Daarna loting in de kuip.quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:37 schreef R-woud88 het volgende:
Ik weet niet of ik zin heb om naar Ajax - Willem II te gaan kijken
Willem IIquote:Op zaterdag 3 november 2018 20:37 schreef R-woud88 het volgende:
Ik weet niet of ik zin heb om naar Ajax - Willem II te gaan kijken
Ja daar zit ik eigenlijk ook op te wachtenquote:
Helemaal loessoe tochquote:Op zaterdag 3 november 2018 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
Die promo van Groningen-Heerenveen, gadverdamme.
Broekje op de enkels?quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:43 schreef Coco. het volgende:
Ik zit klaar voor de voetbalshow van Ajax.
Ik ben benieuwd of er nog activiteiten in de rust zullen plaatsvinden!quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:43 schreef Coco. het volgende:
Ik zit klaar voor de voetbalshow van Ajax.
Dat zou zomaar kunnen inderdaadquote:
Ze moeten nu alles op alles zetten om meer goals te maken. Prima kool van Dolberg trouwens.quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:58 schreef Coco. het volgende:
Stelling:
Ajax moet nu aan het doelsaldo werken.
Waarom zit jij niet in het stadionquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gehandicaptenplatform achter het doel
Ik zit prima op de bankquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in het stadion
Maatquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rwoudus Godius Achtentachtius
Zal wel iemand zijn die is overledenquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:06 schreef R-woud88 het volgende:
Ik zie een spandoek hangen met Petra rust zacht.
Wie is Petra?
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel iemand zijn die is overleden
Verstandigquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niks voorspeld.
Dat vind ik een vorm van gokken.
En gokken is voor tokkies!
Doe dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeg je vaker zeker.
[ afbeelding ]
Stop hier maar weer mee.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zeg je vaker zeker.
[ afbeelding ]
Geen Labyad svp.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk zien we in de tweede helft geen dwaze wissels.
Wat denk je? Iemand die nog geen username kan verzinnen die ergens op slaat kan ook niet zonder begeleiding een kaartje bestellen voor een wedstrijd.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in het stadion
Dit seizoen in de competitie?quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:10 schreef PicoMMP het volgende:
Volgens Leo Driessen was dit Frenkie's eerste doelpunt![]()
Kameraad, goed je weer te zien. Hoe is je weekend?quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel iemand zijn die is overleden
Goed.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kameraad, goed je weer te zien. Hoe is je weekend?
zo danquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat denk je? Iemand die nog geen username kan verzinnen die ergens op slaat kan ook niet zonder begeleiding een kaartje bestellen voor een wedstrijd.
Had je een spannende wedstrijd verwacht dan?quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Willem 2 kan er echt bijzonder weinig van.
Dreo Liessen a.k.a. de ajax fanboyquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:10 schreef PicoMMP het volgende:
Volgens Leo Driessen was dit Frenkie's eerste doelpunt![]()
Nee, wel 11 spelers die niet compleet gehandicapt zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:11 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Had je een spannende wedstrijd verwacht dan?
quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zei ze nadat ze die van jou erin had gestoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |