Dat is drie dagen vreten voor mijquote:
donequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:25 schreef IkFok het volgende:
m moet een n zijn. Kan mod dit even aanpassen?
Gerammde rotquote:
Of ze zit vol.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:26 schreef Bramenstruik het volgende:
Christel vroeg eerst om de zout, en geeft nu haar halve bord eten weg, niet te vreten dus
Er mist ook nog een punt.quote:
Het is net een Duitser in een all in resortquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:26 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Dit is voor mij wel 3 dagen of zoiets
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het grootste gedeelte wel van Christel in de caravan, ga het zo monteren .....
Drs.quote:
Er staat nog net geen vlag op dat bord, ten teken dat het hoogste punt is bereikt ..... wat een aso om zoveel op te scheppen.quote:
Beide.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat kind kijkt zo labiel of hoe noem je dat. creepy
Levenloosquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat kind kijkt zo labiel of hoe noem je dat. creepy
Dank u.quote:
Ik vond die van jou ook een hele goeiequote:
Ik denk dat het nogal koud is in de caravan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:19 schreef sjampoeh het volgende:
tjonge wat aso.. bord vreten ophalen en in de hut opeten
Fijn als je vriendin zo over je denktquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:31 schreef sjampoeh het volgende:
jes: ik vind het OPRECHT gezellig dat we met z'n 3-en hier zitten
met jeff alleen ook leuk, maar saai
Ja, dat roept ze om het half uur geloof ik ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:31 schreef Yurtovic het volgende:
Merel denkt dat de nieuwe inwoner zo komt
Jij niet , ik wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:32 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hier niet over formule 1 mochten praten?
jeff vindt het normaal geloof ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:32 schreef IkFok het volgende:
[..]
Fijn als je vriendin zo over je denkt
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:32 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hier niet over formule 1 mochten praten?
sommige vinden dat geil.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Jeff is het gewend om vernederd te worden
Dat zouden er maar 3 zijn dus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:33 schreef lorrie03 het volgende:
Merel volgende week al haar laatste colum? Vonden ze haar niet oed
nivootjequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:35 schreef sjampoeh het volgende:
lik aan m'n anus
huhuhuhu
jess en brenda vinden het niet normaal mike/lotus
zag m in de winkel liggen.. wat een dom stukjequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zouden er maar 3 zijn dus.
wel gelezen dus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zag m in de winkel liggen.. wat een dom stukje
Ja ja,quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zag m in de winkel liggen.. wat een dom stukje
ja doei, ben gekquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kijken kijken maar niet kopen
ja en kweken ze vetrolletjes voor de kouquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:37 schreef Yaksa het volgende:
Ik vindt het commentaar op de volle borden hier een beetje overdreven.
Ga maar eens de hele dag in kou lopen.
Dan verbrandt je lichaam een stuk meer.
Die calorieën moet je toch weer naar binnen zien te krijgen, anders gaat je kacheltje uit.
Ik laat FF een foto maken en het hier plaatsen.quote:
Die heeft altijd van die porties samen met Manon en kwamen soms voor de tweede keer terug....van Manon snap ik het nog die was groot.quote:
Het zijn geen militairen, ze hebben het grootste deel van de dag op hun reet gezetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:37 schreef Yaksa het volgende:
Ik vindt het commentaar op de volle borden hier een beetje overdreven.
Ga maar eens de hele dag in kou lopen.
Dan verbrandt je lichaam een stuk meer.
Die calorieën moet je toch weer naar binnen zien te krijgen, anders gaat je kacheltje uit.
al gedaan zie ik ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik laat FF een foto maken en het hier plaatsen.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Zo hoor je Friezen te behandelen.
ja preciesquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zijn geen militairen, ze hebben het grootste deel van de dag op hun reet gezeten
vet kweken voor de winter snap dat dan toch eens knulquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zijn geen militairen, ze hebben het grootste deel van de dag op hun reet gezeten
Brenda was ook altijd als eerste met opscheppen,Joa heeft daar ooit iets van gezegd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft altijd van die porties samen met Manon en kwamen soms voor de tweede keer terug....van Manon snap ik het nog die was groot.
Merel heeft volgens mij genoeg vet om de komende 3 winters lachend door te komenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vet kweken voor de winter snap dat dan toch eens knul
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Merel heeft volgens mij genoeg vet om de komende 3 winters lachend door te komen
Brenda heeft gewoon een lintworm.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Brenda was ook altijd als eerste met opscheppen,Joa heeft daar ooit iets van gezegd.
dat moet niet uitmaken een vetje hier of daar, maar die luiheid van haar vraagt om dit soort opmerkingenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Merel heeft volgens mij genoeg vet om de komende 3 winters lachend door te komen
Kan ze beter aan Merel geven dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Brenda heeft gewoon een lintworm.
Ontwormingsmiddel is al besteld vandaagquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kan ze beter aan Merel geven dan.
Die heeft er wel geld voor over, dunkt mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kan ze beter aan Merel geven dan.
Baardmans:quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Baardmans:
Ik wil niet dat je met Brandon in een huisje slaapt.
Ruilen nu met iemand of het is uit.
En daar gaan we weer.....
Heel kinderachtig gedrag die kotsgeluiden maken en dat voor een docente middelbaar onderwijs en een vrouw van 45. Valt me beetje tegen van christelquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Helaas was de laatste minuut vastgelopen, audio loopt wel door .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Christel met Jessie - 30 oktober 2018.
x6wfhrr
Waar kan ik dat filmpje ergens bekijken ??quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6wfhrr
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6wfhrr
Make my dayquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Baardmans:
Ik wil niet dat je met Brandon in een huisje slaapt.
Ruilen nu met iemand of het is uit.
En daar gaan we weer.....
ik begin zo onderhand heel erg te twijfelen aan het onderwijs, qua taal, rekenen, en algemene kennis, dat moet jouw kinderen wat leren?? Chris Hiske Beau, dan vond ik Madi nog de slimstequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heel kinderachtig gedrag die kotsgeluiden maken en dat voor een docente middelbaar onderwijs en een vrouw van 45. Valt me beetje tegen van christel
Hahaha.. deze dames hebben volgens mij als klassenassistenten gewerkt en niet als docenten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik begin zo onderhand heel erg te twijfelen aan het onderwijs, qua taal, rekenen, en algemene kennis, dat moet jouw kinderen wat leren?? Chris Hiske Beau, dan vond ik Madi nog de slimste
Onzin,als dat zo was dan was die wel na 2 weken naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:08 schreef Yurtovic het volgende:
Sjon heeft in totaal maar 3 nachten geslapen
Helemaal hoe ze over Lotus praten.................... die uuhhhh, haar, dat....... alsof ze zelf zoveel beter zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:07 schreef Jian het volgende:
Waarom loopt Mike niet met een glimlach weg en laat ze verder in hun vet gaar smoren
Wat mij betreft zijn ze veel slechter, wat een enge wijven ....quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Helemaal hoe ze over Lotus praten.................... die uuhhhh, haar, dat....... alsof ze zelf zoveel beter zijn
vreselijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn ze veel slechter, wat een enge wijven ....
mss is hij wel de man van Atlantisquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou m dan maar een kwartiertje met z'n kop onder in een ton met regenwater, moet kunnen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:17 schreef RiennevanPlus het volgende:
John is echt vertrokken, best wel jammer groot verlies voor Utopia.
Snap niks van Brenda, dat ze dat echt niet zietquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:18 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Een zinkend schip, die 3 nikszeggende troela’s met hun hakkelpatientje
Waarom?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:18 schreef r0ydr het volgende:
Hebben, lotus en Mike het er zelf al over gehad?
Snowboarden?quote:
Oooow.quote:
Shell slaapt bij Meik en J en J hebben het hutje zo ingericht, dat alleen Merel erbij past, verder niemand.quote:
Dan moet ze snel optyfen naar huis..................quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:23 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie vindt het niet meer leuk, ze trekt de kou niet meer.
Vanaf vandaagquote:
Hebben ze haar matenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:25 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Shell slaapt bij Meik en J en J hebben het hutje zo ingericht, dat alleen Merel erbij past, verder niemand.
De vraag is nu - Waar gaat de nieuwe Sjon slapen en waar moeten de 2 potentiële nieuwe inwoners liggen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vanaf vandaag
Het Martel hok. >>> Jeffry, Jessie en Merel
Huisje Mike >>> Mike en Shelley
Brenda en Brandon >>> huisje wat Brandon gebouwd heeft
Gerrit, Joa en Tim >>> yurt
Adriaan en Lotus >>> Caravan
Hiske en Chris >>> de bunker, maar gaan binnenkort in hun nieuwe huisje
Thnx gelukkig jefrey en jessy niet samenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vanaf vandaag
Het Martel hok. >>> Jeffry, Jessie en Merel
Huisje Mike >>> Mike en Shelley
Brenda en Brandon >>> huisje wat Brandon gebouwd heeft
Gerrit, Joa en Tim >>> yurt
Adriaan en Lotus >>> Caravan
Hiske en Chris >>> de bunker, maar gaan binnenkort in hun nieuwe huisje
De bunker met hangmatten komt vrijquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De vraag is nu - Waar gaat de nieuwe Sjon slapen en waar moeten de 2 potentiële nieuwe inwoners liggen?
Die nieuwe kunnen wel in de Silo, die is dan wel klaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De vraag is nu - Waar gaat de nieuwe Sjon slapen en waar moeten de 2 potentiële nieuwe inwoners liggen?
De nieuwen komen 14 november, de silo op 16 november.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die nieuwe kunnen wel in de Silo, die is dan wel klaar
In de caravanquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ach die platen kwamen ook eerderquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De nieuwen komen 14 november, de silo op 16 november.
Nee nee, de nieuwelingen doen maar voor spek en bonen mee. Die moeten helemaal onderaan de ladder beginnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:38 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom daar wel en elders niet?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met plezier kijk ik weer en met een smile.....die melige humor....zelfs van Gerrit.....
Ik vind dat ze lootjes moeten trekken over wie waar gaat slapen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach die platen kwamen ook eerder
Ik zie hier steeds 16 november staan. De keer dat ik het hoorde van Wim was 19 november.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De nieuwen komen 14 november, de silo op 16 november.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Propedeuse dakdekker. En daarna nog de opleiding voor Chinees dakdekker et etc etc
Kloptquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Greet klopt 'ik houD van jou' niet.
Ik moest echt hard op lachenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Propedeuse dakdekker. En daarna nog de opleiding voor Chinees dakdekker et etc etc
19 november gaat er iemand naar huis,lijkt me niet handig in combinatie met die silo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik zie hier steeds 16 november staan. De keer dat ik het hoorde van Wim was 19 november.
Maar goed. Het kan best dat het verschoven is natuurlijk
Zou er al een etage in de silo gelast zijn? Dat vraag ik me wel af.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
19 november gaat er iemand naar huis,lijkt me niet handig in combinatie met die silo.
Nee,volgens mij niets van dat alles.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zou er al een etage in de silo gelast zijn? Dat vraag ik me wel af.
Ramen, deuren ???
'Ik houD van jou' is taaltechnisch wel goed.quote:
Nee. Klopt is zo. Dan zal het wel verzet zijn naar de 16e inderdaadquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
19 november gaat er iemand naar huis,lijkt me niet handig in combinatie met die silo.
Er komt geen verdieping in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zou er al een etage in de silo gelast zijn? Dat vraag ik me wel af.
Ramen, deuren ???
Ok, tnx weer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Er komt geen verdieping in.![]()
Dat kon niet volgens Wim. Dat is niet genoeg te ondersteunen in zo'n silo
Wat heb je dan aan een tien meter hoge silo?????Kan je op elkaar schouder staan als het druk wordt...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tja. Alleen John kreeg toen die informatie. Dus de rest denkt nog steeds dat er een verdieping in komtquote:
5,5 meter hoog toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan een tien meter hoge silo?????Kan je op elkaar schouder staan als het druk wordt...
Je kan toch gewoon een losstaande verdieping bouwen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ah, had ik het toch ergens gehoord. Dank je!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tja. Alleen John kreeg toen die informatie. Dus de rest denkt nog steeds dat er een verdieping in komt
quote:
Was 10 meter niet de diameter?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ja. ik wist dat hij hoog was maar dat was wat overdreven......
Klopt. Iets van 33 m2.quote:
Wordt niet fout gerekend denk ik, maar het staat wel raar, ik hout van jou, past wel weer bij Sjonquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Ik houD van jou' is taaltechnisch wel goed.
5 meter hoogte.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan een tien meter hoge silo?????Kan je op elkaar schouder staan als het druk wordt...
Is ook echt SBS .quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:59 schreef Yurtovic het volgende:
Merel wil RTL Boulevard een live uitzending laten doen op het terrein
Denk dat die d langzaam is verdwenen......Want wij houen van jou kan weer niet......quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:58 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Wordt niet fout gerekend denk ik, maar het staat wel raar, ik hout van jou, past wel weer bij Sjon
Ja de regel is omdat je het niet uitspreekt, het niet schrijftquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat die d langzaam is verdwenen......Want wij houen van jou kan weer niet......
Je doet maar, ik vind dat erg flauw.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:00 schreef Yurtovic het volgende:
Ik ga een boze brief schrijven naar de Party, en dreigen mijn abonnement op te zeggen, doen jullie mee?
Doe toch een keertje gezellig meequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je doet maar, ik vind dat erg flauw.
Ik kijk naar een Soap. Ik doe niet mee. Ik val anderen ook niet lastig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:06 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Doe toch een keertje gezellig mee
Wij zijn een belangrijke speler in Utopia hoor, onderschat jezelf nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kijk naar een Soap. Ik doe niet mee. Ik val anderen ook niet lastig.
Die schijt nu al zeven kleuren stront dat ie op de bank terecht komt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:08 schreef Yurtovic het volgende:
Oh Jessies moeder komt wel, Tim hoopte dat niet voor de stemming nog..
Ouwe plakbandsnuiver.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ja. ik wist dat hij hoog was maar dat was wat overdreven......
Ik houd of ik hou mag allebei.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat die d langzaam is verdwenen......Want wij houen van jou kan weer niet......
Ik zit aan de Gimgomquote:
Jep, hij denkt nu dat Joa er op komt, denk toch eerder Tim toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:10 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die schijt nu al zeven kleuren stront dat ie op de bank terecht komt.
Zondag al dacht ik te horen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:08 schreef Yurtovic het volgende:
Ze heeft ook nog niet gehoord of het door gaatquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:08 schreef Yurtovic het volgende:
Iets dat goed is kan ook niet fout gerekend worden. In formeel schrift is het zelfs met een d.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:58 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Wordt niet fout gerekend denk ik, maar het staat wel raar, ik hout van jou, past wel weer bij Sjon
Dan maar alle twee er op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:11 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Jep, hij denkt nu dat Joa er op komt, denk toch eerder Tim toch?
Meisje je bent zo lelijk als de nacht ...quote:
Ze was daarnet gewoon met dat nietpistool richting Merel aan het schietenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Meisje je bent zo lelijk als de nacht ...
Tim zijn bezoek was de vorige keer leuk,die moeder en zijn zus vooral.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog niet gehoord of het door gaat
En hij hoopte het niet. Hij zei het met stelligheid dat ze niet voor de stemmingen komen. (Maar ja. Of dat serieus te nemen is?
Tim heeft zelf ook voor komend weekend zijn bezoek aangevraagd. Ook nog geen antwoord
Typex is ook lekkâh.quote:
Shelley is een heel stuk lelijker en er lopen er nog wel een paar rond die niet om aan te kijken zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Meisje je bent zo lelijk als de nacht ...
serieus je wilt je er in mengen en zulke mails schrijven . hoe oud ben je/?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:00 schreef Yurtovic het volgende:
Ik ga een boze brief schrijven naar de Party, en dreigen mijn abonnement op te zeggen, doen jullie mee?
Ik kan bijna niet meer op mijn scherm kijken, elke typefout herstellen met typex.quote:
Als je niet mee wil doen, dan kijk je toch lekker niet? Het is een interactief programma, wij zijn ook spelers!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
serieus je wilt je er in mengen en zulke mails schrijven . hoe oud ben je/?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet meer op mijn scherm kijken, elke typefout herstellen met typex.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet meer op mijn scherm kijken, elke typefout herstellen met typex.
vind het gewoon erger als erg om dit te gaan doen en oproep voor te doen gelukkig zijn de meeste hier wijzer!!!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je doet maar, ik vind dat erg flauw.
Neem je dat serieus. Welke debiel heeft een abbo op de Partyquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
serieus je wilt je er in mengen en zulke mails schrijven . hoe oud ben je/?
liever jefrey en jessyquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem je dat serieus. Welke debiel heeft een abbo op de Party
Je bent niet erg slim he?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vind het gewoon erger als erg om dit te gaan doen en oproep voor te doen gelukkig zijn de meeste hier wijzer!!!!
is alleen zeer lelijk van binnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Shelley is een heel stuk lelijker en er lopen er nog wel een paar rond die niet om aan te kijken zijn.
Persoonlijk vind ik Jessie er niet verkeerd uit zien.
Hou toch op je met je onzin ga kleuren ofzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:17 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Als je niet mee wil doen, dan kijk je toch lekker niet? Het is een interactief programma, wij zijn ook spelers!
Wat jij wilt muis hou t bij je zelf aubquote:
Shelley lelijk?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Shelley is een heel stuk lelijker en er lopen er nog wel een paar rond die niet om aan te kijken zijn.
Persoonlijk vind ik Jessie er niet verkeerd uit zien.
ENquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hou toch op je met je onzin ga kleuren ofzo
Wij zijn slechts streamers, kijkers, geen spelers, moeten wij ook niet willen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:17 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Als je niet mee wil doen, dan kijk je toch lekker niet? Het is een interactief programma, wij zijn ook spelers!
Shelly is rete lelijk met die rot kop.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Shelley lelijk?Serieus?
Ik vind haar een mooie meid. Alleen die dommigheid maakt haar minder aantrekkelijk, maar daar kan ze ook niks aan doen
Als we zo slim waren als dat we denken te zijn dan keken we deze troep nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:25 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wij zijn slechts streamers, kijkers, geen spelers, moeten wij ook niet willen!
Wij moeten ons alleen met de COS, SC en dergelijke bemoeien.![]()
Wij zijn te slim om domme dingen te doen!
Wat lief! Zo staat het Mike vrij om met zijn Lotusbloemetje te gaan vozen. Het wordt gezellig daar nu die Pisfles weer lekker in Delft zit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Zo zo, Mike doet gastvrij. Greet mag gewoon bij Shel komen leggen.
Hiske en Christel krijgen ook deze week bezoek toch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog niet gehoord of het door gaat
En hij hoopte het niet. Hij zei het met stelligheid dat ze niet voor de stemmingen komen. (Maar ja. Of dat serieus te nemen is?
Tim heeft zelf ook voor komend weekend zijn bezoek aangevraagd. Ook nog geen antwoord
Ja dat weet hij wel en lacht het wegquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe is Adriaan er eigenlijk onder, of weet hij het nog niet van Lotus en Mike?
Hij heb ut zelfs over 'onze shag'.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:27 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat lief! Zo staat het Mike vrij om met zijn Lotusbloemetje te gaan vozen. Het wordt gezellig daar nu die Pisfles weer lekker in Delft zit.
Van het kijken naar troep wordt je niet dom.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als we zo slim waren als dat we denken te zijn dan keken we deze troep niet
Adriaan wil de caravan niet uit. Dan moet het wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:27 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Jep wordt helemaal geïsoleerd en beplaat, daar kun je een huisje van bouwen...
Zou het niet? Dit is wel heel erg hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:28 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Van het kijken naar troep wordt je niet dom.
De mannen waren bij haar binnenkomst toch wel van haar gecharmeerd, meen ik me te herinnerenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Shelly is rete lelijk met die rot kop.
Onder zijn schriftquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:28 schreef mazaru het volgende:
Waar is die Lotus? Onder zijn bed? Achter de deur? Op het dak?
[ afbeelding ]
Kan nooit ver zijn. Of het duurt niet lang meer voor ze binnen komt vallenquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als we zo slim waren als dat we denken te zijn dan keken we deze troep niet
Ik vermaak me wel en ik kan het ook uitzetten als ik wil, prima toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou het niet? Dit is wel heel erg hoor
Dat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:30 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel en ik kan het ook uitzetten als ik wil, prima toch?
Merel Shelly Jessie staan in de rijquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:28 schreef mazaru het volgende:
Waar is die Lotus? Onder zijn bed? Achter de deur? Op het dak?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hiske en Christel krijgen ook deze week bezoek toch.
Laten we borstkanker weer leuk makenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
20 kaarten online=hartstikke leuk volgens Hiske.
Volgens mij hebben ze eergisteren al platen op de vloer gelegd. Daar waar ze slapenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:28 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Adriaan wil de caravan niet uit. Dan moet het wel.
En Hiske wilt er een evenement van maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:30 schreef PoezeligDing het volgende:
4 november komt er een spreker over borstKA, ze neem proefborsten mee.
Hij heeft dit jasje van John gekregen vanmorgenquote:
Wel een kekke jackie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij heeft dit jasje van John gekregen vanmorgen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er moet even een leuke tekst bij op de webshop.
Kom gezellig langs.
Het gaat leuk worden.
Aldus Hiske.
Staat 'm goed.quote:
Die pet ook.quote:
quote:
Gisteren nog wel,daar had ik speciaal een cap van gemaakt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie Gerrit heeft een foto de yurt inwoners naast zijn hoofd hangen. Wat lief. Shelley zie ik er niet hangen.
Beter kijken danquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie Gerrit heeft een foto de yurt inwoners naast zijn hoofd hangen. Wat lief. Shelley zie ik er niet hangen.
Waren wel leuke frutsels die hij maakte.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:44 schreef Yurtovic het volgende:
Christel wil de ballonnenman weer terug op de markt
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nu gaat Hiske de hele avond bij Mike zitten,wat een cockblocker.
BHquote:
Ik kan niet wachten...kom maar op...quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:31 schreef lorrie03 het volgende:
Brenda denkt dat ze een keer grote bonje met lotus gaat krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |