abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 november 2018 @ 20:06:00 #101
286575 Roces18
Chef de party
pi_182905234
Ik wil graag alleen vragen stellen via iemand anders is dat mogelijk? gr
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_182905810
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Waarom ben je dit topic dan aan het verneuken?
Omdat ik vind dat dit topic nergens op slaat, het niet nodig is om vast te zetten bovenaan.
En ik verneuk niks, ik ventileer alleen maar mijn mening.
Hopelijk mag dat nog.
pi_182905839
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:06 schreef Roces18 het volgende:
Ik wil graag alleen vragen stellen via iemand anders is dat mogelijk? gr
Ik zal iemand proberen te vinden die namens mij jou een antwoord kan geven.
pi_182906474
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 17:58 schreef vannelle het volgende:
WTF is dit nou weer voor flauwekul.
Beetje dik doen omdat iemand in het buitenland werkt maar niet wil vertellen waar en wat precies.
Nou, interessant hoor om de antwoorden van een anoniem persoon waarvan we niks weten te lezen.

Leg eens uit, waarom is dit volgens Bosbeetle interessant en dan ook nog eens belangrijk genoeg om het bovenaan de forumpagina vast te zetten?
Vertel eerst maar eens waarom dit zo belangrijk is, het boeit me namelijk weinig of een random gekozen persoon groen als lievelingskleur heeft.

Maar om mee te doen: Hoe vaak per dag moet je plassen en/of poepen?
Hier ben ik het wel mee eens ja. :Y
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_182907368
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:31 schreef vannelle het volgende:

[..]

Omdat ik vind dat dit topic nergens op slaat, het niet nodig is om vast te zetten bovenaan.
En ik verneuk niks, ik ventileer alleen maar mijn mening.
Hopelijk mag dat nog.
Uiteraard niet, wegwezen; zoals ieder topic, als het je niet boeit post je er niet en ga je er niet lopen vervelen. Zijn hele fora die kij niet boeienm
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182907438
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Uiteraard niet, wegwezen; zoals ieder topic, als het je niet boeit post je er niet en ga je er niet lopen vervelen. Zijn hele fora die kij niet boeienm
Ah, dus de tijd van kritisch vragen stellen is voorbij?
Wees jij maar een mak schaap, ik vertik dat.
pi_182907494
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:27 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ah, dus de tijd van kritisch vragen stellen is voorbij?
Wees jij maar een mak schaap, ik vertik dat.
Hulde dappere held, zeg het ze. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182907856
Proppen of vouwen?
  vrijdag 2 november 2018 @ 21:45:53 #109
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_182907886
zie jij jezelf nog werken daar over een jaar of twee mis je je familie niet?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 2 november 2018 @ 22:14:36 #110
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_182908596
• Hoe zitten de arbeidsvoorwaarden in de US nu precies in elkaar? Met name vakantiedagen en ik begreep dat je ook een bepaald aantal ziekdagen heb?

• Ik ben docent Service Management op een Hogeschool. Kan je aangeven wat de up-and-coming competenties zijn die zo'n bedrijf nauwlettend in de gaten houdt (oftewel hoe kan ik onze kwaliteit verbeteren door een beter curriculum samen te stellen?)

• Hoe competatief is het Amerikaanse bedrijfsleven? In films zie je wel eens dat er vrijwel geen enkele ontslagbescherming voor werknemers is. Gaat het daar inderdaad zo makkelijk voor werkgevers?

• In hoeverre heb je te maken met en/of last van de ingevoerde GDPR wetgeving in Europa?

Wellicht later meer :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Its_Muppet op 02-11-2018 22:20:28 ]
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
  Redactie Games vrijdag 2 november 2018 @ 22:20:31 #111
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_182908749
Is je internet gecensureerd op je werk en durf je je politieke voorkeur te uiten, of zou dat slecht voor je carrière uitpakken?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_182910083
Is het bedrijf net zo streng als Dell in z'n Code of Conduct?
pi_182910197
vind je dat fok! kanker ver achterloopt op ontwikkelingen? (vanuit een tech perspectief)
pi_182910250
Hebben jullie ook werkplaatsen voor Wajong'ers?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 2 november 2018 @ 23:31:02 #115
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_182910307
Wat een korte, nietszeggende kut-antwoorden. Leuk topic-idee wel, maar probeer 't eens met iemand die daadwerkelijk wat te vertellen heeft.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2018 @ 23:45:15 #116
88815 The_Emotion
98.3
pi_182910596
Wat is de visie op milieuzaken en mensenrechten? Wordt er (hand)werk uitbesteedt aan China, dan denk ik aan Chinese fabrieksarbeiders met wurgcontracten die geen zelfmoord mogen plegen.

Wat milieu betreft, zijn de plastic bekertjes al vervangen voor de kartonnen met ijslollystokjes als roerstaafjes? En zijn er plannen om "duurzamer" te werken, ook met oog op eventuele klanten/leveranciers uit Azië?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 23:46:05 #117
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182910614
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:27 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ah, dus de tijd van kritisch vragen stellen is voorbij?
Wees jij maar een mak schaap, ik vertik dat.
Zeker niet daarvoor hebben we een topic waar ik je al een keer of drie naar verwezen heb namelijk GC / Vraag wat je wil: een inventarisatie. We zijn dit concept aan het opstellen en hopen dat het uiteindelijk een vorm krijgt die goed binnen het format FOK! past.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2018 @ 23:48:37 #118
88815 The_Emotion
98.3
pi_182910656
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Zeker niet daarvoor hebben we een topic waar ik je al een keer of drie naar verwezen heb namelijk GC / Vraag wat je wil: een inventarisatie. We zijn dit concept aan het opstellen en hopen dat het uiteindelijk een vorm krijgt die goed binnen het format FOK! past.
Ik geef vanelle toch ergens gelijk, de beste man zou best tijd kunnen maken om zelf te kunnen reageren, mocht de beste man z'n Nederlands niet zo goed zijn, kan hij alsnog in het Engels reageren en stuur je de vertaling van de vraag in DM
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 23:50:51 #119
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182910711
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:48 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik geef vanelle toch ergens gelijk, de beste man zou best tijd kunnen maken om zelf te kunnen reageren, mocht de beste man z'n Nederlands niet zo goed zijn, kan hij alsnog in het Engels reageren en stuur je de vertaling van de vraag in DM
Hij maakt tijd om zelf te reageren hij doet dat alleen anoniem via een doorgeefluikje... Het idee hierachter is dat je niet voor altijd een username gelinkt hebt aan de antwoorden die je geeft. Maar zou je dat soort dingen hier: GC / Vraag wat je wil: een inventarisatie. willen bespreken nu gaat deze discussie in de weg zitten van het vragen topic.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2018 @ 23:52:55 #120
88815 The_Emotion
98.3
pi_182910757
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Hij maakt tijd om zelf te reageren hij doet dat alleen anoniem via een doorgeefluikje... Het idee hierachter is dat je niet voor altijd een username gelinkt hebt aan de antwoorden die je geeft.
Hij kan na deze sessie toch z'n account door de schrootschaal heen halen? Niemand vraagt hem om onder zijn werkelijke naam te posten
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 3 november 2018 @ 01:41:34 #121
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182912952
Is het patat of friet?
Heb je een ook een leuke secretaresse?
Als je ontslagen wordt, hoeveel verwacht je dan als oprotpremie te krijgen?
Werk je als schoonmaker bij het techbedrijf, of heb je echt een functie die ertoe doet?
Verwacht je over 10 jaar nog bij het bedrijf te werken?
pi_182913042
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:25 schreef isax het volgende:
vind je dat fok! kanker ver achterloopt op ontwikkelingen? (vanuit een tech perspectief)
Dit is geen taalgebruik, jongedame. :N
pi_182913065
Jammer dat een leuk iniatief van Boskever om zeep wordt geholpen met grappen en grollen.
pi_182913382
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:53 schreef Mariocash het volgende:
Jammer dat een leuk iniatief van Boskever om zeep wordt geholpen met grappen en grollen.
Heel dit topic is een grap en een grol.
Als hij tijd heeft om te antwoorden richting Bosbeetle zou hij/zij het ook rechtstreeks in dit topic kunnen doen.

quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Zeker niet daarvoor hebben we een topic waar ik je al een keer of drie naar verwezen heb namelijk GC / Vraag wat je wil: een inventarisatie. We zijn dit concept aan het opstellen en hopen dat het uiteindelijk een vorm krijgt die goed binnen het format FOK! past.
Maar wat nou als ik niks heb aan het topic waarnaar jij mij verwijst?
Geef gewoon eens antwoord op de volgende vragen:

Waarom zitten wij te wachten op een antwoord van iemand waarvan we niet weten wie het is of wat voor werk hij doet?

En waarom is het zo belangrijk dat dit topic vastgezet wordt op de forumhoofdpagina?

En waarom verdedig je deze situatie terwijl je met enig nadenken zelf ook wel kunt snappen dat er naast mij vast nog wel meer mensen zijn die zich dit afvragen.

En vooral punt 2, wat ik al eerder heb gevraagd, heb je nog steeds geen antwoord op gegeven.
Ik vind het prima dat je vrienden in het buitenland hebt, ik heb zelf familie in het buitenland. Canada en Australië. Hoor je mij ook niet belangrijk over doen.

Maar goed, er moeten vragen gesteld worden dus bij deze:
Wat voor werk doe je precies en wie is jouw werkgever?
pi_182913398
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 02:32 schreef vannelle het volgende:

[..]

Heel dit topic is een grap en een grol.
Als hij tijd heeft om te antwoorden richting Bosbeetle zou hij/zij het ook rechtstreeks in dit topic kunnen doen.

[..]

Maar wat nou als ik niks heb aan het topic waarnaar jij mij verwijst?
Geef gewoon eens antwoord op de volgende vragen:

Waarom zitten wij te wachten op een antwoord van iemand waarvan we niet weten wie het is of wat voor werk hij doet?

En waarom is het zo belangrijk dat dit topic vastgezet wordt op de forumhoofdpagina?

En waarom verdedig je deze situatie terwijl je met enig nadenken zelf ook wel kunt snappen dat er naast mij vast nog wel meer mensen zijn die zich dit afvragen.

En vooral punt 2, wat ik al eerder heb gevraagd, heb je nog steeds geen antwoord op gegeven.
Ik vind het prima dat je vrienden in het buitenland hebt, ik heb zelf familie in het buitenland. Canada en Australië. Hoor je mij ook niet belangrijk over doen.

Maar goed, er moeten vragen gesteld worden dus bij deze:
Wat voor werk doe je precies en wie is jouw werkgever?
Wie is deze ‘hij’ waar jij het over hebt?
pi_182913428
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 02:35 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Wie is deze ‘hij’ waar jij het over hebt?
Degene die zo enorm interessant is en al onze vragen gaat beantwoorden natuurlijk.
Had je begrepen kunnen hebben als je mijn reactie echt gelezen zou hebben.
pi_182913440
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 02:41 schreef vannelle het volgende:

[..]

Degene die zo enorm interessant is en al onze vragen gaat beantwoorden natuurlijk.
Had je begrepen kunnen hebben als je mijn reactie echt gelezen zou hebben.
Maak jij je niet iets te druk op dit late uurtje? Spang je niet, brada. Dat is slecht voor je rikketik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2018 02:44:28 ]
pi_182913751
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 02:44 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Maak jij je niet iets te druk op dit late uurtje? Spang je niet, brada. Dat is slecht voor je rikketik.
Nee, helemaal niet mattie, ik heb dit al eerder aangegeven maar mijn homeboy TS wil nog steeds niet vertellen waarom dit allemaal zo belangrijk en swag is.
Na een normaal antwoord zou ik dit met rust laten en al lang weer staan te basketballen in the hood.
Maar blijkbaar is dat lastig. Basketballen sowieso maar ik bedoelde dus antwoord geven op een normale vraag.
Het is niet iedereen gegeven om normaal om te gaan met kritiek blijkbaar.

Brengt me op de volgende vraag:
Als je kritiek krijgt van je werkgever of van je collega's, pas je je daar gedrag op aan voor de lieve vrede of blijf je gewoon jezelf en blijf je doen zoals je het altijd al deed?
pi_182913808
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 17:04 schreef Jimbo het volgende:
Stel, je moeder en je vriendin (of vader en vriend, whatever floats your boat) hebben van lichaam gewisseld. De enige manier om ze terug te veranderen in hunzelf is door er één van de twee te neuken.

wie zou je kiezen en waarom?
:')
pi_182913809
Maar het gaat dus om aparte beroepen en iedereen mag vragen daar over stellen.
Na mijn grote bek omdat ik mijn mening gaf wil ik het volgende bijdragen en elke vraag zal ik naar eer en geweten beantwoorden.

Ik heb veel baantjes gehad, helaas nu WAO maar dat wil niet zeggen dat ik geen prachtige verhalen of eerlijke antwoorden heb.
Ik denk dat het mooiste onderwerp de staalbouw is, je zit dan best wel hoog op een slingerende constructie want het is nog niet afgemonteerd. Dat is jouw werk.
Heb meegemaakt dat ik onder een balk moest hangen om die balk te monteren maar het lukte me niet om daarna weer bovenop die balk te komen zitten.
Collega hielp me er op en toen ik mijn veiligheidsgordel los wou maken schrok ik: Ik heb nooit vast gezeten.
Dat was echt een magistrale blunder natuurlijk.
En ik heb nog zo veel meer verhalen, ook uit de hoogspanningsmasten.
Dus als er vragen zijn zal ik ze zo goed mogelijk beantwoorden. Gewoon zelf, ik heb geen tussenpersoon nodig.
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 07:27:27 #131
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182913994
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 02:32 schreef vannelle het volgende:

[..]

Heel dit topic is een grap en een grol.
Als hij tijd heeft om te antwoorden richting Bosbeetle zou hij/zij het ook rechtstreeks in dit topic kunnen doen.

[..]

Maar wat nou als ik niks heb aan het topic waarnaar jij mij verwijst?
Geef gewoon eens antwoord op de volgende vragen:

Waarom zitten wij te wachten op een antwoord van iemand waarvan we niet weten wie het is of wat voor werk hij doet?

En waarom is het zo belangrijk dat dit topic vastgezet wordt op de forumhoofdpagina?

En waarom verdedig je deze situatie terwijl je met enig nadenken zelf ook wel kunt snappen dat er naast mij vast nog wel meer mensen zijn die zich dit afvragen.

En vooral punt 2, wat ik al eerder heb gevraagd, heb je nog steeds geen antwoord op gegeven.
Ik vind het prima dat je vrienden in het buitenland hebt, ik heb zelf familie in het buitenland. Canada en Australië. Hoor je mij ook niet belangrijk over doen.

Maar goed, er moeten vragen gesteld worden dus bij deze:
Wat voor werk doe je precies en wie is jouw werkgever?
Op al deze vragen heb je antwoord gehad.

We doen dit omdat users hierom gevraagd hebben en dit misschien leuk is voor geïnteresseerden.

We kondigen dit aan omdat dit een nieuwe soort manier van iets neerzetten op fok is en we dat onder de aandacht wilden brengen.

Waarom ik deze situatie verdedig is omdat ik het organiseer en ik organiseer dit omdat ik denk dat users dit wel eens leuk zouden vinden :)

Als jij de gevraagde niet boeiend vind okay dat kan dan vraag je niets en lees je niet mee. De volgende mensen die in de planning zitten zijn bijvoorbeeld machinist of werken in de schuldhulpverlening... En misschien vind je dat wel boeiend? Ook is het niet beperkt tot beroepen trouwens.

Maar zoals ik al zei deze antwoorden had je ook al eerder gehad, dus blijkbaar is het niet voldoende.


Voor de andere lezers van dit topic, ik heb bericht dat de ondervraagde vandaag iig nog wat antwoorden hier gaat geven.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_182914099
Kan die hele discussie niet verwijderd/verplaatst worden? Net als vragen als 'hoe eet je je kiwi'? Dat maakt t niet leuker om te lezen zeg maar
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_182914594
Ik wil hier graag een reactie posten: ONZ / Wat is jouw lievelingspersonage uit Grease? maar niet onder mijn eigen account. Kun jij daar een reactie namens mij achterlaten Bosbeetle?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_182915111
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 07:44 schreef tombolafan het volgende:
Kan die hele discussie niet verwijderd/verplaatst worden? Net als vragen als 'hoe eet je je kiwi'? Dat maakt t niet leuker om te lezen zeg maar
Dat graag. Enige wat ik nu lees is oeverloos gezeik over een uitstekend initiatief om weer eens wat nieuws op FOK! toe te voegen. Dat soort initiatieven kunnen we goed gebruiken :Y
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:23:58 #135
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182916028
Wordt er nog een beetje geneukt op de werkvloer?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:43:55 #136
286575 Roces18
Chef de party
pi_182916279
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 06:05 schreef vannelle het volgende:
Maar het gaat dus om aparte beroepen en iedereen mag vragen daar over stellen.
Na mijn grote bek omdat ik mijn mening gaf wil ik het volgende bijdragen en elke vraag zal ik naar eer en geweten beantwoorden.

Ik heb veel baantjes gehad, helaas nu WAO maar dat wil niet zeggen dat ik geen prachtige verhalen of eerlijke antwoorden heb.
Ik denk dat het mooiste onderwerp de staalbouw is, je zit dan best wel hoog op een slingerende constructie want het is nog niet afgemonteerd. Dat is jouw werk.
Heb meegemaakt dat ik onder een balk moest hangen om die balk te monteren maar het lukte me niet om daarna weer bovenop die balk te komen zitten.
Collega hielp me er op en toen ik mijn veiligheidsgordel los wou maken schrok ik: Ik heb nooit vast gezeten.
Dat was echt een magistrale blunder natuurlijk.
En ik heb nog zo veel meer verhalen, ook uit de hoogspanningsmasten.
Dus als er vragen zijn zal ik ze zo goed mogelijk beantwoorden. Gewoon zelf, ik heb geen tussenpersoon nodig.
ik open wel een topic voor je
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_182916559
Vecht je liever tegen één eend ter grote van een paard, of 100 paarden ter grote van een eend?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2018 11:04:56 ]
pi_182918234
Hoe ziet een gemiddelde werkdag er uit?

Kun je iets meer vertellen wat de werkzaamheden nu precies inhouden?

Werk je vooral alleen of met een klein team?
pi_182918647
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 06:05 schreef vannelle het volgende:
Maar het gaat dus om aparte beroepen en iedereen mag vragen daar over stellen.
Na mijn grote bek omdat ik mijn mening gaf wil ik het volgende bijdragen en elke vraag zal ik naar eer en geweten beantwoorden.

Ik heb veel baantjes gehad, helaas nu WAO maar dat wil niet zeggen dat ik geen prachtige verhalen of eerlijke antwoorden heb.
Ik denk dat het mooiste onderwerp de staalbouw is, je zit dan best wel hoog op een slingerende constructie want het is nog niet afgemonteerd. Dat is jouw werk.
Heb meegemaakt dat ik onder een balk moest hangen om die balk te monteren maar het lukte me niet om daarna weer bovenop die balk te komen zitten.
Collega hielp me er op en toen ik mijn veiligheidsgordel los wou maken schrok ik: Ik heb nooit vast gezeten.
Dat was echt een magistrale blunder natuurlijk.
En ik heb nog zo veel meer verhalen, ook uit de hoogspanningsmasten.
Dus als er vragen zijn zal ik ze zo goed mogelijk beantwoorden. Gewoon zelf, ik heb geen tussenpersoon nodig.
Zit je constant gezekerd normaal gesproken? Dus 2de zekering vast voordat je de 1ste losmaakt. Of klim je zonder zekering ergens heen en zet je jezelf vast voordat je ergens aan gaat werken.

Gaat het vaak mis?

Verdient het een beetje?
pi_182920498
wanneer kunnen we antwoorden verwachten?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 16:57:22 #141
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182920987
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:18 schreef oranjevogel1 het volgende:
wanneer kunnen we antwoorden verwachten?
Als het goed is vandaag ik weet trouwens niet in welke tijdzone de ondervraagde zit.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_182921530
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 13:40 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Zit je constant gezekerd normaal gesproken? Dus 2de zekering vast voordat je de 1ste losmaakt. Of klim je zonder zekering ergens heen en zet je jezelf vast voordat je ergens aan gaat werken.

Gaat het vaak mis?

Verdient het een beetje?
Zekeren hangt vooral af van de mate van toezicht door een veiligheidsman.
Zelf doe je dat in de meeste gevallen niet omdat je weet waar je mee bezig bent en er dus van uit gaat dat het wel goed gaat maar echt slim is dat uiteraard niet.
En waarom?
Als je je constant aan de regels moet houden vreet dat tijd en daar is de werkgever dan weer niet blij mee.
Bovendien vind ik de regulatie veel te streng, je komt gewoon niet aan werken toe als je je daar aan houdt.
In het arbeidscontract staat dan ook dat je bereid moet zijn verantwoorde risico's te nemen.

En ja, het gaat wel eens mis.
Ik heb 2 collega's verloren omdat ze zich te makkelijk voelden.
Zodra je de grenzen gaat rekken ga je ook écht wel een keertje over die grens heen en dat is die 2 mannen dus fataal geworden.
Zelf wordt je dan ineens ook een stuk voorzichtiger maar dat duurt niet langer dan een paar dagen, daarna heb je je zelfvertrouwen weer terug en doe je net als je altijd al hebt gedaan.

Maar dat was in de staalbouw.
Toen ik in hoogspanningsmasten werkte heb ik geen enkel ongeluk gezien of meegemaakt terwijl de risico's daar misschien zelfs nog wel groter waren.
Eerlijk gezegd verbaast me dat gezien de werkzaamheden maar je hoort mij niet klagen, elke dag zonder ongelukken is een goede dag. :)

Het basissalaris is wel goed, weet niet meer precies hoeveel dat was.
Maar daarnaast krijg je ook gevarentoeslag en als je in de kost zit ook nog eens scheidingstoeslag.
Alles bij elkaar opgeteld kom je aan een leuk bedrag.

Helemaal als je via een koppelbaas werkt, technisch uitzendbureau zeg maar.
Ik heb projecten gedaan waarbij ik zo'n 800 euro per week verdiende maar de keerzijde daar van is dat je weinig zekerheid hebt, is er na dit project wel een ander project?
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 18:05:00 #143
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182922005
Voor vannelle mag een eigen vraag wat je wil topic geopend worden. Hier gaat het over iemand anders. En deze topickaap wordt niet gewaardeerd.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_182922433
Vragen aan contactpersoon Bosbeetle:

Werkgerelateerd:
In hoeverre worden doorstroommogelijkheden ondersteund binnen het bedrijf?

Worden er studies gefinancierd die met het werk te maken hebben?

Hebben mensen recht op onbetaald verlof?

Is er een dresscode aanwezig?

Wordt er aandacht geschonken aan de mentale gesteldheid van de werknemer?

Is de werkplek ingericht met een groenvoorziening?

Zijn er binnen het gebouw verdiepingen met kleurcodes, bijvoorbeeld 'yellow floor' of 'purple floor' ?

Persoonlijk:
Ziet u uw baas als ook echt 'baas', of een minder formelere versie hiervan?

Houdt u tijd over voor uw privéleven?
Google is your friend, abuse your friends
pi_182922572
quote:
8s.gif Op zaterdag 3 november 2018 18:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Voor vannelle mag een eigen vraag wat je wil topic geopend worden. Hier gaat het over iemand anders. En deze topickaap wordt niet gewaardeerd.
Nou, sorry hoor.
Maar een eigen topic hoeft van mij niet, zo bijzonder vind ik het allemaal niet alhoewel het bij mij wel een stuk duidelijker is wat de werkzaamheden zijn.

Ik beloof je iig dat vragen aan mij gericht in dit topic niet door mij beantwoord zullen worden want het is idd een topickaap.
Excuses daar voor.
pi_182922669
En om dan ook maar een serieuze vraag te stellen:

Wat houden jouw werkzaamheden precies in?
Zit je de hele dag achter de pc of werk je meer met je handen?
  zaterdag 3 november 2018 @ 19:24:16 #147
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_182923205
Zie je jezelf daar de rest van je leven werken? En die vraag is dan tweeledig; in Amerika en specifiek binnen dat bedrijf ?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_182924109
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 07:44 schreef tombolafan het volgende:
Kan die hele discussie niet verwijderd/verplaatst worden? Net als vragen als 'hoe eet je je kiwi'? Dat maakt t niet leuker om te lezen zeg maar
Dit aub.

Ik vind het grappig en ben wel benieuwd. Donder de azijnzeikers gewoon uit het topic aub.

Vraag van mijn kant: uiterlijk en qua voorwaarden is alles goed voor elkaar, maar hoe zit het met de druk en werkdruk? Is het op zijn amerikaans: leven op kantoor maar eigenlijk niet eens zo hard werken maar vooral veel uren maken?
Whatever...
  zaterdag 3 november 2018 @ 23:54:14 #149
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182928173
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Zeker niet daarvoor hebben we een topic waar ik je al een keer of drie naar verwezen heb namelijk GC / Vraag wat je wil: een inventarisatie. We zijn dit concept aan het opstellen en hopen dat het uiteindelijk een vorm krijgt die goed binnen het format FOK! past.
Wordt dit net zo fantastisch als het RABO-subforum een paar jaar terug?

Vannelle heeft volkomen gelijk. Wat heeft het antwoord nou voor waarde als je niet eens weet wie je vragen beantwoord?

Maar ik ben wel benieuwd, of ie al eens op de lokale fleamarket voor een halve dollar een beeldje heeft gekocht, dat kapot heeft gegooid voor de neus van de verkoper om vervolgens te zeggen 'but i bought it!'?
  zaterdag 3 november 2018 @ 23:57:11 #150
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_182928216
Wanneer ga je weer terug naar NL?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')