Zo oud ben ik zelfs niet eensquote:
Feliquote:Op maandag 11 februari 2019 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
Oké, ik kom na een jaar of 5 weer eens een beetje modderen hier op FOT.
Dus als je je misdraagt ga ik het je moeder vertellen.
quote:Op maandag 11 februari 2019 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
wel hard genoeg praten dan want ze wordt een beetje doofjes....quote:Op maandag 11 februari 2019 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
ik zal vanavond eens kijken...quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:01 schreef -Miauw- het volgende:
Vergeet niet om mee te doen![]()
FOT / Fotowedstrijd februari: winter!
Jaaaa doe!quote:Op woensdag 13 februari 2019 08:13 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
ik zal vanavond eens kijken...
Feli! Goeie keuze!quote:Op maandag 11 februari 2019 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
Eh, nee, maar dat heeft er iets mee te maken dat ik mij redelijk principieel onttrek aan alles wat ook maar een zweem van competitie lijkt te hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oldsock,
Heb jij al een foto ingezonden voor dé fotowedstrijd?
Fair enough! Maar wel jammer, toch, stiekem wel, een beetjequote:Op woensdag 13 februari 2019 21:03 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Eh, nee, maar dat heeft er iets mee te maken dat ik mij redelijk principieel onttrek aan alles wat ook maar een zweem van competitie lijkt te hebben.
Volgende week lekker naar Lissabon, verwachte temperaturen rond de 20 graden, net iets beter dan dit jaquote:
Hij weet net zo goed als iedereen dat hij er dan vervolgens met vrijwel alle prijzen vandoor gaat elke maandquote:Op woensdag 13 februari 2019 21:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fair enough! Maar wel jammer, toch, stiekem wel, een beetje
Wat had je voor deze precies gebruikt en wat zou je anders gaan doenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:13 schreef cherrycoke het volgende:
was gister super helder
[ afbeelding ]
moet nog een paar instellingen aanpassen zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |