Omdat het volkomen logisch is dat je, bij een verdedigende lijn, eerder remt om de bocht nog te kunnen nemen. Vettel had dit uiteraard ook moeten weten en is derhalve schuldig.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:53 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom hoor ik niemand er over dat Verstappen van z'n lijn afwijkt en ineens op een heel ander punt remt? In mijn ogen is hij schuldig aan deze crash
Omdat dat onzin is wellicht?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:53 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom hoor ik niemand er over dat Verstappen van z'n lijn afwijkt en ineens op een heel ander punt remt? In mijn ogen is hij schuldig aan deze crash
Matige trollquote:
Wat is dit nou weer voor een amateuristisch excel bestandje.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:32 schreef Lionheaad het volgende:
Verstappen staat 17e met totaal schade dit jaar.
[ afbeelding ]
Maar ja, wie moeten ze er in gaan zetten?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:37 schreef Szura het volgende:
Nog een reden om Gasly zo snel mogelijk te ontslaan
quote:Op maandag 29 juli 2019 21:13 schreef bianconeri het volgende:
In elk geval 2 missers van Max vandaag. Maar in tegenstelling tot de andere toppers wel uit de muur gehouden.
De 360 graden spin en daarna als tweede het parkeren tegen het Nr1 bordje aan onder het podium?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:13 schreef bianconeri het volgende:
In elk geval 2 missers van Max vandaag. Maar in tegenstelling tot de andere toppers wel uit de muur gehouden.
Wat is er niet waar van?quote:
360 spin en moment met Bottas.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De 360 graden spin en daarna als tweede het parkeren tegen het Nr1 bordje aan onder het podium?
Hoe Vettel die muur ramde was echt geniaal. Daar hebben we het nog jaren over
Ow met Bottas in het begin vd race bedoel je, waar die een seconde verloor? Wat een misser inderdaad, maar gelukkig zijn het alle twintig (blijkbaar) prutsers.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
360 spin en moment met Bottas.
Hoezo Vettel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |