de kringloop uiteraard...quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Overigens: Batterijen zijn uit
bananen zijn in
quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:44 schreef Symphonic het volgende:
bananen zijn in
Biologische.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:44 schreef Symphonic het volgende:
bananen zijn in
maakt weinig verSCHILquote:Op zaterdag 3 november 2018 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mits van de kringloop uiteraard...
Daar gaat dit nummer over...quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:47 schreef ToT het volgende:
Heeft-ie ook over nijlpaarden, giraffen en zebra's gezongen?
quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:47 schreef ToT het volgende:
addio was een beruchte Giraffequote:Op zaterdag 3 november 2018 22:47 schreef ToT het volgende:
Bizar...quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, Mad, draaien ging vlekkeloos met de controller aangekoppeld vanavond. Zoals verwacht.
Gisteren was het zonder controller.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bizar...
Wat was nou het verschil met gisteren?
Bij de AH hadden ze ze nog in overvloed.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Giraffe nek in blik was wéér uitverkocht bij de Jumbo. Daar zakt je broek toch van af.
sta je dan op het zebrapad met je broek op je enkelsquote:Op zaterdag 3 november 2018 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Giraffe nek in blik was wéér uitverkocht bij de Jumbo. Daar zakt je broek toch van af.
Ah, dat had ik even niet door...quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gisteren was het zonder controller.
Beetje houdbaar ook?quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij de AH hadden ze ze nog in overvloed.
quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sta je dan op het zebrapad met je broek op je enkels
Wacht, dit is die andere... Haal die 2 altijd door elkaar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |