SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Hallo Paulquote:
meer rust voor PSV, wat een feest.quote:
Ik vind dat ook ja, sowieso moet De Wit er eigenlijk niet staan. Maar ben benieuwd wie hij dan verder minuten gunt, wellicht Neres een basisplaats nog.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag hopen dat er een speler als Blind of Frenkie gaat spelen. Beetje meer controle op middenveld. Vind dit wel een erg licht middenveld hoor
Is toch niet leuk dat je nu minder wedstrijden van je club kan gaan zien?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
meer rust voor PSV, wat een feest.
Wel echt een genottelijke afgang voor jullie ja
Natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
meer rust voor PSV, wat een feest.
Wel echt een genottelijke afgang voor jullie ja
Nee meer van dit is feest.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch niet leuk dat je nu minder wedstrijden van je club kan gaan zien?
Tegen de Spurs zag je het ook al.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Het is wel heel opzichtig dat PSV zich puur op de titel richt.
Je club dan maar telkens één keer per week kunnen zien is ook saai hoor.quote:
Roda en Almere gaan ook nog niet echt lekker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:48 schreef FlyingEagle het volgende:
Oss stevent ook af op een uitschakeling
urk uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Roda en Almere gaan ook nog niet echt lekker.
Je stream loopt achterquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
gvd die keeper van RKC bij 2-1 van PSV
Wat een afgang
Zij overstemmen gvd de volwassenenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoor ineens allemaal kinderen zingen.
Net als Luukquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lozano heeft wel een incesthoofd zeg.
Boevenkoppie wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lozano heeft wel een incesthoofd zeg.
AFC is een lastige tegenstander.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er wordt al feest gevierd in Amsterdam zie ik met AFC
absoluut, dat zie je aan allesquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook!
inb4 goal laatste minuut PSV
Het sprookje van Grim is dit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:52 schreef Zorro het volgende:
Het enige wat ik jammer vind is datGrim
dan wint
Zullen de tranen dan weer vloeien?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:53 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
absoluut, dat zie je aan alles
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:52 schreef Zorro het volgende:
Het enige wat ik jammer vind is datGrim
dan wint
is de positie van Van Bommel nog wel houdbaar?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook!
inb4 goal laatste minuut PSV
En dan alsnog verliezen met penalty'squote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zullen de tranen dan weer vloeien?
Halen Ten Hag en Bommel de Kerst?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:54 schreef Adames het volgende:
[..]
is de positie van Van Bommel nog wel houdbaar?
Ik verwacht nu wel een topic.
Bespot mijn topics niet aubquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:54 schreef Adames het volgende:
[..]
is de positie van Van Bommel nog wel houdbaar?
Ik verwacht nu wel een topic.
huilenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, dat was de beker voor dit jaar
Alles op CL zettenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaar dat jij de halve finale verloor van GGMM en ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Haxball ging hem ook niet best af ja.
Nee hoor, ik constateer slechts.quote:
Dan moet hij niet met je moeder in bed liggen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lozano kan het alleen met veel ruimte.
Kloptquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lozano kan het alleen met veel ruimte.
Zoals elk jaar, niets om een nieuwsitem aan te wijden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Redelijk wat oud-profs daar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:56 schreef Coco. het volgende:
Lopen er nog wat interessante spelers rond bij AFC Amsterdam?
van ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vandaar dat jij de halve finale verloor van GGMM en ik
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
PSV hoef ik ook niet meer te kijken, dat is wel gespeeld na 1 minuut.
OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:58 schreef GGMM het volgende:
OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is dit voor actquote:
Gelukkig heb ik het toch gezien vanaf de 1-1.quote:
Juichen voor rkc is wel het andere uiterste.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je het niet erg vindt
Wat word het morgen? Weer door dankzij Makkelie en zijn kapotte klok?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Juichen voor rkc is wel het andere uiterste.
Wordquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Wat word het morgen? Weer door dankzij Makkelie en zijn kapotte klok?
Vitesse kan er bijzonder weinig van, dus dat moet Heracles wel kunnen winnen thuis lijkt mij. Nou kan Heracles er ook weinig van maar toch thuis gaat het nog wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Wat word het morgen? Weer door dankzij Makkelie en zijn kapotte klok?
Ondanks de #$%#@tijd is het uitvak in ieder geval volledig uitverkocht. Dat valt me niet tegen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vitesse kan er bijzonder weinig van, dus dat moet Heracles wel kunnen winnen thuis lijkt mij. Nou kan Heracles er ook weinig van maar toch thuis gaat het nog wel.
Dat is wel netjes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ondanks de #$%#@tijd is het uitvak in ieder geval volledig uitverkocht. Dat valt me niet tegen.
Er zit sowieso een aardige stijging in het aantal uitsupporters dat we meenemen dit jaar.quote:
Competitie had de voorkeur gaf die trainer aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Vermij kan echt niks. Snap niet dat Heracles gewoon met een half B team in zulke wedstrijden speelt.
Ja gelul weer van die mof.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Competitie had de voorkeur gaf die trainer aan.
Wat een lul die trainer van Heracles..... wat wil ie gaan doen dan, CL halen? De beker moet toch HET doel zijn voor een club als Heracles.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Competitie had de voorkeur gaf die trainer aan.
Tegen dit Vitesse moet dat kunnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Vermij kan echt niks. Snap niet dat Heracles gewoon met een half B team in zulke wedstrijden speelt.
NAC-uit, altijd lastig.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja gelul weer van die mof.
Mofje doet het best leuk.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja gelul weer van die mof.
Alsof Heracles een wonderploeg is. Kom op zeg, ze staan 4e maar zijn echt niet onaantastbaar.quote:
Misschien denkt hij dat Feyenoord te pakken is in de strijd om de derde plaats.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een lul die trainer van Heracles..... wat wil ie gaan doen dan, CL halen? De beker moet toch HET doel zijn voor een club als Heracles.
Ik heb beet.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:03 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof Heracles een wonderploeg is. Kom op zeg, ze staan 4e maar zijn echt niet onaantastbaar.
Met een AZ en een Vitesse in vorm had dat gekund. Maar dit jaar zal Feyenoord wel weer 3e worden op 20 punten van de kampioen. Kortom, zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien denkt hij dat Feyenoord te pakken is in de strijd om de derde plaats.
We zullen het zien hoe Feyenoord het blijft doen tegen de rest.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
Met een AZ en een Vitesse in vorm had dat gekund. Maar dit jaar zal Feyenoord wel weer 3e worden op 20 punten van de kampioen. Kortom, zoals gewoonlijk.
Wat wil je met al die blessures bij ons? We missen gewoon 5 basisspelers en de invallers zijn niveautje Heracles.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zullen het zien hoe Feyenoord het blijft doen tegen de rest.
AZ en Vitesse zijn echt niks dit seizoen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Veronica Inside kunnen ze dit filmpje vrijdag weer lekker vaak laten zien.
Meteen in de verdediging (lol).quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Wat wil je met al die blessures bij ons? We missen gewoon 5 basisspelers en de invallers zijn niveautje Heracles.
Ben je daar nog steeds mee bezig?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik geloof de 2e helft wel. Tijd voor midsummer genot
Neuh, dat is middelmaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
Bakker ken ik niet zo goed, kan die er wat van?
Labyad heb ik al afgeschreven (van tevoren al eigenlijk), Cerny maakte vrijdag wel een mooie kool.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En naar Labyad en Cerny.
Neres wat goaltjes maken voor zijn zelfvertrouwen.
Ja ik ook hoor, maar daarom toch wel benieuwd of hij nog wel eens een aardige wedstrijd voor Ajax kan spelen of zelfs in dit elftal totaal door de mand valt.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Labyad heb ik al afgeschreven (van tevoren al eigenlijk), Cerny maakte vrijdag wel een mooie kool.
Alsof Vitesse ook maar enige kans maakt zaterdagavond.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:52 schreef PSVCL het volgende:
Doe maar een verlenging ,Vitesse zaterdag op 75% naar EIndhoven
Tegen het PSV van gisteren maakt iedereen kans, zelfs RKCquote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Vitesse ook maar enige kans maakt zaterdagavond.
Met deze arrogantie hoop ik dat Ajax eenzelfde lot wordt toebedeeld als PSV. (Hoewel ik Ajax niet zó dom inschatquote:
Ja maar Van Bommel gaat niet de elf spelers van PSV gisteren opstellen zaterdag.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Tegen het PSV van gisteren maakt iedereen kans, zelfs RKC
Wat is er nou weer arrogantie? Gewoon een goede mix van vaste basisspelers en wat ritme gevend voor wisselspelers.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met deze arrogantie hoop ik dat Ajax eenzelfde lot wordt toebedeeld als PSV. (Hoewel ik Ajax niet zó dom inschat)
Alle beetjes helpenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Vitesse ook maar enige kans maakt zaterdagavond.
Deze opstelling is niks mis mee ouwe reus.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met deze arrogantie hoop ik dat Ajax eenzelfde lot wordt toebedeeld als PSV. (Hoewel ik Ajax niet zó dom inschat)
Die spelen niet tegen Vitessequote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Tegen het PSV van gisteren maakt iedereen kans, zelfs RKC
Jammer genoeg niet. Dat was net als Sparta vrijwel altijd 6 punten per seizoen voor ons.quote:
Vond je PSV zo goed tegen NAC of Fortuna?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag eerder hopen dat je naar een wedstrijd kijkt met een beetje weerstand.
Ik heb ze niet gezien tegen de NOAD ADVENDO Combinatie nee, maar tegen Fortuna Sittard kwamen ze goed weg ja. Maar toch weet je van tevoren al dat dat soort teams het dan verneuken, omdat ze denken dat er meer in het vat zit. En wanneer er genoeg ruimte is speel je Philips in de kaart.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:59 schreef yats het volgende:
[..]
Vond je PSV zo goed tegen NAC of Fortuna?
Maar ik verwacht ook een simpele 4-0, don't worry...
De laatste keer dat Vitesse wat tegenstand bood in Eindhoven..quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag eerder hopen dat je naar een wedstrijd kijkt met een beetje weerstand.
Beker pakkenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Dat was net als Sparta vrijwel altijd 6 punten per seizoen voor ons.
True, die Hollandse ziekte zit er diep in bij veel teams. Ik ben benieuwd of Slutsky tegen PSV het professioneel speelt of niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gezien tegen de NOAD ADVENDO Combinatie nee, maar tegen Fortuna Sittard kwamen ze goed weg ja. Maar toch weet je van tevoren al dat dat soort teams het dan verneuken, omdat ze denken dat er meer in het vat zit. En wanneer er genoeg ruimte is speel je Philips in de kaart.
Dat was vermakelijk toen jaquote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De laatste keer dat Vitesse wat tegenstand bood in Eindhoven..
[ afbeelding ]
Heerlijke avond was dat.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De laatste keer dat Vitesse wat tegenstand bood in Eindhoven..
[ afbeelding ]
Waar kan ik tekenen?quote:
Gewoon weinig ruimte geven aan PSV en ze weten het niet meer.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
True, die Hollandse ziekte zit er diep in bij veel teams. Ik ben benieuwd of Slutsky tegen PSV het professioneel speelt of niet.
I know, maar om de een of andere reden ligt PSV ons nooit.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon weinig ruimte geven aan PSV en ze weten het niet meer.
Hij was een miskoop bij mij in mijn laatste FM-game met Ajaxquote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:15 schreef yats het volgende:
Lekker afgemaakt van de volgende parel uit de jeugd
Bij Van Bergen begrijp ik het, dat word nooit wat. Deze jongen schat ik een stuk hoger in.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was een miskoop bij mij in mijn laatste FM-game met Ajax![]()
Net als die Van Bergen.
Potentie om het Nederlands Elftal te halen? Of gewoon potentie Van Wolfswinkel?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:19 schreef yats het volgende:
[..]
Bij Van Bergen begrijp ik het, dat word nooit wat. Deze jongen schat ik een stuk hoger in.
Van Wolfswinkel heeft ook oranje gehaald...quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Potentie om het Nederlands Elftal te halen? Of gewoon potentie Van Wolfswinkel?
Tijd voor de terugkeer van Gertjan.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aidstrainer past totaal niet in Friesland. Daar houden ze van types als Foppegod.
Hoe gaat Ajax het doen tegen de nummer 1 van de KK divisie?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al die Eredivisieclubs die het lastig hebben tegen amateurs
Dat zegt ook genoeg.
5-0quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe gaat Ajax het doen tegen de nummer 1 van de KK divisie?
Frenkie is ook genot.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
Die chick van Frenkie is echt genot
Mijn hemel. Lijkt wel een of ander tafellaken van een oma uit Deventer.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Go Ahead Eagles fans mochten de shirts uitkiezen volgens mij, gebaseerd op nostalgie.
Ik vind het minder lelijk dan dat gifgroene shirt van Ajax een paar seizoenen geleden.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn hemel. Lijkt wel een of ander tafellaken van een oma uit Deventer.
Mogen van mij terug naar de Eredivisie.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
Eagles blijft een mooie volksclub.
Aan de VETKAMPquote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
Eagles blijft een mooie volksclub.
Ajax heeft altijd lelijke uitshirts en nee nog niet alles gezien van Midsummer.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het minder lelijk dan dat gifgroene shirt van Ajax een paar seizoenen geleden.
Maar dan denk ik ook meteen aan Gudelj.
Dat fel blauw-oranje uitshirt van Feyenoord in het eerste seizoen van Kuyt was ook niet best.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het minder lelijk dan dat gifgroene shirt van Ajax een paar seizoenen geleden.
Maar dan denk ik ook meteen aan Gudelj.
GGMM is altijd bezig met iemand zijn geaardheid, zal hij zelf twijfelen?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
GGMM vindt dat een spel voor homo's.
Wat GGMM vindt, moet ‘ie maar naar de politie brengen.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
GGMM vindt dat een spel voor homo's.
Alsof Drank nog voor de groep staat met zijn Zimlings en Siggysquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dani de Wit erin zo en dan is op Beugelsdijk na het inteeltgezin compleet.
Drank zou feest vieren met al die nageboortes op het veldquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alsof Drank nog voor de groep staat met zijn Zimlings en Siggys
Lambiekje ook nog van de partijquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Drank zou feest vieren met al die nageboortes op het veld
Verlaat voor Schuurs , Knoppertje voor Schonequote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Lambiekje ook nog van de partij
Machlas voor Huntelaarquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verlaat voor Schuurs , Knoppertje voor Schone
Eens.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al die Eredivisieclubs die het lastig hebben tegen amateurs
Dat zegt ook genoeg.
Schopte de paal nog doormidden na weer een gemiste kans tegen Fortuna.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Ik krijg geen voorzetten van Laudrup''
Geen Curovicgod dus geen magische krachtenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Schopte de paal nog doormidden na weer een gemiste kans tegen Fortuna.
Laten we het hopen voor hem.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Ten Hag PSV gisteren gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |