quote:Op donderdag 1 november 2018 10:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lamme tak..
met een hobby van 2,50
zet maar bij grof vuil
..ik heb wel een uitkering en voel me totaal niet aangesproken door zo'n tokkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je ook niet doen!!quote:Op donderdag 1 november 2018 10:42 schreef krabje het volgende:
[..]
ik heb wel een uitkering en voel me totaal niet aangesproken door zo'n tokkie
Pa wilde niet mee... maar als die zit te cossen... ?quote:
STEVE!! STEVE!! STEVE!! STEVE!! STEVE!! STEVE!!quote:Op donderdag 1 november 2018 10:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ondertussen:
[ afbeelding ]
wat zei ze dan?quote:Op donderdag 1 november 2018 10:42 schreef krabje het volgende:
[..]
Hier de zon .quote:Op donderdag 1 november 2018 10:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heeft iemand blauwe lucht buiten?
Hier is het grijs.... is dit een NOODKNOP SL ?
de grove belediging .. en meningquote:Op donderdag 1 november 2018 10:42 schreef krabje het volgende:
[..]
Dat streamers uitkeringtrekkers zijn en voor 2,50 een hobby hebbenquote:
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wij streamers allemaal uitkeringstrekkers zijn, dus jij ook Jacq
Nee, ze noemde jou met naam en toe naamquote:Op donderdag 1 november 2018 10:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
ze bedoelt de streamers die hier 44/7 zitten
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat streamers uitkeringtrekkers zijn en voor 2,50 een hobby hebben
Dat mag hoorquote:Op donderdag 1 november 2018 10:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, ze noemde jou met naam en toe naam
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus ookquote:Op donderdag 1 november 2018 10:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi is dat Jes nu zegt dat ze zelf 4 jaar Utopia heeft gekekenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
ze zet Jessy voor gek heerlijk
Joh die rookt gewoon waar zij wil. Ken haar het verrottuhh.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:44 schreef lonneberga het volgende:
Dat mens wil natuurlijk roken,die blijft echt niet in dat kot zitten.
Ja boeit me niet als.. werk me kapotquote:
Steve?quote:Op donderdag 1 november 2018 10:46 schreef Zeyina het volgende:
Merel zegt: Er staat daar nu ook iemand.
Mijn invulling is dat de beveiliging al paraat staat.
Volgens Merel vindt Jessie het echt niet leuk
Werken is voor de armenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:47 schreef BCauseImHigh het volgende:
Kunnen alle uitkeringstrekkers hier ff gaan werken asjeblieft?![]()
Merel is gluup.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:46 schreef DKUp het volgende:
Merel moet lachen om de Mama Jessie imitatie van Joa
jah opsodemieterenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:47 schreef BCauseImHigh het volgende:
Kunnen alle uitkeringstrekkers hier ff gaan werken asjeblieft?![]()
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jah opsodemieteren
werken mot je
met je luie tyfes hol
de hele dag streameh
lui zwak parasiet tuig
Bezoek is 3 uur.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:48 schreef Dotteke het volgende:
ggrr en het bezoek duurt 4 uur, wil eigenlijk niet lang streamen maar wil dit ook niet missen
Dilema
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 1 november 2018 10:48 schreef Zeyina het volgende:
Lotus: Als ze zo buiten komen ga ik ze wel aanspreken met: Heee jullie zijn wel bezoekers he
Serieus zo lang?quote:Op donderdag 1 november 2018 10:48 schreef Dotteke het volgende:
ggrr en het bezoek duurt 4 uur, wil eigenlijk niet lang streamen maar wil dit ook niet missen
Dilema
Die Lotus is ook voor de Duvel nie bang nie.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:48 schreef Zeyina het volgende:
Lotus: Als ze zo buiten komen ga ik ze wel aanspreken met: Heee jullie zijn wel bezoekers he
Heerlijk ik hoop op een filmpje moet zo maar de Artsquote:Op donderdag 1 november 2018 10:49 schreef DKUp het volgende:
Een soort van mini-oorlog zometeen op de camping
Ik wilde de fritespannen schoon gaan maken, maar bak vanavond nog maar een keer met dit vetquote:Op donderdag 1 november 2018 10:48 schreef Dotteke het volgende:
Dilema
Wij verslaan deze mooie gebeurtenis welquote:Op donderdag 1 november 2018 10:50 schreef PTLe het volgende:
[..]
Heerlijk ik hoop op een filmpje moet zo maar de Arts
Bezoek van Jessie zit bij Jess in het huisje en wilde alleen Adriaan een hand geven.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:50 schreef renevanlaaren het volgende:
kan iemand ff in het kort vertellen wat er gebeurd is ,heb maar 5 min pauze![]()
Dit wordt toch niks meer voor Jessie. Ze kan beter meteen vertrekken.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:50 schreef Dotteke het volgende:
Jes durft niet naar buiten, ze ziet Lotus staan en gaat weer naar binnen
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Jes wilde laten zien dat ze volwassen is en op zich zelf kan zijn
Familie, dit heb je laten zien.
en hoe,ik ga stuk om het commentaar hier.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wij verslaan deze mooie gebeurtenis wel
super dank je welquote:Op donderdag 1 november 2018 10:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Bezoek van Jessie zit bij Jess in het huisje en wilde alleen Adriaan een hand geven.
De rest kon oprotten en dat sprak ze ook uit tegen Tim en Lotus.
Ook vervelend voor hem. Zit je er net in hahaha...quote:Op donderdag 1 november 2018 10:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die voelt zich zeer ongemakkelijk
lijkt het
En natuurlijk moeten de Broeders en Lotus nu provoceren. Zij gingen aan de picknicktafel voor het huisje ontbijten. Zijn ook draken hoorquote:
bezoek jesquote:Op donderdag 1 november 2018 10:50 schreef renevanlaaren het volgende:
kan iemand ff in het kort vertellen wat er gebeurd is ,heb maar 5 min pauze![]()
Daar moet je ook ver boven staan.........quote:Op donderdag 1 november 2018 10:42 schreef krabje het volgende:
[..]
Terecht toch zekerquote:Op donderdag 1 november 2018 10:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
En natuurlijk moeten de Broeders en Lotus nu provoceren. Zij gingen aan de picknicktafel voor het huisje ontbijten. Zijn ook draken hoor
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bezoek jes
geen hand aan de rest
rest komt hand geven in limbo hok
Ma jes grote ; tyf lekker op
begin van veel schelden van Ma en de rest bezoek
alles door het slijk gehald
jess kan beter naar huis ..
de drank is open bekken worden groter
Lotus mot weer de modder in worden getrapt ..ook van bezoke face t face nar lotus
Brenda, Brendon , Merel .dr bij en mee lachen
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bezoek jes
geen hand aan de rest
rest komt hand geven in limbo hok
Ma jes grote ; tyf lekker op
begin van veel schelden van Ma en de rest bezoek
alles door het slijk gehald
jess kan beter naar huis ..
de drank is open bekken worden groter
Lotus mot weer de modder in worden getrapt ..ook van bezoke face t face nar lotus
Brenda, Brendon , Merel .dr bij en mee lachen
Actie , reactie.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
En natuurlijk moeten de Broeders en Lotus nu provoceren. Zij gingen aan de picknicktafel voor het huisje ontbijten. Zijn ook draken hoor
Ergens wel. Ik zou er ook toe in staan zijn. Maar zou dan toch kiezen voor er boven te staan.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Terecht toch zeker
Ze is in ieder geval veel geld kwijt als ze gaat en haar slome Jef ook wat een sukkelsquote:Op donderdag 1 november 2018 10:53 schreef Zeyina het volgende:
Als straf voor Jessie moet ze nu 3 maanden langer binnen blijven. Ontsnapt ze dan een boete van 10.000 euro
Startkapitaal voor hun cafeetje wegquote:Op donderdag 1 november 2018 10:55 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval veel geld kwijt als ze gaat en haar slome Jef ook wat een sukkels
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeder van Jes wil aleen jef, brenda, brandon en Adriaan, merel gedag zeggen de rest moet oprotten en dat zegt ze ook als iemand naar het huisje komt om een hand te geven Oprotten, zegt ze danquote:Op donderdag 1 november 2018 10:50 schreef renevanlaaren het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Startkapitaal voor hun cafeetje weg
Die heeft echt twee gezichten die meidquote:Op donderdag 1 november 2018 10:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Merel vond het net buiten belachelijk en erg.... en zit er nu weer vrolijk tussen.
die kan zo doorstromen bij europolquote:Op donderdag 1 november 2018 10:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Merel vond het net buiten belachelijk en erg.... en zit er nu weer vrolijk tussen.
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij bent een bloem die vertrapt moet worden heeft die moeder gezegd tegen Lotus
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:59 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga mijn pillen innemen, zat in mijn werkscherm naar eente zoeken...
dan heb je al hel wat gemist,lees terug of wacht op een filmpje,is niet uit te leggen.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:59 schreef pollewop77 het volgende:
What the fuck is going on
kom net binnen
Ik niet, vind het een leuke meid die netjes met het bezoek praat en vraagt wat er isquote:Op donderdag 1 november 2018 10:57 schreef fladdie het volgende:
Ik vind die Lotus een vies verwaand kind bah bah brrrrrr
Even heel in het kort. Stukje terug staat meer uitleg.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:59 schreef pollewop77 het volgende:
What the fuck is going on
kom net binnen
Dat Lotus een bloem is die in de grond getrapt moet worden.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat zei het bezoek net tegen Lotus? Dus echt net.
lotus seizoen is toch voorbij?quote:Op donderdag 1 november 2018 11:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat Lotus een bloem is die in de grond getrapt moet worden.
Oh, wel een grote bek hebben ...quote:
Moeder durft ook niet te gaan rokenquote:Op donderdag 1 november 2018 11:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ze durft niet alleen naar de wc
Sukkels eerste klasquote:Op donderdag 1 november 2018 11:03 schreef Bestweldonker het volgende:
Ze durven niet alleen naar de wc!![]()
![]()
Echt vreselijk k bezoek, heb dit nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 1 november 2018 11:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, wel een grote bek hebben ...
Brenda, Merel en Brandon de hele tijdquote:
quote:Op donderdag 1 november 2018 11:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Merel en Cris:
Het is echt heeel erg, echt asociaal en die koppen...
![]()
Mooi, afvoerenquote:
Ja, ik val met mn neus in de boter. Nog nooit gezien ditquote:Op donderdag 1 november 2018 11:05 schreef Bumfuzzle het volgende:
Het begint eindelijk op DGK te lijken![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig! Ophoeren met dat aso-volk.quote:
Zware medicatiequote:
quote:Op donderdag 1 november 2018 11:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Die kutfries trap ik helemaal verrot als hij eruit gaat, dat is een belofte.....
Echt wel ......quote:Op donderdag 1 november 2018 11:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jefrey en Jessy zijn uit gekakt
is toch ook zo - vieze steukerdquote:Op donderdag 1 november 2018 11:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah... het is weer de schuld van:
GERRIT
quote:Op donderdag 1 november 2018 11:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Lotus je hebt gelijk hou t netjes bij u
Doe niet zo agressief .... met je jampottenquote:Op donderdag 1 november 2018 11:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Die kutfries trap ik helemaal verrot als hij eruit gaat, dat is een belofte.....
Beter laten ze hem vrij rondlopen, lost het zich vanzelf op.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 november 2018 11:10 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat een enig bezoek!
Ik ben nog steeds niet aan het werk!![]()
![]()
Hier ookquote:Op donderdag 1 november 2018 11:10 schreef FOKoffieleut het volgende:
erik zijn mond van verbazing wijd open
quote:Op donderdag 1 november 2018 11:10 schreef FOKoffieleut het volgende:
erik zijn mond van verbazing wijd open
quote:Op donderdag 1 november 2018 11:07 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2018 11:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beter laten ze hem vrij rondlopen, lost het zich vanzelf op.
Precies Jessiequote:Op donderdag 1 november 2018 11:11 schreef Jemoederniet het volgende:
Dit komt niet door ons he zegt moeders
ik zit stiekem op de wc mee te lezen,heb eigenlijk een vergaderingquote:Op donderdag 1 november 2018 11:10 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat een enig bezoek!
Ik ben nog steeds niet aan het werk!![]()
![]()
Die kan niet meer slapen tot de stemmingenquote:Op donderdag 1 november 2018 11:11 schreef juul. het volgende:
Gezellig bezoek hè Jes, knap je echt van op
quote:Op donderdag 1 november 2018 11:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik zit stiekem op de wc mee te lezen,heb eigenlijk een vergadering
neeequote:Op donderdag 1 november 2018 11:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Zichzelf geëxecuteerdquote:Op donderdag 1 november 2018 11:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die familie mag zeker nu nooit meer komen
Heeft Jessy niet van een vreemde dusquote:
[..]
[..]
[..]
Hier zitten de dakpannen los, adrenaline giert van m'n tenen tot m'n kruinquote:Op donderdag 1 november 2018 11:11 schreef Alocanda het volgende:
Ik kijk nu een klein stukje maar dit heb ik nog nooit in Utopia gezien.
Addictquote:Op donderdag 1 november 2018 11:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
[..]
Van mij mogen ze elke dag komen, ik lach me rotquote:Op donderdag 1 november 2018 11:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die familie mag zeker nu nooit meer komen
quote:Op donderdag 1 november 2018 11:11 schreef juul. het volgende:
Gezellig bezoek hè Jes, knap je echt van op
Een kerel die zo tegenover een vrouw gaat staan, ongeacht welke vrouw is bij aan het verkeerde adres...Laat hij maar zo tegenover mij gaan staan, die kans gaat hij krijgen....quote:
Nee joh, Jeff drinkt niet.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jeff neemt nog een drankje![]()
nee en dat zegt wel genoeg over die familie.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:11 schreef Alocanda het volgende:
Ik kijk nu een klein stukje maar dit heb ik nog nooit in Utopia gezien.
Mag van mij ook hoor zit aan de streams gekluisterd nuquote:Op donderdag 1 november 2018 11:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Van mij mogen ze elke dag komen, ik lach me rot
Effe geen gein nu......quote:Op donderdag 1 november 2018 11:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe niet zo agressief .... met je jampotten
vanaf nu,hadden ze gelijk moeten doen,het is dus exit jef en jes.quote:Op donderdag 1 november 2018 11:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessy moet nu gewoon zeggen gedragen jullie je vanaf nu
Die deed nog een poging tot verzoening, want ze zouden toch uitgaan van positiviteitquote:
en Yaskaquote:Op donderdag 1 november 2018 11:13 schreef BCauseImHigh het volgende:
Maar wat zou onze Koos hiervan vinden ?
Ik kom ook nergens aan toe!quote:Op donderdag 1 november 2018 11:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |