abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 november 2018 @ 11:05:28 #31
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182872885
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Red Bull is ook een stuk sneller dan Renault en McLaren met dezelfde motor, moeilijk in te schatten op welk niveau het chassis van Toro Rosso zit
Met het chassis zit het wel goed, ze deden het prima op banen als Monaco, Hongarije en Singapore.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 1 november 2018 @ 11:06:12 #32
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_182872903
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Red Bull is ook een stuk sneller dan Renault en McLaren met dezelfde motor, moeilijk in te schatten op welk niveau het chassis van Toro Rosso zit
Dat dus. Als alleen de motor bepalend was zaten de teams een stuk dichter bij elkaar en stond er geen Renault team boven Ferrari of Mercedes aangedreven teams.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 1 november 2018 @ 11:14:46 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182873092
NobleF1 twitterde op donderdag 01-11-2018 om 11:12:48 Helmut Marko says Red Bull now 'has to go' for the world title in 2019 on the back of recent Honda progress https://t.co/E5SLKPeaj9 reageer retweet
ze leggen er wel veel druk op
  donderdag 1 november 2018 @ 11:17:57 #34
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182873164
Blijft toch geweldig, 'recent Honda progress'? Ze zijn inmiddels ingehaald door Sauber in het kampioenschap en staan alleen nog voor Williams :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 1 november 2018 @ 11:19:04 #35
80382 manny
30 is best veel
pi_182873186
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Red Bull is ook een stuk sneller dan Renault en McLaren met dezelfde motor, moeilijk in te schatten op welk niveau het chassis van Toro Rosso zit
ok. chassis en coureur bepaalt ook nog wel wat inderdaad.

Laten we hopen dat Honda een monster aan het bouwen is. Een betrouwbaar monster.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_182873218
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:17 schreef Fir3fly het volgende:
Blijft toch geweldig, 'recent Honda progress'? Ze zijn inmiddels ingehaald door Sauber in het kampioenschap en staan alleen nog voor Williams :').
Dus? Zegt nog steeds niks over de prestaties van de motor.
Williams rijdt met dezelfde motor onder de kap waar Lewis net kampioen mee geworden is...
  donderdag 1 november 2018 @ 11:20:38 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182873221
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:17 schreef Fir3fly het volgende:
Blijft toch geweldig, 'recent Honda progress'? Ze zijn inmiddels ingehaald door Sauber in het kampioenschap en staan alleen nog voor Williams :').
ze zeggen wel Honda en niet STR :) maar wel met je eens dat wij er nog weinig van zien
  donderdag 1 november 2018 @ 11:20:58 #38
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182873231
quote:
99s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:20 schreef CrashO het volgende:

[..]

Dus? Zegt nog steeds niks over de prestaties van de motor.
Helemaal niks nee...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 1 november 2018 @ 11:21:59 #39
80382 manny
30 is best veel
pi_182873249
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:14 schreef Tarado het volgende:
NobleF1 twitterde op donderdag 01-11-2018 om 11:12:48 Helmut Marko says Red Bull now 'has to go' for the world title in 2019 on the back of recent Honda progress https://t.co/E5SLKPeaj9 reageer retweet
ze leggen er wel veel druk op
Denk dat dat precies de bedoeling is. de boodschap geven aan Honda: trek nog maar een extra blik engineers open daar in de fabriek: wij verwachten een competitieve motor vanaf dag 1.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_182873299
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Helemaal niks nee...
Klopt, de Honda krachtbron is slechter geworden
  donderdag 1 november 2018 @ 11:26:54 #41
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182873366
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Helemaal niks nee...
Of je laat het relevante deel staan en reageert daar op.
And so is the past
  donderdag 1 november 2018 @ 11:36:06 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182873580
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Klopt, de Honda krachtbron is slechter geworden
Dat zou best kunnen, ze hebben er nogal wat onderdelen tegenaan gegooid die niet blijken te werken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 1 november 2018 @ 11:37:30 #43
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182873604
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Of je laat het relevante deel staan en reageert daar op.
Ik reageer alleen op het relevante deel inderdaad. Natuurlijk zegt de motor wat over de prestaties, net als het chassis. Dat de Williams enorme bagger is is geen verrassing en ook niet relevant.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_182873650
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:36 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen, ze hebben er nogal wat onderdelen tegenaan gegooid die niet blijken te werken.
zou best kunnen?

?????

Doe even niet zo genuanceerd, zit je zus op je account?
pi_182873824
http://f1i.com/magazine/m(...)-max-verstappen.html



1 – DIFF: adjusts the differential

2 – N (“Neutral”): puts the gearbox in neutral

3 – –10 / +1: ups or lowers, from 1 to 10, the value of one of the parameters actioned by turning knob number 8

4 – RADIO: Verstappen and Ricciardo push this button to talk to their engineer

5 – BBAL (“Brake Balance”): changes the brake balance, also adjustable by the buttons BB– and BB+ (7)

6 – DRINK: activates the pump, which allows the drive to drink

8 – TYRE: adjusts the car’s settings to the current state of the tyres (following steps indicating the “tyre phase”)

9 – CHARGE: defines the amount of energy recuperated or released by the ERS: the driver turns the wheel to the left (“fill”) or the right (“drain”) according to the strategy

10 – FUEL: changes the air/fuel mixture

11 – DISP (for “Display”) : allows the various parameters to be shown on the display: “FORM”, “FUEL”, “TYRES”, “BRAKES”, “TYRES”, “SAFE”, “IN LAP”

12 – MODE: changes the mapping of the engine

13 – REV: probably used to release a temporary boost

14 ­– MID: adjusts the differential mid-corner

15 – FAIL: puts all the systems in a safety mode (“fail safe”)

16 – PIT: pitlane speed limiter

17 – PC (“Pit Confirm”): confirms the message from the pits is well received without having to talk

18 – TORQ: adjusts the torque
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 1 november 2018 @ 12:48:23 #46
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_182875214
Vet :)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  donderdag 1 november 2018 @ 12:49:08 #47
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_182875230
DRS zit blijkbaar niet op het stuur (?)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_182875345
Alleen kijken naar de resultaten van STR, en niet naar de gridstraffen :')
pi_182876193
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:55 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Alleen kijken naar de resultaten van STR, en niet naar de gridstraffen :')
Verschil tussen start en finish gridposities van STR:


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2018 13:33:40 ]
pi_182876238
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:49 schreef YourCaptor het volgende:
DRS zit blijkbaar niet op het stuur (?)
Jawel, maar de post van ondeugend laat alleen het front van het stuur zie. DRS paddles (geen knop bij Red Bull) zitten achterop het stuur:

http://f1i.com/magazine/m(...)ax-verstappen.html/2
  donderdag 1 november 2018 @ 13:35:23 #51
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182876266
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:49 schreef YourCaptor het volgende:
DRS zit blijkbaar niet op het stuur (?)
Ik meen dat Max een hendel achter het stuur heeft daarvoor.
And so is the past
pi_182876936
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 10:57 schreef manny het volgende:

[..]

Waarom zien we dat niet in de races / qualificatie dan. Of zie ik iets over het hoofd ?
Japan p6 met wat mazzel. Andere races hebben ze strafplekken gepakt en niet verder gereden in Q2 terwijl de ze in Q1 wel een top 10 tijd reden.

Verder is het Torro Rosso chassis moeilijk met de bandslijtage, dus racen ze vaak op niveau van Williams en McLaren.

Denk nog steeds dat Ferrari en Mercedes een voordeel hebben. Zoals bijvoorbeeld in Engeland. Daar hadden ze veel voordeel van hun hogere vermogen, maar na de restart konden ze dit vermogen ook voor meerdere rondjes gebruiken i.p.v. 1 rondje bij Renault.

10kw lijkt weinig, maar is nog steeds een grote achterstand als je het niet kan inzetten meerdere rondjes.
.
pi_182878444
Nou, waarschijnlijk een GP Vietnam in 2020... ben benieuwd....

https://www.thenational.a(...)als-confirm-1.786961
  donderdag 1 november 2018 @ 15:14:43 #54
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_182878541
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:10 schreef Yngwie het volgende:
Nou, waarschijnlijk een GP Vietnam in 2020... ben benieuwd....

https://www.thenational.a(...)als-confirm-1.786961
En Miami waarschijnlijk. Ik vraag me af welke races er verdwijnen, want anders wordt de kalender wel heel erg vol
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_182878564
Nog meer straatcircuits -O-
  donderdag 1 november 2018 @ 15:16:46 #56
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182878588
quote:
99s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:15 schreef CrashO het volgende:
Nog meer straatcircuits -O-
Geen uitloopzones is altijd een pré.
And so is the past
pi_182878660
quote:
3s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

En Miami waarschijnlijk. Ik vraag me af welke races er verdwijnen, want anders wordt de kalender wel heel erg vol
Gewoon standaard iedere week een race van maart tot november _O_
Flesje bier
  donderdag 1 november 2018 @ 15:21:47 #58
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182878713
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:55 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Alleen kijken naar de resultaten van STR, en niet naar de gridstraffen :')
De gridstraffen zijn er natuurlijk niet zomaar :D!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_182878859
quote:
3s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

En Miami waarschijnlijk. Ik vraag me af welke races er verdwijnen, want anders wordt de kalender wel heel erg vol
Vrees sowieso voor de GP van GB, aangezien Silverstone na 2019 geen F1 meer wil, en er is nog geen alternatief in GB. Hockenheim draait ook al jaren slecht qua financiën dus zou zomaar kunnen dat die in 2020 ook niet meer gehouden wordt.
  donderdag 1 november 2018 @ 15:33:42 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182878994
Ik gok dat geen van beide GPs (Miami en Vietnam) op de kalender komen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')