Doe dan ook eens iets nieuwsquote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:59 schreef Driepink het volgende:
In DTS word ie steeds veranderd naar iets stoms.
nee hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Niet doodgaan hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb al twee dagen lichte hoofdpijn.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor.
wel erg grote lippen.
maar ook daar kan ik overheen komenVolle lippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh.
Drink je wel genoeg? Slaap je wel genoeg? Heb je al ontwenningsverschijnselen vanwege je postcount?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Jij wil toch mod worden?
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Drink je wel genoeg? Slaap je wel genoeg? Heb je al ontwenningsverschijnselen vanwege je postcount?
Ik heb ook m'n grenzen over hoe ik dat wil worden..quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Jij wil toch mod worden?
Speel je nog dat tekenspelletje?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Drink je wel genoeg? Slaap je wel genoeg? Heb je al ontwenningsverschijnselen vanwege je postcount?
De een zijn dood..quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n grenzen over hoe ik dat wil worden..
leuke mailtjes zijn dat jaquote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net gekregen in mijn inbox:
"beste bol.com" <FIctS@nFG3vUTSat.woo.cauliflowerflorets.net>
Sounds legit.
Mijn goede daad weer gedaan door dat bericht te NSB'en.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
leuke mailtjes zijn dat ja
Daar begin ik niet eens aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn goede daad weer gedaan door dat bericht te NSB'en.
Geen leuke waarheidquote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is de keiharde waarheid.
Ik word 1 miljard vriend.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ooit gaan we allemaal kerel.
Kleine moeite.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar begin ik niet eens aan.
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ooit gaan we allemaal kerel.
Ik wil het welquote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
moet je niet willen joh.
Vanavond? Al heb ik ook een feestje dus misschien ook wel niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speel je nog dat tekenspelletje?
:s doe ik bezorgd weer niet goed.quote:
Nee hoor, het is maar relatief kort op de schaal van de tijdsduur van de aarde.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is vrijwel het eeuwige leven
ik snap je, thanks 👊quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanavond? Al heb ik ook een feestje dus misschien ook wel niet.
[..]
:s doe ik bezorgd weer niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |