Nee, honden moeten tegenwoordig aan de lijn.quote:
Hier in Friesland nog wel hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Inderdaad, zwarte pieten komen niet meer
quote:
De enige die inhoudelijk reageertquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:02 schreef GGMM het volgende:
De posts in dit topic zijn stuk voor stuk waardeloos. (Ja, ook die van jou PSVCL)
Sainsburry en Aziz Manolevquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel spelers van dit PSV zijn daadwerkelijk de back-up voor de eerste 11, behalve Guti en Ramselaar?
Mauro ook wel toch? @psvclquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel spelers van dit PSV zijn daadwerkelijk de back-up voor de eerste 11, behalve Guti en Ramselaar?
Geen dankquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze voetbalinhoudelijke post
Die komt daar doordat die gescout is in het publiek, toen die dankzij Bleker de wedstrijd mocht bezoekenquote:
Omdat ze beide 1 doelpunt hebben gemaaktquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom staat PSV na 37 minuten op 1-1 tegen de Rooms-Katholieke Club Waalwijk?
Omdat Van Bommel wel heel erg overdrijft met zijn tweede keus een kans te gevenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom staat PSV na 37 minuten op 1-1 tegen de Rooms-Katholieke Club Waalwijk?
En normaal durft hij nooit te rouleren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat Van Bommel wel heel erg overdrijft met zijn tweede keus een kans te geven
Maar het absoluut fenomenale wonderkind Erick Gutierrez doet toch mee?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat ze beide 1 doelpunt hebben gemaakt
Alle nikkers die ik ken ook. Ik ken er één.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn buurman is een nikker.
Zijn best aardige mensen!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het absoluut fenomenale wonderkind Erick Gutierrez doet toch mee?
Alsof je die hebt in Friesland.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alle nikkers die ik ken ook. Ik ken er één.
Alleen met Sinterklaas.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je die hebt in Friesland.
Ja ééntje dus. Er had blijkbaar iemand een schoonmaker nodig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga zo de kou in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:11 schreef Max23 het volgende:
https://www.haxball.com/play?c=8zVn5rO9Nng
Wie doet er mee? (ja ik weet dat het pas over 3 minuten rust is)
Toch fijn dat racisme gewoon kan in VBL.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ééntje dus. Er had blijkbaar iemand een schoonmaker nodig.
Haxballquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:11 schreef Max23 het volgende:
https://www.haxball.com/play?c=8zVn5rO9Nng
Wie doet er mee? (ja ik weet dat het pas over 3 minuten rust is)
Drizzt vond het een leuk grapje denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch fijn dat racisme gewoon kan in VBL.
Wellicht speelt er eentje bij Cambuur.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die sessie heb ik vandaag binnen gedaanquote:
Drizzt is er vast allergisch voor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Drizzt vond het een leuk grapje denk ik.
Zolang je het maar niet over Noord-Koreanen hebt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch fijn dat racisme gewoon kan in VBL.
Zelf trainen is niet zo erg, moest gister training geven dat was wel koud.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Die sessie heb ik vandaag binnen gedaan
Die mist zijn maatje Lozanoquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het absoluut fenomenale wonderkind Erick Gutierrez doet toch mee?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet over Noord-Koreanen hebt.
De DFB-Pokal is ook dacht ik, misschien kun je die wel gewoon ontvangen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:12 schreef O_o_ het volgende:
Ik kijk PSV - RKC via een heel brakke stream.
Straks Bayern tegen een 4e klasser ofzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De DFB-Pokal is ook dacht ik, misschien kun je die wel gewoon ontvangen.
quote:
Nee hij speelt niet slecht tussen die jonkies maar je mag wel wat meer leiderschap verwachtenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus hij kan alleen goed voetballen als Lozano ook meedoet?
Wellicht is er toch een goede reden dat hij bankt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee hij speelt niet slecht tussen die jonkies maar je mag wel wat meer leiderschap verwachten
Denk het ook ja (voorlopig)quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wellicht is er toch een goede reden dat hij bankt.
Oh dat is heel erg irritant, maar wat hebben we gelachen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Deze film was laatst op tv. Van die scene werd ik helemaal gek
Waar heb je om gelachen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat is heel erg irritant, maar wat hebben we gelachen.
Huh waarom kreeg ze ineens een baard?quote:
Muah rouleren moet je doen met maximaal 2 spelers per keer, dan kan het best.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk het ook ja (voorlopig)
Ook begrijpelijk dat Bommel amper rouleert als je dit ziet
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh waarom kreeg ze ineens een baard?
Ik zag net op Twitter langskomen dat er een biografie is van Robert Maaskant, jij hebt al een pre-order de deur uit gedaan neem ik aan?
Dat is fake.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Huh waarom kreeg ze ineens een baard?
Gereageerd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://twitter.com/micheldoodeman/status/1057327280979099648
Voorzichtig gesponsord door Cloetta.quote:
Bij Nathan Rutjes mute ik meteen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voorzichtig gesponsord door Cloetta.
Jullie vragen je nu allemaal af wat Cloetta in godsnaam is.
Geliked, gereageerd en geretweet.quote:
Ik klik weg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Nathan Rutjes mute ik meteen.
Doe even normaalquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PSV EINDHOVUH!
Tsja, elke club heeft z'n eigen debiele liedjes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PSV EINDHOVUH!
Poep op de stoep.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, elke club heeft z'n eigen debiele liedjes.
OOOOOEH AAAAAH bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn dan ook door Brabanders gemaakt waarschijnlijk, toevallig las ik vandaag nog ergens dat dit niet de meest snuggere personen zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof die van PSV niet de meest debiele ooit zijn.
Daarom importeren wij allemaal slimme Indiersquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zijn dan ook door Brabanders gemaakt waarschijnlijk, toevallig las ik vandaag nog ergens dat dit niet de meest snuggere personen zijn.
Dat moet een wijs man geweest zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zijn dan ook door Brabanders gemaakt waarschijnlijk, toevallig las ik vandaag nog ergens dat dit niet de meest snuggere personen zijn.
Abels(kan er niks van),Rigo,Veretteh ,Gakpo en Mauro somsquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah rouleren moet je doen met maximaal 2 spelers per keer, dan kan het best.
Maar speelt het grootste deel van dit elftal niet samen in Jong PSV?
Bekerfinale Ajax - PSV zou ook wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Dit gaat natuurlijk wel weer goed aflopen voor PSV, maar stiekem zou het toch heerlijk zijn als ze worden afgestraft om een C-ploeg het veld in te sturen
Klopt, ik ga ook etenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk heb je nog genoeg andere redenen om thuis te willen zijn.
Ach PSV geeft toch ook geen zak om de beker.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Abels(kan er niks van),Rigo,Veretteh ,Gakpo en Mauro soms
De rest heeft amper wedstrijd ritme
Beetje arrogant van Van Bommel om 11 spelers te switchen
Alleen Feyenoord geeft daar wat om.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach PSV geeft toch ook geen zak om de beker.
Die moet daar toch echt weg jaquote:
Kloptquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach PSV geeft toch ook geen zak om de beker.
quote:
Labyrat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aankopen van FC Utrecht floppen allemaal.
In Eindhoven is er een Urkwegquote:
broodje filet americain.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:50 schreef Coco. het volgende:
Urk Urk Urk zwangere vrouwen eten graag een
broodje bij de Turkquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:50 schreef Coco. het volgende:
Urk Urk Urk zwangere vrouwen eten graag een
Strootman en Mertensquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Labyad, Amrabat, Rammelaar, Ayoub.
Mertens is goed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman
Mertens was wel een aardige speler.
Al die hindsight mensen nuquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wilde hem toen wel bij Ajax zien als vervanger van Suárez.
Hij had toch wel behoorlijke statistieken bij PSV hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Al die hindsight mensen nu
Toen hij nog bij PSV speelde had iedereen het grootste commentaar dat het een niet-niet speler was die alleen maar tegen de kleintjes kon scoren. Zelfs PSV supporters schreeuwden regelmatig om Depay.
Toen hij vertrok was vrikwel iedereen hier er van overtuigd dat ze in Italië helemaal gek waren geworden.
Toen was ie inderdaad nog niet op het niveau om beslissend te zijn in grote wedstrijden, nu wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toen hij nog bij PSV speelde had iedereen het grootste commentaar dat het een niet-niet speler was die alleen maar tegen de kleintjes kon scoren. Zelfs PSV supporters schreeuwden regelmatig om Depay.
Toen hij vertrok was vrikwel iedereen hier er van overtuigd dat ze in Italië helemaal gek waren geworden.
Cambuur 1-0quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was ie inderdaad nog niet op het niveau om beslissend te zijn in grote wedstrijden, nu wel.
Dit leuke feitje klopt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Eindhoven is er een Urkweg
Er woont niemand #leukefeitjes
Scoorde nooit in uitwedstrijden volgens mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er is ook een Limbopad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindhovenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut-keeper man, hoe is dit toch mogelijk?quote:
Hij keept bij RKCquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kut-keeper man, hoe is dit toch mogelijk?
In dit geval welquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Firefox daar genoegen mee neemt.
Dat is ook voor iedereen het beste, Urk wegquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het googlen is minder moeite dan deze hele post typenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:10 schreef BadderHaring het volgende:
Pure vraag omdat ik te lui ben om het op te zoeken, maar speelt RKC eigenlijk nog betaald voetbal?
Of zijn die nu eindelijk eens in de krochten van de voetbalpiramide beland?
In de KK divisiequote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:10 schreef BadderHaring het volgende:
Pure vraag omdat ik te lui ben om het op te zoeken, maar speelt RKC eigenlijk nog betaald voetbal?
Hier trappen wij niet in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:10 schreef BadderHaring het volgende:
Luie mensen zijn doorgaans viesdik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:10 schreef BadderHaring het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:10 schreef BadderHaring het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het googlen is minder moeite dan deze hele post typen
Klopt. Gewoon antwoord geven ook minder moeite dan deze post van jou.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het googlen is minder moeite dan deze hele post typen
Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon antwoord geven ook minder moeite dan deze post van jou.
Zelfs bij bekerwedstrijden boze ajacieden, Wat een genot.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Doe eens rustig, Van Bommel. Enorme debiel.
Overtuig ons door het antwoord op je vraag op te zoekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je kunt mij van veel beschuldigen, maar niet van viesdikheid.
Van Bommel leek me een stuk bozer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zelfs bij bekerwedstrijden boze ajacieden, Wat een genot.
Ik vind de gezichtsuitdrukking niet echt bij het onderschrift passen.quote:
Stond op de vorige pagina.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Overtuig ons door het antwoord op je vraag op te zoeken
Iemand woonachtig in Oss.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind de gezichtsuitdrukking niet echt bij het onderschrift passen.
Wie heeft deze gif gemaakt?
quote:
Geen idee. Deze meneer kan jou daar alles over vertellen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je een dik varken.
Nee wacht hoe ging hij ook alweer?
quote:
Laten we het hopen JR.quote:
Cookie van je eigen deeg.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
PSV hoef ik ook niet meer te kijken, dat is wel gespeeld na 1 minuut.
quote:
Gelukkig postte mijn goede vriend GGMM dat de 1-1 werd gemaakt en heb ik de wedstrijd weer opgepakt.quote:
Of Twente - Ajax vorig jaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een beetje zoals Cambuur - Ajax .. wat is het, 2 jaar terug?
Jeps. Dachten het wel even te fiksen nadat B-team hun al een keer hadden verslagenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was heerlijk ja.quote:
Hopelijk was ie gratis.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Die linksback van psv, hoeveel betaalden ze daarvoor?
Badder hypte hem toch zo?quote:
(lol)quote:
Heeft die ook een tijdje gespeeld volgens mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Maatsen zou prima mee kunnen bij ploegen onderin de eredivisie
Dat is driekwart van de competitie tegenwoordig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Maatsen zou prima mee kunnen bij ploegen onderin de eredivisie
Bij Excelsior en 1 jaar bij GAEquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:35 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Heeft die ook een tijdje gespeeld volgens mij
Aardig wat clubs versletenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Excelsior en 1 jaar bij GAE
Behich is echt slecht ja, tis te hopen dat Dumbfries en Angelino fit blijvenquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een slechte voorzet, alle tijd.
Sowieso wel meer bij jullie, echt niet zo'n brede selectie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behich is echt slecht ja, tis te hopen dat Dumbfries en Angelino fit blijven
daar mogen ze nog wel oppassen, GA Eagles is niet zomaar verslagen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al zullen een hoop wisselspelers bij Ajax morgen ook wel als een patatje spelen.
Niet zo Guti.quote:
Lamprouquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:41 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
daar mogen ze nog wel oppassen, Ga Ahead is niet zomaar verslagen.
Mag hopen dat er een speler als Blind of Frenkie gaat spelen. Beetje meer controle op middenveld. Vind dit wel een erg licht middenveld hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lamprou
Kristensen - Schuurs - Wöber - Bakker
De Wit - Eiting - Gravenberch
Cerny - Huntelaar - Labyad
Dit gaat het worden denk ik, en dan krijg je het nog lastig ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |