Ik zit elke week met mijn Red Bull Racing truitje en Max Verstappen petje voor de buis.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:42 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, maar het ging mij erom of Pery überhaupt één wedstrijd heeft gezien.😉
Je kan deze act ook proberen in het Ajax topic of in MEN. Misschien dat het daar beter tot zijn recht komtquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:23 schreef Pery het volgende:
[..]
Ik zit elke week met mijn Red Bull Racing truitje en Max Verstappen petje voor de buis.
Dat truitje heb ik op de Pier in Scheveningen gekocht. Echt gaaf. Daar zit nu zo'n heuse RBR winkel!quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je kan deze act ook proberen in het Ajax topic of in MEN. Misschien dat het daar beter tot zijn recht komt
Het liefste op een andere website, waar ik er geen last van heb. Je kan Tweakers proberen maar daar wordt het gegarandeerd subiet verwijderd dus zonde van je energie (tip)
Ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij is later in het seizoen ook nog een paar keer gelukkig weggekomen. Eerste 3e van het seizoen was gewoon slecht, het vervolg ook nog te wild. Op die manier rijden gaat je wereldkampioenschappen kosten.
Zit bijna een jaar tussen dat hij crashte. Zeg het maar.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:50 schreef Pery het volgende:
Zeg het maar jongens... waar lag het aan behalve Max?
Daar heb je toch een jaar op moeten wachten, wat moet dat fijn voelen voor je.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:14 schreef Luppie0110 het volgende:
Grove fout. Maar lag vast aan de baan..
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zit bijna een jaar tussen dat hij crashte. Zeg het maar.
Het was de wind.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:14 schreef Luppie0110 het volgende:
Grove fout. Maar lag vast aan de baan..
Een jaartje toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daar heb je toch een jaar op moeten wachten, wat moet dat fijn voelen voor je.
Zou het wat uitmakenquote:Op zondag 30 juni 2019 20:04 schreef Luppie0110 het volgende:
Max kan niet eens fatsoenlijk zn koppeling laten opkomen...
quote:Op zondag 30 juni 2019 20:04 schreef Luppie0110 het volgende:
Max kan niet eens fatsoenlijk zn koppeling laten opkomen...
quote:Teambaas Christian Horner wijt het probleem aan de afstelling van de koppeling en een technisch probleem. "Max kon hier niets aan doen", aldus Horner.
Ja, wat een kut-leven moet je dan hebben, he?quote:Op maandag 1 juli 2019 07:09 schreef Dven het volgende:
Die twee muppets hier blijven zichzelf maar voor lul zetten
Ja zo lust ik er nog wel een. Brundle, Doornbos, Di Resta en nog veel meer zeiden anti stall. Wat betekent, ook volgens hen, dat je de koppeling niet goed op laat komen. Menselijke fout dus.quote:
Misschien moet je je eerst verdiepen in de materie. Dan zeg je mogelijk minder domme dingen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:17 schreef Luppie0110 het volgende:
Ja zo lust ik er nog wel een. Brundle, Doornbos, Di Resta en nog veel meer zeiden anti stall.
Heb meer vertrouwen in Horner dan een of ander leippie hier op fok.quote:Heb die Horner wel vaker na een fout van Max horen zeggen dat het een technisch probleem was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |