Dit ontken ik dan ook nietquote:Op donderdag 1 november 2018 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh maar dat is met alle kleine beestjes die je ineens ziet rondkruipen.
maar dat deed de random hont automagischquote:Op donderdag 1 november 2018 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De OP moet je verversen eens in de zoveel tijd, anders raakt het over de datum.
Maar wat nou als ik een kadsel prefereer boven een hontquote:Op donderdag 1 november 2018 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dat deed de random hont automagisch
staat waarschijnlijk niet op de prio-lijst...quote:Op donderdag 1 november 2018 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Idee voor Danny: mobiel kunnen quoten uit gesloten topics
quote:Op donderdag 1 november 2018 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Idee voor Danny: mobiel kunnen quoten uit gesloten topics
Hoe zou dit eenvoudiger gemaakt kunnen worden?quote:Op donderdag 1 november 2018 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]In ieder geval eenvoudiger maken zou voor users kunnen schelen ja
dan moet iemand ff een random kad in de OP fixenquote:Op donderdag 1 november 2018 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik een kadsel prefereer boven een hont
JC liefjequote:Op donderdag 1 november 2018 00:07 schreef JanCees het volgende:
Welterusten alvast allemaal was gezellig
echt vervelend heh, en niet eens goede reclames, ik krijg zelfs reclames over mensen die net bevallen zijn, hebben ze mn internetgedrag niet getracked ofzo...quote:Op donderdag 1 november 2018 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Fuck ook gewoon 3 reclames achter elkaar. Doe fucking normaal.
Maar het kan nu gewoon echt niet.quote:Op donderdag 1 november 2018 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]In ieder geval eenvoudiger maken zou voor users kunnen schelen ja
Of random Emilia plaatjes.quote:Op donderdag 1 november 2018 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan moet iemand ff een random kad in de OP fixenen ik heb geen idee hoe
kort en krachtigquote:Op donderdag 1 november 2018 00:07 schreef JanCees het volgende:
Welterusten alvast allemaal was gezellig
Pff ja ik moet binnenkort maar weer premium aanzetten, maar eerst verhuizen.quote:Op donderdag 1 november 2018 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
echt vervelend heh, en niet eens goede reclames, ik krijg zelfs reclames over mensen die net bevallen zijn, hebben ze mn internetgedrag niet getracked ofzo...
ik ben te cheap daarvoorquote:Op donderdag 1 november 2018 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ja ik moet binnenkort maar weer premium aanzetten, maar eerst verhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |