SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------------------------------
Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?
RonderotondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GaddleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WhoopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deadly_kissSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KirbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B.erthaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CygneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EreshkigalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-------------------------------------------------------------
Belangrijke data
In het vorige topic uitgezwaaid:
Bottoms_up
Douche-eendje
BobbyMcGee
[ Bericht 1% gewijzigd door MaJo op 10-11-2018 22:45:09 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Hier gelijk nog maar een keer mijn laatste post:
Wat fijn B! Ik kan me voorstellen dat je dan liever even wacht. Invloed op het zaad heeft het sowieso pas later.
Kirb hopelijk werkt de roosvicee, bij mij werkt het aardig!
Barrel vervelend zeg dat het zo fluctueert!
En yes, ben nu 1,5 week gestopt met roken en dat bevalt goedman is sinds vandaag gestopt, hij wilde per se de sigaretten die we nog hadden oproken
dus we gaan nu op de gezonde tour!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Wat heerlijk he, al die uitzwaaiers in de OP. Hopelijk zijn de echo's volgende week ook allemaal goed!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
Dat jullie maar snel volgen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:03 schreef Kirb het volgende:
Wat heerlijk he, al die uitzwaaiers in de OP. Hopelijk zijn de echo's volgende week ook allemaal goed!
![]()
![]()
Mag mijn info geüpdate?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb menstruatiebuikpijn, maar ik vloei niet meer. Best wel heftig. ik heb wel eerst gevloeid, maar dat was echt maar 2 1/2 dag.
Normaal ben ik 6 /7 dagen ongesteld.
Deze cyclus slaan wij even over. Ik ben een beetje onzeker over wat er allemaal in mijn buik gebeurd.
Even wat rust krijgen in mijn hoofd. Proberen tenminste
Ik had een heel goed gesprek gehad afgelopen vrijdag. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Ik heb nu iets waar ik mee bezig kan gaan.
dames![]()
![]()
![]()
![]()
Wat gek Gaddle. Misschien spelen jouw emoties je parten?
Fijn dat je zo'n goed gesprek gehad hebt. Succes komende maand![]()
![]()
Er zijn 3 cryo’s![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
Kirb!Ik hoop zo dat je die niet nodig hebt, maar wat een goed nieuws!
Morgen ben ik vast weer mezelf.![]()
Kirb!!!! Wat een ronde hé!!![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 16:31 schreef B.ertha het volgende:
Mag mijn info geüpdate?Ik heb het aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gek is dat! Ik merk dat mijn lichaam sinds de bbz ook wat anders reageert, ik vloei nu juist opeens heel veel en veel langer dan in de maanden ervoor. Een beetje zoals vroeger, toen was ik ook gemakkelijk 10 dagen ongesteld. Hopelijk hersteld het snel! En fijn dat het gesprek geholpen heeftquote:Op donderdag 1 november 2018 09:16 schreef Gaddle het volgende:
Ik heb menstruatiebuikpijn, maar ik vloei niet meer. Best wel heftig. ik heb wel eerst gevloeid, maar dat was echt maar 2 1/2 dag.
Normaal ben ik 6 /7 dagen ongesteld.
Deze cyclus slaan wij even over. Ik ben een beetje onzeker over wat er allemaal in mijn buik gebeurd.
Even wat rust krijgen in mijn hoofd. Proberen tenminste
Ik had een heel goed gesprek gehad afgelopen vrijdag. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Ik heb nu iets waar ik mee bezig kan gaan.
dames![]()
Wow wat een super nieuwsquote:![]()
![]()
![]()
Bizar hè dat het per ronde zo ontzettend kan verschillen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
En hoe is het met de zwangeren? Wanneer is jullie eerste echo? Wel even een update posten he!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
aanstaande maandag. Het wachten is heel spannend.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:58 schreef MaJo het volgende:
En hoe is het met de zwangeren? Wanneer is jullie eerste echo? Wel even een update posten he!
De 'two week wait' kwam ik altijd redelijk soepel door omdat de verwachtingen zo laag waren. Deze drieënhalve week vond ik erg zwaar. Dat komt ook omdat ik een nu-of-nooit gevoel heb, er hangt nogal wat vanaf. Maargoed, nog een paar daagjes en hopelijk wordt het dan gemakkelijker. De kansen zijn nu groter dan ooit dat ik echt moeder wordt.
Hopelijk volgen jullie allemaal snel. Stuk voor stuk al zo lang aan het wachten en al zo in onzekerheid![]()
![]()
Gaddle ik las helemaal over je heen gister. Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Hopelijk voel je je gauw beter.
En jongens bedankt voor alle jompels. Het voelt inderdaad als een enorme opluchting, bottoms! Mijn vriend moest ook echt even "bijkomen" van dit nieuws, hij zei ook dit geeft ineens ademruimte.. We hadden zo gehoopt op beter resultaat, maar 3 cryo's had ik niet durven dromen.
Majo ik sta er ook echt van te kijken dat het dus zo anders kan gaan. Zou de menopur nou zo'n wereld van verschil maken? Of toeval? Stand van de maan?![]()
Bobby, bottoms en D-E nog een paar daagjes in spanning, ik duim voor jullie
Kirb, wanneer mag jij testen?
Gaddle, hoe gaat het nu? Nog steeds zo'n buikpijn?
Hier is mijn eisprong geweest dus ik zit ook weer in mijn wachtweken..![]()
Vrijdag is het twee weken na de punctie. Vorige keer begon toen ook spotting dus als er vrijdag niks aan de hand is test ik zaterdagquote:Op zaterdag 3 november 2018 14:50 schreef B.ertha het volgende:
Kirb, wanneer mag jij testen?
Gaddle, hoe gaat het nu? Nog steeds zo'n buikpijn?
Hier is mijn eisprong geweest dus ik zit ook weer in mijn wachtweken...
Jij ook weer succes met de wachtweken![i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
Ah dan lopen we ongeveer tegelijk op! Vrijdag is mijn NOD.quote:Op zondag 4 november 2018 11:37 schreef Kirb het volgende:
[..]
Vrijdag is het twee weken na de punctie. Vorige keer begon toen ook spotting dus als er vrijdag niks aan de hand is test ik zaterdag.
Jij ook weer succes met de wachtweken!
Komende maandag trouwens maar eens weer een nieuwe afspraak maken. Denk dat er dan een HSG op de planning staat.. En daarna, IUI? Hopelijk is het niet nodig, maar het is zo frusterend. Alles lijkt nu prima in orde te zijn nu, maar toch lukt het niet..Shine bright like a diamond.![]()
Ik duim voor je June!
Jij staat niet in de OP, hoe lang ben jij eigenlijk al bezig? En heb je al eerder met je arts gesproken over IUI of andere vervolgstappen?![]()
Wat spannend, heel veel succes! Ik kan me voorstellen dat het wachten echt slopend is, ik vind die 2 weken al zo ontzettend lang duren.quote:Op donderdag 1 november 2018 22:17 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
aanstaande maandag. Het wachten is heel spannend.
De 'two week wait' kwam ik altijd redelijk soepel door omdat de verwachtingen zo laag waren. Deze drieënhalve week vond ik erg zwaar. Dat komt ook omdat ik een nu-of-nooit gevoel heb, er hangt nogal wat vanaf. Maargoed, nog een paar daagjes en hopelijk wordt het dan gemakkelijker. De kansen zijn nu groter dan ooit dat ik echt moeder wordt.
Hopelijk volgen jullie allemaal snel. Stuk voor stuk al zo lang aan het wachten en al zo in onzekerheid
De rest ook in de wachtweken, ik ga duimen!
Ik heb dit weekend bijna alleen maar geslapen, ik ben zó moe. Gelukkig is het voor het goede doelmorgen ga ik beginnen met stimuleren met Gonal F. En dan over 2 weken al de punctie als alles goed gaat
We hebben zojuist een mooie echo gehad en een kloppend hartje gezien.Lieve dames, ik hoop voor jullie echt dat jullie snel mogen volgen, ik blijf hier natuurlijk meelezen
![]()
![]()
Aaaaah yes wat goedquote:Op maandag 5 november 2018 10:28 schreef douche-eendje het volgende:
We hebben zojuist een mooie echo gehad en een kloppend hartje gezien.Lieve dames, ik hoop voor jullie echt dat jullie snel mogen volgen, ik blijf hier natuurlijk meelezen
![]()
![]()
Hopelijk ook gauw goede berichten van Bobby en bottoms.
En June jij ook veel succes met de laatste wachtweek!
[ Bericht 2% gewijzigd door Kirb op 05-11-2018 11:34:30 ][i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
Ja, tijd om afscheid te nemen van jullie. De echo was prachtig![]()
![]()
Het hartje klopte
Heel bijzonder om nu eens zoiets anders te zien dan eierstokken met follikels, en baarmoederslijmvlies.
Heel veel dank voor alle jaren van steun en de mogelijkheid om van mij af te schrijven. Dit topic is goud waard. Maar het is nog mooier als het leeg is
[ Bericht 0% gewijzigd door BobbyMcGee op 05-11-2018 11:59:58 ]![]()
Oh wat fantastischquote:Op maandag 5 november 2018 11:41 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ja, tijd om afscheid te nemen van jullie. De echo was prachtig![]()
![]()
Het hartje klopte
Heel bijzonder om nu eens zoiets anders te zien dan eierstokken met follikels, en baarmoederslijmvlies.
Heel veel dank voor alle jaren van steun en de mogelijkheid om van mij af te schrijven. Dit topic is goud waard. Maar het is nog mooier als het leeg isGeniet ervan!
Jaaaa knipperende hartjes, dat willen we hierGeniet ervan D-e en Bobby
![]()
Zal ik jullie uit de OP halen?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ja, doe dat maarquote:Op maandag 5 november 2018 14:17 schreef MaJo het volgende:
Jaaaa knipperende hartjes, dat willen we hierGeniet ervan D-e en Bobby
![]()
Zal ik jullie uit de OP halen?![]()
![]()
Ga ik dat doen. Hopelijk snel een lege OP!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Nee nog niet. In december zijn we 1,5 jaar bezig. Dan ook opnieuw naar fertiliteit toe voor vervolgstappen. Eerder hadden we gesproken dat het wel eerst een hsg zou worden. En ik denk daarna IUI.quote:Op zondag 4 november 2018 12:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik duim voor je June!
Jij staat niet in de OP, hoe lang ben jij eigenlijk al bezig? En heb je al eerder met je arts gesproken over IUI of andere vervolgstappen?Shine bright like a diamond.![]()
En nog een extravoor Bobby en douche-eendje. Wat een fijn nieuws
Lekker genieten nu!
Shine bright like a diamond.![]()
Ohquote:Op maandag 5 november 2018 20:25 schreef June. het volgende:
[..]
Nee nog niet. In december zijn we 1,5 jaar bezig. Dan ook opnieuw naar fertiliteit toe voor vervolgstappen. Eerder hadden we gesproken dat het wel eerst een hsg zou worden. En ik denk daarna IUI.ik zou niet al te veel uitgaan van iui want dan valt het misschien heel erg tegen als je na de hsg nog even zelf aan de slag moet
Maarrr, die hsg kan ook zomaar al eens het stapje zijn wat je nodig hebt!
![]()
Ja wie weetquote:Op maandag 5 november 2018 20:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ohik zou niet al te veel uitgaan van iui want dan valt het misschien heel erg tegen als je na de hsg nog even zelf aan de slag moet
Maarrr, die hsg kan ook zomaar al eens het stapje zijn wat je nodig hebt!
Bottoms, wanneer heb jij de eerste echo?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik maak mezelf toch een klein beetje gek nu. Al ervaar ik de wachtweken nu wel een stuk makkelijker dan de vorige keer, geen extreem down gevoel gehad gelukkig.
Volgens mij heeft bottoms vandaag de echo toch? Ik ben ook benieuwd!
[ Bericht 37% gewijzigd door Kirb op 06-11-2018 22:13:17 (Gepiep weg) ][i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
We hebben 1 vruchtzakje gezien met 2 knipperende hartjes![]()
![]()
![]()
![]()
Het is even schakelen maar we zijn wel heel blij dat alles er nu goed uitziet.
We zijn ook een beetje bang voor de risico's. Plus ineens medisch. Heel dubbel allemaal.
Ook gefeliciteerd Bobby en d-e!![]()
Huh WAUW!! Er was toch maar 1 embryo'tje teruggeplaatst? Is het dan sowieso een eeneiige tweeling? Wat bijzonder, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:19 schreef Bottoms_up het volgende:
![]()
![]()
![]()
We zijn ook een beetje bang voor de risico's. Plus ineens medisch. Heel dubbel allemaal.
Ook gefeliciteerd Bobby en d-e![i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
Ja sowieso. Ze zitten ook mooi naast elkaar in 1 vruchtzak. Ik denk dat we al 10 keer tegen elkaar hebben gezegd dat we gelukkig maar 1 hebben laten terugplaatsen.quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:24 schreef Kirb het volgende:
[..]
Huh WAUW!! Er was toch maar 1 embryo'tje teruggeplaatst? Is het dan sowieso een eeneiige tweeling? Wat bijzonder, gefeliciteerd!
Maar nu wel medisch en veel controle. Wordt ook nog spannend blijkbaar of ze elk een eigen placenta krijgen. Er kan ook nog eentje afsterven wegen te weinig voeding. Blijft nog even spannend dus. Maar de blijdschap overheerst wel![]()
WOW!!! Wat bijzonder!! Hopen dat ze allebei blijven plakken!quote:Op dinsdag 6 november 2018 11:32 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ja sowieso. Ze zitten ook mooi naast elkaar in 1 vruchtzak. Ik denk dat we al 10 keer tegen elkaar hebben gezegd dat we gelukkig maar 1 hebben laten terugplaatsen.
Maar nu wel medisch en veel controle. Wordt ook nog spannend blijkbaar of ze elk een eigen placenta krijgen. Er kan ook nog eentje afsterven wegen te weinig voeding. Blijft nog even spannend dus. Maar de blijdschap overheerst wel
Wat een heerlijk nieuws in dit topic, ladies! D-E, Bobby en Bottoms: alledrie gefeliciteerd met de mooie echo’s!!![]()
Ooh wauwquote:Op dinsdag 6 november 2018 11:19 schreef Bottoms_up het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ook gefeliciteerd Bobby en d-e!En dan heb je er ineens twee in je buik. Zal even spannend worden, maar wel mega gaaf
![]()
![]()
Bottoms wat doe je nu![]()
![]()
wat een bijzonder nieuws!
en wat een goeie statistieken, 4 knippers op 3 vrouwen
laat de volgende streepjesregen maar komen!
![]()
Kirb, probeer je niet te gek te maken. Net als dat het aantal embryo’s per ronde kan verschillen kunnen de symptomen ook verschillen. Het zegt dus allemaal helemaal niets
Hier is 't klaar. Gister al heel licht wat spotting en vanmorgen voor de zekerheid getest, negatief. Ik voel me soms zo mislukt
Ohw Kirb...quote:Op donderdag 8 november 2018 09:03 schreef Kirb het volgende:
Hier is 't klaar. Gister al heel licht wat spotting en vanmorgen voor de zekerheid getest, negatief. Ik voel me soms zo mislukt![]()
Je bent niet mislukt ..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Kirb.. Wat een teleurstelling..![]()
En wat een rottig gevoel, om je mislukt te voelen.. Dat ben je niet! Liefs
June, jij al voortekenen van het een of ander?
En Bertha, jij rustige wachtweken?
Majo, hoe gaat het met het stoppen met roken? Goed hoor! Van jullie allebei!
En hoe gaat het stimuleren? Zit je goed op schema?
Gaddle, hoe is het met je?
En Douche-eendje, Bobby en Bottoms, wat fijn (en spannend) nieuws voor jullie!
Ik probeer steeds aan te haken, maar soms hou ik het niet bij en vind ik het stom dat ik niet goed kan reageren op jullie..!
Sorry!
Hier inmiddels weer ongesteld geworden.
Dus zes cyclussen Gonal F hadden niet het gewenste effect.
Nu over op IUI en menopur.
Hopelijk geeft dat een laatste zetje wat we nodig hebben.
Ik vind het wel steeds pittiger worden, en heb vooral last van al het geregel rondom werk en ziekenhuisafspraken.
Brengt veel onrust mee.
Zo weer de stand van zaken bespreken met mijn leidinggevende, kijken hoe ze er op reageert..
Majo, wil je mijn info weer bijwerken?
Alvast bedankt!
AN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach kirbquote:Op donderdag 8 november 2018 09:03 schreef Kirb het volgende:
Hier is 't klaar. Gister al heel licht wat spotting en vanmorgen voor de zekerheid getest, negatief. Ik voel me soms zo mislukt![]()
je bent niet mislukt maar het voelt zo oneerlijk he
AN ook ongesteld.. succes met iui, dat zal inderdaad nog meer impact hebben op je leven. Hopelijk geeft het dan ook wel resultaat![]()
quote:Op donderdag 8 november 2018 09:03 schreef Kirb het volgende:
Je bent niet mislukt Kirb, maar ik kan me goed voorstellen dat je je nu zo voelt. Knuffel
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2018 09:03 schreef Kirb het volgende:
![]()
Dat ben je niet. Ik begrijp dat het zo voelt maar het is niet zo.![]()
Kirb, je bent geen mislukkeling! Je lichaam heeft helaas wat meer drempels nodig om zwanger te worden dan anderenmaar herken het gevoel goed hoor, iets te goed zelf
Ben je trouwens niet erg vroeg met testen; TP is een week geleden toch? Ik mag altijd pas na 16 dagen testen, niet dat ik me daaraan hou, maar een dag of 10 zou ik zeker aanhouden.
AN ik zal vanavond je verhaal in de OP updaten!
Met mij gaat het goed, maandag eerste echo. Ben benieuwd hoe het allemaal groeit!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Vandaag is de punctie 2 weken geleden, TP was 3 dagen daarna. Menstruatie begint nu ook beetje, zal morgen wel doorzetten.quote:Op donderdag 8 november 2018 15:14 schreef MaJo het volgende:
Kirb, je bent geen mislukkeling! Je lichaam heeft helaas wat meer drempels nodig om zwanger te worden dan anderenmaar herken het gevoel goed hoor, iets te goed zelf
Ben je trouwens niet erg vroeg met testen; TP is een week geleden toch? Ik mag altijd pas na 16 dagen testen, niet dat ik me daaraan hou, maar een dag of 10 zou ik zeker aanhouden.
AN ik zal vanavond je verhaal in de OP updaten!
Met mij gaat het goed, maandag eerste echo. Ben benieuwd hoe het allemaal groeit!
Bedankt allemaal voor de lieve woorden. Ik voel me over een paar dagen vast weer wat beter.
Succes maandag Majo!
June hopelijk heb jij meer geluk, morgen NOD toch? Ik duim![i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)urstellingen-en-geen
Gelezen en veel meer respect voor jullie gekregen. Ik hoop echt van harte dat jullie geluk ook ooit aanbreekt!![]()
Kirb![]()
![]()
Hier ook geen goed nieuws. Ongesteld gewordenEerste reep chocola is alweer gekocht..
Bwuh June ..
@ Peetjur tnx voor de link!
Interessant artikel wel.. wat mij vooral triggered is het feit dat de uitkomst onzeker is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vandaag met de endocrinoloog gesproken.. de waardes zijn stabiel verhoogd dus ik ga morgen weer met de pillen beginnen.. binnenkort dan ook contact opnemen met de ivf mbt gewenste schildklierwaardes tbv de tp (lekker veel afkortingen) ik heb me er bij neergelegd dat we misschien onze initiële planning (van Dec 2 tp's / Jan 1 tp evt feb 4e poging) evt niet gaan halen, maar het is nu ook belangrijk dat die schildklier stabiel is..
Wat een gedoe toch..
Barreltje, wat een gedoe zeg met die schildklierIk hoop zo dat het nou eens gewoon goed kan gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah.. balen June
En wat een gedoe met die schildklier he Barreltje? Ik hoop dat je snel stabiel bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gisteren eerste menopur gezet.
Wat een gehannes in vergelijking met de Gonal f!![]()
Maar daar krijg ik vast ook weer handigheid in!![]()
Dames wat lief dat jullie naar mij gevraagd hebben. Ik kon het even niet opbrengen om wat te schrijven sorry.
Ik heb nog steeds buikpijn, maar het word gelukkig wel weer wat minder heftig.
Soms heb ik het gevoel dat ik weer wat beter in mijn vel ga zitten, maar andere momenten denk ik dat ik er nooit meer uit kom. Ik weet dat dat gelukkig niet zo is.
Oh prachtig om te horen dat er knippertjes waren en ook nog eens een tweeling. Fantastisch.
Dikke![]()
![]()
voor jullie allemaal
![]()
Voor mijn gevoel was het nog helemaal niet zo lang geleden, dan is het wel echt zeker jaquote:Op donderdag 8 november 2018 19:53 schreef Kirb het volgende:
[..]
Vandaag is de punctie 2 weken geleden, TP was 3 dagen daarna. Menstruatie begint nu ook beetje, zal morgen wel doorzetten.
Bedankt allemaal voor de lieve woorden. Ik voel me over een paar dagen vast weer wat beter.
Succes maandag Majo!
June hopelijk heb jij meer geluk, morgen NOD toch? Ik duim!Gelukkig heb je deze keer wel een aantal prachtige cryo's
Wat een lief berichtquote:Op donderdag 8 november 2018 20:56 schreef Peejtur het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)urstellingen-en-geen
Gelezen en veel meer respect voor jullie gekregen. Ik hoop echt van harte dat jullie geluk ook ooit aanbreekt!Erg herkenbaar ook, kreeg er wel een brok van in mijn keel.
He dat is balenquote:Op donderdag 8 november 2018 23:22 schreef June. het volgende:
Kirb![]()
![]()
Hier ook geen goed nieuws. Ongesteld gewordenEerste reep chocola is alweer gekocht..
Geniet maar lekker van de chocola
quote:Op vrijdag 9 november 2018 00:15 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh June ..
@ Peetjur tnx voor de link!
Interessant artikel wel.. wat mij vooral triggered is het feit dat de uitkomst onzeker is..Het blijft dus nog even spannend! Vervelend zeg die wisselende schildklierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vandaag met de endocrinoloog gesproken.. de waardes zijn stabiel verhoogd dus ik ga morgen weer met de pillen beginnen.. binnenkort dan ook contact opnemen met de ivf mbt gewenste schildklierwaardes tbv de tp (lekker veel afkortingen) ik heb me er bij neergelegd dat we misschien onze initiële planning (van Dec 2 tp's / Jan 1 tp evt feb 4e poging) evt niet gaan halen, maar het is nu ook belangrijk dat die schildklier stabiel is..
Wat een gedoe toch..
Ik heb laatst ook mijn schildklier (samen met allerlei andere dingen) laten checken en de uitslag was goed. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de precieze waarden. Van de B12 zeiden ze ook dat het goed was maar ik ben B12 deficiënt en maak dus van mezelf 0 B12 aan. Als je dan naar de waarde kijkt is ie behoorlijk laag.
Bedacht laatst dat ik al jaren niks met mijn B12 had gedaanIk hoor eigenlijk iedere 3 maanden een injectie te zetten maar dat is op een gegeven moment versloft. Ik ga dat nu weer oppakken want dat is belangrijk dat het voor een zwangerschap goed zit.
quote:Op zaterdag 10 november 2018 10:03 schreef AN. het volgende:
Ah.. balen June
En wat een gedoe met die schildklier he Barreltje? Ik hoop dat je snel stabiel bent.Moet je bij Menopur met ampullen en naalden en dergelijke aan de slag? Wat dat betreft is Gonal F wel ideaal, gewoon die pen zetten en klaar is keesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gisteren eerste menopur gezet.
Wat een gehannes in vergelijking met de Gonal f!![]()
Maar daar krijg ik vast ook weer handigheid in!
Ik heb je informatie in de OP geupdatedFijn om weer wat van je te horenquote:Op zaterdag 10 november 2018 12:43 schreef Gaddle het volgende:
Dames wat lief dat jullie naar mij gevraagd hebben. Ik kon het even niet opbrengen om wat te schrijven sorry.
Soms heb ik het gevoel dat ik weer wat beter in mijn vel ga zitten, maar andere momenten denk ik dat ik er nooit meer uit kom. Ik weet dat dat gelukkig niet zo is.
Oh prachtig om te horen dat er knippertjes waren en ook nog eens een tweeling. Fantastisch.
Dikke![]()
![]()
voor jullie allemaal
Laat je nog wel naar die buikpijn kijken? Is niet goed hoor als het zo lang duurt!
Thanks voor het updaten!quote:Op zaterdag 10 november 2018 22:51 schreef MaJo het volgende:
Moet je bij Menopur met ampullen en naalden en dergelijke aan de slag? Wat dat betreft is Gonal F wel ideaal, gewoon die pen zetten en klaar is kees
Ik heb je informatie in de OP geupdated
En inderdaad, de menopur lijkt qua handelingen op pregnyl. Alleen komt de dosering wat preciezer aan. Dat maakt het wat lastiger.
Bij pregnyl is het gewoon alles leegzuigen en mengen en prikken. Menopur moet precies genoeg zijn.
En ik hoop dat die B12 ook nog positieve werkingen op je heeft! Goed dat je dat ook weer op wilt pakken!
En hopelijk morgen al een goede echo! Succes!
En gaddle![]()
Fijn dat de pijn in je buik minder wordt. Hopelijk ga je ook steeds beter in je vel zitten en heb je minder slechtere momenten. Sterkte!![]()
Net echo gehad. Zo’n 20 eitjes per stok maar de meesten zijn nog klein, de grootste was 11mm. Donderdag weer echo dus hopelijk groeien ze mooi door!
Vanmiddag gelijk een afspraak gemaakt met de huisarts om het beleid voor B12 door te nemen.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
20 eitjes! zo he! das een berg!
en idd die schildklier is zwaar klote.. we zijn ons er nu bij neer aan het leggen dat de volgende tp wsl pas in feb is ( ipv een evt volgende ronde ivf) maar goed, het is belangrijker om die schildklier nu stabiel te krijgen dan om een deadline te halen.. we verzinnen er wel wat op tzt..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Majo wat een goede score, dat geeft weer hoop!Het is ook een rollercoaster, en totaal niet raar dat je je zo voelt. Goed dat je de tijd voor jezelf neemtquote:Op zaterdag 10 november 2018 12:43 schreef Gaddle het volgende:
Dikke![]()
![]()
voor jullie allemaal
![]()
En Majo, wat fijn. Geeft weer wat hoop voor de komende tijd!
En nog niet gereageerd op bottoms maar gefeliceerd! En spannend tegelijkertijd qua risico's enzo. Na al die tijd is een (onbezorgde) zwangerschap je gegund![]()
Bertha, ja midden december weer een afspraak. Dan evalueren. Ben er de laatste tijd weer wat minder mee bezig gelukkig.Shine bright like a diamond.![]()
Je kunt zeggen over mijn lichaam wat je wil, maar eitjes zijn er genoegquote:Op maandag 12 november 2018 11:36 schreef Barreltje het volgende:
20 eitjes! zo he! das een berg!
en idd die schildklier is zwaar klote.. we zijn ons er nu bij neer aan het leggen dat de volgende tp wsl pas in feb is ( ipv een evt volgende ronde ivf) maar goed, het is belangrijker om die schildklier nu stabiel te krijgen dan om een deadline te halen.. we verzinnen er wel wat op tzt..vandaar ook dat er altijd wel overstimulatie op de loer ligt dus genoeg drinken en niet teveel inspannen is het devies.
Pfff wat vervelend zeg! Maar je kunt beter de waarden goed op orde hebben dan alles nu te overhaasten. Maar balen blijft het natuurlijk wel
gelukkig ben ik geen 25 meerquote:Op maandag 12 november 2018 16:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt zeggen over mijn lichaam wat je wil, maar eitjes zijn er genoegvandaar ook dat er altijd wel overstimulatie op de loer ligt dus genoeg drinken en niet teveel inspannen is het devies.
Pfff wat vervelend zeg! Maar je kunt beter de waarden goed op orde hebben dan alles nu te overhaasten. Maar balen blijft het natuurlijk wel![]()
het lkokje begint wel te tikken, maar goed.. pogingen weggooien is ook zonde..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Majo! Wat een hoop! Hopelijk geen overstimulatie!
En Barrel, wat rot dat de poging moet worden uitgesteld. Die schildklier is knetter belangrijk, maar toch balen![]()
![]()
Zo, dat is al flink. Ik hoop dat overstimulatie je bespaard blijft.quote:Op maandag 12 november 2018 11:23 schreef MaJo het volgende:
Net echo gehad. Zo’n 20 eitjes per stok maar de meesten zijn nog klein, de grootste was 11mm. Donderdag weer echo dus hopelijk groeien ze mooi door!
Vanmiddag gelijk een afspraak gemaakt met de huisarts om het beleid voor B12 door te nemen.![]()
AN ook weer bezig. Succes meid!
Kirb, weet jij al wanneer je voor de TP gaat?
En nu ik toch aan je denk, ga je morgen ook in de digitale rij liggen voor Muse?
June, ga je nog voor een poging tot aan de afspraak of neem je even pauze?
Barrel wat ontzettend zuur dat je zo moeten wachten tot februari maar inderdaad, aan een weggegooide poging heb je ook niets. Soms is het gewoon allemaal stom![]()
![]()
Ik ben deze ronde stiekem best pessimistisch en daarom ook niet zoveel bezig met wel/niet zwanger zijn. Dat is dan wel weer relaxed![]()
Ik heb wel flink last van vermoeidheid en darmklachten![]()
![]()
Even offtopic, waar zijn de kaarten morgen al verkrijgbaar? Ik zie ze pas vanaf de 16e.quote:Op maandag 12 november 2018 20:34 schreef B.ertha het volgende:
En nu ik toch aan je denk, ga je morgen ook in de digitale rij liggen voor Muse?
Muse-meet![]()
![]()
Damn....quote:Op maandag 12 november 2018 21:04 schreef B.ertha het volgende:
Morgen is de presale
Ik heb album-preorder-presale En fanclub presaleIk wil ook!!! Ik ga vrijdag in de rij liggen. Hopelijk zijn er nog kaarten dan.
![]()
Niemand een amex? Daarmee kan je ze ook in de pressie krijgen die kaartjes..
K. Kan dan niet anders had ik wel kaartjes geregeld hier..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Mag ik bij jou aansluiten?quote:Op maandag 12 november 2018 21:04 schreef B.ertha het volgende:
Morgen is de presale
Ik heb album-preorder-presale En fanclub presaleik wil heel graag maar man vindt het te duur en verder vindt iedereen in mijn omgeving Muse stom :’)
Aan de andere kant zijn we dan misschien wel 8 maanden zwanger
- in plaats van editen mezelf quoten is niet echt handig -
Tuurlijkquote:Op maandag 12 november 2018 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mag ik bij jou aansluiten?ik wil heel graag maar man vindt het te duur en verder vindt iedereen in mijn omgeving Muse stom :’)
Aan de andere kant zijn we dan misschien wel 8 maanden zwangermaar ik mag maar vier kaarten bestellen en die zijn al vergeven.. Ik laat wel weten als het mij lukt, dan kun je proberen zelf te bestellen vrijdag
![]()
![]()
En als we 8 maanden zwanger zouden zijn, gaan we gewoon achterin op de grond zitten met een picknickkleed![]()
![]()
Yayquote:Op dinsdag 13 november 2018 06:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tuurlijkmaar ik mag maar vier kaarten bestellen en die zijn al vergeven.. Ik laat wel weten als het mij lukt, dan kun je proberen zelf te bestellen vrijdag
Ik ga via Amex bestellen dus dat komt (hopelijk) goed![]()
Peace moet ik ook voor jou bestellen?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: