Heeft Adriaan alleen maar foto's van zich zelf aan de muur?..quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
PD ,je had gelijk hoor.Marjolijn de Jong.
Is die lekker?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
PD ,je had gelijk hoor.Marjolijn de Jong.
Had Gerrit maar actie moeten ondernemen en wat regelen. Dat kan ze zelf namelijk nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Shelley dagen dat ze zo graag een plek met Gerrit wil hebben om samen te kunnen liggen zijn nu niet eens bij elkaar in de buurt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:59 schreef snetje het volgende:
Sorry..had niet in de gaten dat ik de laatste had...
[..]
Heeft Adriaan alleen maar foto's van zich zelf aan de muur?..
Hallo. Kijk eens even een paar posts terug dan. Er staat nota bene een plaatje van Truusquote:
Daarbij zijn ze wel vaker niet bij elkaar in de avond.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Had Gerrit maar actie moeten ondernemen en wat regelen. Dat kan ze zelf namelijk niet
Ik snap het ook niet Wie is Truus. Kut TTquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hallo. Kijk eens even een paar posts terug dan. Er staat nota bene een plaatje van Truus
ja n pop zonder kop maar komplette onzin,stussquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hallo. Kijk eens even een paar posts terug dan. Er staat nota bene een plaatje van Truus
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet Wie is Truus. Kut TT
HAHAHAquote:
Zie foto. Oftewel de paspopquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet Wie is Truus. Kut TT
mooi woord, gefijnst..quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gefijnste humor na gestook en gevreet.....
ziet er nep vrolijk uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:06 schreef mazaru het volgende:
Ze liggen in een deuk in dat huisje. Wat een verschil met die dooien in die wigwam
![]()
[ afbeelding ]
Die slaapt daar nietquote:
quote:
Ik vind het wel grappig. Zie de humor er wel vanquote:
het is geveinsdquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:08 schreef Orwell het volgende:
[..]
mooi woord, gefijnst..
geldt ook voor 'r manier van praten.
Dat dus.quote:
Theater van de lachquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat dus.
Komt niet 'van binnen' uit. Meer van: Hoe kunnen we weer aandacht trekken
Nee. In wachtrij voor het rokenquote:
Merel is beeld vullend meer nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:12 schreef Zeyina het volgende:
Kijk.
Merel zegt het net zelf: Nou we hebben weer leuke tv gemaakt vandaag
wat een vakvrouw..!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:12 schreef Zeyina het volgende:
Kijk.
Merel zegt het net zelf: Nou we hebben weer leuke tv gemaakt vandaag
Praat die irritant? Is me nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:12 schreef Orwell het volgende:
Merel praat net zo irritant als ronald molendijk..
valt wel mee...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Praat die irritant? Is me nooit opgevallen.
Alweer?quote:
De broeders gaan nu geld overmaken voor die kekke klokkies van ze.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Mike werkt dus mee aan dat Horloge gedoe met after pay. Hoe willen die tim en Joa dat dan allemaal kunnen afbetalen. Er komt ook nog een jacuzzi toch voor 350 per maand. Of is dat van de baan. Horloges 50 pp per maand. Yurt 500 per maand. En die wellness zitten ze op bijna 1000 euro. Zoveel verdienen nooit elke maand met zijn tweetjes.
Mike heeft lopen rommelen met de boekhouding ten gunste van die laaielichtersquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Mike werkt dus mee aan dat Horloge gedoe met after pay. Hoe willen die tim en Joa dat dan allemaal kunnen afbetalen. Er komt ook nog een jacuzzi toch voor 350 per maand. Of is dat van de baan. Horloges 50 pp per maand. Yurt 500 per maand. En die wellness zitten ze op bijna 1000 euro. Zoveel verdienen nooit elke maand met zijn tweetjes.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Alweer?
Deze is van vanmiddag
[ afbeelding ]
Mooi. Hoog tijd dat die galbakken een koekie van eigen deeg krijgen. Dat huisje moet ook stemafspraken gaan maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie donderdag bezoek. Daar krijgt ze dus wel te horen dat ze (yurt) stemmen ronselen om op haar te gaan.
Alsof ze dat dat niet doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi. Hoog tijd dat die galbakken een koekie van eigen deeg krijgen. Dat huisje moet ook stemafspraken gaan maken.
Limbohutje is te onnozel om strategisch te denken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi. Hoog tijd dat die galbakken een koekie van eigen deeg krijgen. Dat huisje moet ook stemafspraken gaan maken.
Merel stelde dat net voor maar wil Jessie dus niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
wees gerust dat doen ze ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
waar is denn lotus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Donderdag bezoek van Jessie.Jullie kunnen allemaal gaan buigen.
want er zitten Nobel prijs winnaars tussen, of zo? oorlogshelden..?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
moeder van Jessie kijkt niet meer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat stond een paar posts voordat je het daarnet vroegquote:
Ze had het over haar moeder.Ze verwacht er nog al wat van.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:26 schreef Orwell het volgende:
[..]
want er zitten Nobel prijs winnaars tussen, of zo? oorlogshelden..?
Daar gaat het dus al mis. Die kunnen niet vooruit denken. Of hun persoonlijke wrok opzij te zetten. Daardoor zullen de yurtbewoners in staat zijn om twee mensen op de bank te zetten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Merel stelde dat net voor maar wil Jessie dus niet.
En zichzelf........quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike heeft lopen rommelen met de boekhouding ten gunste van die laaielichters
belooft weinig goeds als dat jessie's rolmodel is..quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze had het over haar moeder.Ze verwacht er nog al wat van.
serieus ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
moeder van Jessie kijkt niet meer.
Er zullen genoeg familieleden of kennissen van haar wel kijken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
moeder van Jessie kijkt niet meer.
heb ik übersehn , overzienquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat stond een paar posts voordat je het daarnet vroeg
Familie van Hiske ook al een hele poos niet meer.quote:
wat ergquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Familie van Hiske ook al een hele poos niet meer.
Konden het niet aanzien
Drammerig type weet ik nog van het eerste bezoek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:28 schreef Orwell het volgende:
[..]
belooft weinig goeds als dat jessie's rolmodel is..
Nee, moei. Hele nacht wakker gebleven. Alleen vanmorgen en vanmiddag paar uurtjes geslapen.quote:
En vervolgens de halve dag liggen slapenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vannacht maar 2 uurtjes geslapen met mike
ja en dronkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vannacht maar 2 uurtjes geslapen met mike
Volgens John kwam er geen sneeuw deze winter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:35 schreef Zeyina het volgende:
Zo zie je weer wat de invloed van John was.
De daksingels moeten nagebrand worden zegt Joa, maar dat mocht niet van John, dat was niet nodig.
Joa zegt als het regent wil dat wel, maar als er sneeuw op ligt en dat ontdooit dan gaat het lekken, als je het niet na brandt
Jij zegt dat het goed komt? Of zei John dat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:36 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Volgens John kwam er geen sneeuw deze winter.
Komt goed.
Wat is de emotiecon voor sarcasme die ik vergeten ben?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Jij zegt dat het goed komt? Of zei John dat?
Tim pareert mooi. Ze probeert de boel te verdraaien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel komt nu pas met een voorvalletje van 4 dagen geledenWat een wazig figuur.
die kan na utopia2 direct door naar een kliniek..quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel komt nu pas met een voorvalletje van 4 dagen geledenWat een wazig figuur.
Het is Timo die de boel aan het verdraaien is hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tim pareert mooi. Ze probeert de boel te verdraaien.
DE-NI-GRE-REN!quote:
Ze bedoelt wss delegeren.quote:
Ja. Duh.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze gooit het nog een keer erin, speciaal voor jou FF.
Je luistert wel weer slecht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:44 schreef Yaksa het volgende:
Christel haalt Timo ff onderuit over hetgeen hij tegen haar zei op de markt waar bezoekers en marktkraamhouders bij stonden.
Timo is het er (natuurlijk) niet mee eens.
Als dat zo is, dan liegt Christel. Ze zei vanmiddag dat ze op Jessie zou gaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:47 schreef Yaksa het volgende:
Jammer Timo, weer 3 stemmen voor jou van Christel over 2 weken.
Het loopt aardig op intussen.
We weten onderhand wel dat Utopia bij zowat alle inwoners hun woordenschat, hoe langer ze er zitten, steeds meer beperkt.quote:
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:50 schreef Orwell het volgende:
ze trapte hem er laatst toch uit..?
en nu janken dat hij niet geholpen heeft..?
en dat niet snappen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:50 schreef Orwell het volgende:
en dat niet snappen
Ja. Dat is onderhand de enige manier om te laten voelen en ervaren hoe het isquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tim ,gooi even een paar van Christel haar blokken op het vuur.![]()
![]()
Hij zegt het nu.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tim ,gooi even een paar van Christel haar blokken op het vuur.![]()
![]()
Hij huilt helemaal niet...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:53 schreef Yaksa het volgende:
Timo huilie huilie: "Jij hebt mijn pompoen kapot gemaakt".
"Dus ik doe helemaal niks meer voor die kut markt".
Wat een idioot.
Dat doet er inderdaad niet toe in deze discussiequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:56 schreef Koos1958 het volgende:
Haha Christel vrijdag hebben we verlies gedraaid. Tim zegt dat doet er niet toe.
En allemaal woorden verkeerd uitspreken slash verkeerd gebruiken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:56 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat belerende toontje van juf Christel
Heeft ze Brandon daar ook al over aangesproken?...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:56 schreef Koos1958 het volgende:
Haha Christel vrijdag hebben we verlies gedraaid. Tim zegt dat doet er niet toe.
juistquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:50 schreef Orwell het volgende:
en dat niet snappen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Heeft ze Brandon daar ook al over aangesproken?...
en praat op een normale manier,ze is aardig wat veren in haar reet aan het duwenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:50 schreef snetje het volgende:
Jemig Christel ...spiegel eens een keer...
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:57 schreef snetje het volgende:
Die pompoen heeft ze wel degelijk expres kapot gemaakt...
Dat dacht ik ook.quote:
iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Ook geen minuut zwijgen en denken wat Tim haar zegt.
Brandon zat oorspronkelijk niet eens in de organisatie van dat feest.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Heeft ze Brandon daar ook al over aangesproken?...
nee dat heeft niks met de markt te maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ja klopt maar ze hebben ook wel meer gedaan. Maar benoem het maar niet meer want dan wordt er gelijk weer gewezen naar anderen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:58 schreef Yaksa het volgende:
Timo geeft ff toe dat hij een nieuw trainingspak heeft geruild met broodjes knakworst die gekocht zijn door de BV.
Hoezo zelfverrijking?
BS. Die zat gewoon in de organisatie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Brandon zat oorspronkelijk niet eens in de organisatie van dat feest.
Die had een eigen feest een paar dagen later, maar de FEBO heeft dat samengevoegd.
Nee was een hoop zand in een rondje gemaakt. Ik begrijp nu pas dat het een pompoen moest voorstellenquote:
Hij heeft dat met emotie gemaakt dus ik snap hem wel, ik ben ook spullen aan het maken met emotie en als dat gesloopt word ben ik ook boos en maak ik je afquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:58 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus hij was dus boos om die hoop zand die stuk is gegaan die pompoen die hij had gemaakt.
En niet met deze discussie, want die gaat over gedrag over en weer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:59 schreef krabje het volgende:
[..]
nee dat heeft niks met de markt te maken.
Hoor hem nu een hele dag zeggen of zelfs 2 begreep ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:59 schreef Yurtovic het volgende:
Hij was er wel 1,5 uur mee bezig geweest
4 uurquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:59 schreef Yurtovic het volgende:
Hij was er wel 1,5 uur mee bezig geweest
Het ding lag op een verkeerde plek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:57 schreef snetje het volgende:
Die pompoen heeft ze wel degelijk expres kapot gemaakt...
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
BS. Die zat gewoon in de organisatie.
Wat een non-argument weer
Ja maar het was toch pas na het feest van wat hij had georganiseerd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:00 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij heeft dat met emotie gemaakt dus ik snap hem wel, ik ben ook spullen aan het maken met emotie en als dat gesloopt word ben ik ook boos en maak ik je af
Ja. En er kwam daar dus helemaal geen kraam.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het ding lag op een verkeerde plek.
Daar moest een kraam komen.
Timo had beter ff kunnen vragen waar de kramen kwamen te staan, had ie dat ding op een andere plek kunnen maken.
Maakt geen flikker uit, als je iets maakt of het nu met emotie gemaakt is of niet je blijft met je fikken ervan afquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar het was toch pas na het feest van wat hij had georganiseerd.
Van Gogh werd ook niet op waarde geschat tijdens zijn leven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:02 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nee, ik heb 10 x moeten kijken wat het was.
Leek meer op een aardbei x een lotusbloem.
Dat was achteraf, oorspronkelijk zou daar een looppad of kraam komen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. En er kwam daar dus helemaal geen kraam.
Was toch omdat er een kraam moest staan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:03 schreef danaqui het volgende:
[..]
Maakt geen flikker uit, als je iets maakt of het nu met emotie gemaakt is of niet je blijft met je fikken ervan af
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:03 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat was achteraf, oorspronkelijk zou daar een looppad of kraam komen.
Ze haalde het ding echt niet voor niks weg.
Die kwam er niet en dat wist ze, zo goed zo Tim gooi het er maar uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was toch omdat er een kraam moest staan.
Wel ja................quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die had een eigen feest een paar dagen later, maar de FEBO heeft dat samengevoegd.
waarom?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:04 schreef Yaksa het volgende:
Timo helemaal uit z'n plaat nu.
Gaat bijna janken.
Waar gaat het over? Heeft Tim het gedaanquote:
Omdat ie op zijn nummer is gezet door Christel.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:07 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Omdat ie op zijn nummer is gezet door Christel.
Die hem een spiegel heeft voorgehouden en daar kan Timo niet tegen.
Hij gaat nooit meer met haar praten.
Het lijkt me wederzijdsquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:07 schreef Yaksa het volgende:
[..]
wat en baalquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:06 schreef Jemoederniet het volgende:
Tim gaat nooit meer praten met Christel.
Ze heeft minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokyo.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:07 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze doen niet anders daar allemaal. Ze roddelen daar net zoveel in die Yurt als in alle anderen huisjes.quote:
die 2 wijven sporen voor geen meterquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:09 schreef Zeyina het volgende:
Hiske nu dat Joa ook confronterend was daarnet.
Joa heeft amper wat gezegd
Dus zat hij op moment wel in de organisatie en dus ook aansprakelijk......maar die hoort er niks van.....wordt niks kwalijk genomen. Brandon was zelfs nog beledigd.......quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ohoh wat een verlies aan creativiteit. Haha het zag er niet uit. Hij probeerde het maar op het strand zie ik kinderen van 10 betere maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:10 schreef Yurtovic het volgende:
Tim gaat NOOIT meer een zandsculptuur maken
En uiteindelijk heeft daar helemaal geen kraam gestaan...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het ding lag op een verkeerde plek.
Daar moest een kraam komen.
Timo had beter ff kunnen vragen waar de kramen kwamen te staan, had ie dat ding op een andere plek kunnen maken.
Klopt dat is ook vreemd vind ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus zat hij op moment wel in de organisatie en dus ook aansprakelijk......maar die hoort er niks van.....wordt niks kwalijk genomen. Brandon was zelfs nog beledigd.......
Christel heeft zn zandkasteel kapot gemaakt met emotie. En de chocomel is op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:11 schreef Bumfuzzle het volgende:
Tim de dramaqueen
Heb geen flauw idee waar het over gaat.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:11 schreef kaatje50 het volgende:
Ik zet even wat recht. Tim zegt niet dat hij niets over Christel en Hiske zegt. Hij zei dat hij wel met Joa over hen praat, maar niet met anderen. Bij mijn weten klopt dat wel
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:12 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Christel heeft zn zandkasteel kapot gemaakt. En de chocomel is op.
Dat hebben ze beiden al diversen keren gehoord. Werd net zelfs gezegd daar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:11 schreef snetje het volgende:
[..]
En uiteindelijk heeft daar helemaal geen kraam gestaan...
Ik begrijp hem wel. Het gaat er ook niet om of het een mooi bouwsel was. Christel haalde gewoon dat sculptuur weg, omdat Tim en Lotus niet snel genoeg mee kwamen helpen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel hoe hij beleefd heeft dat zij dat zand ding heeft weggehaald, maar dat lijkt me logisch.
Lotus was er ook gepikeerd over. Dus logisch dat een Chris dan ter sprake komt
Lotus sprak haar toen gelijk er op aanquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel hoe hij beleefd heeft dat zij dat zand ding heeft weggehaald, maar dat lijkt me logisch.
Lotus was er ook gepikeerd over. Dus logisch dat een Chris dan ter sprake komt
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel. Het gaat er ook niet om of het een mooi bouwsel was. Christel haalde gewoon dat sculptuur weg, omdat Tim en Lotus niet snel genoeg mee kwamen helpen.
Dus wel met emotie weggehaald
nou, nou, nouquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:15 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Met zijn arrogante smoel, ze hebben je door gestapo hoofd
Tim kan soms raar uit de hoek komen.( al moet ik er wel om lachen)quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
En vervolgens de onnozele uithangen
Voor mij ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Tim kan soms raar uit de hoek komen.( al moet ik er wel om lachen)
Maar in dit gesprek heeft hij, voor mij , 100% gelijk
Koos je moet toch ook toegeven dat Tim niet met Brenda, Jeff Jess en Merel over Cristel staat te lullen en haar stom vindt of wat dan ook......quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze doen niet anders daar allemaal. Ze roddelen daar net zoveel in die Yurt als in alle anderen huisjes.
En dan dat stoere gelul erbijquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:13 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry moet ineens zo lachen hoe die Tim eruit ziet. Een idiote pet op zijn kop. Een grijze action badjas aan en daarover heen een gele jas.
Als je achter iemands rug kwaad spreekt al is dat maar met 1 persoon dat is gewoon roddelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Koos je moet toch ook toegeven dat Tim niet met Brenda, Jeff Jess en Merel over Cristel staat te lullen en haar stom vindt of wat dan ook......
zoquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel. Het gaat er ook niet om of het een mooi bouwsel was. Christel haalde gewoon dat sculptuur weg, omdat Tim en Lotus niet snel genoeg mee kwamen helpen.
Dus wel met emotie weggehaald
echt hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:17 schreef Zeyina het volgende:
Hiske: Er wordt zoveel geroddeld op het terrein, en daar wil ik buiten blijven.
Daarom zeg ik niks
Uhhhh. Hiske. Je laat geen gelegenheid gaan om een sneer te uiten over de yurt boys
Het maakt niet uit......je hoeft dat ook niet bij Cristel te doen.....net wat hij zegt ook wat is het koud oh het vuur moet opgestookt worden zal even die geverfde blokken pakken.....je weet hoelang en wat voor werk eraan zat en of je het nu mooi vindt of niet je blijft er af of vraagt kan het weg.....quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:10 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is wel heel erg overdreven gereageerd om een berg zand met een paar gaten erin als ogen en mond. Hij acteert het weer heel slecht hoor.
En heeft nog nooit haar excuus aangeboden blijkbaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
zo
Heb ik het ook gezien, dus ik kan me voorstellen als christel zegt dat ze het niet in emotie heeft gedaan het niet waar en dat is waar Tim zo kwaad over is. Ze liegt gewoon.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
echt hooren overal met die rooie kop tussen wringen
vanmiddag smerig lachen toen met die fitty jes/chris
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het maakt niet uit......je hoeft dat ook niet bij Cristel te doen.....net wat hij zegt ook wat is het koud oh het vuur moet opgestookt worden zal even die geverfde blokken pakken.....je weet hoelang en wat voor werk eraan zat en of je het nu mooi vindt of niet je blijft er af of vraagt kan het weg.....
Ja. En dan moet je Hiske eens horen als ze in dat Marterhok zit. Dan roddelt ze enorm over de Yurt boysquote:
Al paar weken weer hoor.quote:
Slaat nergens op. Die geverfde blokken zijn een product waar geld mee verdiend kan worden. Die ga je niet expres in het vuur gooien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het maakt niet uit......je hoeft dat ook niet bij Cristel te doen.....net wat hij zegt ook wat is het koud oh het vuur moet opgestookt worden zal even die geverfde blokken pakken.....je weet hoelang en wat voor werk eraan zat en of je het nu mooi vindt of niet je blijft er af of vraagt kan het weg.....
oh marterhok zeggen ze ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. En dan moet je Hiske eens horen als ze in dat Marterhok zit. Dan roddelt ze enorm over de Yurt boys
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh marterhok zeggen ze ?
ik verstond martelhok![]()
Martelhofke 2 is de juiste naam.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh marterhok zeggen ze ?
ik verstond martelhok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |