Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 3 november 2018 16:36 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch een kut-club.
Nee hoor.quote:
Dit is bitter ernstquote:
Als we enigzins ons niveau halen die we in de thuiswedstrijden laten zien wordt het gewoon 4-0/5-0. Is het een totale offday dan zie ik Vitesse wel winnen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 17:29 schreef tompsv18 het volgende:
Vitesse heeft wel een leuk ploegje zo op papier (vooral middenveld en aanval), maar werden flink vernederd door Ajax. Ben benieuwd.
Ik ga voor een kleine zege, zoals de afgelopen jaren meestal thuis tegen Vitesse: 2-0.quote:Op zaterdag 3 november 2018 17:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als we enigzins ons niveau halen die we in de thuiswedstrijden laten zien wordt het gewoon 4-0/5-0. Is het een totale offday dan zie ik Vitesse wel winnen.
Hahaha!quote:Op zaterdag 3 november 2018 16:36 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het toch een kut-club.
Is hun aanval nog steeds volledig geblesseerd?quote:Op zaterdag 3 november 2018 17:29 schreef tompsv18 het volgende:
Vitesse heeft wel een leuk ploegje zo op papier (vooral middenveld en aanval), maar werden flink vernederd door Ajax. Ben benieuwd.
Matavz en Beerens doen niet mee, maar Linssen en Odegaard zijn nog wel gevaarlijke spelers.quote:Op zaterdag 3 november 2018 17:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is hun aanval nog steeds volledig geblesseerd?
Odegaard speelde vorig jaar(?) met Heerenveen ons wel zoek ja. Linssen is een PSV'ert dus die neemt wel een dagje vrij.quote:Op zaterdag 3 november 2018 17:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Matavz en Beerens doen niet mee, maar Linssen en Odegaard zijn nog wel gevaarlijke spelers.
Was gewoon terecht helaasquote:Op zaterdag 3 november 2018 19:01 schreef amp25 het volgende:
PSV wordt weer gemats door rode kaart Vitesse
Nou, wat een enórm voordeel zo'n muur van 10 spelers in plaats van 11.quote:Op zaterdag 3 november 2018 19:01 schreef amp25 het volgende:
PSV wordt weer gemats door rode kaart Vitesse
Dit. Hendrix speelt bagger omdat hij van Vitesse de bal mag hebben om op te bouwen. En dat kan hij dus niet. Guti wel. Probleem opgelost.quote:
Gedaan.quote:Op zaterdag 3 november 2018 19:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dit. Hendrix speelt bagger omdat hij van Vitesse de bal mag hebben om op te bouwen. En dat kan hij dus niet. Guti wel. Probleem opgelost.
Wie appt Bommeltje effekes?
Ik zal Bert ff appen. Hij zal het aan Mark doorgeven.quote:Op zaterdag 3 november 2018 19:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dit. Hendrix speelt bagger omdat hij van Vitesse de bal mag hebben om op te bouwen. En dat kan hij dus niet. Guti wel. Probleem opgelost.
Wie appt Bommeltje effekes?
Mauro voor Pereiro is ook nodig. Gozer raakt weer geen pepernoot.quote:Op zaterdag 3 november 2018 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit sowieso. Verder gewoon lastige pot.
Ik kan nog wel 5 wissels bedenken.quote:Op zaterdag 3 november 2018 19:27 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Mauro voor Pereiro is ook nodig. Gozer raakt weer geen pepernoot.
Ik kan niets zien en volg het nu op mijn mobiel. Maar als ik de statistieken bekijk heeft Vitesse niet een schot op doel en balbezit 37%. Het is werkelijk zo slecht dat PSV laat zien?quote:
Ja het is waardeloos vandaag.quote:Op zaterdag 3 november 2018 19:35 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik kan niets zien en volg het nu op mijn mobiel. Maar als ik de statistieken bekijk heeft Vitesse niet een schot op doel en balbezit 37%. Het is werkelijk zo slecht dat PSV laat zien?
Want?quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:03 schreef Mansjester het volgende:
Ik word zo smerig mad om jullie he
Vaak late doelpunten en kutgoals. Elke keer weer valse hoop dat het lukt (het is net de liefde eigenlijk)quote:
Zullen best een paar kutdoelpunten bijzitten als je er 39 maaktquote:Op zaterdag 3 november 2018 20:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vaak late doelpunten en kutgoals. Elke keer weer valse hoop dat het lukt (het is net de liefde eigenlijk)
Het is ook niet onverdiend ofzo hoor. Maar zo voelt het soms welquote:Op zaterdag 3 november 2018 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zullen best een paar kutdoelpunten bijzitten als je er 39 maakt
Het is inderdaad net de liefde bij PSV, scoren aan de lopende band.quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vaak late doelpunten en kutgoals. Elke keer weer valse hoop dat het lukt (het is net de liefde eigenlijk)
quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is inderdaad net de liefde bij PSV, scoren aan de lopende band.
quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is inderdaad net de liefde bij PSV, scoren aan de lopende band.
Eens. Onbegrijpelijke keus van Mark Guti telkens te banken.quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:30 schreef BadderHaring het volgende:
Maar waarom nou niet even Guti gebracht?
Hendrix probeert 5x een 'slimme' bal op Lozano of Bergwijn te geven en die eindigen allemaal bij Vitessespelers of over de achterlijn. Met Guti op die plek was het 6-0 geworden.
Ik denk dat Hendrix binnen PSV het meest lijkt op Van Bommel vroeger. Bommel zal hem daarom onbewust wel laten staan.quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:30 schreef BadderHaring het volgende:
Maar waarom nou niet even Guti gebracht?
Hendrix probeert 5x een 'slimme' bal op Lozano of Bergwijn te geven en die eindigen allemaal bij Vitessespelers of over de achterlijn. Met Guti op die plek was het 6-0 geworden.
Dit slaat echt nergens op. Sorry hoor, maar onder Cocu had Vitesse met 10 man het spel mogen maken en was het in de laatste minuut 1-1 geworden omdat Isimat (die in minuut 85 was ingevallen voor Lozano om de voorsprong te verdedigen) niet ingrijpt bij een corner.quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:32 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat was dit mensonterend. Het leek alsof Cocu nooit weg is geweest.
Van Bommel zijn wisselbeleid begint wel op die van Cocu te lijken. Veel te laat wisselen iedere week.quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op. Sorry hoor, maar onder Cocu had Vitesse met 10 man het spel mogen maken en was het in de laatste minuut 1-1 geworden omdat Isimat (die in minuut 85 was ingevallen voor Lozano om de voorsprong te verdedigen) niet ingrijpt bij een corner.
Dit leek echt in niets op het PSV van Cocu.
Dat is dan ook de enige overeenkomst.quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van Bommel zijn wisselbeleid begint wel op die van Cocu te lijken. Veel te laat wisselen iedere week.
Dat dat zo ongeveer het hoogtepunt van de wedstrijd was, zegt genoeg. Manmanman wat een afgrijselijke pot.quote:
Nou, dat is wat kort door de bocht.quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige overeenkomst.
Van Bommel kon voetballen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:32 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik denk dat Hendrix binnen PSV het meest lijkt op Van Bommel vroeger. Bommel zal hem daarom onbewust wel laten staan.
Gutiérrez is gewoon niet zo goed. Zoethoudertje voor Lozano, meer niet.quote:Op zaterdag 3 november 2018 20:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eens. Onbegrijpelijke keus van Mark Guti telkens te banken.
Trolololololquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Gutiérrez is gewoon niet zo goed. Zoethoudertje voor Lozano, meer niet.
Anders had ie wel voor Hendrix gespeeld.quote:
Of op de stoep voor de Febo. Mooie baard die aan een zwerver doet denken.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:22 schreef BadderHaring het volgende:
Pasveer woont trouwens boven de Febo tegenwoordig. Man, wat is dat een vetzak geworden.
Lekkere cashen op de bank terwijl je een topsportcarrière niet meer op kunt brengen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:23 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Of op de stoep voor de Febo. Mooie baard die aan een zwerver doet denken.
Lekker toch zo in de herfst van je carrière. Beetje trainen, beetje kroketten eten. En een bult geld harken die je nergens anders gaat krijgen .quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lekkere cashen op de bank terwijl je een topsportcarrière niet meer op kunt brengen.
Goed commentaar als je niet eens kijktquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:47 schreef TehRocks het volgende:
Het leek dus weer nergens op? Het gaat steeds minder lopen naar mijn idee.
Hendrix had weer een aantal belangeijke onderscheppingen vandaagquote:Op zaterdag 3 november 2018 21:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Anders had ie wel voor Hendrix gespeeld.
Mensonterend dat je zo'n Danny buys 1.1 op het veld hebt staan. Het enige wat die man kan is boos kijken.
Ja als t vandaag weer nergens op leek zoals ik hier lees dan is dat al de zoveelste middelmatige wedstrijd niewaar?quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Goed commentaar als je niet eens kijkt
Klopt zeker. Maar ik verwacht toch wel wat meer van een middenvelder bij PSV. Zeker als Rosario opbouwend ook matig is heb je gewoon te weinig creatieve ideeën op het middenveld om tot een opbouw te komen.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hendrix had weer een aantal belangeijke onderscheppingen vandaag
Valt allemaal reuze mee. PSV was verreweg de beste ploeg, zoals al het hele seizoen in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:55 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ja als t vandaag weer nergens op leek zoals ik hier lees dan is dat al de zoveelste middelmatige wedstrijd niewaar?
Vooral thuis verwacht ik wel wat ja, uit is vaker ellende op die kutvelden.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Valt allemaal reuze mee. PSV was verreweg de beste ploeg, zoals al het hele seizoen in de Eredivisie.
Het heeft ook met verwachtingen te maken die bij sommige supporters (inclusief jou) niet realistisch zijn.
Eens ja,heeft een spelmaker naast zich nodig dan komt ie het best tot zn recht.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt zeker. Maar ik verwacht toch wel wat meer van een middenvelder bij PSV. Zeker als Rosario opbouwend ook matig is heb je gewoon te weinig creatieve ideeën op het middenveld om tot een opbouw te komen.
Wat verwacht je meer dan dat PSV gewoon verreweg de beste ploeg is? Elke twee weken een galavoorstelling met 10 goals?quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:59 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Vooral thuis verwacht ik wel wat ja, uit is vaker ellende op die kutvelden.
Hendrix zelf.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eens ja,heeft een spelmaker naast zich nodig dan komt ie het best tot zn recht.
Maar ja wie ga je opofferen.
Of Rosario, of Pereiro. Ze komen alle drie wel in aanmerking. Geen van die drie laat zien dat ze in de basis horen. Als je dan het spel van Guti in zijn spaarzame minuten daar naast legt is het gewoon vreemd dat hij geen kans krijgt.quote:
Daar kun je geen kroketten uit de muur trekken. Dat is onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:36 schreef BadderHaring het volgende:
Op zich wel, denk alleen dat hij met wat meer inzet nog best in de zandbak wat meer zou kunnen harken.
Dat zijn de boze Ajacieden, consensus is hier toch wel dat we lekker bezig zijn. Maar er mag toch enigszins kritisch naar gekeken worden? Doe je zelf toch ook, over Hendrix bijv.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat verwacht je meer dan dat PSV gewoon verreweg de beste ploeg is? Elke twee weken een galavoorstelling met 10 goals?
We staan zonder puntverlies bovenaan na 11 wedstrijden met een geweldig doelsaldo en nog barst het hier van de azijnzeikers.
Het was gewoon crisisvoetbal vandaag. Dat staat compleet los van hoeveel punten we hebben wmb. Als je zag hoe vrij Vitessespelers soms stonden, dat mag met 11 tegen 11 nog niet gebeuren.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:12 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dat zijn de boze Ajacieden, consensus is hier toch wel dat we lekker bezig zijn. Maar er mag toch enigszins kritisch naar gekeken worden? Doe je zelf toch ook, over Hendrix bijv.
Nou, succes in de beker maat.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:19 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe laat de loting is? (KNVB-beker)
Hij liegt, is 04:23:17.quote:
Rosario is opbouwend niet matig.quote:Op zaterdag 3 november 2018 21:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt zeker. Maar ik verwacht toch wel wat meer van een middenvelder bij PSV. Zeker als Rosario opbouwend ook matig is heb je gewoon te weinig creatieve ideeën op het middenveld om tot een opbouw te komen.
Eerder gewoon slecht idd.quote:Op zaterdag 3 november 2018 22:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rosario is opbouwend niet matig.
PSV had grootse moeite met 10 man van Vitesse. Ajax had na 5 minuten de wedstrijd al op slot. Klein nuanceverschil.quote:Op zaterdag 3 november 2018 23:13 schreef nickhguitar het volgende:
Achjah. PSV slecht, Ajax slecht. Beide 3 punten.
W2 begon zeer naïef en sloot vervolgens de poort, daarna was het ook klaar met Ajax. PSV had de pech dat Vitesse snel rood pakt, hoe gek het ook klinkt. Die stonden gewoon met 9 man op eigen helft voor de resterende 80 min. Klein nuanceverschil.quote:Op zaterdag 3 november 2018 23:27 schreef fathank het volgende:
[..]
PSV had grootse moeite met 10 man van Vitesse. Ajax had na 5 minuten de wedstrijd al op slot. Klein nuanceverschil.
Op naar de Champions League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |