Ik herkende hem ook ja.quote:
Moet hij dan vanwege dat jongetje iets anders zeggen dan wat hij meent?quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Zelfs als die dijkhof gelijk heeft dan zeg je dat niet zo voor een kind.
Ja, beetje empathie mag wel, zelfs voor een VVDerquote:Op vrijdag 2 november 2018 19:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moet hij dan vanwege dat jongetje iets anders zeggen dan wat hij meent?
Nee, hij moet wel eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moet hij dan vanwege dat jongetje iets anders zeggen dan wat hij meent?
Dan maakt hij zich ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, beetje empathie mag wel, zelfs voor een VVDer
Dit.quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:44 schreef koemleit het volgende:
[..]
Nee, hij moet wel eerlijk zijn.
Bijvoorbeeld het jongetje proberen uit te leggen dat hij niet dood gaat als ie naar Irak gaat, omdat het nu een veilig land is etc.
ipv van "ja, dus?"
Ja, dus ?quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:44 schreef monkyyy het volgende:
Je zult altijd schrijnende grensgevallen houden
Dus nietsquote:
Belangrijkste reden om Tim te negeren.quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:49 schreef showtimer het volgende:
Kids
Kids
Kids
Kids
Kids
Kids
Kids
Kids
Kids
Kids
ja dus?quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit.
Zo moeilijk is dat niet toch
Details.quote:Op vrijdag 2 november 2018 19:49 schreef showtimer het volgende:
Kids
Kids
Kids
Kids
Kids
Kids
Kids
Kids
Kids
Kids
quote:
Autotune allochtonen hoertje.quote:
Welke? Dolf of die schaatser die presentator wil worden?quote:
Het zijn net knijpende vrouwen die hun zin niet krijgen! Geniepig ook!quote:Op maandag 5 november 2018 19:14 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een slechte verliezers zijn die Democraten toch ook
Wie dat inbrengt heeft voor mij al verloren!quote:Op maandag 5 november 2018 19:17 schreef DupingDelight het volgende:
Ach, die altijd en eeuwige holocaust kaart.
Jullie doen niet meer mee, zoals Jan-Jaap zou zeggen.quote:Op maandag 5 november 2018 19:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wie dat inbrengt heeft voor mij al verloren!
Beetje Arie Boomsma vibe.quote:Op maandag 5 november 2018 19:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welke? Dolf of die schaatser die presentator wil worden?
Ik vind die schaatser heel fake presenteren in ieder geval.
Welke prank samen met Snapking vind jij het leukst?quote:Op maandag 5 november 2018 19:26 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is mensonterend.
Ze is ook flink wat aangekomen hè
Leuk man die fake pranks met vreemdgaanquote:Op maandag 5 november 2018 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke prank samen met Snapking vind jij het leukst?
Of dat ze doet alsof ze is vermoord met ketchup als bloed en allesquote:Op maandag 5 november 2018 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk man die fake pranks met vreemdgaan
Hahahaha mooi welquote:Op maandag 5 november 2018 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of dat ze doet alsof ze is vermoord met ketchup als bloed en alles
Waarheidquote:Op maandag 5 november 2018 19:29 schreef Falco het volgende:
Waarom krijgt Braddie niet zo'n documentaire? Lijkt me veel interessanter.
dat zeg ikquote:Op maandag 5 november 2018 19:28 schreef Tourniquet het volgende:
De vrouw van Vieze Fur!
(De documentairemaakster)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |