Voor mij ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Tim kan soms raar uit de hoek komen.( al moet ik er wel om lachen)
Maar in dit gesprek heeft hij, voor mij , 100% gelijk
Koos je moet toch ook toegeven dat Tim niet met Brenda, Jeff Jess en Merel over Cristel staat te lullen en haar stom vindt of wat dan ook......quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze doen niet anders daar allemaal. Ze roddelen daar net zoveel in die Yurt als in alle anderen huisjes.
En dan dat stoere gelul erbijquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:13 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry moet ineens zo lachen hoe die Tim eruit ziet. Een idiote pet op zijn kop. Een grijze action badjas aan en daarover heen een gele jas.
Als je achter iemands rug kwaad spreekt al is dat maar met 1 persoon dat is gewoon roddelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Koos je moet toch ook toegeven dat Tim niet met Brenda, Jeff Jess en Merel over Cristel staat te lullen en haar stom vindt of wat dan ook......
zoquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel. Het gaat er ook niet om of het een mooi bouwsel was. Christel haalde gewoon dat sculptuur weg, omdat Tim en Lotus niet snel genoeg mee kwamen helpen.
Dus wel met emotie weggehaald
echt hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:17 schreef Zeyina het volgende:
Hiske: Er wordt zoveel geroddeld op het terrein, en daar wil ik buiten blijven.
Daarom zeg ik niks
Uhhhh. Hiske. Je laat geen gelegenheid gaan om een sneer te uiten over de yurt boys
Het maakt niet uit......je hoeft dat ook niet bij Cristel te doen.....net wat hij zegt ook wat is het koud oh het vuur moet opgestookt worden zal even die geverfde blokken pakken.....je weet hoelang en wat voor werk eraan zat en of je het nu mooi vindt of niet je blijft er af of vraagt kan het weg.....quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:10 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is wel heel erg overdreven gereageerd om een berg zand met een paar gaten erin als ogen en mond. Hij acteert het weer heel slecht hoor.
En heeft nog nooit haar excuus aangeboden blijkbaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
zo
Heb ik het ook gezien, dus ik kan me voorstellen als christel zegt dat ze het niet in emotie heeft gedaan het niet waar en dat is waar Tim zo kwaad over is. Ze liegt gewoon.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
echt hooren overal met die rooie kop tussen wringen
vanmiddag smerig lachen toen met die fitty jes/chris
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het maakt niet uit......je hoeft dat ook niet bij Cristel te doen.....net wat hij zegt ook wat is het koud oh het vuur moet opgestookt worden zal even die geverfde blokken pakken.....je weet hoelang en wat voor werk eraan zat en of je het nu mooi vindt of niet je blijft er af of vraagt kan het weg.....
Ja. En dan moet je Hiske eens horen als ze in dat Marterhok zit. Dan roddelt ze enorm over de Yurt boysquote:
Al paar weken weer hoor.quote:
Slaat nergens op. Die geverfde blokken zijn een product waar geld mee verdiend kan worden. Die ga je niet expres in het vuur gooien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het maakt niet uit......je hoeft dat ook niet bij Cristel te doen.....net wat hij zegt ook wat is het koud oh het vuur moet opgestookt worden zal even die geverfde blokken pakken.....je weet hoelang en wat voor werk eraan zat en of je het nu mooi vindt of niet je blijft er af of vraagt kan het weg.....
oh marterhok zeggen ze ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. En dan moet je Hiske eens horen als ze in dat Marterhok zit. Dan roddelt ze enorm over de Yurt boys
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh marterhok zeggen ze ?
ik verstond martelhok![]()
Martelhofke 2 is de juiste naam.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh marterhok zeggen ze ?
ik verstond martelhok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |