Dat is heel lief.quote:Op woensdag 7 november 2018 16:52 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat is echt rot om te lezen. En je weet het vast wel maar zoek, als dat moet en indien nodig en zulks, een fijne gyn. Een fijne gyn is goud waard. En er zijn er echt die buiten de wetenschappelijke kaders denken en heel menselijk, lief en fijn zijn. Die je achter het spreekuur aanplannen omdat je extra tijd nodig hebt/omdat je man dan wel mee kan ondanks drukke baan/zodat je bij haar kan ipv bij een collega, die gewoon even onverwacht bellen om te horen hoe het gaat, enz.
Het is dat je niet hier in de buurt woont, anders gaf ik je de naam van mijn gyn.
Wauw, na zo'n traject dan dit nieuwsquote:Op dinsdag 6 november 2018 18:11 schreef Bottoms_up het volgende:
Hoi!
Ik durf nu wel aan te haken denk ik. Vanmorgen een eerste echo gehad en twee hartjes gezien. Ik ben zwanger geworden door een terugplaatsing van 1 embryo, dus sowieso 1-eiig. Het is nog niet duidelijk wat ze allemaal delen. Er was nu geen vlies tussen de embryo's te zien op de echo.
Na een hele middag google (I know, slecht idee) ben ik niet echt gerustgesteld.
Op 19 november al de eerste afspraak in het gewone ziekenhuis.
nummer 3 alweer!quote:Op donderdag 8 november 2018 08:55 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Wauw, na zo'n traject dan dit nieuwsGefeliciteerd!
O, en ehm....![]()
Dank voor de felicitaties, allemaal! We zijn er zelf ook aardig van onder de indruk. Niet helemaal gepland dat er nog een derde zou komen... maar hij of zij is welkom! Ben nu volgens eigen berekening rond de vijf weken, dus het is nog erg pril. Met twee guppies thuis van bijna 3 en net 1 gaat dit inderdaad pittig wordenquote:Op donderdag 8 november 2018 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nummer 3 alweer!![]()
gefeliciteerd!
Zo zit je jarenlang in de molen, en zo heb je er 3 onder de leeftijd van 4zal wel lekker druk worden
Via de huisarts, de GGD rekent ook consultkosten geloof ik. Bij de huisarts betaal je alleen voor het vaccin zelf, het zetten valt onder de basisverzekering.quote:Op vrijdag 9 november 2018 12:24 schreef krijgerrtje het volgende:
Nog even een vraagje met betrekking tot de kinkhoest vaccinatie, is dat kostentechnisch verstandiger om het via de Huisarts of via de GGD te regelen?
Het moet niet, maar wordt wel aangeraden, ter bescherming van het kindje tot het zelf ingeënt kan worden. Omdat het nog niet in het rijksvaccinatieprogramma zit moet je het wel zelf regelen en betalen.quote:Op vrijdag 9 november 2018 13:10 schreef Peejtur het volgende:
Moet iedere zwangere vrouw dit? Wij hadden hier nog niks over gehoord.
Volgens RIVM krijgt iedere zwangere vrouw dit vanaf de zomer 2019 aangeboden. https://www.rivm.nl/Onder(...)oor_zwangere_vrouwenquote:Op vrijdag 9 november 2018 13:10 schreef Peejtur het volgende:
Moet iedere zwangere vrouw dit? Wij hadden hier nog niks over gehoord.
Goed plan, ik ga het ook even navragen. Ik moet hem wss zelf betalen, maar ik kom wel elke dag op een basisschool xDquote:Op vrijdag 9 november 2018 13:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Volgens RIVM krijgt iedere zwangere vrouw dit vanaf de zomer 2019 aangeboden. https://www.rivm.nl/Onder(...)oor_zwangere_vrouwen
Wist ik ook nog niet, maar ik zet het nu op mijn bespreek/vragenlijstje.
Ik ken een paar die de dktp gewoon vergoed kregen als reizigersvaccinatie.quote:Op vrijdag 9 november 2018 14:36 schreef Tink89 het volgende:
Cocci, ik krijg alle reisvaccinaties vergoed, maar kinkhoest is voor geen enkele bestemming een reisvaccinatie, helaas.
De huisarts is btw inderdaad goedkoper, houd er rekening mee dat het vaccin tussen week 28 en 32 moet en dat het in de koelkast bewaard moet worden als je het opgehaald hebt bij de apotheek.
Ik lig al de hele dag op de bank. Ik slaap echt nog maar 3 uur per nacht ofzo inmiddels. Vast prima voorbereiding op nachten met een baby, maar ik raak wel aardig uitgeput zo. Gelukkig maandag naar de gyn, nog drie nachtjes slapen tot we in ieder geval een plan gaan maken.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 9 november 2018 17:14 schreef CaVaBien het volgende:
Vandaag pretecho gehad ennnn....
It's a girl!
Ik ben zo verliefd
Klopt, rond 25-35¤ als je bij de huisarts haalt. Rons 60-75¤ als je naar GGD gaat. Helaas niet zo laagdrempelig. Factuur gewoon indienen, nee heb je.quote:Op vrijdag 9 november 2018 12:30 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Via de huisarts, de GGD rekent ook consultkosten geloof ik. Bij de huisarts betaal je alleen voor het vaccin zelf, het zetten valt onder de basisverzekering.
Zou kunnen hoor. Prijzen die ik noem zijn wat mij bekend is hier uit de regio. Kan zomaar zijn dat er bij de ene apotheek wat meer kosten bij komen dan bij de andere.quote:Op zaterdag 10 november 2018 18:34 schreef lunapuella het volgende:
O, ik was bij de huisarts toch wel 40 euro kwijt.
Wat fijn dat alles goed gaat! Heel veel plezier met je mannen!quote:Op zaterdag 10 november 2018 17:46 schreef eponine het volgende:
Ik kom uitzwaaien![]()
F. is inmiddels 5 dagen oud en goed onderweg terug naar zijn geboortegewicht. Hij is een tevreden en blij jochie.
Mijn herstel gaat ook naar wens, elke dag voel ik me een beetje beter en de wond van de KS heelt goed.
Man mag ik natuurlijk niet vergeten; hij is de liefste papa die er is![]()
Ondanks dat ik niet heel actief mee heb gepost tijdens de zwangerschap heb ik wel heel veel meegelezen en meegeleefd met iedereen hier. Ik hoop dat jullie zwangerschappen zo goed als mogelijk zullen verlopen en jullie net zulke mooie, lieve baby's mogen verwelkomen als ik afgelopen maandag mocht doen![]()
Ik ga kijken of ik binnenkort kan aanhaken in het babytopic.
Fijn dat je vannacht en vandaag in ieder geval beter hebt kunnen slapen Tink, ik hoop ook voor jou dat er actie wordt ondernomen. Geef in ieder geval duidelijk aan hoe je je voelt!! Succesquote:Op zondag 11 november 2018 16:45 schreef Tink89 het volgende:
Dat klinkt als een mooie vooruitgang en een flinke uitdaging, zo'n nieuw huis. Succes!
Fijn dat het goed gaat eponine!
Ik ben er ook nog hoor, maar had even een bijslaapnacht en -dag. Vannacht met medicatie in het ziekenhuis geslapen op aanraden van de vk nadat ik gisteren mezelf en de auto onderspuugde van pure uitputting en dat spul werkte vandaag nog door, dus net ook nog drie uur gemaakt. Wat kan een mens daarvan opknappen zeg... Nu afwachten wat de gyn morgen zegt. M'n lijf is op, dus ik hoop dat we actie gaan ondernemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |