quote:Op donderdag 1 november 2018 10:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, ze noemde jou met naam en toe naam
Dat hoorde ik dus ookquote:Op donderdag 1 november 2018 10:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, ze noemde jou met naam en toe naam
Mooi is dat Jes nu zegt dat ze zelf 4 jaar Utopia heeft gekekenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
ze zet Jessy voor gek heerlijk
Joh die rookt gewoon waar zij wil. Ken haar het verrottuhh.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:44 schreef lonneberga het volgende:
Dat mens wil natuurlijk roken,die blijft echt niet in dat kot zitten.
Ja boeit me niet als.. werk me kapotquote:
Steve?quote:Op donderdag 1 november 2018 10:46 schreef Zeyina het volgende:
Merel zegt: Er staat daar nu ook iemand.
Mijn invulling is dat de beveiliging al paraat staat.
Volgens Merel vindt Jessie het echt niet leuk
Werken is voor de armenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:47 schreef BCauseImHigh het volgende:
Kunnen alle uitkeringstrekkers hier ff gaan werken asjeblieft?![]()
Merel is gluup.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:46 schreef DKUp het volgende:
Merel moet lachen om de Mama Jessie imitatie van Joa
jah opsodemieterenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:47 schreef BCauseImHigh het volgende:
Kunnen alle uitkeringstrekkers hier ff gaan werken asjeblieft?![]()
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jah opsodemieteren
werken mot je
met je luie tyfes hol
de hele dag streameh
lui zwak parasiet tuig
Bezoek is 3 uur.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:48 schreef Dotteke het volgende:
ggrr en het bezoek duurt 4 uur, wil eigenlijk niet lang streamen maar wil dit ook niet missen
Dilema
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 1 november 2018 10:48 schreef Zeyina het volgende:
Lotus: Als ze zo buiten komen ga ik ze wel aanspreken met: Heee jullie zijn wel bezoekers he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |