abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 31 oktober 2018 @ 15:36:37 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182857734
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Ronderotonde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaJo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaddle
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoopje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deadly_kiss
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kirb
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B.ertha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cygne
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AN.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ereshkigal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-------------------------------------------------------------

Belangrijke data

In het vorige topic uitgezwaaid:

Bottoms_up *O*
Douche-eendje *O*
BobbyMcGee *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door MaJo op 10-11-2018 22:45:09 ]
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 31 oktober 2018 @ 15:37:12 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182857746
Hier gelijk nog maar een keer mijn laatste post:

Wat fijn B! Ik kan me voorstellen dat je dan liever even wacht. Invloed op het zaad heeft het sowieso pas later.

Kirb hopelijk werkt de roosvicee, bij mij werkt het aardig!

Barrel vervelend zeg dat het zo fluctueert!

En yes, ben nu 1,5 week gestopt met roken en dat bevalt goed *O* man is sinds vandaag gestopt, hij wilde per se de sigaretten die we nog hadden oproken :') dus we gaan nu op de gezonde tour!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_182858139
Wat heerlijk he, al die uitzwaaiers in de OP O+. Hopelijk zijn de echo's volgende week ook allemaal goed!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_182858337
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 16:03 schreef Kirb het volgende:
Wat heerlijk he, al die uitzwaaiers in de OP O+. Hopelijk zijn de echo's volgende week ook allemaal goed!
Dat jullie maar snel volgen. O+
pi_182858716
Mag mijn info geüpdate?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182870930
Ik heb menstruatiebuikpijn, maar ik vloei niet meer. Best wel heftig. ik heb wel eerst gevloeid, maar dat was echt maar 2 1/2 dag.
Normaal ben ik 6 /7 dagen ongesteld.

Deze cyclus slaan wij even over. Ik ben een beetje onzeker over wat er allemaal in mijn buik gebeurd.
Even wat rust krijgen in mijn hoofd. Proberen tenminste

Ik had een heel goed gesprek gehad afgelopen vrijdag. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Ik heb nu iets waar ik mee bezig kan gaan.

dames :* :* :*
pi_182872140
Wat gek Gaddle. Misschien spelen jouw emoties je parten?
Fijn dat je zo'n goed gesprek gehad hebt. Succes komende maand :*
pi_182877494
Er zijn 3 cryo’s O+ :'( O+ :'( *O* *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_182878359
Waaaaaa wat goed kirb *O*
Wat een opluchting!
pi_182878598
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 14:31 schreef Kirb het volgende:
Er zijn 3 cryo’s O+ :'( O+ :'( *O* *O*
Wauw :'( O+
pi_182878748
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 14:31 schreef Kirb het volgende:
Er zijn 3 cryo’s O+ :'( O+ :'( *O* *O*
Yes! *O*
pi_182880370
Kirb! O+ Ik hoop zo dat je die niet nodig hebt, maar wat een goed nieuws!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 1 november 2018 @ 16:38:25 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182880622
Kirb!!!! Wat een ronde hé!! *O*
^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182880922
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 14:31 schreef Kirb het volgende:
Er zijn 3 cryo’s O+ :'( O+ :'( *O* *O*
Oooohhh wat een goede score zeg!!!
pi_182881230
Kirb wat fijn! *O*
  Moderator donderdag 1 november 2018 @ 21:57:45 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182887415
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 16:31 schreef B.ertha het volgende:
Mag mijn info geüpdate?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het aangepast :s)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 09:16 schreef Gaddle het volgende:
Ik heb menstruatiebuikpijn, maar ik vloei niet meer. Best wel heftig. ik heb wel eerst gevloeid, maar dat was echt maar 2 1/2 dag.
Normaal ben ik 6 /7 dagen ongesteld.

Deze cyclus slaan wij even over. Ik ben een beetje onzeker over wat er allemaal in mijn buik gebeurd.
Even wat rust krijgen in mijn hoofd. Proberen tenminste

Ik had een heel goed gesprek gehad afgelopen vrijdag. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Ik heb nu iets waar ik mee bezig kan gaan.

dames :* :* :*
Gek is dat! Ik merk dat mijn lichaam sinds de bbz ook wat anders reageert, ik vloei nu juist opeens heel veel en veel langer dan in de maanden ervoor. Een beetje zoals vroeger, toen was ik ook gemakkelijk 10 dagen ongesteld. Hopelijk hersteld het snel! En fijn dat het gesprek geholpen heeft :*

quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 14:31 schreef Kirb het volgende:
Er zijn 3 cryo’s O+ :'( O+ :'( *O* *O*
Wow wat een super nieuws :o _O_ O+ _O_ Bizar hè dat het per ronde zo ontzettend kan verschillen?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 1 november 2018 @ 21:58:13 #17
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182887425
En hoe is het met de zwangeren? Wanneer is jullie eerste echo? Wel even een update posten he!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_182887736
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 14:31 schreef Kirb het volgende:
Er zijn 3 cryo’s O+ :'( O+ :'( *O* *O*
:o *O* Wat veel joh! En PUPO nu.. broeden jij!
pi_182887810
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 21:58 schreef MaJo het volgende:
En hoe is het met de zwangeren? Wanneer is jullie eerste echo? Wel even een update posten he!
aanstaande maandag. Het wachten is heel spannend.
De 'two week wait' kwam ik altijd redelijk soepel door omdat de verwachtingen zo laag waren. Deze drieënhalve week vond ik erg zwaar. Dat komt ook omdat ik een nu-of-nooit gevoel heb, er hangt nogal wat vanaf. Maargoed, nog een paar daagjes en hopelijk wordt het dan gemakkelijker. De kansen zijn nu groter dan ooit dat ik echt moeder wordt.
Hopelijk volgen jullie allemaal snel. Stuk voor stuk al zo lang aan het wachten en al zo in onzekerheid :*
pi_182888362
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 21:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb het aangepast :s)

Thanks!
Oh Bobby wat spannend! O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 1 november 2018 @ 23:59:34 #21
269689 crew  Viv
pi_182892742
Gaddle ik las helemaal over je heen gister. Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Hopelijk voel je je gauw beter :*.

En jongens bedankt voor alle jompels O+. Het voelt inderdaad als een enorme opluchting, bottoms! Mijn vriend moest ook echt even "bijkomen" van dit nieuws, hij zei ook dit geeft ineens ademruimte.. We hadden zo gehoopt op beter resultaat, maar 3 cryo's had ik niet durven dromen.
Majo ik sta er ook echt van te kijken dat het dus zo anders kan gaan. Zou de menopur nou zo'n wereld van verschil maken? Of toeval? Stand van de maan? :P

Bobby, bottoms en D-E nog een paar daagjes in spanning, ik duim voor jullie ^O^
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_182919514
Kirb, wanneer mag jij testen?

Gaddle, hoe gaat het nu? Nog steeds zo'n buikpijn?

Hier is mijn eisprong geweest dus ik zit ook weer in mijn wachtweken..
pi_182934387
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 14:50 schreef B.ertha het volgende:
Kirb, wanneer mag jij testen?

Gaddle, hoe gaat het nu? Nog steeds zo'n buikpijn?

Hier is mijn eisprong geweest dus ik zit ook weer in mijn wachtweken..
Vrijdag is het twee weken na de punctie. Vorige keer begon toen ook spotting dus als er vrijdag niks aan de hand is test ik zaterdag :).

Jij ook weer succes met de wachtweken!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  zondag 4 november 2018 @ 11:41:26 #25
208890 June.
Seriously?
pi_182934445
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 11:37 schreef Kirb het volgende:

[..]

Vrijdag is het twee weken na de punctie. Vorige keer begon toen ook spotting dus als er vrijdag niks aan de hand is test ik zaterdag :).

Jij ook weer succes met de wachtweken!
Ah dan lopen we ongeveer tegelijk op! Vrijdag is mijn NOD.

Komende maandag trouwens maar eens weer een nieuwe afspraak maken. Denk dat er dan een HSG op de planning staat.. En daarna, IUI? Hopelijk is het niet nodig, maar het is zo frusterend. Alles lijkt nu prima in orde te zijn nu, maar toch lukt het niet..
Shine bright like a diamond.
pi_182935202
Ik duim voor je June!
Jij staat niet in de OP, hoe lang ben jij eigenlijk al bezig? En heb je al eerder met je arts gesproken over IUI of andere vervolgstappen?
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 16:59:58 #27
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182939731
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 22:17 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

aanstaande maandag. Het wachten is heel spannend.
De 'two week wait' kwam ik altijd redelijk soepel door omdat de verwachtingen zo laag waren. Deze drieënhalve week vond ik erg zwaar. Dat komt ook omdat ik een nu-of-nooit gevoel heb, er hangt nogal wat vanaf. Maargoed, nog een paar daagjes en hopelijk wordt het dan gemakkelijker. De kansen zijn nu groter dan ooit dat ik echt moeder wordt.
Hopelijk volgen jullie allemaal snel. Stuk voor stuk al zo lang aan het wachten en al zo in onzekerheid :*
Wat spannend, heel veel succes! Ik kan me voorstellen dat het wachten echt slopend is, ik vind die 2 weken al zo ontzettend lang duren.

De rest ook in de wachtweken, ik ga duimen!

Ik heb dit weekend bijna alleen maar geslapen, ik ben zó moe. Gelukkig is het voor het goede doel ;) morgen ga ik beginnen met stimuleren met Gonal F. En dan over 2 weken al de punctie als alles goed gaat :o
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_182953068
We hebben zojuist een mooie echo gehad en een kloppend hartje gezien. O+ Lieve dames, ik hoop voor jullie echt dat jullie snel mogen volgen, ik blijf hier natuurlijk meelezen :*
pi_182953546
quote:
17s.gif Op maandag 5 november 2018 10:28 schreef douche-eendje het volgende:
We hebben zojuist een mooie echo gehad en een kloppend hartje gezien. O+ Lieve dames, ik hoop voor jullie echt dat jullie snel mogen volgen, ik blijf hier natuurlijk meelezen :*
Aaaaah yes wat goed O+ *O*

Hopelijk ook gauw goede berichten van Bobby en bottoms.

En June jij ook veel succes met de laatste wachtweek!

[ Bericht 2% gewijzigd door Kirb op 05-11-2018 11:34:30 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_182954333
Ja, tijd om afscheid te nemen van jullie. De echo was prachtig O+ :'( O+ Het hartje klopte O+
Heel bijzonder om nu eens zoiets anders te zien dan eierstokken met follikels, en baarmoederslijmvlies.

Heel veel dank voor alle jaren van steun en de mogelijkheid om van mij af te schrijven. Dit topic is goud waard. Maar het is nog mooier als het leeg is :*

[ Bericht 0% gewijzigd door BobbyMcGee op 05-11-2018 11:59:58 ]
pi_182954663
Bobby en d-e wat bijzonder toch *O* *O* *O*
Een hartje O+
pi_182954920
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 11:41 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ja, tijd om afscheid te nemen van jullie. De echo was prachtig O+ :'( O+ Het hartje klopte O+
Heel bijzonder om nu eens zoiets anders te zien dan eierstokken met follikels, en baarmoederslijmvlies.

Heel veel dank voor alle jaren van steun en de mogelijkheid om van mij af te schrijven. Dit topic is goud waard. Maar het is nog mooier als het leeg is :*
Oh wat fantastisch O+ Geniet ervan!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_182955371
Och wat mooi dames O+ een heel fijne zwangerschap gewenst :*

Wij komen jullie snel achterna!
  maandag 5 november 2018 @ 13:20:31 #34
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_182956222
*O* O+ *O* O+
Voor knipperende hartjes
Be happy with the little things in life
pi_182956363
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 13:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
*O* O+ *O* O+
Voor knipperende hartjes
je bent een schat, dv :*

Bedankt allemaal O+
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 14:17:28 #36
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182957375
Jaaaa knipperende hartjes, dat willen we hier O+ Geniet ervan D-e en Bobby :*

Zal ik jullie uit de OP halen?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_182957428
Je mag mij uit de OP halen :*
pi_182957543
*O* Hoera voor de kloppende hartjes O+
Zo bijzonder O+

Mijn duimen blijven draaien voor de andere meiden hier :*
pi_182960000
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:17 schreef MaJo het volgende:
Jaaaa knipperende hartjes, dat willen we hier O+ Geniet ervan D-e en Bobby :*

Zal ik jullie uit de OP halen?
Ja, doe dat maar :Y
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 16:29:20 #40
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182960153
Ga ik dat doen. Hopelijk snel een lege OP!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 5 november 2018 @ 20:25:24 #41
208890 June.
Seriously?
pi_182965438
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 12:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik duim voor je June!
Jij staat niet in de OP, hoe lang ben jij eigenlijk al bezig? En heb je al eerder met je arts gesproken over IUI of andere vervolgstappen?
Nee nog niet. In december zijn we 1,5 jaar bezig. Dan ook opnieuw naar fertiliteit toe voor vervolgstappen. Eerder hadden we gesproken dat het wel eerst een hsg zou worden. En ik denk daarna IUI.
Shine bright like a diamond.
  maandag 5 november 2018 @ 20:26:56 #42
208890 June.
Seriously?
pi_182965468
En nog een extra *O* voor Bobby en douche-eendje. Wat een fijn nieuws O+ Lekker genieten nu!
Shine bright like a diamond.
pi_182965956
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 20:25 schreef June. het volgende:

[..]

Nee nog niet. In december zijn we 1,5 jaar bezig. Dan ook opnieuw naar fertiliteit toe voor vervolgstappen. Eerder hadden we gesproken dat het wel eerst een hsg zou worden. En ik denk daarna IUI.
Oh :) ik zou niet al te veel uitgaan van iui want dan valt het misschien heel erg tegen als je na de hsg nog even zelf aan de slag moet ;) Maarrr, die hsg kan ook zomaar al eens het stapje zijn wat je nodig hebt!
  maandag 5 november 2018 @ 21:05:22 #44
208890 June.
Seriously?
pi_182966570
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 20:43 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Oh :) ik zou niet al te veel uitgaan van iui want dan valt het misschien heel erg tegen als je na de hsg nog even zelf aan de slag moet ;) Maarrr, die hsg kan ook zomaar al eens het stapje zijn wat je nodig hebt!
Ja wie weet O+
Shine bright like a diamond.
  Moderator dinsdag 6 november 2018 @ 08:46:34 #45
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182972618
Bottoms, wanneer heb jij de eerste echo?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_182974481
Ik maak mezelf toch een klein beetje gek nu :{. Al ervaar ik de wachtweken nu wel een stuk makkelijker dan de vorige keer, geen extreem down gevoel gehad gelukkig.


Volgens mij heeft bottoms vandaag de echo toch? Ik ben ook benieuwd!

[ Bericht 37% gewijzigd door Kirb op 06-11-2018 22:13:17 (Gepiep weg) ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_182974606
We hebben 1 vruchtzakje gezien met 2 knipperende hartjes O+ :'( :X :{ *O*

Het is even schakelen maar we zijn wel heel blij dat alles er nu goed uitziet.
We zijn ook een beetje bang voor de risico's. Plus ineens medisch. Heel dubbel allemaal.


Ook gefeliciteerd Bobby en d-e!
pi_182974624
Bottoms :o *O* Wauw!
pi_182974676
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 11:19 schreef Bottoms_up het volgende:
We hebben 1 vruchtzakje gezien met 2 knipperende hartjes O+ :'( :X :{ *O*

Het is even schakelen maar we zijn wel heel blij dat alles er nu goed uitziet.
We zijn ook een beetje bang voor de risico's. Plus ineens medisch. Heel dubbel allemaal.

Ook gefeliciteerd Bobby en d-e!
Huh WAUW!! Er was toch maar 1 embryo'tje teruggeplaatst? Is het dan sowieso een eeneiige tweeling? Wat bijzonder, gefeliciteerd!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_182974832
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 11:24 schreef Kirb het volgende:

[..]

Huh WAUW!! Er was toch maar 1 embryo'tje teruggeplaatst? Is het dan sowieso een eeneiige tweeling? Wat bijzonder, gefeliciteerd!
Ja sowieso. Ze zitten ook mooi naast elkaar in 1 vruchtzak. Ik denk dat we al 10 keer tegen elkaar hebben gezegd dat we gelukkig maar 1 hebben laten terugplaatsen.
Maar nu wel medisch en veel controle. Wordt ook nog spannend blijkbaar of ze elk een eigen placenta krijgen. Er kan ook nog eentje afsterven wegen te weinig voeding. Blijft nog even spannend dus. Maar de blijdschap overheerst wel
  dinsdag 6 november 2018 @ 11:34:13 #51
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182974864
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 11:32 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Ja sowieso. Ze zitten ook mooi naast elkaar in 1 vruchtzak. Ik denk dat we al 10 keer tegen elkaar hebben gezegd dat we gelukkig maar 1 hebben laten terugplaatsen.
Maar nu wel medisch en veel controle. Wordt ook nog spannend blijkbaar of ze elk een eigen placenta krijgen. Er kan ook nog eentje afsterven wegen te weinig voeding. Blijft nog even spannend dus. Maar de blijdschap overheerst wel
WOW!!! Wat bijzonder!! Hopen dat ze allebei blijven plakken! *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182975350
Bottoms O+ :'( :D *O* Wat een heerlijk wonder O+
  dinsdag 6 november 2018 @ 12:08:52 #53
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_182975630
Oh wauw Bottum O+ *O* O+ *O*
Be happy with the little things in life
pi_182982605
Wat een heerlijk nieuws in dit topic, ladies! D-E, Bobby en Bottoms: alledrie gefeliciteerd met de mooie echo’s!!
pi_182982641
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 11:19 schreef Bottoms_up het volgende:
We hebben 1 vruchtzakje gezien met 2 knipperende hartjes O+ :'( :X :{ *O*

Het is even schakelen maar we zijn wel heel blij dat alles er nu goed uitziet.
We zijn ook een beetje bang voor de risico's. Plus ineens medisch. Heel dubbel allemaal.


Ook gefeliciteerd Bobby en d-e!
Ooh wauw O+ En dan heb je er ineens twee in je buik. Zal even spannend worden, maar wel mega gaaf O+
pi_182986400
Bottoms O+ :'( O+ *O* *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 6 november 2018 @ 21:06:14 #57
269689 crew  Viv
pi_182986974
Bottoms plak baby's plak! *O* *O* O+
pi_182988734
Wat een prachtige updates hier allemaal! O+
  Moderator woensdag 7 november 2018 @ 10:13:33 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182994655
Bottoms wat doe je nu :o O+ :'( wat een bijzonder nieuws! *O* en wat een goeie statistieken, 4 knippers op 3 vrouwen :s) laat de volgende streepjesregen maar komen! *O*

Kirb, probeer je niet te gek te maken. Net als dat het aantal embryo’s per ronde kan verschillen kunnen de symptomen ook verschillen. Het zegt dus allemaal helemaal niets :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183015909
Hier is 't klaar. Gister al heel licht wat spotting en vanmorgen voor de zekerheid getest, negatief. Ik voel me soms zo mislukt ;(
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 8 november 2018 @ 09:18:47 #62
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183016086
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:03 schreef Kirb het volgende:
Hier is 't klaar. Gister al heel licht wat spotting en vanmorgen voor de zekerheid getest, negatief. Ik voel me soms zo mislukt ;(
Ohw Kirb... :*
Je bent niet mislukt ..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183016381
Kirb.. Wat een teleurstelling.. :'(
En wat een rottig gevoel, om je mislukt te voelen.. Dat ben je niet! Liefs :*

June, jij al voortekenen van het een of ander?

En Bertha, jij rustige wachtweken?

Majo, hoe gaat het met het stoppen met roken? Goed hoor! Van jullie allebei!
En hoe gaat het stimuleren? Zit je goed op schema?

Gaddle, hoe is het met je? :*

En Douche-eendje, Bobby en Bottoms, wat fijn (en spannend) nieuws voor jullie! O+

Ik probeer steeds aan te haken, maar soms hou ik het niet bij en vind ik het stom dat ik niet goed kan reageren op jullie..!
Sorry!

Hier inmiddels weer ongesteld geworden.
Dus zes cyclussen Gonal F hadden niet het gewenste effect.
Nu over op IUI en menopur.
Hopelijk geeft dat een laatste zetje wat we nodig hebben.

Ik vind het wel steeds pittiger worden, en heb vooral last van al het geregel rondom werk en ziekenhuisafspraken.
Brengt veel onrust mee.
Zo weer de stand van zaken bespreken met mijn leidinggevende, kijken hoe ze er op reageert..

Majo, wil je mijn info weer bijwerken?
Alvast bedankt!

AN.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183016503
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:03 schreef Kirb het volgende:
Hier is 't klaar. Gister al heel licht wat spotting en vanmorgen voor de zekerheid getest, negatief. Ik voel me soms zo mislukt ;(
Ach kirb ;( je bent niet mislukt maar het voelt zo oneerlijk he :{

AN ook ongesteld.. succes met iui, dat zal inderdaad nog meer impact hebben op je leven. Hopelijk geeft het dan ook wel resultaat
pi_183016728
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:03 schreef Kirb het volgende:
Hier is 't klaar. Gister al heel licht wat spotting en vanmorgen voor de zekerheid getest, negatief. Ik voel me soms zo mislukt ;(
:'( Je bent niet mislukt Kirb, maar ik kan me goed voorstellen dat je je nu zo voelt. Knuffel :*
pi_183019405
Kirb. :* Wat is het toch allemaal oneerlijk.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_183019507
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:03 schreef Kirb het volgende:
Hier is 't klaar. Gister al heel licht wat spotting en vanmorgen voor de zekerheid getest, negatief. Ik voel me soms zo mislukt ;(
:*
Dat ben je niet. Ik begrijp dat het zo voelt maar het is niet zo.
pi_183020143
*O* Bottoms wat een goed nieuws! Gefeliciteerd :* Ik duim voor jullie 2 wonders!

:* Kirb
pi_183021521
Ach Kirb, ik snap dat t zo voelt maar het is niet zo. Je hebt gewoon oneerlijk veel pech. :*
  Moderator donderdag 8 november 2018 @ 15:14:00 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183022267
Kirb, je bent geen mislukkeling! Je lichaam heeft helaas wat meer drempels nodig om zwanger te worden dan anderen :* maar herken het gevoel goed hoor, iets te goed zelf :@

Ben je trouwens niet erg vroeg met testen; TP is een week geleden toch? Ik mag altijd pas na 16 dagen testen, niet dat ik me daaraan hou, maar een dag of 10 zou ik zeker aanhouden.

AN ik zal vanavond je verhaal in de OP updaten!

Met mij gaat het goed, maandag eerste echo. Ben benieuwd hoe het allemaal groeit!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183027653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 15:14 schreef MaJo het volgende:
Kirb, je bent geen mislukkeling! Je lichaam heeft helaas wat meer drempels nodig om zwanger te worden dan anderen :* maar herken het gevoel goed hoor, iets te goed zelf :@

Ben je trouwens niet erg vroeg met testen; TP is een week geleden toch? Ik mag altijd pas na 16 dagen testen, niet dat ik me daaraan hou, maar een dag of 10 zou ik zeker aanhouden.

AN ik zal vanavond je verhaal in de OP updaten!

Met mij gaat het goed, maandag eerste echo. Ben benieuwd hoe het allemaal groeit!
Vandaag is de punctie 2 weken geleden, TP was 3 dagen daarna. Menstruatie begint nu ook beetje, zal morgen wel doorzetten.

Bedankt allemaal voor de lieve woorden. Ik voel me over een paar dagen vast weer wat beter.

Succes maandag Majo!

June hopelijk heb jij meer geluk, morgen NOD toch? Ik duim!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_183029664
https://www.rtlnieuws.nl/(...)urstellingen-en-geen

Gelezen en veel meer respect voor jullie gekregen. Ik hoop echt van harte dat jullie geluk ook ooit aanbreekt!
pi_183033807
Kirb :{ ;(

Hier ook geen goed nieuws. Ongesteld geworden }:| Eerste reep chocola is alweer gekocht..
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 9 november 2018 @ 00:15:12 #74
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183034638
Bwuh June ..
:*

@ Peetjur tnx voor de link!
Interessant artikel wel.. wat mij vooral triggered is het feit dat de uitkomst onzeker is..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder vandaag met de endocrinoloog gesproken.. de waardes zijn stabiel verhoogd dus ik ga morgen weer met de pillen beginnen.. binnenkort dan ook contact opnemen met de ivf mbt gewenste schildklierwaardes tbv de tp (lekker veel afkortingen :P ) ik heb me er bij neergelegd dat we misschien onze initiële planning (van Dec 2 tp's / Jan 1 tp evt feb 4e poging) evt niet gaan halen, maar het is nu ook belangrijk dat die schildklier stabiel is..

Wat een gedoe toch.. 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183038523
Barreltje, wat een gedoe zeg met die schildklier o|O Ik hoop zo dat het nou eens gewoon goed kan gaan!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183038532
June :* :*
Heb je je afspraak met de gyn al staan?
pi_183057616
Ah.. balen June :*

En wat een gedoe met die schildklier he Barreltje? Ik hoop dat je snel stabiel bent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gisteren eerste menopur gezet.
Wat een gehannes in vergelijking met de Gonal f! :s)
Maar daar krijg ik vast ook weer handigheid in!
pi_183059986
Dames wat lief dat jullie naar mij gevraagd hebben. Ik kon het even niet opbrengen om wat te schrijven sorry.
Ik heb nog steeds buikpijn, maar het word gelukkig wel weer wat minder heftig.
Soms heb ik het gevoel dat ik weer wat beter in mijn vel ga zitten, maar andere momenten denk ik dat ik er nooit meer uit kom. Ik weet dat dat gelukkig niet zo is.

Oh prachtig om te horen dat er knippertjes waren en ook nog eens een tweeling. Fantastisch.
Dikke :* :* :* voor jullie allemaal
  Moderator zaterdag 10 november 2018 @ 22:51:04 #79
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183071523
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:53 schreef Kirb het volgende:

[..]

Vandaag is de punctie 2 weken geleden, TP was 3 dagen daarna. Menstruatie begint nu ook beetje, zal morgen wel doorzetten.

Bedankt allemaal voor de lieve woorden. Ik voel me over een paar dagen vast weer wat beter.

Succes maandag Majo!

June hopelijk heb jij meer geluk, morgen NOD toch? Ik duim!
Voor mijn gevoel was het nog helemaal niet zo lang geleden, dan is het wel echt zeker ja ;( Gelukkig heb je deze keer wel een aantal prachtige cryo's O+

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:56 schreef Peejtur het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)urstellingen-en-geen

Gelezen en veel meer respect voor jullie gekregen. Ik hoop echt van harte dat jullie geluk ook ooit aanbreekt!
Wat een lief bericht O+ Erg herkenbaar ook, kreeg er wel een brok van in mijn keel.

quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 23:22 schreef June. het volgende:
Kirb :{ ;(

Hier ook geen goed nieuws. Ongesteld geworden }:| Eerste reep chocola is alweer gekocht..
He dat is balen -O- Geniet maar lekker van de chocola :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 00:15 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh June ..
:*

@ Peetjur tnx voor de link!
Interessant artikel wel.. wat mij vooral triggered is het feit dat de uitkomst onzeker is..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder vandaag met de endocrinoloog gesproken.. de waardes zijn stabiel verhoogd dus ik ga morgen weer met de pillen beginnen.. binnenkort dan ook contact opnemen met de ivf mbt gewenste schildklierwaardes tbv de tp (lekker veel afkortingen :P ) ik heb me er bij neergelegd dat we misschien onze initiële planning (van Dec 2 tp's / Jan 1 tp evt feb 4e poging) evt niet gaan halen, maar het is nu ook belangrijk dat die schildklier stabiel is..

Wat een gedoe toch.. 8)7
Het blijft dus nog even spannend! Vervelend zeg die wisselende schildklier :X

Ik heb laatst ook mijn schildklier (samen met allerlei andere dingen) laten checken en de uitslag was goed. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de precieze waarden. Van de B12 zeiden ze ook dat het goed was maar ik ben B12 deficiënt en maak dus van mezelf 0 B12 aan. Als je dan naar de waarde kijkt is ie behoorlijk laag.

Bedacht laatst dat ik al jaren niks met mijn B12 had gedaan :@ Ik hoor eigenlijk iedere 3 maanden een injectie te zetten maar dat is op een gegeven moment versloft. Ik ga dat nu weer oppakken want dat is belangrijk dat het voor een zwangerschap goed zit.

quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 10:03 schreef AN. het volgende:
Ah.. balen June :*

En wat een gedoe met die schildklier he Barreltje? Ik hoop dat je snel stabiel bent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gisteren eerste menopur gezet.
Wat een gehannes in vergelijking met de Gonal f! :s)
Maar daar krijg ik vast ook weer handigheid in!
Moet je bij Menopur met ampullen en naalden en dergelijke aan de slag? Wat dat betreft is Gonal F wel ideaal, gewoon die pen zetten en klaar is kees :s)

Ik heb je informatie in de OP geupdated :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:43 schreef Gaddle het volgende:
Dames wat lief dat jullie naar mij gevraagd hebben. Ik kon het even niet opbrengen om wat te schrijven sorry.
Ik heb nog steeds buikpijn, maar het word gelukkig wel weer wat minder heftig.
Soms heb ik het gevoel dat ik weer wat beter in mijn vel ga zitten, maar andere momenten denk ik dat ik er nooit meer uit kom. Ik weet dat dat gelukkig niet zo is.

Oh prachtig om te horen dat er knippertjes waren en ook nog eens een tweeling. Fantastisch.
Dikke :* :* :* voor jullie allemaal
Fijn om weer wat van je te horen :* Laat je nog wel naar die buikpijn kijken? Is niet goed hoor als het zo lang duurt!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183076004
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 22:51 schreef MaJo het volgende:

Moet je bij Menopur met ampullen en naalden en dergelijke aan de slag? Wat dat betreft is Gonal F wel ideaal, gewoon die pen zetten en klaar is kees :s)

Ik heb je informatie in de OP geupdated :*
Thanks voor het updaten!
En inderdaad, de menopur lijkt qua handelingen op pregnyl. Alleen komt de dosering wat preciezer aan. Dat maakt het wat lastiger.
Bij pregnyl is het gewoon alles leegzuigen en mengen en prikken. Menopur moet precies genoeg zijn.

En ik hoop dat die B12 ook nog positieve werkingen op je heeft! Goed dat je dat ook weer op wilt pakken!
En hopelijk morgen al een goede echo! Succes!

En gaddle :*
Fijn dat de pijn in je buik minder wordt. Hopelijk ga je ook steeds beter in je vel zitten en heb je minder slechtere momenten. Sterkte!
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 11:23:16 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183097218
Net echo gehad. Zo’n 20 eitjes per stok maar de meesten zijn nog klein, de grootste was 11mm. Donderdag weer echo dus hopelijk groeien ze mooi door!

Vanmiddag gelijk een afspraak gemaakt met de huisarts om het beleid voor B12 door te nemen.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 12 november 2018 @ 11:36:09 #82
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183097445
20 eitjes! zo he! das een berg!

en idd die schildklier is zwaar klote.. we zijn ons er nu bij neer aan het leggen dat de volgende tp wsl pas in feb is ( ipv een evt volgende ronde ivf) maar goed, het is belangrijker om die schildklier nu stabiel te krijgen dan om een deadline te halen.. we verzinnen er wel wat op tzt..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183100170
Majo wat een goede score, dat geeft weer hoop!
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 12:43 schreef Gaddle het volgende:
Dames wat lief dat jullie naar mij gevraagd hebben. Ik kon het even niet opbrengen om wat te schrijven sorry.
Ik heb nog steeds buikpijn, maar het word gelukkig wel weer wat minder heftig.
Soms heb ik het gevoel dat ik weer wat beter in mijn vel ga zitten, maar andere momenten denk ik dat ik er nooit meer uit kom. Ik weet dat dat gelukkig niet zo is.

Oh prachtig om te horen dat er knippertjes waren en ook nog eens een tweeling. Fantastisch.
Dikke :* :* :* voor jullie allemaal
Het is ook een rollercoaster, en totaal niet raar dat je je zo voelt. Goed dat je de tijd voor jezelf neemt :*

En Majo, wat fijn. Geeft weer wat hoop voor de komende tijd!

En nog niet gereageerd op bottoms maar gefeliceerd! En spannend tegelijkertijd qua risico's enzo. Na al die tijd is een (onbezorgde) zwangerschap je gegund O+

Bertha, ja midden december weer een afspraak. Dan evalueren. Ben er de laatste tijd weer wat minder mee bezig gelukkig.
Shine bright like a diamond.
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 16:17:07 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183103478
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2018 11:36 schreef Barreltje het volgende:
20 eitjes! zo he! das een berg!

en idd die schildklier is zwaar klote.. we zijn ons er nu bij neer aan het leggen dat de volgende tp wsl pas in feb is ( ipv een evt volgende ronde ivf) maar goed, het is belangrijker om die schildklier nu stabiel te krijgen dan om een deadline te halen.. we verzinnen er wel wat op tzt..
Je kunt zeggen over mijn lichaam wat je wil, maar eitjes zijn er genoeg _O- vandaar ook dat er altijd wel overstimulatie op de loer ligt dus genoeg drinken en niet teveel inspannen is het devies.

Pfff wat vervelend zeg! Maar je kunt beter de waarden goed op orde hebben dan alles nu te overhaasten. Maar balen blijft het natuurlijk wel :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 12 november 2018 @ 17:41:59 #85
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183104976
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 16:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je kunt zeggen over mijn lichaam wat je wil, maar eitjes zijn er genoeg _O- vandaar ook dat er altijd wel overstimulatie op de loer ligt dus genoeg drinken en niet teveel inspannen is het devies.

Pfff wat vervelend zeg! Maar je kunt beter de waarden goed op orde hebben dan alles nu te overhaasten. Maar balen blijft het natuurlijk wel :*
gelukkig ben ik geen 25 meer :P
het lkokje begint wel te tikken, maar goed.. pogingen weggooien is ook zonde..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183106789
Jeetje Majo! Hopelijk ook veel enbryootjes *O*
pi_183106841
Majo! Wat een hoop! Hopelijk geen overstimulatie! :X

En Barrel, wat rot dat de poging moet worden uitgesteld. Die schildklier is knetter belangrijk, maar toch balen :*
pi_183107729
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 11:23 schreef MaJo het volgende:
Net echo gehad. Zo’n 20 eitjes per stok maar de meesten zijn nog klein, de grootste was 11mm. Donderdag weer echo dus hopelijk groeien ze mooi door!

Vanmiddag gelijk een afspraak gemaakt met de huisarts om het beleid voor B12 door te nemen.
Zo, dat is al flink. Ik hoop dat overstimulatie je bespaard blijft.
pi_183108916
AN ook weer bezig. Succes meid!

Kirb, weet jij al wanneer je voor de TP gaat?
En nu ik toch aan je denk, ga je morgen ook in de digitale rij liggen voor Muse? :D

June, ga je nog voor een poging tot aan de afspraak of neem je even pauze?

Barrel wat ontzettend zuur dat je zo moeten wachten tot februari maar inderdaad, aan een weggegooide poging heb je ook niets. Soms is het gewoon allemaal stom }:|
pi_183109100
Ik ben deze ronde stiekem best pessimistisch en daarom ook niet zoveel bezig met wel/niet zwanger zijn. Dat is dan wel weer relaxed :X :D
Ik heb wel flink last van vermoeidheid en darmklachten :{
pi_183109429
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 20:34 schreef B.ertha het volgende:

En nu ik toch aan je denk, ga je morgen ook in de digitale rij liggen voor Muse? :D

Even offtopic, waar zijn de kaarten morgen al verkrijgbaar? Ik zie ze pas vanaf de 16e.
Muse-meet :D
pi_183109846
Morgen is de presale *O*
Ik heb album-preorder-presale En fanclub presale *O*
pi_183109944
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:04 schreef B.ertha het volgende:
Morgen is de presale *O*
Ik heb album-preorder-presale En fanclub presale *O*
Damn.... :'( Ik wil ook!!! Ik ga vrijdag in de rij liggen. Hopelijk zijn er nog kaarten dan.
pi_183109990
Je kunt misschien nog inschrijven voor de fanclub?
Als je dan maar niet mijn kaarten inpikt :( ;)
  maandag 12 november 2018 @ 22:19:47 #95
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183111795
Niemand een amex? Daarmee kan je ze ook in de pressie krijgen die kaartjes.. ;)

K. Kan dan niet anders had ik wel kaartjes geregeld hier..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 23:12:05 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183113283
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:04 schreef B.ertha het volgende:
Morgen is de presale *O*
Ik heb album-preorder-presale En fanclub presale *O*
Mag ik bij jou aansluiten? :@ ik wil heel graag maar man vindt het te duur en verder vindt iedereen in mijn omgeving Muse stom :’)

Aan de andere kant zijn we dan misschien wel 8 maanden zwanger O-)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 12 november 2018 @ 23:13:09 #97
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183113311
- in plaats van editen mezelf quoten is niet echt handig - :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183115711
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 23:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Mag ik bij jou aansluiten? :@ ik wil heel graag maar man vindt het te duur en verder vindt iedereen in mijn omgeving Muse stom :’)

Aan de andere kant zijn we dan misschien wel 8 maanden zwanger O-)
Tuurlijk *O* maar ik mag maar vier kaarten bestellen en die zijn al vergeven.. Ik laat wel weten als het mij lukt, dan kun je proberen zelf te bestellen vrijdag :s)
pi_183115718
En als we 8 maanden zwanger zouden zijn, gaan we gewoon achterin op de grond zitten met een picknickkleed :D
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 08:29:31 #100
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183116306
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 06:41 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Tuurlijk *O* maar ik mag maar vier kaarten bestellen en die zijn al vergeven.. Ik laat wel weten als het mij lukt, dan kun je proberen zelf te bestellen vrijdag :s)
Yay *O*

Ik ga via Amex bestellen dus dat komt (hopelijk) goed :s)

Peace moet ik ook voor jou bestellen?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 08:29:46 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183116311
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 06:43 schreef B.ertha het volgende:
En als we 8 maanden zwanger zouden zijn, gaan we gewoon achterin op de grond zitten met een picknickkleed :D
Deal O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183116922
Bertha wij gaan waarschijnlijk in januari voor een tp. Nu even rust, want dat is wel nodig.

edit: Majo! Vergeet ik helemaal te reageren, wat een aantallen zeg.. hopelijk groeit er een mooi aantal goed door. Wanneer mag je weer terug?

Ik ga vrijdag inderdaad in de digitale rij liggen voor Muse :D. Samen met broer, vriend en een vriendin dus hopelijk komt íemand er wel doorheen. Hier ook geen voorrangskanalen voor vandaag helaas.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kirb op 13-11-2018 09:50:06 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_183116929
Dit moet wel een meet worden trouwens 8-).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_183117258
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Yay *O*

Ik ga via Amex bestellen dus dat komt (hopelijk) goed :s)

Peace moet ik ook voor jou bestellen?
Ja tof! Ga met de man overleggen. We hebben er dan wel 3 nodig, is dat geen probleem?

Grappig zo veel enthousiastelingen. Muse-meet *O*
pi_183117829
Ik heb 4 tickets *O* *O* _O_ *O*
Moet ik nog voor mensen proberen?
pi_183117858
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:06 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb 4 tickets *O* *O* _O_ *O*
Moet ik nog voor mensen proberen?
Huh pas om 13u toch..??
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_183117863
Nee, om 10 uur de presale voor mensen die het album gepre-orderd hadden en om 13u voor fanclub *)
pi_183117868
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:09 schreef B.ertha het volgende:
Nee, om 10 uur de presale voor mensen die het album gepre-orderd hadden en om 13u voor fanclub *)
Aaah lucky you. Ik ben inmiddels member dus probeer het om 13u.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_183117886
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:17 schreef Kirb het volgende:
Dit moet wel een meet worden trouwens 8-).
Zeker 8-)
pi_183117897
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:09 schreef Kirb het volgende:

[..]

Aaah lucky you. Ik ben inmiddels member dus probeer het om 13u.
Ik ben helemaal onder de indruk van hoe eenvoudig het was. Niks "je staat in de wachtrij, ververs niet". Gewoon 1x F5 om 10 uur, tickets aanklikken, betalen, klaar.
pi_183117941
Damn... Jaloers.. Ik wacht Majo nog even af Bertha, anders klop ik nog bij jou aan :D
pi_183118097
Ik wil het best vanmiddag nog even proberen, dan kan ik er weer 4 kopen. Majo kan pas morgen.. Ik heb alleen geen zin om het voor te financieren (264 euro :X) dus dat moeten we wel even goed regelen.

En goed dat je voor een pauze gaat, Kirb :)
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 10:27:11 #113
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183118161
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:17 schreef Kirb het volgende:
Dit moet wel een meet worden trouwens 8-).
Absoluut O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 10:35:22 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183118269
Komt goed, ik bestel tickets voor mij en peace *O* :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183118334
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:35 schreef MaJo het volgende:
Komt goed, ik bestel tickets voor mij en peace *O* :s)
*O* *O* Muse *O* *O*
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 10:51:54 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183118502
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:40 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

*O* *O* Muse *O* *O*
O+ _O_ Muse _O_ O+

Wel leuk dat iedereen hier fan is :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183118526
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

O+ _O_ Muse _O_ O+

Wel leuk dat iedereen hier fan is :D
Ja he!
Ik ben echt groot fan O+
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 10:57:18 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183118569
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:53 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ja he!
Ik ben echt groot fan O+
Ik weet het :D Je was toen ooit nog boos dat ik gratis kaarten had voor de Ziggodome ;) Ik ben ook groot fan, inmiddels 4x gezien en elke keer waren ze nóg beter O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183118738
Dat weet ik zelf niet eens meer :D waarom had je gratis kaarten?
Ik was toen ziek. Heb mezelf echt hondsberoerd naar de ziggo gesleept en stond bijna vooraan maar ging steeds bijna van mijn stokje. Dus ik ben halverwege toch maar op de tribune gaan zitten ;(
pi_183118925
Even goed teruggelezen.. en wil toch even reageren...

June, ook nog een dikke :* voor jou. Ik ben benieuwd wat er uit de evaluatie komt.

AN hopelijk doet de menopur het voor je! Inderdaad gedoe he, met dat mengen. Ik moest op het laatst 4 ampullen in 1 vloeistofje mengen, ik voelde me zo wat een labmedewerker :P.

Gaddle, gewoon een dikke knuffel.

Barrel wat een ge-emmer met die schildklier. Vervelend dat je je telkens zo moet aanpassen. Dat blijft toch lastig he in dit traject, je hebt zo weinig in de hand :*. Dat het maar gauw stabiliseert!

Succes met de laatste wachtweek Bertha :). Wanneer mag je testen?

En ja.. de pauze is nodig hier. Lekker even de feestdagen niks. Mochten we er in januari nog niet aan toe zijn stellen we het gewoon nog uit.
We hebben nu in een jaar tijd 6 IUI's en 2 ICSI behandelingen gehad, en we zijn het nu allebei even zat. Telkens die enorme ups en downs, echt even klaar mee. Maar tegelijk weten we dat er dan niks gebeurt, en we willen zó graag een kindje ;(.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 11:32:34 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183119105
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:07 schreef B.ertha het volgende:
Dat weet ik zelf niet eens meer :D waarom had je gratis kaarten?
Ik was toen ziek. Heb mezelf echt hondsberoerd naar de ziggo gesleept en stond bijna vooraan maar ging steeds bijna van mijn stokje. Dus ik ben halverwege toch maar op de tribune gaan zitten ;(
Een kennis werkt bij de Ziggodome als beveiliger. Ik had een oproepje op Facebook of iemand nog Muse kaarten in de verkoop had en kreeg toen een berichtje dat ik wel vrijkaarten kon krijgen :D O+ Jij was toen boos omdat ik ook wel eens kaarten had gewonnen voor Lowlands en je het niet eerlijk vond dat ik dan weer gratis kon _O- Ah dat is wel balen, deze keer ben je gewoon fit!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183119170
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Een kennis werkt bij de Ziggodome als beveiliger. Ik had een oproepje op Facebook of iemand nog Muse kaarten in de verkoop had en kreeg toen een berichtje dat ik wel vrijkaarten kon krijgen :D O+ Jij was toen boos omdat ik ook wel eens kaarten had gewonnen voor Lowlands en je het niet eerlijk vond dat ik dan weer gratis kon _O- Ah dat is wel balen, deze keer ben je gewoon fit!
Is ook vet oneerlijk :(
Maar internet-boos moet je nooit te serieus nemen ;)

Zullen we nu maar weer on-topic gaan? Kirb geeft het goede voorbeeld :@
pi_183119347
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

.... deze keer ben je gewoon fit!
Of hoogstens lichtelijk misselijk met goede reden >:)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 13 november 2018 @ 11:48:23 #124
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183119386
ik ga niet bij jullie mini-meet zijn geloof ik ;)
wel jammer, want het zou ook wel eens leuk zijn om jullie te ontmoeten :@

Kirb, helemaal herkenbaar die pause, ik vind dat jullie het reuse snel gedaan hebben ( no offence!) wij legden hetzelfde traject in zo'n 2.5 jaar af..

K. heeft gister ook besloten om te solliciteren op een functie waarin hij vaker weg moet. onhandig in combinatie met mijn functie mochten er ooit kinderen komen, maar tsjah.. ooit.. eerst vond ik het stom want er moest toch iemand voor die kinderen gaan zorgen, maar nu snap ik het wel.. ik heb immers dezelfde mindset nu, dus het zou oneerlijk zijn om hem wel nog vast te pinnen op de "wat als " en mocht het ooit zo ver komen dan regelen we het linksom of rechts om ook wel weer..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 12:10:39 #125
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183119916
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:36 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Is ook vet oneerlijk :(
Maar internet-boos moet je nooit te serieus nemen ;)

Zullen we nu maar weer on-topic gaan? Kirb geeft het goede voorbeeld :@
;)

Laten we inderdaad weer ontopic gaan :s)

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:46 schreef Kirb het volgende:

[..]

Of hoogstens lichtelijk misselijk met goede reden >:)
Dat mag inderdaad wel O-)

quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:48 schreef Barreltje het volgende:
ik ga niet bij jullie mini-meet zijn geloof ik ;)
wel jammer, want het zou ook wel eens leuk zijn om jullie te ontmoeten :@

Kirb, helemaal herkenbaar die pause, ik vind dat jullie het reuse snel gedaan hebben ( no offence!) wij legden hetzelfde traject in zo'n 2.5 jaar af..

K. heeft gister ook besloten om te solliciteren op een functie waarin hij vaker weg moet. onhandig in combinatie met mijn functie mochten er ooit kinderen komen, maar tsjah.. ooit.. eerst vond ik het stom want er moest toch iemand voor die kinderen gaan zorgen, maar nu snap ik het wel.. ik heb immers dezelfde mindset nu, dus het zou oneerlijk zijn om hem wel nog vast te pinnen op de "wat als " en mocht het ooit zo ver komen dan regelen we het linksom of rechts om ook wel weer..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb sowieso besloten geen rekening meer te houden met eventuele zwangerschap, als het toch ooit zover is zien we het dan wel weer. Voor hetzelfde geld duurt het nog 4 jaar en ben je jezelf van alles aan het ontzeggen. Het leven gaat gewoon door :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 14 november 2018 @ 13:29:03 #126
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183142069
Net met de huisarts gesproken, ik ga om de 2 weken weer de B12 prikken zetten om het niveau omhoog te halen.

Ook gelijk naar de waarde van mijn schildklier gevraagd: TSH is 0,79, dat is goed geloof ik? Ik zag dat tussen 0,4 en 2 een goede waarde is.

Verder word ik moe van alle kwaaltjes. Dit weekend was ik benauwd, eergisteren had ik erge buikpijn en nu heb ik een overgevoelige blaas. Kan mezelf bijna niet meer serieus nemen :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183142567
Ik ben mijn zorgverzekering voor volgend jaar aan het uitzoeken m.b.t. ICSI behandelingen. Nu kom ik erachter dat UMC (in extra pakket 3 en 4) de 4e IVF/ICSI behandeling nog vergoed, maar gestopt is met het vergoeden van de 5e behandeling. Nu is die 5e behandeling nog ver weg voor ons, maar toch wel weer confronterend dit ;(. Ik kan tot nu toe geen verzekeraar meer vinden die de 5e poging vergoed, zonder dat je onder bepaalde collectiviteiten valt o.i.d.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_183143062
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:48 schreef Barreltje het volgende:
ik ga niet bij jullie mini-meet zijn geloof ik ;)
wel jammer, want het zou ook wel eens leuk zijn om jullie te ontmoeten :@

Kirb, helemaal herkenbaar die pause, ik vind dat jullie het reuse snel gedaan hebben ( no offence!) wij legden hetzelfde traject in zo'n 2.5 jaar af..

K. heeft gister ook besloten om te solliciteren op een functie waarin hij vaker weg moet. onhandig in combinatie met mijn functie mochten er ooit kinderen komen, maar tsjah.. ooit.. eerst vond ik het stom want er moest toch iemand voor die kinderen gaan zorgen, maar nu snap ik het wel.. ik heb immers dezelfde mindset nu, dus het zou oneerlijk zijn om hem wel nog vast te pinnen op de "wat als " en mocht het ooit zo ver komen dan regelen we het linksom of rechts om ook wel weer..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is inderdaad snel gegaan, zo terugkijkend. Maar zonder behandeling gebeurt er ook niks, en ik wil gewoon duidelijkheid. Door met behandelen en of op een gegeven moment stoppen omdat de vergoedingen op zijn (dit is voor ons de grens), of het is raak. In beide gevallen weet ik dan in elk geval hoe ik de rest van mijn leven kan gaan inrichten. Gelukkig trekt vriendlief wel aan de bel als ik té hard doordender :@.

Tegelijk wel eens ook met Majo, ik leef nu ook gewoon door en houd met het plannen van vakanties e.d. geen rekening met dit gebeuren. Ook qua baan zou ik er niet heel erg rekening mee houden denk ik.. jullie vinden er vast ook een weg in als het raak is O+.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_183143366
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:29 schreef MaJo het volgende:
Net met de huisarts gesproken, ik ga om de 2 weken weer de B12 prikken zetten om het niveau omhoog te halen.

Ook gelijk naar de waarde van mijn schildklier gevraagd: TSH is 0,79, dat is goed geloof ik? Ik zag dat tussen 0,4 en 2 een goede waarde is.

Verder word ik moe van alle kwaaltjes. Dit weekend was ik benauwd, eergisteren had ik erge buikpijn en nu heb ik een overgevoelige blaas. Kan mezelf bijna niet meer serieus nemen :')
Goed van je Majo ^O^ Wie weet is dit wel net hetgeen wat jouw lijf nodig heeft voor een zwangerschap, zelfs al voel je het gebrek zelf niet.
En accepteer die kwaaltjes gewoon. Je staat strak van de hormonen hè :s)
pi_183143438
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:52 schreef Kirb het volgende:
Ik ben mijn zorgverzekering voor volgend jaar aan het uitzoeken m.b.t. ICSI behandelingen. Nu kom ik erachter dat UMC (in extra pakket 3 en 4) de 4e IVF/ICSI behandeling nog vergoed, maar gestopt is met het vergoeden van de 5e behandeling. Nu is die 5e behandeling nog ver weg voor ons, maar toch wel weer confronterend dit ;(. Ik kan tot nu toe geen verzekeraar meer vinden die de 5e poging vergoed, zonder dat je onder bepaalde collectiviteiten valt o.i.d.
Oja, dat is wel confronterend. Maar wat je zelf ook zegt: het is nog ver weg. Voordat je alle terugplaatsingen, poging 3 en 4 en alle terugplaatsingen daarvan eens hebt gehad, ben je heel veel verder :* En dat gaat gewoon niet nodig zijn!

Goed dat je vriend je in de gaten houdt O+
De mijne wil liever achter mekaar doordenderen. Hij ziet wel hoeveel het met mij doet, maar pauzes doen we alleen op mijn aangeven. Alhoewel hij gisteren wel aangaf dat als het hierna IVF wordt, we eerst een pauze gaan nemen. Ook voor zijn eigen mentale welzijn en de spanningen tussen ons. Ik ben echt blij dat ie dat aangeeft want dat is nieuw :)
  Moderator woensdag 14 november 2018 @ 16:52:45 #131
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183146103
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 13:52 schreef Kirb het volgende:
Ik ben mijn zorgverzekering voor volgend jaar aan het uitzoeken m.b.t. ICSI behandelingen. Nu kom ik erachter dat UMC (in extra pakket 3 en 4) de 4e IVF/ICSI behandeling nog vergoed, maar gestopt is met het vergoeden van de 5e behandeling. Nu is die 5e behandeling nog ver weg voor ons, maar toch wel weer confronterend dit ;(. Ik kan tot nu toe geen verzekeraar meer vinden die de 5e poging vergoed, zonder dat je onder bepaalde collectiviteiten valt o.i.d.
Oh dat is wel balen -O- Al is het wel fijn dat ze tenminste nog de 4e poging vergoeden, dat doet volgens mij geen andere zorgverzekering toch? Ik ga, afhankelijk van hoe de punctie gaat, ook eens kijken bij UMC. Die 4e poging vergoed zou toch wel heel fijn zijn!

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 14:15 schreef Kirb het volgende:

[..]

Het is inderdaad snel gegaan, zo terugkijkend. Maar zonder behandeling gebeurt er ook niks, en ik wil gewoon duidelijkheid. Door met behandelen en of op een gegeven moment stoppen omdat de vergoedingen op zijn (dit is voor ons de grens), of het is raak. In beide gevallen weet ik dan in elk geval hoe ik de rest van mijn leven kan gaan inrichten. Gelukkig trekt vriendlief wel aan de bel als ik té hard doordender :@.

Tegelijk wel eens ook met Majo, ik leef nu ook gewoon door en houd met het plannen van vakanties e.d. geen rekening met dit gebeuren. Ook qua baan zou ik er niet heel erg rekening mee houden denk ik.. jullie vinden er vast ook een weg in als het raak is O+.
Bij ons ging de overstap van IUI op ICSI ook heel snel (al moesten we een paar maanden verplicht wachten wegens het gedoe bij het UMC :X) maar gedurende het ICSI traject zelf hebben we wel af en toe pauze genomen. Ik vind dat zelf een stuk intensiever dan IUI. Maar iedereen moet sowieso doen waar zij zich prettig bij voelen :)

En helemaal eens, als er toch een zwangerschap is kom je daar ook wel weer uit :Y En tot die tijd lekker genieten en dingen doen die je anders niet meer zou kunnen, zoals mooie reizen maken.

[spoilerHeb je ook kaarten voor Muse? :s)][/spoiler]

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 14:29 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Goed van je Majo ^O^ Wie weet is dit wel net hetgeen wat jouw lijf nodig heeft voor een zwangerschap, zelfs al voel je het gebrek zelf niet.
En accepteer die kwaaltjes gewoon. Je staat strak van de hormonen hè :s)
Ik ben ook blij dat ik het weer opgepakt heb, wie weet maakt dit net het verschil!

Je hebt helemaal gelijk hoor, maar ik voel me echt zo'n zeur als ik aan mijn man elke dag weer vertel over nieuwe kwaaltjes :@ Maar hij is juist heel lief en wil ook dat ik rustig aan doe, hij neemt me ook veel uit handen. Wat een schat is het toch O+

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 14:33 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Oja, dat is wel confronterend. Maar wat je zelf ook zegt: het is nog ver weg. Voordat je alle terugplaatsingen, poging 3 en 4 en alle terugplaatsingen daarvan eens hebt gehad, ben je heel veel verder :* En dat gaat gewoon niet nodig zijn!

Goed dat je vriend je in de gaten houdt O+
De mijne wil liever achter mekaar doordenderen. Hij ziet wel hoeveel het met mij doet, maar pauzes doen we alleen op mijn aangeven. Alhoewel hij gisteren wel aangaf dat als het hierna IVF wordt, we eerst een pauze gaan nemen. Ook voor zijn eigen mentale welzijn en de spanningen tussen ons. Ik ben echt blij dat ie dat aangeeft want dat is nieuw :)
Wat fijn dat je vriend dat heeft aangegeven O+ Het is best belangrijk om af en toe pauze te nemen en even niet de hele tijd bezig te zijn met zwangerschap. Ik merk zelf dat ik dan ook echt afstand kan nemen en dat ik weer helemaal opgeladen kan beginnen aan een nieuwe ronde.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183146750
Jullie gaan hard met al die posts haha.

Majo, je kunt ook overwegen vitamine b12 te slikken in plaats van de spuiten. De dosering van die tabletten is namelijk zo hoog, dat er toch voldoende opgenomen wordt. Ook als je door wat voor reden dan ook het normaal gesproken niet kan opnemen. Nadeel is dat de tabletten niet vergoed worden, spuiten wel.. En die tabletten moet je dan elke dag nemen natuurlijk.
Shine bright like a diamond.
  Moderator woensdag 14 november 2018 @ 18:12:36 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183147642
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:21 schreef June. het volgende:
Jullie gaan hard met al die posts haha.

Majo, je kunt ook overwegen vitamine b12 te slikken in plaats van de spuiten. De dosering van die tabletten is namelijk zo hoog, dat er toch voldoende opgenomen wordt. Ook als je door wat voor reden dan ook het normaal gesproken niet kan opnemen. Nadeel is dat de tabletten niet vergoed worden, spuiten wel.. En die tabletten moet je dan elke dag nemen natuurlijk.
Ik heb altijd begrepen dat mijn lichaam geen B12 op kan nemen en dat ik het daarom moet spuiten? Ik heb overigens geen moeite met de spuiten, ik ben inmiddels een pro op dat vlak ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183158789
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 18:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb altijd begrepen dat mijn lichaam geen B12 op kan nemen en dat ik het daarom moet spuiten? Ik heb overigens geen moeite met de spuiten, ik ben inmiddels een pro op dat vlak ;)
Ja dat werd ook lang gezegd, maar veranderde inzichten. De dosering van die tabletten is namelijk zo hoog dat je toch een klein gedeelte passief opneemt via je darm. En dat is vaak voldoende.

Maar goed, was meer een tip/suggestie. Soms is het fijn als er ook nog alternatieven zijn.
Shine bright like a diamond.
pi_183159521
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 16:52 schreef MaJo het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En beter om die vitB12 weer op te pakken. Ik ben extra gaan slikken voor we aan poging 2 begonnen. Heb toen aantal dingen laten testen, aangezien ik regelmatig een vitD tekort heb. D zat weer tegen te laag maar B12 was ook onder gemiddeld. TSH was wel goed (1). B12 is volgens mij belangrijk voor celontwikkeling e.d., dus beter maar bij nemen :s).

Wanneer heb je je volgende meting?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kirb op 15-11-2018 12:00:13 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator donderdag 15 november 2018 @ 14:13:20 #136
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183163745
@June ah ok, dat wist ik niet! Kun jij ook iets zeggen over de hoogte van de waarde? Deze was 38 bij mij wat mij vrij laag lijkt, toen ik in 2009 begon met spuiten was het 100. De huisarts vertelde echter dat ze tegenwoordig kijken naar de actieve stoffen of iets dergelijks en dat dit weer anders geïnterpreteerd moet worden? Ik snapte er maar weinig van :@

@kirb yes, nu moet er wel een meet komen *O*

Altijd goed om de waarden te laten checken :Y vitamine D is bij mij vaak ook laag, toch ook maar weer naar laten kijken, heb daar ook eerder extra medicijnen voor gekregen :@

Vanochtend echo gehad, ik heb nu 4 follikels van 12mm per stok. De vraag is nu of er nog anderen mee gaan komen of dat het zo blijft. Sowieso een prima score!

Zaterdag weer echo en de punctie waarschijnlijk op dinsdag in plaats van maandag.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183164822
Dat gaat al vlot, Majo! Wel fijn dat het er geen 20 zijn :o

Ik heb dit weekend mijn NOD. De hele week geen enkele klacht gehad en ik heb sowieso niet zo'n best gevoel bij deze ronde, dus het zal wel niks worden.
pi_183179073
En ik heb gelijk gekregen })
pi_183179510
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 09:40 schreef B.ertha het volgende:
En ik heb gelijk gekregen })
He shit Bertha :{ wat ontzettend stom. Hoeveel rondes nog met prikken zonder verdere hulp?
:*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_183181037
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 10:09 schreef Kirb het volgende:

[..]

He shit Bertha :{ wat ontzettend stom. Hoeveel rondes nog met prikken zonder verdere hulp?
:*
Nog 2 geloof ik, maar misschien ook 3. Bij het vorige contact zei ze "nog 4 rondes" maar dat was midden in een cyclus dus ik weet achteraf niet wat ze nou bedoelde.
Ik ga na 2 keer gewoon een afspraak maken.
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 15:05:26 #141
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183206598
He B.ertha, balen weer -O- En lekker onduidelijk waar je nu precies zit :o Ik kan me voorstellen dat je na nog 2x denkt "laten we nu maar verder gaan".

Ik heb net weer een echo gehad en ben eigenlijk geen steek verder. De 2 grootsten zijn nu 15 en 16 mm, de rest blijft rond de 12mm. Het is nu de vraag of die meegaan met de grootsten of dat ze ermee kappen. Punctie gaat in ieder geval dinsdag niet door. Maandag weer echo om te kijken hoe het ervoor staat.

Het vervelende is dat ze onder narcose alleen op maandag, dinsdag of vrijdag doen. Het zou dus kunnen dat de punctie op woensdag of donderdag valt dus dan moet het gewoon op de afdeling. Ik krijg al een paniekaanval als ik eraan denk :X Dus laten we hopen dat de eitjes gestaag verder groeien en ik op vrijdag de punctie heb. Het kan echter ook gebeuren dat de hele punctie niet doorgaat als de rest van de eitjes nu stoppen met groeien. 2 follikels is weer te weinig. Lastig hoor die balans tussen teveel en te weinig die meegaan -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183206923
Jeetje Majo wat een gedoe! Kunnen ze nog spelen met dosering? Zou wel echt kut zijn als deze ronde verloren gaat :{ En ik snap dat je niet zonder narcose wil gezien jouw ervaringen :{
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 15:32:06 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183207093
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:22 schreef B.ertha het volgende:
Jeetje Majo wat een gedoe! Kunnen ze nog spelen met dosering? Zou wel echt kut zijn als deze ronde verloren gaat :{ En ik snap dat je niet zonder narcose wil gezien jouw ervaringen :{
Ik geloof dat ik al op de hoogste dosering zit (150 eenheden Gonal F). Vervelende is ook dat er wel weer teveel eitjes zijn voor een escape IUI. Dat hebben we namelijk eerder gedaan, toen waren er maar 2 eitjes en nu toch een stuk meer. Alleen is het dus de vraag of die meegaan met groeien.

En nee, die punctie zonder narcose is eigenlijk geen optie :'(
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183209279
Bah wat een onduidelijkheden allemaal! Hopelijk maandag toch meer duidelijkheid majo. Hoeveel eitjes willen ze minimaal voordat een punctie door kan gaan?

En nog even over je B12 :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bertha :* voor jou. Kan me ook voorstellen dat je verder wilt en misschien het gevoel gaat krijgen dat dit toch niet werkt.. heb ik ook een beetje. Ben wel klaar voor iets anders nu want dit zelfproberen schiet ook geen kut op lijkt het.
Shine bright like a diamond.
pi_183237567
June ook :*

Majo, heb je je echo al gehad?
  Moderator maandag 19 november 2018 @ 13:59:32 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183241767
Bedankt voor de B12 uitleg June! De laatste keer dat ik gespoten heb is een jaar of 3 geleden dus wat dat betreft kan ik het wel gebruiken ;)

Vandaag weer echo gehad en als het goed is (moet nog even in het team besproken) mag ik woensdag de Pregnyl zetten en is vrijdag de punctie (onder narcose *O*) De grootsten waren nu 17/18 mm maar de meesten 15mm en kleiner. Hopelijk gaat een flink aantal daarvan ook nog groeien. De arts telde 10 echte kanshebbers dus dat zou een mooie score zijn :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183241999
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 13:59 schreef MaJo het volgende:

Vandaag weer echo gehad en als het goed is (moet nog even in het team besproken) mag ik woensdag de Pregnyl zetten en is vrijdag de punctie (onder narcose *O*) De grootsten waren nu 17/18 mm maar de meesten 15mm en kleiner. Hopelijk gaat een flink aantal daarvan ook nog groeien. De arts telde 10 echte kanshebbers dus dat zou een mooie score zijn :s)
*O* ziet er goed uit!! *O*
pi_183242727
Oh, 10 is mooi O+ *O* Godzijdank toch onder narcose *O*
pi_183242907
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 13:59 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de B12 uitleg June! De laatste keer dat ik gespoten heb is een jaar of 3 geleden dus wat dat betreft kan ik het wel gebruiken ;)

Vandaag weer echo gehad en als het goed is (moet nog even in het team besproken) mag ik woensdag de Pregnyl zetten en is vrijdag de punctie (onder narcose *O*) De grootsten waren nu 17/18 mm maar de meesten 15mm en kleiner. Hopelijk gaat een flink aantal daarvan ook nog groeien. De arts telde 10 echte kanshebbers dus dat zou een mooie score zijn :s)
Hee wat goed! Ze hebben nog een aantal dagen om te groeien dus dat komt vast goed :Y. En wat fijn voor je dat het toch onder narcose kan. Wat een lang verloop trouwens bij jou, dat stimuleren. Op welke cyclusdag zit je nu? Wellicht heb ik een vertekend beeld hoor en gaat het bij juist weer (te) snel. Ik duim voor een mooie opbrengst!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_183242937
En nog even een dikke :* voor B. en June, het is zo frustrerend het gevoel te hebben stil te staan. Hopelijk zijn vervolgstappen bij jullie tóch niet nodig en volgt er een tof kerstkadootje ofzo O+.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator maandag 19 november 2018 @ 15:06:36 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183243400
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:33 schreef B.ertha het volgende:
Oh, 10 is mooi O+ *O* Godzijdank toch onder narcose *O*
Ja daar ben ik echt blij mee! Ik kreeg echt buikpijn van het idee dat dat niet zou lukken :X

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:40 schreef Kirb het volgende:

[..]

Hee wat goed! Ze hebben nog een aantal dagen om te groeien dus dat komt vast goed :Y. En wat fijn voor je dat het toch onder narcose kan. Wat een lang verloop trouwens bij jou, dat stimuleren. Op welke cyclusdag zit je nu? Wellicht heb ik een vertekend beeld hoor en gaat het bij juist weer (te) snel. Ik duim voor een mooie opbrengst!
Het gaat bij mij vaak traag, en dat terwijl ik op een behoorlijk hoge dosis zit volgens mij! Vandaag is dag 15 qua stimuleren en dag 29 qua decapeptyl. Ik ben dus inderdaad al een flinke tijd bezig :Y

En inderdaad nog een dikke kus voor June en B., zo frustrerend als het allemaal niet op lijkt te schieten :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 19 november 2018 @ 21:15:26 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183251775
Even een "domme" vraag. De TP is toch altijd 3 dagen later of is het toch 2 dagen? Ik weet het gewoon niet meer :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183252712
Ik weet het niet zeker Majo, maar in het radboud is nu zo'n studie voor 3 of 5 dagen waarbij 3 de standaard is.
pi_183252828
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 21:15 schreef MaJo het volgende:
Even een "domme" vraag. De TP is toch altijd 3 dagen later of is het toch 2 dagen? Ik weet het gewoon niet meer :@
In het AMC doen ze volgens mij tegenwoordig tp's bij 4 dagen.

Ik snap het op zich wel, want tussen dag 3 en 5 vallen nog veel embryo's af die simpelweg niet sterk genoeg zijn om zich te ontwikkelen tot blastocyst / te hatchen. Ik heb nog geen research gedaan maar ben wel benieuwd in hoeverre verschil in terugplaatsdag terug te zien is in slagingspercentages als je puur kijkt naar slagingspercentage per (verse) terugplaatsing.
  Moderator maandag 19 november 2018 @ 22:00:34 #155
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183252919
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 21:51 schreef B.ertha het volgende:
Ik weet het niet zeker Majo, maar in het radboud is nu zo'n studie voor 3 of 5 dagen waarbij 3 de standaard is.
Maar is dat dan dag 3 (dus vrijdag punctie, zondag terugplaatsing) of 3 dagen erna (oftewel maandag). Ik heb dat laatste in mijn hoofd.

quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 21:56 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

In het AMC doen ze volgens mij tegenwoordig tp's bij 4 dagen.

Ik snap het op zich wel, want tussen dag 3 en 5 vallen nog veel embryo's af die simpelweg niet sterk genoeg zijn om zich te ontwikkelen tot blastocyst / te hatchen. Ik heb nog geen research gedaan maar ben wel benieuwd in hoeverre verschil in terugplaatsdag terug te zien is in slagingspercentages als je puur kijkt naar slagingspercentage per (verse) terugplaatsing.
Interessant dat dit ook weer per ziekenhuis verschilt ^O^ Maar ook hier weer de vraag, is dat dan dag 4 van de embryo of 4 dagen na de punctie?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183253696
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Maar is dat dan dag 3 (dus vrijdag punctie, zondag terugplaatsing) of 3 dagen erna (oftewel maandag). Ik heb dat laatste in mijn hoofd.

[..]

Interessant dat dit ook weer per ziekenhuis verschilt ^O^ Maar ook hier weer de vraag, is dat dan dag 4 van de embryo of 4 dagen na de punctie?
Ik meen dat mijn zus zei dag 4 van de embryo. Dus dan is de dag van de punctie dag 1 van de embryo.

En ik deed PGD in Brussel en daar was de tp op dag 5 van de embryo. Dan was het embryo soms al hatching. Mijn zus heeft twee weken terug ook een beginstadium hatching embryo teruggeplaatst gekregen. Het zag er heel impressive uit op de foto die ze hebben gemaakt in ieder geval. :Y
  Moderator maandag 19 november 2018 @ 22:30:07 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183253846
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 22:26 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik meen dat mijn zus zei dag 4 van de embryo. Dus dan is de dag van de punctie dag 1 van de embryo.

En ik deed PGD in Brussel en daar was de tp op dag 5 van de embryo. Dan was het embryo soms al hatching. Mijn zus heeft twee weken terug ook een beginstadium hatching embryo teruggeplaatst gekregen. Het zag er heel impressive uit op de foto die ze hebben gemaakt in ieder geval. :Y
Zo heb ik het ook in mijn hoofd, vrijdag punctie en dan maandag TP. Woensdag bellen ze met alle info, ik zal het dan wel te horen krijgen (als het überhaupt al tot een TP komt natuurlijk!)

Ik ken wel hatching van de baarmoeder maar niet van de embryo, klinkt bijzonder! En is het een plakker bij je zus of weet je dat nog niet?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183254311
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 22:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Zo heb ik het ook in mijn hoofd, vrijdag punctie en dan maandag TP. Woensdag bellen ze met alle info, ik zal het dan wel te horen krijgen (als het überhaupt al tot een TP komt natuurlijk!)

Ik ken wel hatching van de baarmoeder maar niet van de embryo, klinkt bijzonder! En is het een plakker bij je zus of weet je dat nog niet?
Ze is wel zwanger, maar ligt ook al bijna een week met overstimulatie in het ziekenhuis. Test was positief en wordt donkerder en hcg was afgelopen vrijdag 1wk5d na de punctie 57, maar het ziekenhuis weigert om nogmaals hcg te prikken tot aanstaande donderdag. Voorlopig jompel ik nog niet heel hard. Eerst maar eens een kloppend hartje zien en dat de overstimulatie voorbij is.
  Moderator maandag 19 november 2018 @ 23:08:35 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183255127
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 22:42 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ze is wel zwanger, maar ligt ook al bijna een week met overstimulatie in het ziekenhuis. Test was positief en wordt donkerder en hcg was afgelopen vrijdag 1wk5d na de punctie 57, maar het ziekenhuis weigert om nogmaals hcg te prikken tot aanstaande donderdag. Voorlopig jompel ik nog niet heel hard. Eerst maar eens een kloppend hartje zien en dat de overstimulatie voorbij is.
Oeh dat is wel heel spannend :o gek dat ze het hcg niet willen prikken, ik neem aan dat dit in verband met de overstimulatie toch ook wel relevant is :? Ik ga in ieder geval voor haar duimen!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183259686
Majo ik heb twee keer de punctie op donderdag gehad, en vervolgens op zondag de terugplaatsing :).

Nikki wat spannend voor je zus. En wat ontzettend rot van de overstimulatie zeg.. duimen voor een mooie zwangerschap dan maar!

Ik heb ook een (misschien domme) vraag. We hebben nu dan een paar cryo's, die op dag 5 na de punctie zijn ingevroren (in ons geval op dinsdag dus). Zijn dit dan sowieso blastocystes? Of kunnen ze sowieso ook invriezen als het bijvoorbeeld nog morula's van goede kwaliteit zijn?

Over een weekje heb ik nog telefonisch consult om ook het schema voor cryo terugplaatsingen te bespreken, ik zal het dan ook vragen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 20 november 2018 @ 12:58:04 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183262545
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 09:55 schreef Kirb het volgende:
Majo ik heb twee keer de punctie op donderdag gehad, en vervolgens op zondag de terugplaatsing :).

Nikki wat spannend voor je zus. En wat ontzettend rot van de overstimulatie zeg.. duimen voor een mooie zwangerschap dan maar!

Ik heb ook een (misschien domme) vraag. We hebben nu dan een paar cryo's, die op dag 5 na de punctie zijn ingevroren (in ons geval op dinsdag dus). Zijn dit dan sowieso blastocystes? Of kunnen ze sowieso ook invriezen als het bijvoorbeeld nog morula's van goede kwaliteit zijn?

Over een weekje heb ik nog telefonisch consult om ook het schema voor cryo terugplaatsingen te bespreken, ik zal het dan ook vragen.
Ok, dan ga ik uit van de maandag :Y

Als ik kijk naar onze cryo's was dat 1x een morula en 2x een blastocyste. Volgens mij is het dus niet per definitie al een blastocyste bij invriezen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 14:33:01 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183284423
Net gebeld door het ziekenhuis. Vanavond om 10u de pregnyl zetten en vrijdag om 8:45 de punctie. Lekker vroeg zodat we dat meteen gehad hebben *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183284481
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:33 schreef MaJo het volgende:
Net gebeld door het ziekenhuis. Vanavond om 10u de pregnyl zetten en vrijdag om 8:45 de punctie. Lekker vroeg zodat we dat meteen gehad hebben *O*
Spannend, ik duim voor een mooie score *O*
pi_183285907
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:33 schreef MaJo het volgende:
Net gebeld door het ziekenhuis. Vanavond om 10u de pregnyl zetten en vrijdag om 8:45 de punctie. Lekker vroeg zodat we dat meteen gehad hebben *O*
Jaaaa punctie *O*
pi_183286279
Wat fijn majo dat het op vrijdag met narcose kan. Spannend weer hoor! *O*
pi_183286484
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:33 schreef MaJo het volgende:
Net gebeld door het ziekenhuis. Vanavond om 10u de pregnyl zetten en vrijdag om 8:45 de punctie. Lekker vroeg zodat we dat meteen gehad hebben *O*
Super dat het toch doorgaat onder narcose *O*

Voor de statistieken: ik had woensdag de punctie en vrijdag de terugplaatsing. Na twee dagen dus al.
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 17:46:10 #167
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183287989
Thanks meiden! Vind het ook best wel spannend die narcose, als het maar niet flashbacks geeft naar mijn bez :@ Maar ben blij dat ik niet meer de punctie bewust hoef mee te maken.

@Bobby ah dus het kan wel! Ik ga eens terugzoeken hoe het de vorige keer bij ons ging :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183288296
Fijn MaJo *O* Ik zal dik vet voor jullie duimen!

Bij ons beide verse terugplaatsingen na 2 nachten slapen, dus punctie op dag 0, terugplaatsing op dag 2.
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 18:47:36 #169
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183288973
Ik heb het even teruggezocht. Vorige keer was de punctie op donderdag en de TP op zondag, na 3 dagen dus. Dan ga ik uit van de maandag!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183292300
Ik ga weer voor je duimen Majo!

Kirb, spannend om over de terugplaatsingen te gaan praten :o

Nikki, sterkte voor je zus.. Hopelijk snel beterschap en duidelijkheid!
pi_183294915
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:46 schreef MaJo het volgende:
Thanks meiden! Vind het ook best wel spannend die narcose, als het maar niet flashbacks geeft naar mijn bez :@ Maar ben blij dat ik niet meer de punctie bewust hoef mee te maken.

@Bobby ah dus het kan wel! Ik ga eens terugzoeken hoe het de vorige keer bij ons ging :)
:*
pi_183300298
Wat goed Majo O+. Zet 'm op morgen!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_183302852
Majo wat goed! *O* Succes morgen! Ik duim voor een mooie opbrengst.

Mijn zusje is weer thuis. En zwanger, vandaag was de echte testdag. Ik word weer tante, supertof. O+
  Moderator donderdag 22 november 2018 @ 15:12:52 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183304937
Gefeliciteerd Nikki, wat een prachtig nieuws! *O* O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183307544
Fijn Nikki O+

Ik merk echt heel sterk een behoefte om meer controle te hebben op dit proces. Ook al weet ik dat ik bar weinig invloed heb. Kennen jullie dat ook? Zijn er dingen die ik kan doen? Ik ben al gestopt met alcohol en neem veel vitamines in, wat doen jullie verder nog?

En ik geloof dat ik depressief word van de Gonal-F. Ik vind mijn leven echt even niet leuk nu en merk ook dat ik soms tegen het apatische aan zit. Dat had ik vorige cyclus ook dus het is vast geen toeval, of het moet met wintertijd te maken hebben maar dat lijkt me sterk.

:{
pi_183308043
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:04 schreef B.ertha het volgende:
Fijn Nikki O+

Ik merk echt heel sterk een behoefte om meer controle te hebben op dit proces. Ook al weet ik dat ik bar weinig invloed heb. Kennen jullie dat ook? Zijn er dingen die ik kan doen? Ik ben al gestopt met alcohol en neem veel vitamines in, wat doen jullie verder nog?

En ik geloof dat ik depressief word van de Gonal-F. Ik vind mijn leven echt even niet leuk nu en merk ook dat ik soms tegen het apatische aan zit. Dat had ik vorige cyclus ook dus het is vast geen toeval, of het moet met wintertijd te maken hebben maar dat lijkt me sterk.

:{
Ik herken dit heel erg. Bij mij ging het om IUI in eigen cyclus, maar ik vond het ‘wachten op’ echt niet fijn. Ik ben toen een minimale hoeveelheid hormonen gaan spuiten, in overleg met de arts. Zo had ik meer het gevoel alsof ik controle had. Daarnaast heb ik acupunctuur geprobeerd en heb ik inderdaad veel vitamines geslikt.
pi_183319912
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:04 schreef B.ertha het volgende:
Fijn Nikki O+

Ik merk echt heel sterk een behoefte om meer controle te hebben op dit proces. Ook al weet ik dat ik bar weinig invloed heb. Kennen jullie dat ook? Zijn er dingen die ik kan doen? Ik ben al gestopt met alcohol en neem veel vitamines in, wat doen jullie verder nog?

En ik geloof dat ik depressief word van de Gonal-F. Ik vind mijn leven echt even niet leuk nu en merk ook dat ik soms tegen het apatische aan zit. Dat had ik vorige cyclus ook dus het is vast geen toeval, of het moet met wintertijd te maken hebben maar dat lijkt me sterk.

:{
Dit is zó herkenbaar. Probeer "gewoon" zo gezond mogelijk te leven. En een wijntje op zijn tijd heeft echt geen invloed, zorgt bij mij in ieder geval ook voor de nodige ontspanning :) (uiteraard niet in de periode tussen eisprong en NOD, en niet straalbezopen :P). Verder kun je gewoon niet zo veel doen volgens mij.

Vooral het leven even niet zo leuk vinden, heb ik ook letterlijk gezegd. Het helpt mij dat dit een tijdelijk iets is, deze onzekerheid. Even heel hard gezegd; het blijft niet zo. Of het lukt niet en dan ga je je leven anders inrichten en wordt het ook weer beter, of het lukt wel en dan schijnt het dat je deze onzekere rotperiode toch weer vergeet. Probeer in deze periode lekker veel afleiding te zoeken, ga leuke dingen doen, concerten/vakanties/musea wat jou ook maar helpt. En verder gewoon een dikke knuffel want het is echt een rotgevoel :*.

Majo hopelijk is alles goed gegaan en kun je nu even lekker bijkomen. Hoe gaat het? Had je een goede "opbrengst"?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:44:03 #178
56471 pinquit
oh my lama!
pi_183320108
Hoop dat alles voorspoedig ging MaJo! O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:49:10 #179
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183320241
Ik ben ook benieuwd naar de resultaten van Majo! ^O^

en B.ertha, heel herkenbaar allemaal. Ik heb die controle issues ook al eerder gespuid hier..

Wij krijgen dit weekend de kindjes ( 3 en 4 jaar oud) van vrienden over de vloer.. eens kijken wat ik er van ga vinden ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator vrijdag 23 november 2018 @ 11:39:01 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183321325
Punctie is goed gegaan! 7 eitjes in totaal. Een stuk minder dan de vorige keer dus duimen dat deze kwalitatief beter zijn ^O^

Ik ben zo blij dat het onder narcose ging, het ging allemaal erg voorspoedig! Nu wel wat pijn dus lekker op bed met poezel en knorren maar :z

Maandag horen we hoeveel bevruchtingen er zijn en is er als het goed is een terugplaatsing :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183322277
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:39 schreef MaJo het volgende:
Punctie is goed gegaan! 7 eitjes in totaal. Een stuk minder dan de vorige keer dus duimen dat deze kwalitatief beter zijn ^O^

Ik ben zo blij dat het onder narcose ging, het ging allemaal erg voorspoedig! Nu wel wat pijn dus lekker op bed met poezel en knorren maar :z

Maandag horen we hoeveel bevruchtingen er zijn en is er als het goed is een terugplaatsing :)
Wat fijn dat 't goed is gegaan. Ik ga mee duimen voor een aantal topembryo'tjes :). Lekker rustig aan jij!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:58:50 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183322914
Nette score majo!
en nu delen weekend embryo's!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183322961
Majo mooie score. En fijn dat het achter de rug is. Nu lekker uitrusten. :*
Ik ga alvast voor jullie duimen voor mooie embryo's maandag. O+
pi_183323395
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:34 schreef Kirb het volgende:

[..]

Dit is zó herkenbaar. Probeer "gewoon" zo gezond mogelijk te leven. En een wijntje op zijn tijd heeft echt geen invloed, zorgt bij mij in ieder geval ook voor de nodige ontspanning :) (uiteraard niet in de periode tussen eisprong en NOD, en niet straalbezopen :P). Verder kun je gewoon niet zo veel doen volgens mij.

Vooral het leven even niet zo leuk vinden, heb ik ook letterlijk gezegd. Het helpt mij dat dit een tijdelijk iets is, deze onzekerheid. Even heel hard gezegd; het blijft niet zo. Of het lukt niet en dan ga je je leven anders inrichten en wordt het ook weer beter, of het lukt wel en dan schijnt het dat je deze onzekere rotperiode toch weer vergeet. Probeer in deze periode lekker veel afleiding te zoeken, ga leuke dingen doen, concerten/vakanties/musea wat jou ook maar helpt. En verder gewoon een dikke knuffel want het is echt een rotgevoel :*.

Majo hopelijk is alles goed gegaan en kun je nu even lekker bijkomen. Hoe gaat het? Had je een goede "opbrengst"?
O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:39 schreef MaJo het volgende:
Punctie is goed gegaan! 7 eitjes in totaal. Een stuk minder dan de vorige keer dus duimen dat deze kwalitatief beter zijn ^O^

Ik ben zo blij dat het onder narcose ging, het ging allemaal erg voorspoedig! Nu wel wat pijn dus lekker op bed met poezel en knorren maar :z

Maandag horen we hoeveel bevruchtingen er zijn en is er als het goed is een terugplaatsing :)
Fijn Majo, ik ga voor je duimen ^O^
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 23 november 2018 @ 15:09:48 #185
269689 crew  Viv
pi_183325583
Fijn MaJo! Ging het ook goed qua herinneringen aan de bbz?
Ik duim mee voor kwaliteitsembryo's. ^O^
pi_183326444
Nette score Majo! *O* Ik hoop dat je snel weer opknapt :*
pi_183327605
Goede Score Majo, spoedig herstel gewenst! :*
pi_183327806
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:39 schreef MaJo het volgende:
Punctie is goed gegaan! 7 eitjes in totaal. Een stuk minder dan de vorige keer dus duimen dat deze kwalitatief beter zijn ^O^

Ik ben zo blij dat het onder narcose ging, het ging allemaal erg voorspoedig! Nu wel wat pijn dus lekker op bed met poezel en knorren maar :z

Maandag horen we hoeveel bevruchtingen er zijn en is er als het goed is een terugplaatsing :)
Wat klinkt dit positief zeg O+

*O* Hup zwammertjes en eitjes!! Maak maar mooie embryo’s *O*
pi_183329704
Fijn MaJo *O* Duim duim duim ^O^ :*
  Moderator vrijdag 23 november 2018 @ 19:45:53 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183330548
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 17:13 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Wat klinkt dit positief zeg O+

*O* Hup zwammertjes en eitjes!! Maak maar mooie embryo’s *O*
Het ging ook allemaal goed, wat een verschil met vorige keer!

@vivi gelukkig geen flashbacks gehad, iedereen was heel lief en weet daar ook van dus ik denk dat ze daar ook rekening mee hielden.

Van de verpleger kreeg ik nog een speciale OK teddybeer mee voor de kleine, een beer met scrubs aan O+

Toen ik thuis kwam heb ik bijna 7 uur liggen slapen :o ik zal het wel nodig hebben gehad :Z
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 23 november 2018 @ 20:20:35 #191
208890 June.
Seriously?
pi_183331168
Fijn majo! Nu duimen op mooie embryo’s.
Shine bright like a diamond.
pi_183358840
Nou, ik heb mijn neerslachtigheid besproken vanochtend en ze dachten heel goed mee. Sowieso zeiden ze meteen heel stellig dat als ik ooit het gevoel krijg dat ik van een brug wil springen dan moet ik meteen bellen. Dat vond ik echt goed. Voor nu mag ik naar eigen behoefte naar de medisch maatschappelijk werker en kunnen we na deze ronde kijken naar alternatieve hormonen. Geen garantie dat ik het daarbij niet heb hoor, maar toch :)

En voor nu groeit er in ieder geval één follikel. Morgen terug.
  Moderator zondag 25 november 2018 @ 18:24:09 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183365428
Fijn dat je het kon bespreken B.ertha en dat er goed naar je geluisterd werd! Ik schrik alleen van de zin "als je het gevoel krijgt van een brug te willen springen", ik hoop niet dat het bij jou zo erg is? -O-Je weet me sowieso te vinden he als je je hart wil luchten? :*

En go follikel! *O*

Ik ben inmiddels best zenuwachtig, ik word morgen tussen 10 en 12 gebeld. Wat nou als er helemaal geen bevruchtingen zijn? :X Volgens mijn man moet ik me niet zo gek maken, dat heeft helemaal geen zin. Maar kan er niet mee stoppen om over na te denken :@

Vanavond eten we in ieder geval biefstuk, hopelijk de laatste in lange tijd :9
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183365616
B.ertha :*

Majo ik duim voor je, ik hoop dat er in het lab een aantal prachtige kindjes-to-be voor je aan het ontwikkelen zijn. En geniet van die biefstuk, heb ik ook gedaan een paar dagen voor mijn positieve test :7. Ik hoop voor je dat het je laatste biefstukje voorlopig mag zijn ;)
pi_183367930
Oh majo het is ook zo spannend, maar de vorige keer waren jullie in het lab behoorlijk vruchtbaar toch? Houd moed en hoop :*
pi_183369069
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 18:24 schreef MaJo het volgende:
Fijn dat je het kon bespreken B.ertha en dat er goed naar je geluisterd werd! Ik schrik alleen van de zin "als je het gevoel krijgt van een brug te willen springen", ik hoop niet dat het bij jou zo erg is? -O-Je weet me sowieso te vinden he als je je hart wil luchten? :*

En go follikel! *O*
Nee, juist niet maar dat gaf voor ons aan dat ze het wel heel serieus opnemen ;)
quote:
Ik ben inmiddels best zenuwachtig, ik word morgen tussen 10 en 12 gebeld. Wat nou als er helemaal geen bevruchtingen zijn? :X Volgens mijn man moet ik me niet zo gek maken, dat heeft helemaal geen zin. Maar kan er niet mee stoppen om over na te denken :@

Vanavond eten we in ieder geval biefstuk, hopelijk de laatste in lange tijd :9
Hihi, smakelijk! En je man heeft gelijk maar ik snap heel goed dat je er niet mee kunt stoppen :D nog maar één nachtje slapen! :*
  Moderator zondag 25 november 2018 @ 23:11:57 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183372808
quote:
17s.gif Op zondag 25 november 2018 18:35 schreef douche-eendje het volgende:
B.ertha :*

Majo ik duim voor je, ik hoop dat er in het lab een aantal prachtige kindjes-to-be voor je aan het ontwikkelen zijn. En geniet van die biefstuk, heb ik ook gedaan een paar dagen voor mijn positieve test :7. Ik hoop voor je dat het je laatste biefstukje voorlopig mag zijn ;)
O+ Dat laatste hoop ik ook! Het smaakte in ieder geval goed :9

quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 20:15 schreef Arja het volgende:
Oh majo het is ook zo spannend, maar de vorige keer waren jullie in het lab behoorlijk vruchtbaar toch? Houd moed en hoop :*
De uiteindelijke score was goed maar er was wel een hoog verval: van 21 eitjes naar 10 bevruchtingen naar 5 embryo's. Dat is maar 25% wat uiteindelijk overblijft. Ik hoop dat het verval deze keer een stuk minder hoog is en dat het nu allemaal sterke eitjes zijn!

quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 20:53 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Nee, juist niet maar dat gaf voor ons aan dat ze het wel heel serieus opnemen ;)

[..]

Hihi, smakelijk! En je man heeft gelijk maar ik snap heel goed dat je er niet mee kunt stoppen :D nog maar één nachtje slapen! :*
Gelukkig maar, ik schrok echt even! Maar fijn dat ze het serieus opnemen :Y

En inderdaad nog 1 nachtje, ik laat het jullie morgen weten!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183373587
Mijn duimen draaien Majo :*
  maandag 26 november 2018 @ 09:32:04 #199
208890 June.
Seriously?
pi_183376087
Erg benieuwd majo!

Volgens mij heb ik dit weekend voor het eerst mijn ovulatie gevoeld. Zou dat een teken zijn? :P
Shine bright like a diamond.
pi_183376256
Wie weet June :)

Mijn eitje had zo'n ontzettende groeispurt gehad dat ik direct ovitrelle moest spuiten. Ik mocht niet eens tot vanavond wachten :D Dus nu gaan we het vanavond gezellig maken *O*
  maandag 26 november 2018 @ 09:46:37 #201
208890 June.
Seriously?
pi_183376294
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:43 schreef B.ertha het volgende:
Wie weet June :)

Mijn eitje had zo'n ontzettende groeispurt gehad dat ik direct ovitrelle moest spuiten. Ik mocht niet eens tot vanavond wachten :D Dus nu gaan we het vanavond gezellig maken *O*
*O*
Shine bright like a diamond.
  Moderator maandag 26 november 2018 @ 10:40:44 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183377031
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:43 schreef B.ertha het volgende:
Wie weet June :)

Mijn eitje had zo'n ontzettende groeispurt gehad dat ik direct ovitrelle moest spuiten. Ik mocht niet eens tot vanavond wachten :D Dus nu gaan we het vanavond gezellig maken *O*
Wow, je eitje had er zin in :D Veel plezier! ;)

Ik heb nog niks gehoord en ik ga echt een beetje dood van binnen :X Heel slecht geslapen en super zenuwachtig. Ik hoop dat ze snel bellen!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 26 november 2018 @ 10:47:44 #203
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_183377123
Hopenlijk bellen ze snel MaJo. Ik vond dit altijd veruit de ergste dag qua wachten/nieuws krijgen. Ik duim voor mooie embryootjes :*
pi_183377550
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:32 schreef June. het volgende:
Erg benieuwd majo!

Volgens mij heb ik dit weekend voor het eerst mijn ovulatie gevoeld. Zou dat een teken zijn? :P
Natuurlijk :7.

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:43 schreef B.ertha het volgende:
Wie weet June :)

Mijn eitje had zo'n ontzettende groeispurt gehad dat ik direct ovitrelle moest spuiten. Ik mocht niet eens tot vanavond wachten :D Dus nu gaan we het vanavond gezellig maken *O*
Veel plezier! ~O>

Majo :*
  Moderator maandag 26 november 2018 @ 11:26:59 #205
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183377661
Om half 4 terugplaatsing *O* Dan horen we ook hoeveel embryo's er zijn dus het blijft nog even spannend!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183377723
Jaaaaaaa goooo embryo *O*
  maandag 26 november 2018 @ 11:32:54 #207
208890 June.
Seriously?
pi_183377725
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 11:26 schreef MaJo het volgende:
Om half 4 terugplaatsing *O* Dan horen we ook hoeveel embryo's er zijn dus het blijft nog even spannend!
Fijn majo! Er zit in elk geval 1 mooie bij O+ Nu hopen dat er nog wat broertjes en zusjes in de vriezer mogen ;)
Shine bright like a diamond.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 26 november 2018 @ 11:51:21 #208
269689 crew  Viv
  maandag 26 november 2018 @ 12:10:55 #209
56471 pinquit
oh my lama!
pi_183378249
Waaaah spannend MaJo! *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_183378335
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 11:26 schreef MaJo het volgende:
Om half 4 terugplaatsing *O* Dan horen we ook hoeveel embryo's er zijn dus het blijft nog even spannend!
*O* Jeeeee! *O* succes vanmiddag
pi_183379231
Goed nieuws MaJo! In elk geval één mooi embryo *O* hopelijk hoor je vanmiddag dat het er meer zijn. En dan ben je PUPO O+
pi_183379907
Gelukkig MaJo, wat een opluchting! Vanmiddag ben jij PUPO O+
pi_183381742
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:32 schreef June. het volgende:
Erg benieuwd majo!

Volgens mij heb ik dit weekend voor het eerst mijn ovulatie gevoeld. Zou dat een teken zijn? :P
Ik hoop het voor je *O*
pi_183381758
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 11:26 schreef MaJo het volgende:
Om half 4 terugplaatsing *O* Dan horen we ook hoeveel embryo's er zijn dus het blijft nog even spannend!
*O* jeuj!!
pi_183383062
Wat fijn Majo! *O*
  Moderator maandag 26 november 2018 @ 16:26:57 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183383130
5(!!!) embryo’s :o O+ Eentje zit lekker te warmen in mijn buik en de andere 4 delen hopelijk nog mooi door en gaan dan de vriezer in. Noa ligt al lekker op mijn buik te knorren O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183383221
Majo wat goed! Dat deze de komende maanden maar lekker bij je in je buik mag wonen :*
pi_183383248
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:26 schreef MaJo het volgende:
5(!!!) embryo’s :o O+ Eentje zit lekker te warmen in mijn buik en de andere 4 delen hopelijk nog mooi door en gaan dan de vriezer in. Noa ligt al lekker op mijn buik te knorren O+
ZOMG 5 embryo’s, wat een geweldige score! Ik hoop zo dat 1 van deze 5 jullie papa en mama gaat maken O+
pi_183383409
Majo, ook ik ga weer duimen voor je draaien.

Kom op embryo zet hem op *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_183383946
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:26 schreef MaJo het volgende:
5(!!!) embryo’s :o O+ Eentje zit lekker te warmen in mijn buik en de andere 4 delen hopelijk nog mooi door en gaan dan de vriezer in. Noa ligt al lekker op mijn buik te knorren O+
Wauw, wat fantastisch *O* Broeden aan, stress uit. Ik duim me te pletter ^O^ :*
pi_183384604
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:26 schreef MaJo het volgende:
5(!!!) embryo’s :o O+ Eentje zit lekker te warmen in mijn buik en de andere 4 delen hopelijk nog mooi door en gaan dan de vriezer in. Noa ligt al lekker op mijn buik te knorren O+
Fantastisch! *O* succes de komende twee weken :*
pi_183384748
Majo *O* 5 stuks, wauw! *O* Broed ze de komende twee weken :*
  maandag 26 november 2018 @ 18:03:10 #223
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183384932
Majo!!!! ^O^ ^O^
Wat super goed!!
Ik duim mee!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator maandag 26 november 2018 @ 18:11:32 #224
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183385058
Bedankt lieve meiden O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183385401
Wat een prachtige score Majo *O* ik duim zo ontzettend voor je!
  maandag 26 november 2018 @ 18:32:06 #226
208890 June.
Seriously?
pi_183385488
Oh wat fijn majo! O+
Shine bright like a diamond.
  maandag 26 november 2018 @ 18:32:47 #227
208890 June.
Seriously?
pi_183385503
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 15:17 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je *O*
En hoe gaat het nu met jou? :*
Shine bright like a diamond.
pi_183386123
Majo pupo met boertjes en zusjes in de vriezer *O* *O* *O*
pi_183386192
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:26 schreef MaJo het volgende:
5(!!!) embryo’s :o O+ Eentje zit lekker te warmen in mijn buik en de andere 4 delen hopelijk nog mooi door en gaan dan de vriezer in. Noa ligt al lekker op mijn buik te knorren O+
Jaaaa wat goed! PUPOOOO! :D *O*

En bertha en June ook weer (bijna) in de wachtweken! Hopelijk wordt dat weer een mooie streepjesregen over twee weken :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 26 november 2018 @ 19:05:38 #230
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_183386288
Majo pupo *O*
En heel veel embryo's *O*
Bertha aan de gezelligheid *O*
June met een eisprong *O*
Jongens wat een jompels.. Over twee weken weer, deal? O+
pi_183387227
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:26 schreef MaJo het volgende:
5(!!!) embryo’s :o O+ Eentje zit lekker te warmen in mijn buik en de andere 4 delen hopelijk nog mooi door en gaan dan de vriezer in. Noa ligt al lekker op mijn buik te knorren O+
Oh heerlijk zo'n knuffel kat die met je komt knuffelen. Ik denk aan je en stuur je positieve energie. O+ :*
pi_183387325
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 18:32 schreef June. het volgende:

[..]

En hoe gaat het nu met jou? :*
een beetje hetzelfde nog eigenlijk. Helaas een hele zware winterdepressie. Iedere dag lijkt een soort strijd te zijn met mijzelf en alles om mij heen.
Binnenkort hopelijk ongesteld weer. Maar ik weet niet of ik rond de kerst hormonen wil nemen. Ofwel een hormonster wil zijn.
Mijn moeder zei tegen mij. Doe maar dan heb je in ieder geval genoeg afleiding.
pi_183387847
Wat verdrietig gaddle. Wat vind je van het advies van je moeder?
pi_183388904
Majo PUPO *O*

Gaddle :*
pi_183389702
Gaddle :* succes met je keuze
  Moderator maandag 26 november 2018 @ 21:23:49 #236
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183389955
Gaddle :* aan de ene kant snap ik het advies van je moeder maar zelf vind ik het lekker om met kerst en oud en nieuw niet na te hoeven denken over wat je wel en niet mag eten en drinken. Doe sowieso wat voor jou goed voelt!

En Noa is vanavond nog niet van mijn zijde geweken, ze ligt al een paar uur op me te knorren O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183391700
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:26 schreef MaJo het volgende:
5(!!!) embryo’s :o O+ Eentje zit lekker te warmen in mijn buik en de andere 4 delen hopelijk nog mooi door en gaan dan de vriezer in. Noa ligt al lekker op mijn buik te knorren O+
Geweldig! Ik duim mee O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 26 november 2018 @ 22:33:30 #238
208890 June.
Seriously?
pi_183391979
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:52 schreef Gaddle het volgende:

[..]

een beetje hetzelfde nog eigenlijk. Helaas een hele zware winterdepressie. Iedere dag lijkt een soort strijd te zijn met mijzelf en alles om mij heen.
Binnenkort hopelijk ongesteld weer. Maar ik weet niet of ik rond de kerst hormonen wil nemen. Ofwel een hormonster wil zijn.
Mijn moeder zei tegen mij. Doe maar dan heb je in ieder geval genoeg afleiding.
Wat een narigheid gaddle ;( Hoe moeilijk ook, maar soms is het beter om eerst aan jezelf te denken en een semi verplichte pauze te nemen?
Shine bright like a diamond.
  maandag 26 november 2018 @ 23:30:39 #239
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_183393231
MaJo wat fijn *O*
pi_183396876
Gaddle, heb je nog contact met maatschappelijk werk? Ik kies zelf ook bewust voor even geen gedoe met hormonen of onzekerheid in de decembermaand, maar tegelijk voelt het ook als stilstaan. Moeilijk is het. Ik zou kiezen wat voor jou nu even het meeste rust geeft :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_183416623
Ik vind het hartstikke lief van jullie dat jullie allemaal reageren. Echt heel fijn. O+ :*

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:10 schreef Arja het volgende:
Wat verdrietig gaddle. Wat vind je van het advies van je moeder?
Ik kan wel inkomen wat ze zegt. Mijn probleem is dat ik nergens helemaal achter kan staan met mijn gevoel. Ik ben nog al in de war.
Dus ik weet niet echt wat goed voelt, want beide voelt niet echt goed.
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 22:33 schreef June. het volgende:

[..]

Wat een narigheid gaddle ;( Hoe moeilijk ook, maar soms is het beter om eerst aan jezelf te denken en een semi verplichte pauze te nemen?
Ja pauze hebben is soms wel echt noodzakelijk. Ik weet het. Om weer lekker op te laden en te leven zonder al het ziekenhuis gedoe.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:32 schreef Kirb het volgende:
Gaddle, heb je nog contact met maatschappelijk werk? Ik kies zelf ook bewust voor even geen gedoe met hormonen of onzekerheid in de decembermaand, maar tegelijk voelt het ook als stilstaan. Moeilijk is het. Ik zou kiezen wat voor jou nu even het meeste rust geeft :*.
Nee, momenteel niet, maar misschien moet ik daar nog maar weer over nadenken om nog een afspraak te maken.
  Moderator donderdag 29 november 2018 @ 18:56:11 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183444183
Ach lieve gaddle, ik zou toch aan de bel trekken als je aangeeft zo in de war te zijn :* en uiteraard staan we hier altijd voor je klaar :*

Ik heb vandaag het ziekenhuis opgebeld over de cryo opbrengst. Helaas is 1 embryo afgevallen maar we hebben nu dus 3 eskimo’s in de vriezer O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 29 november 2018 @ 19:40:12 #243
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183445040
3 eskimos! ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183445555
Gaddle :* Wat vind MeneerGaddle ervan? En trek aan de bel hoor, daar is die bel voor.

Majo wat fijn, 3 eskimo's. Hoe gaat het nu bij je? :)
pi_183446553
Wat fijn Majo!
pi_183447374
Spannend Majo! En wat fijn 3 eskimootjes.
pi_183447436
Wat goed, Majo! O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 29 november 2018 @ 21:43:06 #248
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_183447525
Majo *O* PUPO en 3 eskimos O+ Mijn duimen draaien.

Gaddle dikke knuffel voor jou en eens met Majo, misschien tijd om eens aan de bel te trekken :*

Verder een dikke knuffel voor wie het nodig heeft :*
Be happy with the little things in life
  Moderator donderdag 29 november 2018 @ 22:55:14 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183449123
Bedankt lieve meiden :*

DE ik heb sinds de punctie al last van mijn buik en rug maar dat lijkt me niet zo vreemd met al dat gewroet in mijn lichaam ;) nu dus zo geduldig mogelijk afwachten, volgende week zaterdag mag ik van mezelf testen!

Hoe is het met de rest hier?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183449660
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 22:55 schreef MaJo het volgende:
Bedankt lieve meiden :*

DE ik heb sinds de punctie al last van mijn buik en rug maar dat lijkt me niet zo vreemd met al dat gewroet in mijn lichaam ;) nu dus zo geduldig mogelijk afwachten, volgende week zaterdag mag ik van mezelf testen!

Hoe is het met de rest hier?
Zo vlot al :o moet je geen twee weken wachten?

Bij mij valt er nog niet zoveel te vertellen :) behalve dat mijn neerslachtigheid als sneeuw voor de zon verdwenen is met het aflopen van de spuiten en het vooruitzicht op een heerlijk weekendje Antwerpen O+
  Moderator donderdag 29 november 2018 @ 23:37:32 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183449748
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 23:29 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Zo vlot al :o moet je geen twee weken wachten?

Bij mij valt er nog niet zoveel te vertellen :) behalve dat mijn neerslachtigheid als sneeuw voor de zon verdwenen is met het aflopen van de spuiten en het vooruitzicht op een heerlijk weekendje Antwerpen O+
Tijdens de terugplaatsing is het embryo al drie dagen oud hè? De meeste vrouwen rekenen daarom vanaf de punctie, zoals je normaal ook zou rekenen met “days past ovulation” (dpo). Volgende week zaterdag zit ik op 15dpo dus dat is een prima moment om te testen :) al is de officiële testdatum van het ziekenhuis de dinsdag erna maar daar houdt echt niemand zich aan :')

Wat fijn dat de neerslachtigheid verdwenen is! En een weekendje weg is altijd goed *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183451203
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 23:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Tijdens de terugplaatsing is het embryo al drie dagen oud hè? De meeste vrouwen rekenen daarom vanaf de punctie, zoals je normaal ook zou rekenen met “days past ovulation” (dpo). Volgende week zaterdag zit ik op 15dpo dus dat is een prima moment om te testen :) al is de officiële testdatum van het ziekenhuis de dinsdag erna maar daar houdt echt niemand zich aan :')

Wat fijn dat de neerslachtigheid verdwenen is! En een weekendje weg is altijd goed *O*
Inderdaad :D Ik mocht op donderdag testen, dat was 15 dagen na terugplaatsing, ik heb op de zaterdag ervoor getest :P
pi_183452090
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 23:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Tijdens de terugplaatsing is het embryo al drie dagen oud hè? De meeste vrouwen rekenen daarom vanaf de punctie, zoals je normaal ook zou rekenen met “days past ovulation” (dpo). Volgende week zaterdag zit ik op 15dpo dus dat is een prima moment om te testen :) al is de officiële testdatum van het ziekenhuis de dinsdag erna maar daar houdt echt niemand zich aan :')

Wat fijn dat de neerslachtigheid verdwenen is! En een weekendje weg is altijd goed *O*
Oh natuurlijk :Y en langer wachten houd je natuurlijk niet vol :P
pi_183467124
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 23:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Tijdens de terugplaatsing is het embryo al drie dagen oud hè? De meeste vrouwen rekenen daarom vanaf de punctie, zoals je normaal ook zou rekenen met “days past ovulation” (dpo). Volgende week zaterdag zit ik op 15dpo dus dat is een prima moment om te testen :) al is de officiële testdatum van het ziekenhuis de dinsdag erna maar daar houdt echt niemand zich aan :')

Wat fijn dat de neerslachtigheid verdwenen is! En een weekendje weg is altijd goed *O*
Ik testte meestal netjes op of net één dag voor de officiele testdatum. Vooral omdat ik dacht: 'als die test negatief is dan kan ik me er echt niet meer toe zetten om die kutbollen te gebruiken en geen alcohol te drinken' ;)

Spannend hoor MaJo. Het zou zo mooi zijn als je aan kunt sluiten in Z&G O+ En dat geldt ook voor de andere dames die hier al zo lang rondlopen.
  vrijdag 30 november 2018 @ 22:17:24 #255
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_183467823
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:52 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Ik testte meestal netjes op of net één dag voor de officiele testdatum. Vooral omdat ik dacht: 'als die test negatief is dan kan ik me er echt niet meer toe zetten om die kutbollen te gebruiken en geen alcohol te drinken' ;)
Ik wachtte ook zo lang mogelijk, maar koos wel een strategisch moment. Bij tp 3 mocht ik op maandag testen en zag het al helemaal gebeuren dat 'ie negatief was en ik daarna gewoon aan het werk moest, doen alsof m'n wereld niet even volledig was ingestort die ochtend.
De andere testdagen (als ik die haalden) vielen wel op vrije dagen. Ik had dan wel al eerder testen in huis, maar wilde de teleurstelling zo lang mogelijk uitstellen.. Ik wachtte dus braaf tot de testdag/15dpo.

En verder sluit ik me natuurlijk aan bij Bobby: dat er maar snel weer een streepjesregen komt :*
  Moderator vrijdag 30 november 2018 @ 22:35:09 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183468284
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:52 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Ik testte meestal netjes op of net één dag voor de officiele testdatum. Vooral omdat ik dacht: 'als die test negatief is dan kan ik me er echt niet meer toe zetten om die kutbollen te gebruiken en geen alcohol te drinken' ;)

Spannend hoor MaJo. Het zou zo mooi zijn als je aan kunt sluiten in Z&G O+ En dat geldt ook voor de andere dames die hier al zo lang rondlopen.
Ik probeer het ook wel zoveel mogelijk uit te stellen, ik ga niet al ver van tevoren testen. Dan word ik gek :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 22:17 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Ik wachtte ook zo lang mogelijk, maar koos wel een strategisch moment. Bij tp 3 mocht ik op maandag testen en zag het al helemaal gebeuren dat 'ie negatief was en ik daarna gewoon aan het werk moest, doen alsof m'n wereld niet even volledig was ingestort die ochtend.
De andere testdagen (als ik die haalden) vielen wel op vrije dagen. Ik had dan wel al eerder testen in huis, maar wilde de teleurstelling zo lang mogelijk uitstellen.. Ik wachtte dus braaf tot de testdag/15dpo.

En verder sluit ik me natuurlijk aan bij Bobby: dat er maar snel weer een streepjesregen komt :*
Dat doe ik ook :Y Vrijdag zou ik eigenlijk al wel kunnen testen maar ik doe het expres zaterdag. Lijkt me zo gek om dan te moeten werken en mijn gezicht strak te houden :D Maar ik doe nu 15 dpo he? Van het ziekenhuis moet ik 18dpo aanhouden. Of bedoel je 15 dagen na de TP? Dat is dan wel hetzelfde :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 30 november 2018 @ 22:43:01 #257
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_183468441
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 22:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik probeer het ook wel zoveel mogelijk uit te stellen, ik ga niet al ver van tevoren testen. Dan word ik gek :D

[..]

Dat doe ik ook :Y Vrijdag zou ik eigenlijk al wel kunnen testen maar ik doe het expres zaterdag. Lijkt me zo gek om dan te moeten werken en mijn gezicht strak te houden :D Maar ik doe nu 15 dpo he? Van het ziekenhuis moet ik 18dpo aanhouden. Of bedoel je 15 dagen na de TP? Dat is dan wel hetzelfde :)
Nee, 15dpo. Ik mocht van het ziekenhuis pas op de 14e dag na de tp testen, dus inderdaad 18 'dpo'. Alleen bij de laatste tp na 12 dagen. Maar toen had ik de tp pas 5 dagen na m'n eisprong (die ik heel duidelijk voelde), dus toen vond ik het wel welletjes op 15dpo. Was op vakantie en wilde weten of ik aan de wijn en camembert kon :P
  zaterdag 1 december 2018 @ 06:11:36 #258
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183471906
Ghehe.. mooi dat drank en eten een reden is om iets eerder te testen ( en herkenbaar ook wel ;) )

Majo ik duim ^O^ , Gaddle een dikke *; zorg goed voor jezelf!

Zijn er nog andere meiden die op hun Nod wachten? :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 1 december 2018 @ 17:10:07 #259
208890 June.
Seriously?
pi_183478814
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 06:11 schreef Barreltje het volgende:
Ghehe.. mooi dat drank en eten een reden is om iets eerder te testen ( en herkenbaar ook wel ;) )

Majo ik duim ^O^ , Gaddle een dikke *; zorg goed voor jezelf!

Zijn er nog andere meiden die op hun Nod wachten? :*
Ik mag volgende week zaterdag testen!
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 1 december 2018 @ 17:12:33 #260
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183478857
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:10 schreef June. het volgende:

[..]

Ik mag volgende week zaterdag testen!
samen met Majo! spannennddd!!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 10:59:42 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183490080
Zeker spannend! Zullen we dan weer een streepjesregen doen? :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183490442
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 10:59 schreef MaJo het volgende:
Zeker spannend! Zullen we dan weer een streepjesregen doen? :s)
Ja doe maar O+
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 11:44:45 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183490798
quote:
17s.gif Op zondag 2 december 2018 11:24 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja doe maar O+
Ik ga mijn best doen! ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 2 december 2018 @ 12:36:58 #264
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183491812
En dan voorlopig ook NIET meer terugkomen jullie!! ~O>
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183491893
Majo pupo en drie in de vriezer!
Ik hoop van harte dat je ze niet nodig hebt (nu)! O+

Duimen ook voor June!
Bertha, wat fijn dat je neerslachtigheid direct is verdwenen! Ik hoop dat Antwerpen heerlijk is en je snel ook goed nieuws hebt!

En gaddle, liefs :*
Ik zou je geen goed advies kunnen geven over wel of geen pauze nemen.
Ik hoop dat je zelf ruimte vind om daar een keuze over te maken.
En dat je je ook wat beter gaat voelen. Sterkte x

Hier afgelopen woensdag m’n eerste iui/inseminatie gehad. Dus ook in de wachtweken beland.
Ik heb best een heleboel last gehad van de hormonen afgelopen ronde - de menopur en de pregnyl. En op de dag van inseminatie was ik letterlijk kotsmisselijk van de hormonen (en spanning).
Ik vond deze afgelopen ronde best heftig en zwaar. Al komt dat misschien ook door de naderende feestdagen en het feit dat ik sowieso december en januari zwaar vind.

Hopelijk dus over 1,5 week goed nieuws!
Dan hobbel ik gewoon achter de streepjesregen aan! ;)
pi_183493222
Ik zou denk ik dinsdag testen dus ik houd de streepjesregen graag warm voor jou AN!
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 18:31:29 #267
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183499297
AN vervelend dat je zoveel last hebt van de hormonen. Ik vond deze ronde ook erg pittig qua bijwerkingen. Eerst erg moe, buikpijn, beetje duizelig en sinds de terugplaatsing word ik elke nacht badend in het zweet wakker, kotsmisselijk, super gespannen borsten en is mijn ontlasting een hel :X Om nog maar niet te spreken over die vreselijke utro kutbollen en het ongemak dat het geeft :@ Maar allemaal voor een goed doel he O+

Laten we het doen die streepjesregen, het wordt weer tijd O+ En Barrel, ik ben eerder onderdeel van een streepjesregen geweest en deze keer kom ik echt niet meer terug :N ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183516998
Veel op het wachtbankje de komende tijd zo te lezen. Hopelijk kunnen we 2018 dan met heel veel streepjes gaan afsluiten!

@majo ik vond die utro ook vreselijk voelde me er ook echt ellendig door gebruik nu crinonegel zelfde spul alleen maar 1x per dag inbrengen met applicator en minder bijwerkingen heb t idee dat ik er hierdoor "minder" mee bezig ben... snap achteraf niet waarom ik er zo lang mee geklooid heb pff...

Hier nu aan het wachten op vrijdag
Dit was onze 6e ronde en nu mogen we gaan beslissen hoe we verder willen...aanklooien op dezelfde manier (wat kan...want onze hobbel is zo ook gekomen) of toch overstap naar iui (wat ook kan...zo is ons frotje gekomen) eventueel hsg onderzoek van te voren...pff lastig...
Daarbij vandaag ook nog bevestig gekregen dat ik echt even stap terug moet doen want dreigende burn-out ...dus na deze ronde gaan we even pauze in lassen...voelt zo lekker dubbel...want zo duurt het nog langer :( maar even rust is ook wel fijn...Hopelijk gewoon vrijdag een positieve test dan hoeven we daar niet over te denken :')
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 21:03:54 #269
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183521879
Eresh misschien toch ook maar eens vragen of ik iets anders mag gebruiken dan de utro, ik ben het echt al helemaal zat. Ook heb ik een hele gevoelige huid dus continu inlegkruisjes dragen wordt mijn foef niet bepaald enthousiast van :X

En jij dus ook NOD dit weekend, spannend! Maar als ik het goed begrijp doen jullie het nu nog zonder ziekenhuis als de volgende stap IUI is? Laten we hopen dat dat gewoon helemaal niet nodig is en je meekan met de grote streepjesregen ;) En vervelend zeg dat je tegen een burn out aanzit, dan helpt dit traject zeker niet mee!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183523145
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 21:03 schreef MaJo het volgende:
Eresh misschien toch ook maar eens vragen of ik iets anders mag gebruiken dan de utro, ik ben het echt al helemaal zat. Ook heb ik een hele gevoelige huid dus continu inlegkruisjes dragen wordt mijn foef niet bepaald enthousiast van :X

En jij dus ook NOD dit weekend, spannend! Maar als ik het goed begrijp doen jullie het nu nog zonder ziekenhuis als de volgende stap IUI is? Laten we hopen dat dat gewoon helemaal niet nodig is en je meekan met de grote streepjesregen ;) En vervelend zeg dat je tegen een burn out aanzit, dan helpt dit traject zeker niet mee!
Heb je al katoenen geprobeerd? Bij kruidvat hebben ze die (al nam ik het formaat nachtverband, niet voor utrogestan vloei overigens)
Kwak
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 22:05:35 #271
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183523423
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 21:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Heb je al katoenen geprobeerd? Bij kruidvat hebben ze die (al nam ik het formaat nachtverband, niet voor utrogestan vloei overigens)
Nope maar dat is wel een goeie om eens te proberen ^O^ Überhaupt goed om eens uit te proberen, ik gebruik sowieso vaak maandverband gecombineerd met tampons want van alleen tampons wordt foef ook al niet blij :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183523697
@majo
Gebruik alleen gonal f met ovitrelle voor de eisprong en dat die crinone (dus hormonen en dan steeds follikelmetingen)
Tis nog steeds zo troep als de utro hoor van die witte smurrie maar minder dan die balletjes en maar 1x per dag. En ik heb er veel minder bijwerkingen van. Moet wel meer betalen dan die utrogestan geloof 40 euro tenzij je verzekering het vergoedt....(dat geluk heb ik dus)
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  dinsdag 4 december 2018 @ 08:00:03 #273
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_183527378
Ik mocht de laatste keer Duphaston gebruiken in plaats van utro. Die neem je oraal in en bij mij scheelde het echt een hoop smurrie. En werd ook volledig vergoed door de verzekering. Misschien nog een optie als ze de andere niet aan bieden?
Sowieso is het niet nodig natuurlijk :+ deze blijft gewoon plakken ;) :*
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 13:14:05 #274
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183548728
Vandaag toch een testje gedaan want ik werd helemaal gek in mijn hoofd :X Negatief. Nu zegt dit nog niet alles want ik ben er vroeg bij (12dpo) maar ik dacht ik zie liever een negatieve test die nog positief kan blijken over een paar dagen dan dat ik mezelf gek blijf maken :') Dus eigenlijk zijn we niets verder, al ga ik er nu maar een beetje van uit dat het niet goed zit.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183548880
Hahaha Majo :D Daar schiet je inderdaad weinig mee op, als het je al niet eens gemoedsrust geeft :P

En ik hoop natuurlijk dat je ongelijk krijgt :*

[ Bericht 20% gewijzigd door B.ertha op 05-12-2018 15:32:57 ]
pi_183550154
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:14 schreef MaJo het volgende:
Vandaag toch een testje gedaan want ik werd helemaal gek in mijn hoofd :X Negatief. Nu zegt dit nog niet alles want ik ben er vroeg bij (12dpo) maar ik dacht ik zie liever een negatieve test die nog positief kan blijken over een paar dagen dan dat ik mezelf gek blijf maken :') Dus eigenlijk zijn we niets verder, al ga ik er nu maar een beetje van uit dat het niet goed zit.
Oei, dan hoop ik dat je toch wat te vroeg was :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_183550301
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:51 schreef Kirb het volgende:

[..]

Oei, dan hoop ik dat je toch wat te vroeg was :*.
Ik hoop het ook MaJo. Ik duim voor je en stuur je veel positieve energie. :*
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 15:58:19 #278
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183551169
En net ook bloedverlies, dat kan ook weer alle kanten op (was bij beide zwangerschappen het geval). Maar ik ga me maar voorbereiden op dat het niet gelukt is...
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183551257
Majo ik duim :*
pi_183558414
Ach Majo, ik duim ook nog even flink door voor je :*
pi_183579972
Majo hoe is het nu met je? Heeft het doorgezet? :*

En Eresh, jij mocht vandaag testen toch? Ik hoop op goed nieuws zodat je geen verdere keuzes hoeft te maken en gewoon, want O+ goednieuws!

June, jij al tekenen van het een of ander?
Ik duim nog voor je! :*

Bertha, jij succes nog verder met wachten, ik duim nog even door! :*
  vrijdag 7 december 2018 @ 18:25:42 #282
208890 June.
Seriously?
pi_183589532
Ik taai af.. mild bloedverlies maar nu ook de herkenbare krampen. Als het morgen niet doorzet zal ik nog wel even een goedkoop eBay testje eraan wagen. Maar waarschijnlijk is het weer chocolatijd.

Gelukkig heb ik net nog een hele chocoladeletter gekregen. O+

Donderdag controle in ziekenhuis. Ben benieuwd welke vervolgstappen we zullen ondernemen.
Shine bright like a diamond.
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 18:53:38 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183590039
Bij mij lijkt het ook niet goed te zijn, heb steeds krampen en licht bloedverlies. Vandaag ook een plas helderrood bloed. Ik gooi er in het weekend nog een testje tegenaan maar ik verwacht er niet veel meer van.

Balen June dat het bij jou ook door lijkt te zetten -O- en +1 op de chocola. Ik heb vandaag 8 letters bij de Hema gekocht :@ :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_183590225
Shit meiden ;(
pi_183590229
Shit dames ;( Lang leve chocolade
pi_183595079
:*
pi_183595082
:{ meh.. Wat stom.. :*
pi_183598299
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 18:53 schreef MaJo het volgende:
Bij mij lijkt het ook niet goed te zijn, heb steeds krampen en licht bloedverlies. Vandaag ook een plas helderrood bloed. Ik gooi er in het weekend nog een testje tegenaan maar ik verwacht er niet veel meer van.

Balen June dat het bij jou ook door lijkt te zetten -O- en +1 op de chocola. Ik heb vandaag 8 letters bij de Hema gekocht :@ :')
-O- :*
  Moderator zaterdag 8 december 2018 @ 00:44:21 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183598568
Maar hoe is het bij de rest? AN, bertha en Eresh, jullie mogen toch allemaal testen dit weekend? Hopelijk zorgen jullie gewoon voor een streepjesregen! *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 8 december 2018 @ 07:42:37 #290
208890 June.
Seriously?
pi_183600632
Inderdaad! Ben ook erg benieuwd.
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 8 december 2018 @ 08:34:04 #291
56471 pinquit
oh my lama!
pi_183600819
MaJo :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_183601918
Wat ontzettend jammer Majo en June :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_183602508
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 00:44 schreef MaJo het volgende:
Maar hoe is het bij de rest? AN, bertha en Eresh, jullie mogen toch allemaal testen dit weekend? Hopelijk zorgen jullie gewoon voor een streepjesregen! *O*
Woensdag pas..
Heb jij nog getest of is het nu echt losgebarsten?
pi_183602542
Ik ook pas woensdag :)
  Moderator zaterdag 8 december 2018 @ 11:49:17 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183603075
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 11:12 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Woensdag pas..
Heb jij nog getest of is het nu echt losgebarsten?
Net getest, negatief. Het bloedverlies wordt ook steeds meer dus ik denk dat ik ook snel stop met de kutbollen (die kunnen menstruatie ook tegenhouden).

We moeten het nu dus van jullie hebben ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 8 december 2018 @ 13:36:41 #296
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_183604592
;( . Wat stom en jammer weer!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_183605048
Jammer meiden ;(
pi_183605428
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 11:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Net getest, negatief. Het bloedverlies wordt ook steeds meer dus ik denk dat ik ook snel stop met de kutbollen (die kunnen menstruatie ook tegenhouden).

We moeten het nu dus van jullie hebben ;)
-O- ik had het zo voor je gehoopt ;( lekker aan de wijn en chocolade vandaag dan maar :*
pi_183622486
Ik heb de hoop inmiddels ook opgegeven. Gisteren alweer pms dus het bloed zal morgen of overmorgen wel komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183622690
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 12:20 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb de hoop inmiddels ook opgegeven. Gisteren alweer pms dus het bloed zal morgen of overmorgen wel komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach verdorie.. :{ :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183626773
Bertha wat een achtbaan ook he. Pauzes zijn zo belangrijk. Even geen hormonen en teleurstellingen en andere gesprekken met je partner hebben dan hoe groot je follikel is. Dingen plannen om naar uit te kijken.

Die dip die je nu voelt had ik vaak als het mis was gegaan. Geef eraan toe en daarna voel je toch vaak wel weer nieuwe ronde nieuwe kansen.

En andere opties bespreken met je gyn zoals iui
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')