He!quote:
Van insight.tv.quote:
Hosts file aanpassen werkt ook heeft effectief Of een pi-hole.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet.
De goeie browser gebruiken
Dit klinkt als tovenarijquote:Op zaterdag 3 november 2018 22:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hosts file aanpassen werkt ook heeft effectief Of een pi-hole.
Had net citroen thee opquote:Op zaterdag 3 november 2018 22:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
He!
Ik had alleen nog citroen thee, maar die was echt totaal niet te drinken, dus nu maar een biertje gepakt
Ik gebruik opera.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hosts file aanpassen werkt ook heeft effectief Of een pi-hole.
si!quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ah schriftelijke toestemming hier.
Ja, dit was zo'n C-merk citroen theequote:Op zaterdag 3 november 2018 22:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had net citroen thee opLipton citroen thee is wel lekkerste
Chocolate chip cookiesquote:Op zaterdag 3 november 2018 22:51 schreef miaeak het volgende:
[..]
Van insight.tv.
Weet ook niet verder.
Deze site is duidelijk niet op de hoogte van mijn cookies.
Neenquote:Op zaterdag 3 november 2018 22:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Katje miauw
Nog last gehad van hoofdpijn?
Mijn technische kennis is om te janken tegenwoordig.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik neem toch wel aan dat jij dit ook wel weet.
Ja die van pickwick vind ik ook niks hoor. Doe je er wel suiker in of zoetjes ?quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, dit was zo'n C-merk citroen thee
Nu had ik er geen suiker in.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja die van pickwick vind ik ook niks hoor. Doe je er wel suiker in of zoetjes ?
Als ik ooit weer zo'n tent kan vinden die een vergelijkbaar broodje kebab serveren ga ik daar elke week langs denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
De ene tent is beter dan de ander idd.
Die shoarmatent hier is echt
wel verleidelijk iddquote:Op zaterdag 3 november 2018 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik ooit weer zo'n tent kan vinden die een vergelijkbaar broodje kebab serveren ga ik daar elke week langs denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |