ze voelt stemmen aankomen, kind kan niet tegen dr verlies, dat is het gewoonquote:Op donderdag 1 november 2018 10:09 schreef Dotteke het volgende:
Jes jankt, ze wil dat haar moeder zich goed voelt dan wil ze niet blijven
Sanne was ook al zo'n geval.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:12 schreef kaatje50 het volgende:
Jessie had thuis ook al problemen met mensen. Ziet moeder dan echt niet dat Jessie hier zelf een groot aandeel in heeft
ja dat dusquote:Op donderdag 1 november 2018 10:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ze geven de rest van de groep nu alle kaarten
.. wat een dom volk
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze voelt stemmen aankomen, kind kan niet tegen dr verlies, dat is het gewoon
Van Kriss morgen en Tim zondag dacht ikquote:Op donderdag 1 november 2018 10:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja dat dus
maar fam van christel en tim ? komen ook nog
Ik begrijp die ouders niet die hun eigen kind altijd gelijk geven.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sanne was ook al zo'n geval.
Overal uitgekotst. Maar het Legt altijd aan een ander.
Exact, ze wil de "publieke" afgang niet.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze voelt stemmen aankomen, kind kan niet tegen dr verlies, dat is het gewoon
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:14 schreef snetje het volgende:
Christel: Niemand gaat zo doen ...dan moet je ook heel neutraal eens naar je dochter kijken...
Dat wordt Delflandquote:Op donderdag 1 november 2018 10:13 schreef FOKoffieleut het volgende:
ggz westland, familiebehandelplan B
Ik hoop ook dat Jes hierdoor geen leven meer krijgt, kijken of ze dan nog zo hoog opgeeft over haar ma.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:14 schreef Dotteke het volgende:
Heeft die moeder niet door dat ze het leven van Jessie daar onmogelijk maakt
Dit is de laatste kans dat ik hier ben en die moet ik niet laten schieten
Ik doe het op mijn manier, zegt Ma
oke thanxsquote:Op donderdag 1 november 2018 10:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Van Kriss morgen en Tim zondag dacht ik
Hiske moet der muil houdenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:14 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel heeft een duidelijke mening.
Joa wil gaan ontbijten onder de tent.
Hiske: niet doen, kap daarmee. Je voedt het alleen maar, niet doen!!
Haar dochter is al verrot door oa die mama.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:14 schreef Dotteke het volgende:
Heeft die moeder niet door dat ze het leven van Jessie daar onmogelijk maakt
Dit is de laatste kans dat ik hier ben en die moet ik niet laten schieten
Ik doe het op mijn manier, zegt Ma
Ik vind ook dat hij het niet moet doen. Sta er bovenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:14 schreef Dotteke het volgende:
Jammer His houdt Joa tegen om leuke tv te maken. Hij moet het niet doen zegt ze
Gewoon ramptoerismequote:Op donderdag 1 november 2018 10:14 schreef sjampoeh het volgende:
echt achterlijk dat bran,bren, merel erbij zitten
Net zo verrotquote:Op donderdag 1 november 2018 10:14 schreef sjampoeh het volgende:
echt achterlijk dat bran,bren, merel erbij zitten
Ik woon er gelukkig net bovenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zijn er eigenlijk ook COSsers uit het westland ?
Of kan ik die nu wel raden
Ja is jammer dat Hitske ze hierin tegenhoudt.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:14 schreef FOKoffieleut het volgende:
His wil niet dat Joa en consorten gaan ontbijten aan de picknick tafel, zelfs niet om leuke tv te maken
Nope, Den Haag.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ik weet niet eens waar t légquote:Op donderdag 1 november 2018 10:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is toch onvoorstelbaar dat je als ouder je zo neer zetquote:Op donderdag 1 november 2018 10:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Jes hierdoor geen leven meer krijgt, kijken of ze dan nog zo hoog opgeeft over haar ma.
ik woon er naast,weet niet of dat ook telt?quote:Op donderdag 1 november 2018 10:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja, ze heeft het van geen vreemdequote:Op donderdag 1 november 2018 10:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Haar dochter is al verrot door oa die mama.
Friedel is er niets bijquote:Op donderdag 1 november 2018 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch onvoorstelbaar dat je als ouder je zo neer zet
IK geef haar gelijk. Hou de eer aan jezelf en laat gaan. Dit bezoek kan zichzelf niet slechter neerzetten dan ze doen.quote:
Ik heb ook het idee dat het met de Febo al besproken is, dat Jess mee naar huis mag.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bij Febo wrd afgesproken
geen info over buiten
blijf positief ..
deze mensen scheiten op afspraken
zullen ook niet meer welkom zijn
onderschatten zwaar de kracht van contracten bij Talpa/Mol
Àl die tuinkassen, die er staan, daarom schreeuwen ze ook zo hard.quote:
Eens.......quote:Op donderdag 1 november 2018 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
IK geef haar gelijk. Hou de eer aan jezelf en laat gaan. Dit bezoek kan zichzelf niet slechter neerzetten dan ze doen.
Ik ben geen westlander, maar mijn vader is er wel geboren en mijn familie woont daar ook.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
10 minuten fietsafstand naar Monsterquote:Op donderdag 1 november 2018 10:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wil gewoon leuke streamsquote:Op donderdag 1 november 2018 10:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij het niet moet doen. Sta er boven
quote:
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:16 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nope, Den Haag.
Maar heb ooit wel een jaar in het Westland gewoond voor een studie.
Aparte mensen, maar dit van Jessie is echt extreem.
quote:
Lol.. Niemand geeft het toequote:Op donderdag 1 november 2018 10:16 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik woon er naast,weet niet of dat ook telt?
Ze hebben idd schijt aan alles. Dit wordt vast net zo'n exit als Sanne: onvrijwillig.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bij Febo wrd afgesproken
geen info over buiten
blijf positief ..
Ik wel. Heb er een jaar gewoond en woon er nog vlakbij.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Lol.. Niemand geeft het toe
Misschien een lekkere boete als bonus voor hun gedrag?quote:Op donderdag 1 november 2018 10:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bij Febo wrd afgesproken
geen info over buiten
blijf positief ..
Om eerlijk te zijn heb ik dan liever dat iemand anders het doet. Joa staat er al niet zo goed op.quote:
joa blijft wel kalm hoorquote:Op donderdag 1 november 2018 10:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik dan liever dat iemand anders het doet. Joa staat er al niet zo goed op.
Laat hem zijn fatsoen laten zien
+1000quote:Op donderdag 1 november 2018 10:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
IK geef haar gelijk. Hou de eer aan jezelf en laat gaan. Dit bezoek kan zichzelf niet slechter neerzetten dan ze doen.
Wat een gek, die moeder!quote:Op donderdag 1 november 2018 10:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ma wist dat dit ging gebeuren, nou je bent de grootste aanstichtster.
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben geen westlander, maar mijn vader is er wel geboren en mijn familie woont daar ook.
Ik herken dit gedrag net.
Jammer His roept Joa nog een keer na dat ze daar niet moeten gaan zitten eten
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:18 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
10 minuten fietsafstand naar Monster
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:19 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik wel. Heb er een jaar gewoond en woon er nog vlakbij.
Ja, zo jammer, Die mag van mij wel de publieksstem krijgenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
his is een partypooperdie verpest alles met niet doen, niet zeggen, geen mening
Vriendin van me woont in Kwintsheulquote:Op donderdag 1 november 2018 10:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Lol.. Niemand geeft het toe
Ze sluit naadloos aan.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:19 schreef yvondenise het volgende:
Die Brenda past er ook goed bij zeg..met dr aso kop.
Ik hoop het.quote:
oh weer meer bandbreedte voor de restquote:Op donderdag 1 november 2018 10:20 schreef FOKoffieleut het volgende:
het hele wesland kijk nie meer...
(nou jes, je kan de miss westland voorjaar 2019 ook wel op je buik schrijven)
Daar heb je ook weer een puntquote:Op donderdag 1 november 2018 10:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik dan liever dat iemand anders het doet. Joa staat er al niet zo goed op.
Laat hem zijn fatsoen laten zien
Ik dacht dat het Merel was die dat zijquote:Op donderdag 1 november 2018 10:21 schreef mootie het volgende:
Ze zitten roerei te eten. Een van de bezoekers komt langs en zegt: kots eet kots.
Dit zijn gewoon tokkies. Die heb je overal.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:20 schreef Poezewoes het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat alle mensen in het westand zo zijn, die lui hadden overal kunnen wonen, en zich zo gedragen
Ow, dacht een bezoeker die daar met Jeff langsliep.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Merel was die dat zij
ze doen ook niks,ze zitten te eten meer niet.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer een punt
Maar in principe doen ze niets, ze gaan gewoon eten
Nee echt, wat een tokkiesquote:Op donderdag 1 november 2018 10:21 schreef mootie het volgende:
Ze zitten roerei te eten. Een van de bezoekers komt langs en zegt: kots eet kots.
Merel zit nog in t huisjequote:Op donderdag 1 november 2018 10:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow, dacht een bezoeker die daar met Jeff langsliep.
kan ze het slecht hebbenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jessie ; laat joh
ik wil dat er mooie tv komt
ik ga straks los
Wie zegt dat? Die moeder?quote:Op donderdag 1 november 2018 10:20 schreef FOKoffieleut het volgende:
het hele wesland kijk nie meer...
(nou jes, je kan de miss westland voorjaar 2019 ook wel op je buik schrijven)
Er zijn ook goeie maar die hangen we apart zeggen ze hier in de omgevingquote:Op donderdag 1 november 2018 10:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zijn tekenen van vlak voor een totale instorting.
Was ook een bezoeker Merel zit binnenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow, dacht een bezoeker die daar met Jeff langsliep.
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
die Ma van Tim versus die Ma van Jess
de beelden zullen fraai zijn
Hier ook.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:23 schreef kaatje50 het volgende:
Ships, had eigenlijk best veel te doen vanochtend, maar wil nu niets missen
Ze kan gelijk mee......als je toch al je borg kwijt bent houdt niemand me nog 24uur vast......desnoods via het hek.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:22 schreef yvondenise het volgende:
Jess gaat zo dr 24 uur aanvragen.
Ik hoop het. Weg met dat mens. En Jeff ook.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:22 schreef yvondenise het volgende:
Jess gaat zo dr 24 uur aanvragen.
dus datquote:Op donderdag 1 november 2018 10:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jesse krijgt bijna elke dag informatie over haar moeder van Bezoekers.
FEBO stelletje amateurs !!
Mooi zo, heeft die familie mooi voor elkaar.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik hoop het. Weg met dat mens. En Jeff ook.
bah bah bahquote:Op donderdag 1 november 2018 10:24 schreef juul. het volgende:
Je bent een bloem die vertrapt moet worden zegt het bezoek tegen Lotus
Het moet niet gekker worden
soort zoekt soort.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:23 schreef Dotteke het volgende:
Brenda vindt de familie van Jes echt geweldig zegt ze
het is hun terrein, kweet niet?quote:Op donderdag 1 november 2018 10:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Zo provocerend om daar voor de deur te gaan picknicken.
Dit is echt next level om dit tijdens familiebezoek te doen.
Hebben ze zelf veroorzaakt hoorquote:Op donderdag 1 november 2018 10:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Zus van ma.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ma. tussen haakjes is een aanname van mij
dacht het niet,dan had ik het wel onthoudenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ze zitten gewoon ruzie te maken met die familie![]()
![]()
Volgens mij is dat nog nooit gebeurd.. of wel?
Aso familiequote:
Een optelsom van Friedel, Ma Shelly en nog wat gaaies in éénquote:
Erg hoorquote:Op donderdag 1 november 2018 10:24 schreef juul. het volgende:
Alleen in DGK.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
![]()
wie maakt ruzie?niet de jongens en lotus hoor,dat doet de familie van jessie.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
![]()
Kom op zeg, kijk hoe Jess zelf is, de grootste muil die daar rond huppelt aso volkquote:Op donderdag 1 november 2018 10:25 schreef BCauseImHigh het volgende:
[..]
Hebben ze zelf veroorzaakt hoor
betalen pannenkoekquote:Op donderdag 1 november 2018 10:26 schreef An_0_Niem het volgende:
Jammer dat ik maar 1 stream heb en dat hele drama moet missen
die wil niets missen natuurlijk en straks weer met iedereen meelullenquote:
Lekker voor die tokkies, die zijn de hele tijd aan het provoceren met "OPROTTEN!!!!" en mensen iets willen aandoen binnen een straal van 10 meter.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Werd dat net gezegd?quote:Op donderdag 1 november 2018 10:24 schreef juul. het volgende:
ik zou dit ook doen als iemand zo aso doet in mijn huis.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:25 schreef Jemoederniet het volgende:
In ieder huisje een kacheltje loeien en ik zie zo vaak al die deuren wagenwijd openstaan.. wordt lekker warm op het terreinquote:Op donderdag 1 november 2018 10:19 schreef Injetta het volgende:
Hoeveel graden is het buiten? Die Mike loopt gewoon in een dun t-shirtje.
Gammaquote:Op donderdag 1 november 2018 10:26 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Tim zegt het al. Als het zo doorgaat laten verwijderen.
Zal eerder een hele lange sl wordenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:26 schreef danaqui het volgende:
Die worden echt zo van het terrein gezet let maar op
Ik verwacht het niet meer. Mama heeft al heel veel gezegd wat ze niet mocht.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:26 schreef danaqui het volgende:
dat hoop ik.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:26 schreef danaqui het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:26 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Tim zegt het al. Als het zo doorgaat laten verwijderen.
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:26 schreef danaqui het volgende:
quote:
Ik verwacht wel een SL met gescheld en/of fysiek geweld buiten beeld.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:26 schreef danaqui het volgende:
volgens mij is het deze reis wat soepelerquote:Op donderdag 1 november 2018 10:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet meer. Mama heeft al heel veel gezegd wat ze niet mocht.
Misschien een boete? Ze hebben toch een contract moeten tekenen?
vind t al heel wat dat we dit te zien krijgenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een SL met gescheld en/of fysiek geweld buiten beeld.
drankje van Jef,en gaanquote:Op donderdag 1 november 2018 10:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nog ff wat drank erin en het is gebeurt........
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
Lotus noemt moeder even een "rotte koe".
Of net als Sanne verplicht toneelhaakjequote:Op donderdag 1 november 2018 10:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet meer. Mama heeft al heel veel gezegd wat ze niet mocht.
Misschien een boete? Ze hebben toch een contract moeten tekenen?
Ik ben ook verbaast geen SL tussen door volgens mij genieten ze hier van .quote:Op donderdag 1 november 2018 10:28 schreef BCauseImHigh het volgende:
[..]
vind t al heel wat dat we dit te zien krijgen
Dat lijkt me echt om te gillen.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:26 schreef danaqui het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
Wees er maar trots op Jesquote:Op donderdag 1 november 2018 10:28 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: het is maar goed dat papa er niet is met de mannen.
Wijf: jaaaaaaaaa die mannen gaan meteen rammen.
De rest: WHAHAHAHA.
wiepie is de lul.. krijgt geen cent meer te zienquote:Op donderdag 1 november 2018 10:29 schreef chufi het volgende:
Zijn er nog mensen die wachten op een Frysk slokje? Die kunnen lng wachten... Het is nml allemaal op.
Ze hebben ook wel gelijk. Jessie heeft jaren bij die zure vrouw geleefd.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:29 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Ze beginnen het zielig te vinden . Ze merken waar Jes vandaan komt.
Te erg ditquote:Op donderdag 1 november 2018 10:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Lotus: Snot eten, aan je kut krabben, en dan ons eten maken.
Lotus heeft gestreamdquote:Op donderdag 1 november 2018 10:30 schreef Jemoederniet het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
uitkerings trekker
die de hele dag kijken
tis hun hobby voor 2,50
Ma jessie sprak
..
Karma zal je treffen
![]()
![]()
![]()
helemaal zelf gedaan
Ach ach ze verdienen elkaarquote:Op donderdag 1 november 2018 10:30 schreef Jemoederniet het volgende:
je werk kan wel wachtenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Hodfer, soms uren naar streams kijken, liggen ze allemaal horizontaal. Nu kan ik mijn streams niet aan doen... is er dit.
ja, en die knaak heb ik verdiend met zwart bij beunen.. Koekoekquote:Op donderdag 1 november 2018 10:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
uitkerings trekker
die de hele dag kijken
tis hun hobby voor 2,50
Ma jessie sprak
..
Karma zal je treffen
![]()
![]()
![]()
helemaal zelf gedaan
Dan heb je veel gemist oma , ik had je zeiltje nodigquote:Op donderdag 1 november 2018 10:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Hodfer, soms uren naar streams kijken, liggen ze allemaal horizontaal. Nu kan ik mijn streams niet aan doen... is er dit.
wat een belediging voor die claxonquote:Op donderdag 1 november 2018 10:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die lach van Jessie, 't is net de claxon van ''n VW Kever 1600
Code rood nijn! Aandoen die streamsquote:Op donderdag 1 november 2018 10:31 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
ja, en die knaak heb ik verdiend met zwart bij beunen.. Koekoek
Nou ik voel het niet zo met me AOWquote:Op donderdag 1 november 2018 10:30 schreef BCauseImHigh het volgende:
Wij zijn uitkeringtrekkers cossers!
Zit mijn uitkeringsbriefje in te vullen jah... FF een groter scherm aanvragen bij de soos, streamt makkelijkerquote:Op donderdag 1 november 2018 10:32 schreef BCauseImHigh het volgende:
[..]
Code rood nijn! Aandoen die streams
Spreek voor jezelf hèquote:Op donderdag 1 november 2018 10:30 schreef BCauseImHigh het volgende:
doorgaanquote:Op donderdag 1 november 2018 10:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
ja, en die knaak heb ik verdiend met zwart bij beunen.. Koekoek
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
doorgaan
tijd voor verse Tena.. je pist te weinig
tis 0,10 cent per gootje
Jah, dat had ik wel meegekregenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:34 schreef BCauseImHigh het volgende:
[..]
Volgens de moeder van jessie dan he
Met drank op ....quote:Op donderdag 1 november 2018 10:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jessie: Ik ga straks nog los.
Brandon zei dat. Sanne was weggepest door "buiten".quote:
Jaquote:Op donderdag 1 november 2018 10:35 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Nog niks gezien , maar is moeke van manke ook trots op haar friese ventje?
Door Buiten ? Hoe dan ?quote:Op donderdag 1 november 2018 10:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Brandon zei dat. Sanne was weggepest door "buiten".
Ja reuze trots, ze hebben laten zien dat ze een sterk karakter hebbenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:35 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Nog niks gezien , maar is moeke van manke ook trots op haar friese ventje?
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je werk kan wel wachten![]()
onee, we hebben een uitkering
Bij Miss Westland elke dagquote:Op donderdag 1 november 2018 10:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Halloween was gister toch?
Mijn man tot ze 70 st gewerkt van af ze 17 de dus wat lult dat mens .............opzouten met haar .quote:Op donderdag 1 november 2018 10:34 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hahaha 43 jaar gewerkt. Pensionada.
Die arme manquote:Op donderdag 1 november 2018 10:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Erik denkt WTF .... Op TV was het anders
Ja, die voor twee euro vijftig aan ons grieven komen.......quote:Op donderdag 1 november 2018 10:30 schreef BCauseImHigh het volgende:
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zit mijn uitkeringsbriefje in te vullen jah... FF een groter scherm aanvragen bij de soos, streamt makkelijker
Geen idee. Dat werd gezegd.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Door Buiten ? Hoe dan ?
Ik ben aan het werk.... maar met zulke streams zit ik binnen een maand in de uitkeringquote:Op donderdag 1 november 2018 10:38 schreef lonneberga het volgende:
Vandaag een vrije dag,had niet beter kunnen zijn.
Vaak is dit soort volk toch de uitkeringstrekker ?quote:Op donderdag 1 november 2018 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, die voor twee euro vijftig aan ons grieven komen.......![]()
![]()
![]()
En het trieste is dan ze zelf nog vol trots zijn en vinden dat ze het beter hebben.
Ik denk een wippie makenquote:Op donderdag 1 november 2018 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Jef zegt dat hij sneller praat dan denkt
lamme tak..quote:Op donderdag 1 november 2018 10:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Mijn man tot ze 70 st gewerkt van af ze 17 de dus wat lult dat mens .............opzouten met haar .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel vreemd inderdaadquote:Op donderdag 1 november 2018 10:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar ergens klopt dit toch niet. Normaal als je vertelt wat voor beleg je op je brood smeert komt er een SL en ineens mag alles. Vreemd hoor.
Lang leve de pensionada's.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:39 schreef Poezewoes het volgende:
Heb altijd voor mijn geld gewerkt, nu met pensioen
Sensatie voor Talpaquote:Op donderdag 1 november 2018 10:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waarom mag die moeder dat doen daar is toch vd zotte
quote:Op donderdag 1 november 2018 10:41 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Lang leve de pensionada's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |